!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:16
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:11
Εγώ αρπάχτηκα περισσότερο με αυτό, στο τέλος του β' τρόπου.

Εικόνα
Μα φανερό είναι ότι "αρπάχτηκες" από το παράδειγμα σου των 8/8 ΤΩΝ ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ!
Αδυνατείς να μπεις στο μυαλό του μικρού μαθητή που μέσα στην αίθουσα ακούει ότι αυτό αντιπροσωπεύει μια ολόκληρη σοκολάτα.
Ότι τα 6/5 ΤΩΝ ΜΗΛΩΝ αντιπροσωπεύουν 1 ΜΗΛΟ και 1/5 ΤΟΥ ΜΗΛΟΥ.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:16
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:11
Εγώ αρπάχτηκα περισσότερο με αυτό, στο τέλος του β' τρόπου.

Εικόνα
την γενική πληθυντικού στο τέλος.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:20
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:16
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:10 .......

Λάθη είχαν όλα τα βιβλία αριθμητικής και μαθηματικών που πέρασαν από τα χέρια μου.
.........
Συγνώμη αλλά αυτό είναι αυθαίρετο και θα ήθελα να μας πεις αν μπορείς να το αποδείξεις.
Περιμένεις τώρα να ανεβώ σε πατάρια, αν ανοίξω κούτες και να ψάξω σελίδα σελίδα να σου δείξω πχ σημεία ανισότητας που ήταν ανάποδα ή προφανή λάθη σε υπολογισμούς;

Υπήρχαν. Παντού και πάντα. Αλλά το έδειχνες στο δάσκαλο, κάνατε και μια επαλήθευση στις πράξεις, τις ξανακάνατε και τελείωνε η υπόθεση. Εκείνα ήταν λάθη βιασύνης, πράγματα που διέφυγαν της προσοχής.

Εδώ μου λέτε και επιχειρηματολογείτε ότι πρόκειται περί ένας μοντέρνας παιδαγωγικής προσέγγισης.
Α, τέτοιου είδους λάθη.

Γιατί εδώ βρήκατε τον ελέφαντα που τόσο επιμελώς το υπουργείο Παιδείας έχει χώσει κάτω από το χαλί.

Ρε παιδιά, δεν έχει κάτι η διατύπωση, εντελώς ΣΟΒΑΡΑ. Τίποτα δεν έχει.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος »

Για να επανέλθω, σε μία δραστηριότητα του σχολικού βιβλίου της Α' Γυμνασίου, δίνονται κάποια ποσοστά και τίθενται τα παρακάτω ερωτήματα.

Εικόνα

Τι είναι λάθος;
Ότι τα εκλογικά τμήματα είναι μεικτά, άρα δεν γίνεται να ξεχωρίσει ο μαθητής ή ο οιοσδήποτε τελοσπάντων, το τι κόμμα ψήφισαν τα δύο φύλα.
Τίθεται ένα ερώτημα που δεν έχει απάντηση αλλά και ούτε σχετική μεθοδολογία.

Όμως, ποια είναι η ουσία:

Εικόνα

Ναι, καλά παρατηρείτε, η ίδια δραστηριότητα αλλά απαλείφθηκε το δ) ερώτημα.

Συμπέρασμα:
Στο βιβλίο έγινε έλεγχος και διορθώθηκαν λάθη.
Και διορθώθηκαν λάθη πιο "κρυφά" και ως προς τη διατύπωση.
Θα τους ξέφευγαν οι...σοκολάτες;
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος »

Ήθελα να θέσω ένα ιντριγκαδόρικο ερώτημα αλλά το τροποποιώ
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:59
Αρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:38 Η ένσταση έχει βάση εφόσον ο δάσκαλος-καθηγητής δεν έχει αναλύσει, εξηγήσει και ο μαθητής έτσι βρεθεί αντιμέτωπος με το άγνωστο.
Από εκεί και πέρα, όχι δεν προκαλείται σύγχυση, αλλά και να προκύψουν απορίες γιατί δεν επεξεργάζονται όλοι μία πληροφορία με τον ίδιο τρόπο, με την αλληλεπίδραση απαλείφεται.
Εγώ όμως ρώτησα στην πίσω σελίδα πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Και οι μαθητές συμβαίνει συχνά να λύνουν ασκήσεις χωρίς την παρουσία και την επεξηγηματική βοήθεια του δασκάλου.

Θα έχει μια διατύπωση η άσκηση και θα περιμένει ο μαθητής να του την εξηγήσει ο δάσκαλος για να προχωρήσει σε λύση; Ε, δεν γίνεται αυτό. Η άσκηση θα πρέπει να είναι διατυπωμένη έτσι που να μην αφήνει απορίες.
Όταν παρουσιάζεται μία θεωρία και γίνεται κτήμα του μαθητή, τότε δεν θα χρειάζονται επεξηγήσεις για τα καλώς ορισμένα πράγματα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρχέλαος την 10 Δεκ 2022, 03:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:12
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:08
mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:56

Μα το διαπιστώνεις στο πχώρουμ οτι υπάρχει πρόβλημα διατύπωσης, δεν είναι μικρό το δείγμα.

Και ποιος ακριβώς πήχυς θα χαμηλώσει; Για εξήγησε το.
Μάλλον έχεις πολύ ψηλά το φόρουμ στην εκτίμησή σου.

Ο πήχυς των παρεχόμενων γνώσεων από το εκπαιδευτικό σύστημα, όχι μόνο σε έκταση αλλά και βάθος.
Και δεν εννοώ κάτι που μπορεί και να μην βλέπουμε καμία χρησιμότητα, π.χ. κατάργηση πολυτονικού.
Αλλά γνώσεων που ίσα ίσα θα σου εξασφαλίζουν μια διαβίωση στις διαμορφούμενες κοινωνίες, χωρίς πολλές απαιτήσεις/διεκδικήσεις/δικαιώματα (λειψός Πολίτης) και που όποιος θέλει (και κυρίως έχει τα μέσα) να προχωρήσει σε σπουδές ανώτατου επιπέδου θα τα βρει έτσι κι αλλιώς μπροστά του.
και όλα αυτά προκύπτουν επειδή εμείς βλέπουμε ασάφεια. Είμαστε βλάκες λες ουσιαστικά εμείς που δεν καταλαβαίνουμε, και το σύστημα το εκπαιδευτικό θα ρίξει τον πήχυ για να μπορούμε να καταλάβουμε και εμείς. Μάλιστα.
Ρε αδερφέ, ήμαρτον!!
Είπα ότι αν διαπιστωθεί ότι η πλειονότητα δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάποια πράγματα, δεν θα συνεχίσουν οι λίγοι και εκλεκτοί, αλλά θα χαμηλώσει ο πήχυς για να υπάρχει η έξωθεν μαρτυρία ενός ομοιογενούς κατά το δυνατόν επιπέδου.
Οι λίγοι και εκλεκτοί (και τότε θα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τέτοιοι) θα προχωρήσουν και θα αντιμετωπίσουν αυτό που ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ η όποια Επιστήμη πρόσταζε να ακολουθήσουν.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:24
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:20
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:16

Συγνώμη αλλά αυτό είναι αυθαίρετο και θα ήθελα να μας πεις αν μπορείς να το αποδείξεις.
Περιμένεις τώρα να ανεβώ σε πατάρια, αν ανοίξω κούτες και να ψάξω σελίδα σελίδα να σου δείξω πχ σημεία ανισότητας που ήταν ανάποδα ή προφανή λάθη σε υπολογισμούς;

Υπήρχαν. Παντού και πάντα. Αλλά το έδειχνες στο δάσκαλο, κάνατε και μια επαλήθευση στις πράξεις, τις ξανακάνατε και τελείωνε η υπόθεση. Εκείνα ήταν λάθη βιασύνης, πράγματα που διέφυγαν της προσοχής.

Εδώ μου λέτε και επιχειρηματολογείτε ότι πρόκειται περί ένας μοντέρνας παιδαγωγικής προσέγγισης.
Α, τέτοιου είδους λάθη.

Γιατί εδώ βρήκατε τον ελέφαντα που τόσο επιμελώς το υπουργείο Παιδείας έχει χώσει κάτω από το χαλί.

Ρε παιδιά, δεν έχει κάτι η διατύπωση, εντελώς ΣΟΒΑΡΑ. Τίποτα δεν έχει.
Το "μοντέρνα" που λες Στάθη (;) είναι εδώ και κάμποσα χρόνια. Έχουν αποφοιτήσει παιδιά μέσα από αυτές τις προσεγγίσεις.
mao mao
Δημοσιεύσεις: 8475
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao »

ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:30
mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:12
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:08

Μάλλον έχεις πολύ ψηλά το φόρουμ στην εκτίμησή σου.

Ο πήχυς των παρεχόμενων γνώσεων από το εκπαιδευτικό σύστημα, όχι μόνο σε έκταση αλλά και βάθος.
Και δεν εννοώ κάτι που μπορεί και να μην βλέπουμε καμία χρησιμότητα, π.χ. κατάργηση πολυτονικού.
Αλλά γνώσεων που ίσα ίσα θα σου εξασφαλίζουν μια διαβίωση στις διαμορφούμενες κοινωνίες, χωρίς πολλές απαιτήσεις/διεκδικήσεις/δικαιώματα (λειψός Πολίτης) και που όποιος θέλει (και κυρίως έχει τα μέσα) να προχωρήσει σε σπουδές ανώτατου επιπέδου θα τα βρει έτσι κι αλλιώς μπροστά του.
και όλα αυτά προκύπτουν επειδή εμείς βλέπουμε ασάφεια. Είμαστε βλάκες λες ουσιαστικά εμείς που δεν καταλαβαίνουμε, και το σύστημα το εκπαιδευτικό θα ρίξει τον πήχυ για να μπορούμε να καταλάβουμε και εμείς. Μάλιστα.
Ρε αδερφέ, ήμαρτον!!
Είπα ότι αν διαπιστωθεί ότι η πλειονότητα δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάποια πράγματα, δεν θα συνεχίσουν οι λίγοι και εκλεκτοί, αλλά θα χαμηλώσει ο πήχυς για να υπάρχει η έξωθεν μαρτυρία ενός ομοιογενούς κατά το δυνατόν επιπέδου.
Οι λίγοι και εκλεκτοί (και τότε θα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τέτοιοι) θα προχωρήσουν και θα αντιμετωπίσουν αυτό που ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ η όποια Επιστήμη πρόσταζε να ακολουθήσουν.
Δεν κατάλαβα γιατί τα γράφεις όλα αυτά. Δεν κολλάν πουθενά.
mao mao
Δημοσιεύσεις: 8475
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao »

Αρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:25 Για να επανέλθω, σε μία δραστηριότητα του σχολικού βιβλίου της Α' Γυμνασίου, δίνονται κάποια ποσοστά και τίθενται τα παρακάτω ερωτήματα.

Εικόνα

Τι είναι λάθος;
Ότι τα εκλογικά τμήματα είναι μεικτά, άρα δεν γίνεται να ξεχωρίσει ο μαθητής ή ο οιοσδήποτε τελοσπάντων, το τι κόμμα ψήφισαν τα δύο φύλα.
Τίθεται ένα ερώτημα που δεν έχει απάντηση αλλά και ούτε σχετική μεθοδολογία.

Όμως, ποια είναι η ουσία:

Εικόνα

Ναι, καλά παρατηρείτε, η ίδια δραστηριότητα αλλά απαλείφθηκε το δ) ερώτημα.

Συμπέρασμα:
Στο βιβλίο έγινε έλεγχος και διορθώθηκαν λάθη.
Και διορθώθηκαν λάθη πιο "κρυφά" και ως προς τη διατύπωση.
Θα τους ξέφευγαν οι...σοκολάτες;
Αν γίνει ένα γκόλοπ. Και δείξουν την άσκηση με τις σοκολάτες σε δείγμα 1000 ατόμων, αποφοίτων θετικών επιστημών. Πόσοι πιστεύους οτι θα πουν οτι υπάρχει πρόβλημα στη διατύπωση;
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:33
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:30
mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:12

και όλα αυτά προκύπτουν επειδή εμείς βλέπουμε ασάφεια. Είμαστε βλάκες λες ουσιαστικά εμείς που δεν καταλαβαίνουμε, και το σύστημα το εκπαιδευτικό θα ρίξει τον πήχυ για να μπορούμε να καταλάβουμε και εμείς. Μάλιστα.
Ρε αδερφέ, ήμαρτον!!
Είπα ότι αν διαπιστωθεί ότι η πλειονότητα δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάποια πράγματα, δεν θα συνεχίσουν οι λίγοι και εκλεκτοί, αλλά θα χαμηλώσει ο πήχυς για να υπάρχει η έξωθεν μαρτυρία ενός ομοιογενούς κατά το δυνατόν επιπέδου.
Οι λίγοι και εκλεκτοί (και τότε θα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τέτοιοι) θα προχωρήσουν και θα αντιμετωπίσουν αυτό που ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ η όποια Επιστήμη πρόσταζε να ακολουθήσουν.
Δεν κατάλαβα γιατί τα γράφεις όλα αυτά. Δεν κολλάν πουθενά.
Σου εξηγεί πως ούτε εσένα λέει ηλίθιο ούτε κανέναν άλλο.

Στην περίπτωση απλοποίησης της ύλης όμως, όλο και λιγότεροι θα πιάνουν κάποια απαιτούμενα στάνταρ. Ηλίθιοι δεν θα είναι. Θα είναι όμως "αγράμματοι".
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Αρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:25 Για να επανέλθω, σε μία δραστηριότητα του σχολικού βιβλίου της Α' Γυμνασίου, δίνονται κάποια ποσοστά και τίθενται τα παρακάτω ερωτήματα.

Εικόνα

Τι είναι λάθος;
Ότι τα εκλογικά τμήματα είναι μεικτά, άρα δεν γίνεται να ξεχωρίσει ο μαθητής ή ο οιοσδήποτε τελοσπάντων, το τι κόμμα ψήφισαν τα δύο φύλα.
Τίθεται ένα ερώτημα που δεν έχει απάντηση αλλά και ούτε σχετική μεθοδολογία.

Όμως, ποια είναι η ουσία:

Εικόνα

Ναι, καλά παρατηρείτε, η ίδια δραστηριότητα αλλά απαλείφθηκε το δ) ερώτημα.

Συμπέρασμα:
Στο βιβλίο έγινε έλεγχος και διορθώθηκαν λάθη.
Και διορθώθηκαν λάθη πιο "κρυφά" και ως προς τη διατύπωση.
Θα τους ξέφευγαν οι...σοκολάτες;
Το πρώτο που παραθέτεις έχει και χτυπητά γραμματικά λάθη. Από γνωστό μου που εκδίδει έχω ακούσει πως μετά την τρίτη έκδοση (του ίδιου βιβλίου) αρχίζει και συμμαζεύεται το πράγμα. Και πάλι κάτι ξεφεύγει. Και δεν μιλώ για σχολικά εγχειρίδια.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:33
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:30
mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:12

και όλα αυτά προκύπτουν επειδή εμείς βλέπουμε ασάφεια. Είμαστε βλάκες λες ουσιαστικά εμείς που δεν καταλαβαίνουμε, και το σύστημα το εκπαιδευτικό θα ρίξει τον πήχυ για να μπορούμε να καταλάβουμε και εμείς. Μάλιστα.
Ρε αδερφέ, ήμαρτον!!
Είπα ότι αν διαπιστωθεί ότι η πλειονότητα δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάποια πράγματα, δεν θα συνεχίσουν οι λίγοι και εκλεκτοί, αλλά θα χαμηλώσει ο πήχυς για να υπάρχει η έξωθεν μαρτυρία ενός ομοιογενούς κατά το δυνατόν επιπέδου.
Οι λίγοι και εκλεκτοί (και τότε θα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τέτοιοι) θα προχωρήσουν και θα αντιμετωπίσουν αυτό που ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ η όποια Επιστήμη πρόσταζε να ακολουθήσουν.
Δεν κατάλαβα γιατί τα γράφεις όλα αυτά. Δεν κολλάν πουθενά.
Δεν με ρώτησες κάτι;
Δεν μου παρουσίασες το "ομόθυμον" του φόρουμ ως ενισχυτικό της διαφωνίας;
Δεν σου είπα ότι ακόμα κι αυτό υπόκειται σε αλλαγές με χαμήλωμα του πήχυ;
Δεν προσπαθώ να σου εξηγήσω πώς χαμηλώνει ο πήχυς;
Εκτός αν το φόρτε σου είναι μόνο οι σοκολάτες και πάω πάσο.
mao mao
Δημοσιεύσεις: 8475
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:38

Σου εξηγεί πως ούτε εσένα λέει ηλίθιο ούτε κανέναν άλλο.

Στην περίπτωση απλοποίησης της ύλης όμως, όλο και λιγότεροι θα πιάνουν κάποια απαιτούμενα στάνταρ. Ηλίθιοι δεν θα είναι. Θα είναι όμως "αγράμματοι".
Nαι ΟΚ, η απλοποίηση της ύλης που κολλάει; είπα εγώ οτι είναι σύνθετη και πρέπει να απλοποιηθεί;
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:35
Αρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:25 Για να επανέλθω, σε μία δραστηριότητα του σχολικού βιβλίου της Α' Γυμνασίου, δίνονται κάποια ποσοστά και τίθενται τα παρακάτω ερωτήματα.

Εικόνα

Τι είναι λάθος;
Ότι τα εκλογικά τμήματα είναι μεικτά, άρα δεν γίνεται να ξεχωρίσει ο μαθητής ή ο οιοσδήποτε τελοσπάντων, το τι κόμμα ψήφισαν τα δύο φύλα.
Τίθεται ένα ερώτημα που δεν έχει απάντηση αλλά και ούτε σχετική μεθοδολογία.

Όμως, ποια είναι η ουσία:

Εικόνα

Ναι, καλά παρατηρείτε, η ίδια δραστηριότητα αλλά απαλείφθηκε το δ) ερώτημα.

Συμπέρασμα:
Στο βιβλίο έγινε έλεγχος και διορθώθηκαν λάθη.
Και διορθώθηκαν λάθη πιο "κρυφά" και ως προς τη διατύπωση.
Θα τους ξέφευγαν οι...σοκολάτες;
Αν γίνει ένα γκόλοπ. Και δείξουν την άσκηση με τις σοκολάτες σε δείγμα 1000 ατόμων, αποφοίτων θετικών επιστημών. Πόσοι πιστεύους οτι θα πουν οτι υπάρχει πρόβλημα στη διατύπωση;
Περιμένω πόσο καιρό ν' ακούσω και το παράδειγμα με τον Γαλιλαίο, αλλά είναι ύβρις να διατυπωθεί ακόμα και ως αστεϊσμός.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:35
Αρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:25 Για να επανέλθω, σε μία δραστηριότητα του σχολικού βιβλίου της Α' Γυμνασίου, δίνονται κάποια ποσοστά και τίθενται τα παρακάτω ερωτήματα.

Εικόνα

Τι είναι λάθος;
Ότι τα εκλογικά τμήματα είναι μεικτά, άρα δεν γίνεται να ξεχωρίσει ο μαθητής ή ο οιοσδήποτε τελοσπάντων, το τι κόμμα ψήφισαν τα δύο φύλα.
Τίθεται ένα ερώτημα που δεν έχει απάντηση αλλά και ούτε σχετική μεθοδολογία.

Όμως, ποια είναι η ουσία:

Εικόνα

Ναι, καλά παρατηρείτε, η ίδια δραστηριότητα αλλά απαλείφθηκε το δ) ερώτημα.

Συμπέρασμα:
Στο βιβλίο έγινε έλεγχος και διορθώθηκαν λάθη.
Και διορθώθηκαν λάθη πιο "κρυφά" και ως προς τη διατύπωση.
Θα τους ξέφευγαν οι...σοκολάτες;
Αν γίνει ένα γκόλοπ. Και δείξουν την άσκηση με τις σοκολάτες σε δείγμα 1000 ατόμων, αποφοίτων θετικών επιστημών. Πόσοι πιστεύους οτι θα πουν οτι υπάρχει πρόβλημα στη διατύπωση;
Αδιάφορο.

Δεν πλάθονται τα μαθηματικά κατ' απαίτηση. Μιλάμε για μια από τις θεμελιώδεις επιστήμες του πολιτισμού μας. Δεν απαξιώνεται γιατί κάποιοι θα πούνε πως δεν καταλαβαίνουν.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”