!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:31
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:12
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:58

Εννοείται.

Πάντα διασκεδάζω όταν προσθέτουν παρονομαστές στα ομώνυμα κλάσματα σαν να είναι το πιο φυσικό πράγμα στο κόσμο.
νταξει, αυτο στη φαντασια σου εγινε, αλλα αφου γελασες, για καλο ηταν.

το αλλο που επιβεβαιωνουμε την πραξη χρησιμοποιωντας μονο τον παρονομαστη, ηταν παντως πολυ πιο αστειο. και εγινε στ αληθεια.

και αυτος/η που το εγραψε, μετα ελεγε τους αλλους αγραμματους, ημιμαθεις κλπ. εκει ηταν για να πεφτεις στα πατωματα. :smt005: :smt005:
Καλά τα έργα τέχνης αλλά τα μαθηματικά είναι πράξεις.

Απόδειξε μου, με πράξεις, ότι δεν κάνεις αυτό

1/8 +1/8 +1/8 = 3/24

Ούτε αυτό

1/4 + 1/4 +1/4 = 3/12

Και δεν θα ξαναπώ πως πρόσθεσες παρονομαστές.
τι εννοεις να σου το αποδειξω με πραξεις; δε γινεται, αφου ειναι λαθος.

τετοιες πραξεις δεν εκανα/εγραψα ποτε, γιατι δεν ειναι σωστες και δε βγαζουν νοημα.

αλλα αν θες, μπορω να κανω μια προσπαθεια.

1/8 του κιλου +1/8 του κιλου+1/8 του κιλου = 3/24 του τρικιλου.

1/4 του ευρω +1/4 του ευρω +1/4 του ευρω + 3/12 του τριευρου.

ειναι βεβαιως ανοητο να εχεις διαφορετικη μοναδα μετρησης δεξια και αριστερα του "=", για αυτο και δεν το εκανα ποτε. ειναι ομως ο μονος τροπος να καταληξει "σωστη" η πραξη.

σειρα σου. κανε μια προσπαθεια να μου εξηγησεις πως επαληθευεις μια πραξη με κλασματα, χρησιμοποιωντας μονο τον παρονομαστη. :003:
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:35
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:26
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:15
το κοιταω 10 λεπτα τωρα, ξυνωντας την καραφλα μου με το δαχτυλο, και νομιζω οτι πρωτα θα φτασω το δαχτυλο στο κρανιο και μετα θα καταλαβω τι θελει να πει ο ποιητης.
Νομίζω ότι είναι σωστή η άσκηση, Ασέβαστος.
Ζητά από τους μαθητές να υπολογίσουν πόση ζάχαρη περιλαμβάνεται σε ένα μπισκότο της κάθε συσκευασίας και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα.
μα αμα η ασκηση αφορα στο ενα μπισκοτο, τι σκατα μας νοιαζει ποσα μπισκοτα εχει η συσκευασια;
Πως θα υπολογίσεις πόση ζάχαρη μοιράζεται στο κάθε μπισκότο αν δεν υπολογίσεις πόσα μπισκότα έχει η συσκευασία;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 10 Δεκ 2022, 10:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:10 δεν εχει σημασία τίποτα απο ολα αυτα αφου καθε μπισκότο ειναι 10 γραμμαρια και στο ενα κουτί και το αλλο, μαλλον να δουνε αν θα καταφερουν να μην μπερδεύτουν;


υγ, με πρόλαβες εσυ τωρα, εχω απορία αληθεια αν αυτο ειναι εσκεμμένο απο μαθηματικό ή καλη προσπαθεια απο φιλόλογο.
Συνδυασμός και τα σχήματα ανάποδα
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:44
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:35
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:26

Νομίζω ότι είναι σωστή η άσκηση, Ασέβαστος.
Ζητά από τους μαθητές να υπολογίσουν πόση ζάχαρη περιλαμβάνεται σε ένα μπισκότο της κάθε συσκευασίας και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα.
μα αμα η ασκηση αφορα στο ενα μπισκοτο, τι σκατα μας νοιαζει ποσα μπισκοτα εχει η συσκευασια;
Πως θα υπολογίσεις πόση ζάχαρη υπάρχει στο ένα μπισκότο αν δεν υπολογίσεις πόσα μπισκότα έχει η συσκευασία;
μα δεν ζητάει αυτό
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

μα σου λεει σταβμαρ, καθε μπισκότο ειναι 10γρ, τα αλλα ειναι κατα λαθος ή εσκεμμενες σαλτσες.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:38
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:31
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:12

νταξει, αυτο στη φαντασια σου εγινε, αλλα αφου γελασες, για καλο ηταν.

το αλλο που επιβεβαιωνουμε την πραξη χρησιμοποιωντας μονο τον παρονομαστη, ηταν παντως πολυ πιο αστειο. και εγινε στ αληθεια.

και αυτος/η που το εγραψε, μετα ελεγε τους αλλους αγραμματους, ημιμαθεις κλπ. εκει ηταν για να πεφτεις στα πατωματα. :smt005: :smt005:
Καλά τα έργα τέχνης αλλά τα μαθηματικά είναι πράξεις.

Απόδειξε μου, με πράξεις, ότι δεν κάνεις αυτό

1/8 +1/8 +1/8 = 3/24

Ούτε αυτό

1/4 + 1/4 +1/4 = 3/12

Και δεν θα ξαναπώ πως πρόσθεσες παρονομαστές.
Βασικά, δεν κάνει αυτό, Γκερ.
Το γεγονός ότι το 3/24 ταυτίζεται ως αποτέλεσμα σε δύο παράλληλες πράξεις δεν σημαίνει ότι οι πράξεις αυτές είναι ίδιες.

Η Κασπ λέει "σπάσαμε κάθε σοκολάτα σε 8 κομμάτια. Πόσα κομμάτια έχουμε στο τραπέζι σε σύνολο; 3*8=24. Κάθε παιδί δικαιούται 1 κομμάτι στα 8. Πόσα δικαιούται σε 24; 24*1/8 = 3. Δηλαδή δικαιούται 3 στα 24 κομμάτια που βρίσκονται επάνω στο τραπέζι."
Μη λέμε τόσο χοντρές μλκιες.

Κάθε πρόβλημα στα μαθηματικά εκφράζεται με συγκεκριμένο τρόπο.

Αυτό που γράφει η Κασπ και ο Ασέβαστος είναι ένα λογικό άλμα στο κενό που δεν αποδεικνύει τίποτα.

Το έγραψα σε προηγούμενη σελίδα πως όποιος κάνει τα 3 κλάσματα 1 δεν ξέρει τι του γίνεται. Αν δεν ισχύει αυτό που γράφω και είμαι λάθος, παρακαλώ να βρεθεί το βιβλίο που το γράφει.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:31 Απόδειξε μου, με πράξεις, ότι δεν κάνεις αυτό

1/8 +1/8 +1/8 = 3/24

Ούτε αυτό

1/4 + 1/4 +1/4 = 3/12

Και δεν θα ξαναπώ πως πρόσθεσες παρονομαστές.
:lol:
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:45 μα σου λεει σταβμαρ, καθε μπισκότο ειναι 10γρ (...)
Και;
Ίδια μοιράζεται η συνολική ζάχαρη πχ. 100 γρ σε 20 μπισκότα και ίδια σε 30 μπισκότα των 10 γραμμαρίων;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 10 Δεκ 2022, 10:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:44
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:35
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:26

Νομίζω ότι είναι σωστή η άσκηση, Ασέβαστος.
Ζητά από τους μαθητές να υπολογίσουν πόση ζάχαρη περιλαμβάνεται σε ένα μπισκότο της κάθε συσκευασίας και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα.
μα αμα η ασκηση αφορα στο ενα μπισκοτο, τι σκατα μας νοιαζει ποσα μπισκοτα εχει η συσκευασια;
Πως θα υπολογίσεις πόση ζάχαρη μοιράζεται στο κάθε μπισκότο αν δεν υπολογίσεις πόσα μπισκότα έχει η συσκευασία;
αφου το λεει 30% στο ενα, 25% στο αλλο. ειτε ενα μπισκοτο, ειτε 100, ειτε 386574, 30% του μπισκοτου ειναι ζαχαρη.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
kongrosian
Δημοσιεύσεις: 5539
Εγγραφή: 30 Μάιος 2020, 13:26

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kongrosian »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:46
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:38
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:31

Καλά τα έργα τέχνης αλλά τα μαθηματικά είναι πράξεις.

Απόδειξε μου, με πράξεις, ότι δεν κάνεις αυτό

1/8 +1/8 +1/8 = 3/24

Ούτε αυτό

1/4 + 1/4 +1/4 = 3/12

Και δεν θα ξαναπώ πως πρόσθεσες παρονομαστές.
Βασικά, δεν κάνει αυτό, Γκερ.
Το γεγονός ότι το 3/24 ταυτίζεται ως αποτέλεσμα σε δύο παράλληλες πράξεις δεν σημαίνει ότι οι πράξεις αυτές είναι ίδιες.

Η Κασπ λέει "σπάσαμε κάθε σοκολάτα σε 8 κομμάτια. Πόσα κομμάτια έχουμε στο τραπέζι σε σύνολο; 3*8=24. Κάθε παιδί δικαιούται 1 κομμάτι στα 8. Πόσα δικαιούται σε 24; 24*1/8 = 3. Δηλαδή δικαιούται 3 στα 24 κομμάτια που βρίσκονται επάνω στο τραπέζι."
Μη λέμε τόσο χοντρές μλκιες.

Κάθε πρόβλημα στα μαθηματικά εκφράζεται με συγκεκριμένο τρόπο.

Αυτό που γράφει η Κασπ και ο Ασέβαστος είναι ένα λογικό άλμα στο κενό που δεν αποδεικνύει τίποτα.

Το έγραψα σε προηγούμενη σελίδα πως όποιος κάνει τα 3 κλάσματα 1 δεν ξέρει τι του γίνεται. Αν δεν ισχύει αυτό που γράφω και είμαι λάθος, παρακαλώ να βρεθεί το βιβλίο που το γράφει.
έχεις 3 σοκολάτες. το κάθε 1/8 αφορά ξεχωριστή σοκολάτα. δεν στέκει η πρόσθεση 1/8 + 1/8 + 1/8. θα έστεκε αν κάθε 1/8 ήταν από την ίδια σοκολάτα.

χωρίζοντας σε 8 κομμάτια κάθε σοκολάτα, προκύπτουν 24 κομμάτια. νέο σύνολο. το οποίο θα μπει στον παρανομαστή. οπότε προκύπτει και το 3/24
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:46 :lol:
αν τρολάρει ειναι θεα, αν δεν τρολάρει.. τρολάρει, τρολάρει :lol:
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:44
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:35
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:26

Νομίζω ότι είναι σωστή η άσκηση, Ασέβαστος.
Ζητά από τους μαθητές να υπολογίσουν πόση ζάχαρη περιλαμβάνεται σε ένα μπισκότο της κάθε συσκευασίας και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα.
μα αμα η ασκηση αφορα στο ενα μπισκοτο, τι σκατα μας νοιαζει ποσα μπισκοτα εχει η συσκευασια;
Πως θα υπολογίσεις πόση ζάχαρη υπάρχει στο ένα μπισκότο αν δεν υπολογίσεις πόσα μπισκότα έχει η συσκευασία;
Γιατί η αναλογία της ζάχαρης στην κάθε συσκευασία, είτε αφορά σε 1 μπισκότο, είτε σε 35, είτε σε 3 ίδιες συσκευασίες θα είναι η ίδια.

Αυτό θα είχε νόημα, αν υπήρχαν και άλλα συνδυαστικά ερωτήματα.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:35 μα αμα η ασκηση αφορα στο ενα μπισκοτο, τι σκατα μας νοιαζει ποσα μπισκοτα εχει η συσκευασια; ειναι μια ερημην αχρηστη πληροφορια για να δουμε αν αθα μας μπερδεψει;
Υπήρχαν και παλιότερα προβλήματα που έδιναν παραπάνω από τις απαιτούμενες παραμέτρους για να μπερδέψουν και εσύ έπρεπε να επιλέξεις αυτές που είναι απαραίτητες για τη λύση. Απλά εδώ έβαλαν ανάποδα και τα σχήματα και έγινε τρέλα!
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:50
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:44
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:35

μα αμα η ασκηση αφορα στο ενα μπισκοτο, τι σκατα μας νοιαζει ποσα μπισκοτα εχει η συσκευασια;
Πως θα υπολογίσεις πόση ζάχαρη υπάρχει στο ένα μπισκότο αν δεν υπολογίσεις πόσα μπισκότα έχει η συσκευασία;
Γιατί η αναλογία της ζάχαρης στην κάθε συσκευασία, είτε αφορά σε 1 μπισκότο, είτε σε 35, είτε σε 3 ίδιες συσκευασίες θα είναι η ίδια.

Αυτό θα είχε νόημα, αν υπήρχαν και άλλα συνδυαστικά ερωτήματα.
Α, μπράβο! Δεν χρειάζεται καν να γίνουν πράξεις
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:48
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:45 μα σου λεει σταβμαρ, καθε μπισκότο ειναι 10γρ (...)
Και;
Ίδια μοιράζεται η συνολική ζάχαρη πχ. 100 γρ σε 20 μπισκότα και ίδια σε 30 μπισκότα των 10 γραμμαρίων;
δε λεει οτι εχει 100γρ ζαχαρη.

λεει ποσοστο. 30%. ειτε ενα μπισκοτο, ειτε ενα κοντεινερ μπισκοτα, δεν αλλαζει.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”