Space_Passenger έγραψε: 13 Ιαν 2023, 11:45
Υποτιθεται εγινε δημοψηφισμα το '47 και ειπε ο λαος ΝΑΙ στη Βασιλεια.
Και;
Επειδή ένας πεινασμένος λαός είπε μετά την κατοχή ναί σε ό,τι του καρφώθηκε, θα πρέπει αυτός ο τύπος να είναι ισόβιος και να μην ερωτηθούν καν οι επόμενες γενιές;
Ωραία τα σκέφτεσαι βρε Σπέις. "Ένα δημοψήφισμα κάθε 3000 χρόνια για το ποιος θα διοικεί τη χώρα είναι αρκετό"!
Πολυ σωστα. Εγινε ενα δημοψήφισμα το 47 και αλλο ενα το 74 δηλαδη 27 χρονια μετα.
Θες να πεις δηλαδη οτι επειδή απο τοτε έχουν περασει σχεδόν 50 χρόνια ισως είναι ωρα να τις ρωτησουμε παλι τις επόμενες γενιές? Σωστα καταλαβαίνω?
Να ρωτήσουμε ακριβώς τι;
Αν θέλουν να παραιτηθούν οι ίδιοι και οι απόγονοί τους από το δικαίωμα να εκφράζουν την πολιτική τους βούληση και να ελέγχουν τη διοίκηση της πολιτείας τους; Μήπως να τους ρωτήσουμε κι αν θέλουν να ξαναγίνουν δούλοι με εμένα ως Φαραώ;
Space_Passenger έγραψε: 13 Ιαν 2023, 11:45
Υποτιθεται εγινε δημοψηφισμα το '47 και ειπε ο λαος ΝΑΙ στη Βασιλεια.
Και;
Επειδή ένας πεινασμένος λαός είπε μετά την κατοχή ναί σε ό,τι του καρφώθηκε, θα πρέπει αυτός ο τύπος να είναι ισόβιος και να μην ερωτηθούν καν οι επόμενες γενιές;
Ωραία τα σκέφτεσαι βρε Σπέις. "Ένα δημοψήφισμα κάθε 3000 χρόνια για το ποιος θα διοικεί τη χώρα είναι αρκετό"!
Πολυ σωστα. Εγινε ενα δημοψήφισμα το 47 και αλλο ενα το 74 δηλαδη 27 χρονια μετα.
Θες να πεις δηλαδη οτι επειδή απο τοτε έχουν περασει σχεδόν 50 χρόνια ισως είναι ωρα να τις ρωτησουμε παλι τις επόμενες γενιές? Σωστα καταλαβαίνω?
Το δημοψήφισμα του 1974 ήταν πολιτικά επιβεβλημένο.
Η Βασιλεία είχε καταργηθεί από τη Χούντα με παράνομο δημοψήφισμα, οπότε ήταν απαραίτητο να νομιμοποιηθεί η διαδικασία.
Τυπικά, εφόσον οι συνταγματικές πράξεις της χούντας κρίθηκαν παράνομες, θα έπρεπε με την αποκατάσταση της νομιμότητας να αποκατασταθεί και η πολιτειακή τάξη του 1967, αλλά εκεί έπαιξε ρόλο η στάση του Κωνσταντίνου το 1967 και η αντιβασιλική διάθεση της κοινωνίας.
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Και;
Επειδή ένας πεινασμένος λαός είπε μετά την κατοχή ναί σε ό,τι του καρφώθηκε, θα πρέπει αυτός ο τύπος να είναι ισόβιος και να μην ερωτηθούν καν οι επόμενες γενιές;
Ωραία τα σκέφτεσαι βρε Σπέις. "Ένα δημοψήφισμα κάθε 3000 χρόνια για το ποιος θα διοικεί τη χώρα είναι αρκετό"!
Πολυ σωστα. Εγινε ενα δημοψήφισμα το 47 και αλλο ενα το 74 δηλαδη 27 χρονια μετα.
Θες να πεις δηλαδη οτι επειδή απο τοτε έχουν περασει σχεδόν 50 χρόνια ισως είναι ωρα να τις ρωτησουμε παλι τις επόμενες γενιές? Σωστα καταλαβαίνω?
Το δημοψήφισμα του 1974 ήταν πολιτικά επιβεβλημένο.
Η Βασιλεία είχε καταργηθεί από τη Χούντα με παράνομο δημοψήφισμα, οπότε ήταν απαραίτητο να νομιμοποιηθεί η διαδικασία.
Τυπικά, εφόσον οι συνταγματικές πράξεις της χούντας κρίθηκαν παράνομες, θα έπρεπε με την αποκατάσταση της νομιμότητας να αποκατασταθεί και η πολιτειακή τάξη του 1967, αλλά εκεί έπαιξε ρόλο η στάση του Κωνσταντίνου το 1967 και η αντιβασιλική διάθεση της κοινωνίας.
Παραπέρα, δεν νοείται δημοψήφισμα για αλλαγή του πολιτεύματος. Το άρθρο 1Σ (μορφή του πολιτεύματος) ανήκει στον σκληρό πυρήνα του Συντάγματος (άρθρο 110Σ) και δεν αναθεωρείται.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ναύτης την 13 Ιαν 2023, 13:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Και;
Επειδή ένας πεινασμένος λαός είπε μετά την κατοχή ναί σε ό,τι του καρφώθηκε, θα πρέπει αυτός ο τύπος να είναι ισόβιος και να μην ερωτηθούν καν οι επόμενες γενιές;
Ωραία τα σκέφτεσαι βρε Σπέις. "Ένα δημοψήφισμα κάθε 3000 χρόνια για το ποιος θα διοικεί τη χώρα είναι αρκετό"!
Πολυ σωστα. Εγινε ενα δημοψήφισμα το 47 και αλλο ενα το 74 δηλαδη 27 χρονια μετα.
Θες να πεις δηλαδη οτι επειδή απο τοτε έχουν περασει σχεδόν 50 χρόνια ισως είναι ωρα να τις ρωτησουμε παλι τις επόμενες γενιές? Σωστα καταλαβαίνω?
Το δημοψήφισμα του 1974 ήταν πολιτικά επιβεβλημένο.
Η Βασιλεία είχε καταργηθεί από τη Χούντα με παράνομο δημοψήφισμα, οπότε ήταν απαραίτητο να νομιμοποιηθεί η διαδικασία.
Τυπικά, εφόσον οι συνταγματικές πράξεις της χούντας κρίθηκαν παράνομες, θα έπρεπε με την αποκατάσταση της νομιμότητας να αποκατασταθεί και η πολιτειακή τάξη του 1967, αλλά εκεί έπαιξε ρόλο η στάση του Κωνσταντίνου το 1967 και η αντιβασιλική διάθεση της κοινωνίας.
Kαι οι φιλοδοξιες του Καραμανλη (συν την βεντέτα που ειχε ανοιξει απο το 1963 με το Παλατι).
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Beria έγραψε: 13 Ιαν 2023, 13:36
Το δημοψήφισμα του 1974 ήταν πολιτικά επιβεβλημένο.
Η Βασιλεία είχε καταργηθεί από τη Χούντα με παράνομο δημοψήφισμα, οπότε ήταν απαραίτητο να νομιμοποιηθεί η διαδικασία.
Τυπικά, εφόσον οι συνταγματικές πράξεις της χούντας κρίθηκαν παράνομες, θα έπρεπε με την αποκατάσταση της νομιμότητας να αποκατασταθεί και η πολιτειακή τάξη του 1967, αλλά εκεί έπαιξε ρόλο η στάση του Κωνσταντίνου το 1967 και η αντιβασιλική διάθεση της κοινωνίας.
Η σταση του Καραμανλη επαιξε ρολο. Για να τα λεμε σωστα.
panos291 έγραψε: 13 Ιαν 2023, 13:31
Πολυ σωστα. Εγινε ενα δημοψήφισμα το 47 και αλλο ενα το 74 δηλαδη 27 χρονια μετα.
Θες να πεις δηλαδη οτι επειδή απο τοτε έχουν περασει σχεδόν 50 χρόνια ισως είναι ωρα να τις ρωτησουμε παλι τις επόμενες γενιές? Σωστα καταλαβαίνω?
Το δημοψήφισμα του 1974 ήταν πολιτικά επιβεβλημένο.
Η Βασιλεία είχε καταργηθεί από τη Χούντα με παράνομο δημοψήφισμα, οπότε ήταν απαραίτητο να νομιμοποιηθεί η διαδικασία.
Τυπικά, εφόσον οι συνταγματικές πράξεις της χούντας κρίθηκαν παράνομες, θα έπρεπε με την αποκατάσταση της νομιμότητας να αποκατασταθεί και η πολιτειακή τάξη του 1967, αλλά εκεί έπαιξε ρόλο η στάση του Κωνσταντίνου το 1967 και η αντιβασιλική διάθεση της κοινωνίας.
Παραπέρα, δεν νοείται δημοψήφισμα για αλλαγή του πολιτεύματος. Το άρθρο 1Σ ανήκει στον σκληρό πυρήνα του Συντάγματος (άρθρο 110Σ) και δεν αναθεωρείται.
Προφανως. Η μονη "νομιμη" λυση σε αυτο προυποθετει την υπαρξη Συνταγματικου κενού.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Και;
Επειδή ένας πεινασμένος λαός είπε μετά την κατοχή ναί σε ό,τι του καρφώθηκε, θα πρέπει αυτός ο τύπος να είναι ισόβιος και να μην ερωτηθούν καν οι επόμενες γενιές;
Ωραία τα σκέφτεσαι βρε Σπέις. "Ένα δημοψήφισμα κάθε 3000 χρόνια για το ποιος θα διοικεί τη χώρα είναι αρκετό"!
Πολυ σωστα. Εγινε ενα δημοψήφισμα το 47 και αλλο ενα το 74 δηλαδη 27 χρονια μετα.
Θες να πεις δηλαδη οτι επειδή απο τοτε έχουν περασει σχεδόν 50 χρόνια ισως είναι ωρα να τις ρωτησουμε παλι τις επόμενες γενιές? Σωστα καταλαβαίνω?
Να ρωτήσουμε ακριβώς τι;
Αν θέλουν να παραιτηθούν οι ίδιοι και οι απόγονοί τους από το δικαίωμα να εκφράζουν την πολιτική τους βούληση και να ελέγχουν τη διοίκηση της πολιτείας τους; Μήπως να τους ρωτήσουμε κι αν θέλουν να ξαναγίνουν δούλοι με εμένα ως Φαραώ;
Ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω.
Πρωτον και τωρα δεν διαλεγουν οι πολιτες ποιος θα είναι ο πρόεδρος της δημοκρατίας.
Δευτερον τις σαχλαμαρες με τους δουλους και τους Φαραώ αλλου, εκτος κι αν πραγματι θεωρεις δουλους τους σκανδιναβους, τους Βρεταννους, τους Ολλανδους κλπ
Μιλαμε για βασιλευομενη ή προεδρικη δημοκρατία και οχι για βασιλια τυπου Σαουδικης Αραβιας. Νομιζω οτι ειναι προφανες αυτο.
panos291 έγραψε: 13 Ιαν 2023, 13:31
Πολυ σωστα. Εγινε ενα δημοψήφισμα το 47 και αλλο ενα το 74 δηλαδη 27 χρονια μετα.
Θες να πεις δηλαδη οτι επειδή απο τοτε έχουν περασει σχεδόν 50 χρόνια ισως είναι ωρα να τις ρωτησουμε παλι τις επόμενες γενιές? Σωστα καταλαβαίνω?
Το δημοψήφισμα του 1974 ήταν πολιτικά επιβεβλημένο.
Η Βασιλεία είχε καταργηθεί από τη Χούντα με παράνομο δημοψήφισμα, οπότε ήταν απαραίτητο να νομιμοποιηθεί η διαδικασία.
Τυπικά, εφόσον οι συνταγματικές πράξεις της χούντας κρίθηκαν παράνομες, θα έπρεπε με την αποκατάσταση της νομιμότητας να αποκατασταθεί και η πολιτειακή τάξη του 1967, αλλά εκεί έπαιξε ρόλο η στάση του Κωνσταντίνου το 1967 και η αντιβασιλική διάθεση της κοινωνίας.
Kαι οι φιλοδοξιες του Καραμανλη (συν την βεντέτα που ειχε ανοιξει απο το 1963 με το Παλατι).
Το Παλάτι είχε εκτεθεί ανεπανόρθωτα στη συνείδηση του λαού από το 1965 με τις πολιτικές παρεμβάσεις. Η στάση του Κωνσταντίνου το 1967 ήταν το τελευταίο χτύπημα στο κύρος της βασιλείας.
Το 1974 ήταν συντριπτικά πλειοψηφική η διάθεση για κατάργηση της μοναρχίας
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Το δημοψήφισμα του 1974 ήταν πολιτικά επιβεβλημένο.
Η Βασιλεία είχε καταργηθεί από τη Χούντα με παράνομο δημοψήφισμα, οπότε ήταν απαραίτητο να νομιμοποιηθεί η διαδικασία.
Τυπικά, εφόσον οι συνταγματικές πράξεις της χούντας κρίθηκαν παράνομες, θα έπρεπε με την αποκατάσταση της νομιμότητας να αποκατασταθεί και η πολιτειακή τάξη του 1967, αλλά εκεί έπαιξε ρόλο η στάση του Κωνσταντίνου το 1967 και η αντιβασιλική διάθεση της κοινωνίας.
Παραπέρα, δεν νοείται δημοψήφισμα για αλλαγή του πολιτεύματος. Το άρθρο 1Σ ανήκει στον σκληρό πυρήνα του Συντάγματος (άρθρο 110Σ) και δεν αναθεωρείται.
Προφανως. Η μονη "νομιμη" λυση σε αυτο προυποθετει την υπαρξη Συνταγματικου κενού.
Που θα πει είτε πόλεμος και κατοχή της χώρας από ξένη δύναμη είτε λαϊκή επανάσταση είτε πραξικόπημα. Μόνο σε αυτές τις τρεις περιπτώσεις μπορεί, μετά την αποκατάσταση της νομιμότητας, να υπάρξει συντακτική εθνοσυνέλευση και να αλλάξει η μορφή του πολιτεύματος.
Το δημοψήφισμα του 1974 ήταν πολιτικά επιβεβλημένο.
Η Βασιλεία είχε καταργηθεί από τη Χούντα με παράνομο δημοψήφισμα, οπότε ήταν απαραίτητο να νομιμοποιηθεί η διαδικασία.
Τυπικά, εφόσον οι συνταγματικές πράξεις της χούντας κρίθηκαν παράνομες, θα έπρεπε με την αποκατάσταση της νομιμότητας να αποκατασταθεί και η πολιτειακή τάξη του 1967, αλλά εκεί έπαιξε ρόλο η στάση του Κωνσταντίνου το 1967 και η αντιβασιλική διάθεση της κοινωνίας.
Kαι οι φιλοδοξιες του Καραμανλη (συν την βεντέτα που ειχε ανοιξει απο το 1963 με το Παλατι).
Το Παλάτι είχε εκτεθεί ανεπανόρθωτα στη συνείδηση του λαού από το 1965 με τις πολιτικές παρεμβάσεις. Η στάση του Κωνσταντίνου το 1967 ήταν το τελευταίο χτύπημα στο κύρος της βασιλείας.
Το 1974 ήταν συντριπτικά πλειοψηφική η διάθεση για κατάργηση της μοναρχίας
Δεν αρνηθηκε κανεις οτι η ολη κατασταση διευκολυνε τις προθεσεις του Καραμανλη να ικανοποιησει τις φιλοδοξιες του και να εκδικηθει το Παλατι.
Αν η Πρωθυπουργια ειχε ανατεθει στον Κανελλοπουλο αντι για τον Καραμανλη τα πραγματα μπορει να ειχαν εξελιχθει λιγο πιο διαφορετικα οσον αφορα το πολιτειακο. Χωρις αυτο να σημαινει οτι 100% θα επιβιωνε ο θρονος.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.