Μου θύμισες που όταν παίζει παιχνίδια στο λάπτοπ δεν σαλευει βλέφαρο. Έχει το πιάτο μπροστά του για ώρες και λιβανίζει το περιεχόμενο. Άσε με να χαρείς.
Οκ... λόγω GDPR, θα πρέπει ο γονέας να δώσει συγκατάθεση για τη δημιουργία προφίλ του μαθητή. Θα βάλουμε, λοιπόν, ρυθμίσεις όπου ο γονέας θα επιλέγει τις ώρες ή τη χρονική διάρκεια που το παιδί θα έχει πρόσβαση!
Α, επίσης, δεν είναι παιχνίδι. Θα έχει μαθηματικά προβλήματα. Θα πρέπει να υποβάλει απαντήσεις!
Δεν κάνεις κανένα ρομπλοξ λέω γω. Νομίζεις πως έχουν καμία όρεξη να κάνουν λύνουν μαθηματικά όταν θα μπορούσαν να παίζουν με τους φίλους τους;
Λες στο τέλος να καταλήξουμε εμείς (και αν) να προσπαθούμε να τα λύσουμε;
Πάντως, το multiplayer battle με χρόνους, θα ήταν ίσως μια πρόκληση για εκείνα. Για τους νικητές θα βγαίνουν και πιστοποιητικά σε PDF να τα εκτυπώνουν και να τα πηγαίνουν στη δασκάλα.
Την εφαρμογή δε θα την απασχολεί αυτό. Τα πχορουμίστικα μέλη θα διαχειριστούν όπως θέλουν την πληροφορία, όπως εκείνα θέλουν. (Μεταξύ μας, συμφωνώ ότι θα έχει 100+σελίδες). Σκέψου, πάντως, τι έχει να γίνει αν εμείς τα μέλη κάτσουμε να σχεδιάσουμε τα προβλήματα.
η διαπαιδαγωγηση παιζει σημαντικο ρολο για το τι μπορει να συμβει στη ζωη τους.
Εννοείται.
Λες και δεν έχουμε δει παιδιά που εξελίσσονται σε κωλόπαιδα εξαιτίας της αδιαφορίας των γονέων.
Πάντως το πόσο καλά θα είναι στα μαθηματικά είναι μια σχετικά ανούσια μετρική, δεδομένου ότι χρησιμοποιείς ελάχιστα από αυτά τα skills στην ενήλική ζωή σου (και όταν τα χρησιμοποιείς, apparent από αυτή τη συζήτηση, το πρόβλημα ανάγεται σε μια ατελείωτη μετασυζήτηση σε ένα online forum για το πώς δένει η πρόζα με το μαθηματικό λογισμό, so who cares).
Φυσικά δεν λέω να μην ξέρεις να κάνεις αριθμητικές πράξεις, αλλά δεν θα ήμουν ιδιαιτερα περήφανος ή όχι επειδή πήρε ή δεν πήρε άριστα στον απειροστικό λογισμό πχ.
Εμ δεν τον έβαλα ποτέ στο τριπακι να πάρει καλό βαθμό. Ούτε του είπα ποτέ να κυνηγά τον βαθμό και όχι την γνώση.
Αν ήταν έτσι, θα του έκανα την προπαίδεια στα 4, δεν θα του έλεγα πως ο ήλιος είναι 4.5 δισ. χρονών.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Οκ... λόγω GDPR, θα πρέπει ο γονέας να δώσει συγκατάθεση για τη δημιουργία προφίλ του μαθητή. Θα βάλουμε, λοιπόν, ρυθμίσεις όπου ο γονέας θα επιλέγει τις ώρες ή τη χρονική διάρκεια που το παιδί θα έχει πρόσβαση!
Α, επίσης, δεν είναι παιχνίδι. Θα έχει μαθηματικά προβλήματα. Θα πρέπει να υποβάλει απαντήσεις!
Δεν κάνεις κανένα ρομπλοξ λέω γω. Νομίζεις πως έχουν καμία όρεξη να κάνουν λύνουν μαθηματικά όταν θα μπορούσαν να παίζουν με τους φίλους τους;
κ ομως - χωρις να θελω να σε στεναχωρησω
υπαρχουν καποια πολυ προικισμενα πλασματα που απολαμβανουν και τα μαθηματικα
Δλδ θες να μου πεις πως στον ελεύθερο του χρόνο, λύνει προβλήματα μαθηματικών αντί να παίζει;
Κατάλαβα.
Το λυπάμαι το καημένο αλλά με εσάς που έμπλεξε δεν έχει ελπίδα. Κριμα το παιδάκι.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Οκ... λόγω GDPR, θα πρέπει ο γονέας να δώσει συγκατάθεση για τη δημιουργία προφίλ του μαθητή. Θα βάλουμε, λοιπόν, ρυθμίσεις όπου ο γονέας θα επιλέγει τις ώρες ή τη χρονική διάρκεια που το παιδί θα έχει πρόσβαση!
Α, επίσης, δεν είναι παιχνίδι. Θα έχει μαθηματικά προβλήματα. Θα πρέπει να υποβάλει απαντήσεις!
Δεν κάνεις κανένα ρομπλοξ λέω γω. Νομίζεις πως έχουν καμία όρεξη να κάνουν λύνουν μαθηματικά όταν θα μπορούσαν να παίζουν με τους φίλους τους;
Λες στο τέλος να καταλήξουμε εμείς (και αν) να προσπαθούμε να τα λύσουμε;
Πάντως, το multiplayer battle με χρόνους, θα ήταν ίσως μια πρόκληση για εκείνα. Για τους νικητές θα βγαίνουν και πιστοποιητικά σε PDF να τα εκτυπώνουν και να τα πηγαίνουν στη δασκάλα.
Για ποιο λόγο να το πάνε στην δασκάλα;;
Αν δεν είναι αναγνωρισμένο από το υπουργείο Παιδείας είναι απλά ένα χρωματιστό χαρτί που γράφει το όνομά τους.
Σαν αυτά που τους δίνουν για την συμμετοχή τους σε διάφορες δραστηριότητες.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Puma έγραψε: 14 Δεκ 2022, 11:53
Θα βάλουμε και αστείους χαρακτηρισμούς, όπως μπουνταλάς, στόκος και ό,τι άλλο σκεφτείτε.
Έχουμε κανένα γραφίστα να μας φτιάξει και αντίστοιχα εικονίδια για να τα βάζουμε στο προφίλ των χρηστών, όποτε η εφαρμογή το κρίνει αναγκαίο;
Γαμάτο ακούγεται, απλά σκέψου πόσα 100+ σελίδες threads θα έχουμε για κάθε challenge με μετα-συζητήσεις για τη διατύπωση των προβληματών και για το τι εν τέλη είναι φιλοσοφικά ένας αριθμός.
Την εφαρμογή δε θα την απασχολεί αυτό. Τα πχορουμίστικα μέλη θα διαχειριστούν όπως θέλουν την πληροφορία, όπως εκείνα θέλουν. (Μεταξύ μας, συμφωνώ ότι θα έχει 100+σελίδες).
Σκέψου, πάντως, τι έχει να γίνει αν εμείς τα μέλη κάτσουμε να σχεδιάσουμε τα προβλήματα.
Θα είχε πλάκα να τα διατυπώνουμε σε phorum-ική πρόζα. Combinatoric προβλήματα με πηγάδες, κρυπτογραφία για κουμμούνια, etc.
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Γαμάτο ακούγεται, απλά σκέψου πόσα 100+ σελίδες threads θα έχουμε για κάθε challenge με μετα-συζητήσεις για τη διατύπωση των προβληματών και για το τι εν τέλη είναι φιλοσοφικά ένας αριθμός.
Την εφαρμογή δε θα την απασχολεί αυτό. Τα πχορουμίστικα μέλη θα διαχειριστούν όπως θέλουν την πληροφορία, όπως εκείνα θέλουν. (Μεταξύ μας, συμφωνώ ότι θα έχει 100+σελίδες).
Σκέψου, πάντως, τι έχει να γίνει αν εμείς τα μέλη κάτσουμε να σχεδιάσουμε τα προβλήματα.
Θα είχε πλάκα να τα διατυπώνουμε σε phorum-ική πρόζα. Combinatoric προβλήματα με πηγάδες, κρυπτογραφία για κουμμούνια, etc.
Χμμμ... πολύ καλό... μάλιστα, θα μπορούσε να είναι κατά κάποιο τρόπο απαγορευμένη η είσοδος σε αυτό το σκέλος της εφαρμογής και να επιτρέπεται μόνο στα μέλη με την ανάλογη αυθεντικοποίηση. Θα είναι ένας κρυφός κόσμος.
Δεν κάνεις κανένα ρομπλοξ λέω γω. Νομίζεις πως έχουν καμία όρεξη να κάνουν λύνουν μαθηματικά όταν θα μπορούσαν να παίζουν με τους φίλους τους;
Λες στο τέλος να καταλήξουμε εμείς (και αν) να προσπαθούμε να τα λύσουμε;
Πάντως, το multiplayer battle με χρόνους, θα ήταν ίσως μια πρόκληση για εκείνα. Για τους νικητές θα βγαίνουν και πιστοποιητικά σε PDF να τα εκτυπώνουν και να τα πηγαίνουν στη δασκάλα.
Για ποιο λόγο να το πάνε στην δασκάλα;;
Αν δεν είναι αναγνωρισμένο από το υπουργείο Παιδείας είναι απλά ένα χρωματιστό χαρτί που γράφει το όνομά τους.
Σαν αυτά που τους δίνουν για την συμμετοχή τους σε διάφορες δραστηριότητες.
Δε θα χαίρονται λες αν βάζουμε πάνω και αντίστοιχο badge;
Έτσι, δεν κάνουν κ μερικοί εκπαιδευτικοί κ έρχονται μετά εκείνα σπίτι και χαίρονται;
Λες στο τέλος να καταλήξουμε εμείς (και αν) να προσπαθούμε να τα λύσουμε;
Πάντως, το multiplayer battle με χρόνους, θα ήταν ίσως μια πρόκληση για εκείνα. Για τους νικητές θα βγαίνουν και πιστοποιητικά σε PDF να τα εκτυπώνουν και να τα πηγαίνουν στη δασκάλα.
Για ποιο λόγο να το πάνε στην δασκάλα;;
Αν δεν είναι αναγνωρισμένο από το υπουργείο Παιδείας είναι απλά ένα χρωματιστό χαρτί που γράφει το όνομά τους.
Σαν αυτά που τους δίνουν για την συμμετοχή τους σε διάφορες δραστηριότητες.
Δε θα χαίρονται λες αν βάζουμε πάνω και αντίστοιχο badge;
Έτσι, δεν κάνουν κ μερικοί εκπαιδευτικοί κ έρχονται μετά εκείνα σπίτι και χαίρονται;
Γενικά μπορείς να το πείσεις πως κάτι είναι ωραίο και αξίζει να ασχοληθεί μέχρι τα 7-8. Από εκεί και πέρα είναι τι το ενδιαφέρει. Δλδ αν το σέρνεις για μπάσκετ μέχρι εκείνη την ηλικία, κάπου εκεί θα σου ξεκαθαρίσει πως δεν θέλει πλέον να πηγαίνει.
Μέχρι Γ δημοτικού το πείθεις να διαβάσει. Από εκεί και έπειτα το κάνει γιατί το θέλει και κάθε χρόνο το επηρεάζεις όλο και λιγότερο. Και φτάνει α λυκείου που αν δεν θέλει να διαβάσει, σου βροντάει την πόρτα στα μούτρα και δεν μπορείς να κάνεις τπτ.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Αν δεν είναι αναγνωρισμένο από το υπουργείο Παιδείας είναι απλά ένα χρωματιστό χαρτί που γράφει το όνομά τους.
Σαν αυτά που τους δίνουν για την συμμετοχή τους σε διάφορες δραστηριότητες.
Δε θα χαίρονται λες αν βάζουμε πάνω και αντίστοιχο badge;
Έτσι, δεν κάνουν κ μερικοί εκπαιδευτικοί κ έρχονται μετά εκείνα σπίτι και χαίρονται;
Γενικά μπορείς να το πείσεις πως κάτι είναι ωραίο και αξίζει να ασχοληθεί μέχρι τα 7-8. Από εκεί και πέρα είναι τι το ενδιαφέρει. Δλδ αν το σέρνεις για μπάσκετ μέχρι εκείνη την ηλικία, κάπου εκεί θα σου ξεκαθαρίσει πως δεν θέλει πλέον να πηγαίνει.
Μέχρι Γ δημοτικού το πείθεις να διαβάσει. Από εκεί και έπειτα το κάνει γιατί το θέλει και κάθε χρόνο το επηρεάζεις όλο και λιγότερο. Και φτάνει α λυκείου που αν δεν θέλει να διαβάσει, σου βροντάει την πόρτα στα μούτρα και δεν μπορείς να κάνεις τπτ.
Σαφώς, μία εφαρμογή θα ήταν για όσους ήθελαν να ασχοληθουν. Όχι καταναγκαστικά γιατί μετά γίνεται αγγαρεία. Εκτός, αν είναι τόσο καλή που τους βάλει η δασκάλα να τη χρησιμοποιήσουν
Δεν κάνεις κανένα ρομπλοξ λέω γω. Νομίζεις πως έχουν καμία όρεξη να κάνουν λύνουν μαθηματικά όταν θα μπορούσαν να παίζουν με τους φίλους τους;
μην το λες. αρκετα απολαμβανουν τα μαθηματικα η αλλα μαθηματα, αναλογα τη φαση που ειναι. ακομη και σε σημειο να αφησουν για λιγο το ρομπλοξ.
Το έγραψα πριν από λίγες μέρες. Πάει ο μπαμπάς του να τον ξυπνήσει ένα πρωί και του κάνει, δεν μπορώ τώρα, λύνω ένα πρόβλημα (στα μαθηματικά) έλα αργότερα.
Ντάξει είπαμε. Προτιμώ να τον δω να παίζει ή να πετάει σαΐτες που κουνάνε φτερά.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.