Αν δεν καταλαβαίνεις την ουσία τόσο το χειρότερο γι' αυτήν δηλαδή;mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:18όποια και να είναι η ουσία της δραστηριότητας, υπάρχει ασάφεια ή λάθος στη διατύπωση. Το καταλαβαίνεις αυτό; Αυτό είναι το προβλημα μας.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:14Όπως "καταλαβαίνεις" η ουσία της ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ είναι να αντιληφθεί ο μαθητής ότι το πηλίκο μπορεί να γραφεί και ως κλάσμα.ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 01:27
Θα στο εξηγήσω με ένα άλλο παράδειγμα με ελαφρώς διαφορετικά νούμερα. Έστω ότι είχες 2 μήλα και 4 μαθητές. Σύμφωνα με την λογική που χειρίζεται το βιβλίο τον πληθυντικό η απάντηση θα προέκυπτε από την διαίρεση 2 : 4
2/4 μήλων ή με απλοποίηση 1/2 μήλων
Φαντάσου τώρα τον παρακάτω διάλογο:
Γιωργάκης: κυρία, κυρία!
Δασκάλα: λέγε Γιωργάκη
Γ: το 1/2 δεν είναι το μισό
Κ: ναι
Γ: Αν ο πρώτος μαθητής πάρει το μισό των μήλων και ο δεύτερος το άλλο μισό, τότε τι θα μείνει για τους δύο άλλους μαθητές;
Την απλοποίηση που επιχειρείς από 2/4 σε 1/2 ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ.
Εάν την είχε θα κατανοούσε καλύτερα από πολλούς εδώ μέσα ότι στη μία περίπτωση οι μαθητές που μοιράζονται μήλα είναι 4 και στην άλλη 2.
Και ΔΕΝ θα είχε την απορία που τόσο προβάλλεις.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Όποια και να είνια η ουσία αυτού που θέλεις να πεις, όταν το διατυπώνεις λάθος χάνεται και η ουσία και το νόημα.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:21Αν δεν καταλαβαίνεις την ουσία τόσο το χειρότερο γι' αυτήν δηλαδή;mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:18όποια και να είναι η ουσία της δραστηριότητας, υπάρχει ασάφεια ή λάθος στη διατύπωση. Το καταλαβαίνεις αυτό; Αυτό είναι το προβλημα μας.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:14
Όπως "καταλαβαίνεις" η ουσία της ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ είναι να αντιληφθεί ο μαθητής ότι το πηλίκο μπορεί να γραφεί και ως κλάσμα.
Την απλοποίηση που επιχειρείς από 2/4 σε 1/2 ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ.
Εάν την είχε θα κατανοούσε καλύτερα από πολλούς εδώ μέσα ότι στη μία περίπτωση οι μαθητές που μοιράζονται μήλα είναι 4 και στην άλλη 2.
Και ΔΕΝ θα είχε την απορία που τόσο προβάλλεις.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Και αυτό συμβαίνει επειδή το φόρουμ λέει ότι η διατύπωση και η στόχευση είναι λάθος;mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:23Όποια και να είνια η ουσία αυτού που θέλεις να πεις, όταν το διατυπώνεις λάθος χάνεται και η ουσία και το νόημα.
Το ίδιο φόρουμ που μας λέει ότι το 3/8 είναι το ίδιο με το 3/24;
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ω θεοί.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:27Και αυτό συμβαίνει επειδή το φόρουμ λέει ότι η διατύπωση και η στόχευση είναι λάθος;
Το ίδιο φόρουμ που μας λέει ότι το 3/8 είναι το ίδιο με το 3/24;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Μιλάμε για βιβλίο δημοτικού και είμαστε 20 ενήλικες που λέμε οτι η διατύπωση είναι λάθος. Λες να είμαστε τόσο άσχετοι που δεν μπορούμε να διαβάσουμε βιβλίο δημοτικού;ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:27Και αυτό συμβαίνει επειδή το φόρουμ λέει ότι η διατύπωση και η στόχευση είναι λάθος;
Το ίδιο φόρουμ που μας λέει ότι το 3/8 είναι το ίδιο με το 3/24;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ο μαθητής μπορεί να ξέρει ήδη ότι το 2/4 εκφράζει την ποσότητα του μισού. Θα μπορούσε να είναι πιο απλοποιημένος ο παραπάνω διάλογος κατευθείαν με το 2/4 χωρίς να παρεμβληθεί το 1/2. Πάλι θα οδηγούσε σε μπέρδεμα τα παιδιά.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:14Όπως "καταλαβαίνεις" η ουσία της ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ είναι να αντιληφθεί ο μαθητής ότι το πηλίκο μπορεί να γραφεί και ως κλάσμα.ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 01:27
Θα στο εξηγήσω με ένα άλλο παράδειγμα με ελαφρώς διαφορετικά νούμερα. Έστω ότι είχες 2 μήλα και 4 μαθητές. Σύμφωνα με την λογική που χειρίζεται το βιβλίο τον πληθυντικό η απάντηση θα προέκυπτε από την διαίρεση 2 : 4
2/4 μήλων ή με απλοποίηση 1/2 μήλων
Φαντάσου τώρα τον παρακάτω διάλογο:
Γιωργάκης: κυρία, κυρία!
Δασκάλα: λέγε Γιωργάκη
Γ: το 1/2 δεν είναι το μισό
Κ: ναι
Γ: Αν ο πρώτος μαθητής πάρει το μισό των μήλων και ο δεύτερος το άλλο μισό, τότε τι θα μείνει για τους δύο άλλους μαθητές;
Την απλοποίηση που επιχειρείς από 2/4 σε 1/2 ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ.
Εάν την είχε θα κατανοούσε καλύτερα από πολλούς εδώ μέσα ότι στη μία περίπτωση οι μαθητές που μοιράζονται μήλα είναι 4 και στην άλλη 2.
Και ΔΕΝ θα είχε την απορία που τόσο προβάλλεις.
Αλλά αν δεν σε ικανοποιεί αυτό το παράδειγμα πάρε κι ένα άλλο:
8 μαθητές με 8 σοκολάτες των 8 μικρών κομματιών. Η απάντησή σας θα είναι ότι ο κάθε μαθητής θα πάρει τα 8/8 των σοκολατών.
Το 8/8 είναι 1. Τι είναι αυτό το 1 των σοκολατών; Πως θα φανταστεί ο μαθητής ότι αυτό που περιγράφεται ως 1 των σοκολατών είναι μία σοκολάτα και όχι το σύνολο των σοκολατών;
Ο μαθητής που έχει καταλάβει την διαδικασία της μοιρασιάς προφανώς δεν ενδιαφέρεται για διατυπώσεις. Ο άλλος που ζορίζεται, με κάτι τέτοιες περίεργες διατυπώσεις θα γίνει φιόγκος.
ΥΓ. Σταματώ εδώ. Περιμένω να δω αν συμμερίζεται την ένστασή μου ο Αρχέλαος.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ούτε θεοί ούτε δαίμονες δεν μας σώζουν.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:29Ω θεοί.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:27Και αυτό συμβαίνει επειδή το φόρουμ λέει ότι η διατύπωση και η στόχευση είναι λάθος;mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:23
Όποια και να είνια η ουσία αυτού που θέλεις να πεις, όταν το διατυπώνεις λάθος χάνεται και η ουσία και το νόημα.
Το ίδιο φόρουμ που μας λέει ότι το 3/8 είναι το ίδιο με το 3/24;
Που τους βλέπεις όλους να μιλάνε για τέχνη, για πολιτική, για θρησκείες, ένα σωρό αναλύσεις, ομφαλοσκοπήσεις, διαξιφισμοί και δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τα απλά.
"Αναλφάβητοι" με ύφος, κουτσαβάκια ημιμαθή, περισπούδαστοι με εμμονές, κολλητηλίκια, σάλια και εξυπνακισμούς που τους βαφτίζουν πλακίτσα, τρολάρισμα, project κι ό,τι άλλο κατά το δοκούν.
Καμία σκασίλα δεν έχω να το παίξω μυαλοπώλης αλλά μερικές φορές είναι αδύνατον να νιώθεις αξιοπρεπής αφήνοντας να περνάει όλη αυτή η έπαρση χωρίς να τους τη δείχνεις. Είναι χρέος.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Η ένσταση έχει βάση εφόσον ο δάσκαλος-καθηγητής δεν έχει αναλύσει, εξηγήσει και ο μαθητής έτσι βρεθεί αντιμέτωπος με το άγνωστο.
Από εκεί και πέρα, όχι δεν προκαλείται σύγχυση, αλλά και να προκύψουν απορίες γιατί δεν επεξεργάζονται όλοι μία πληροφορία με τον ίδιο τρόπο, με την αλληλεπίδραση απαλείφεται.
Από εκεί και πέρα, όχι δεν προκαλείται σύγχυση, αλλά και να προκύψουν απορίες γιατί δεν επεξεργάζονται όλοι μία πληροφορία με τον ίδιο τρόπο, με την αλληλεπίδραση απαλείφεται.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αν όντως είχες το θάρρος της γνώμης σου, τι χρεία έχεις τους άλλους 19;mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:31Μιλάμε για βιβλίο δημοτικού και είμαστε 20 ενήλικες που λέμε οτι η διατύπωση είναι λάθος. Λες να είμαστε τόσο άσχετοι που δεν μπορούμε να διαβάσουμε βιβλίο δημοτικού;ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:27Και αυτό συμβαίνει επειδή το φόρουμ λέει ότι η διατύπωση και η στόχευση είναι λάθος;mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:23
Όποια και να είνια η ουσία αυτού που θέλεις να πεις, όταν το διατυπώνεις λάθος χάνεται και η ουσία και το νόημα.
Το ίδιο φόρουμ που μας λέει ότι το 3/8 είναι το ίδιο με το 3/24;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Θέλω να πάμε κάπου αλλού για να γυρίσουμε πίσω.
Έχει νόημα αυτό που θα ρωτήσω.
Ποιο είναι το λάθος στην παρακάτω δραστηριότητα του ίδιου βιβλίου:

Έχει νόημα αυτό που θα ρωτήσω.
Ποιο είναι το λάθος στην παρακάτω δραστηριότητα του ίδιου βιβλίου:

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρχέλαος την 10 Δεκ 2022, 02:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ο διάλογος γίνεται συνήθως "χτίζοντας" πανω στα προηγούμενα.ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:33Ο μαθητής μπορεί να ξέρει ήδη ότι το 2/4 εκφράζει την ποσότητα του μισού. Θα μπορούσε να είναι πιο απλοποιημένος ο παραπάνω διάλογος κατευθείαν με το 2/4 χωρίς να παρεμβληθεί το 1/2. Πάλι θα οδηγούσε σε μπέρδεμα τα παιδιά.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:14Όπως "καταλαβαίνεις" η ουσία της ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ είναι να αντιληφθεί ο μαθητής ότι το πηλίκο μπορεί να γραφεί και ως κλάσμα.ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 01:27
Θα στο εξηγήσω με ένα άλλο παράδειγμα με ελαφρώς διαφορετικά νούμερα. Έστω ότι είχες 2 μήλα και 4 μαθητές. Σύμφωνα με την λογική που χειρίζεται το βιβλίο τον πληθυντικό η απάντηση θα προέκυπτε από την διαίρεση 2 : 4
2/4 μήλων ή με απλοποίηση 1/2 μήλων
Φαντάσου τώρα τον παρακάτω διάλογο:
Γιωργάκης: κυρία, κυρία!
Δασκάλα: λέγε Γιωργάκη
Γ: το 1/2 δεν είναι το μισό
Κ: ναι
Γ: Αν ο πρώτος μαθητής πάρει το μισό των μήλων και ο δεύτερος το άλλο μισό, τότε τι θα μείνει για τους δύο άλλους μαθητές;
Την απλοποίηση που επιχειρείς από 2/4 σε 1/2 ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ.
Εάν την είχε θα κατανοούσε καλύτερα από πολλούς εδώ μέσα ότι στη μία περίπτωση οι μαθητές που μοιράζονται μήλα είναι 4 και στην άλλη 2.
Και ΔΕΝ θα είχε την απορία που τόσο προβάλλεις.
Αλλά αν δεν σε ικανοποιεί αυτό το παράδειγμα πάρε κι ένα άλλο:
8 μαθητές με 8 σοκολάτες των 8 μικρών κομματιών. Η απάντησή σας θα είναι ότι ο κάθε μαθητής θα πάρει τα 8/8 των σοκολατών.
Το 8/8 είναι 1. Τι είναι αυτό το 1 των σοκολατών; Πως θα φανταστεί ο μαθητής ότι αυτό που περιγράφεται ως 1 των σοκολατών είναι μία σοκολάτα και όχι το σύνολο των σοκολατών;
Ο μαθητής που έχει καταλάβει την διαδικασία της μοιρασιάς προφανώς δεν ενδιαφέρεται για διατυπώσεις. Ο άλλος που ζορίζεται, με κάτι τέτοιες περίεργες διατυπώσεις θα γίνει φιόγκος.
ΥΓ. Σταματώ εδώ. Περιμένω να δω αν συμμερίζεται την ένστασή μου ο Αρχέλαος.
Φέρε τις αντιρρήσεις σου πάνω στα παραδείγματα που εγώ έχω φέρει αν όντως θέλεις να τον κάνεις.
Και επιτέλους, 5 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ έχει το σκεπτικό του παραδείγματος του βιβλίου. Γράψε μου με ποιες και πού διαφωνείς. Κάνε και τη μέθοδο των τριών "φωναχτά" και πες μας τι παρατηρείς.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Μην τους καις περισσότερο.Αρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:40 Θέλω να πάμε κάπου αλλού για να γυρίσουμε πίσω.
Έχει νόημα αυτό που θα ρωτήσω.
Ποιο είναι το λάθος στην παρακάτω δραστηριότητα του ίδιου βιβλίου:
![]()
Πετώντας ένα out of context κείμενο μπορεί να διαβάσεις ό,τι ομορφιά δεν φαντάζεσαι.
Π.χ. θα ρωτούσε κανείς: "Ποσοστά επί...;"
Αλλά είναι τόσο ξεκομμένο όλο αυτό που δεν βγαίνει κανένα συμπέρασμα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ethereal την 10 Δεκ 2022, 02:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Γιατί δέχομαι για να σε διευκολύνω οτι είμαι ανόητος και δεν καταλαβαίνω σωστά τη διατύπωση. Και οι άλλοι 19 ανόητοι είναι όμως; Όταν τόσοι πολλοί λέμε οτι υπάρχει ασάφεια, τότε εκ' των πραγμάτων υπάρχει πρόβλημα στη διατύπωση.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:38Αν όντως είχες το θάρρος της γνώμης σου, τι χρεία έχεις τους άλλους 19;mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:31Μιλάμε για βιβλίο δημοτικού και είμαστε 20 ενήλικες που λέμε οτι η διατύπωση είναι λάθος. Λες να είμαστε τόσο άσχετοι που δεν μπορούμε να διαβάσουμε βιβλίο δημοτικού;ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:27
Και αυτό συμβαίνει επειδή το φόρουμ λέει ότι η διατύπωση και η στόχευση είναι λάθος;
Το ίδιο φόρουμ που μας λέει ότι το 3/8 είναι το ίδιο με το 3/24;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Είδες το ανηρτημένο με φωτό από το βιβλίο παράδειγμα περί των 6/5 των μήλων;ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:33
8 μαθητές με 8 σοκολάτες των 8 μικρών κομματιών. Η απάντησή σας θα είναι ότι ο κάθε μαθητής θα πάρει τα 8/8 των σοκολατών.
Το 8/8 είναι 1. Τι είναι αυτό το 1 των σοκολατών; Πως θα φανταστεί ο μαθητής ότι αυτό που περιγράφεται ως 1 των σοκολατών είναι μία σοκολάτα και όχι το σύνολο των σοκολατών;
Πιστεύεις ότι η τάξη θα κατευθυνθεί να πιστεύει ότι θα πάρει όλα τα μήλα και θα της χρωστάνε και κάτι;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αν κάποτε διαπιστωθεί κάτι τέτοιο και επισήμως, μην αμφιβάλλεις ότι ο πήχυς θα χαμηλώσει.mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:48Γιατί δέχομαι για να σε διευκολύνω οτι είμαι ανόητος και δεν καταλαβαίνω σωστά τη διατύπωση. Και οι άλλοι 19 ανόητοι είναι όμως; Όταν τόσοι πολλοί λέμε οτι υπάρχει ασάφεια, τότε εκ' των πραγμάτων υπάρχει πρόβλημα στη διατύπωση.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:38Αν όντως είχες το θάρρος της γνώμης σου, τι χρεία έχεις τους άλλους 19;mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:31
Μιλάμε για βιβλίο δημοτικού και είμαστε 20 ενήλικες που λέμε οτι η διατύπωση είναι λάθος. Λες να είμαστε τόσο άσχετοι που δεν μπορούμε να διαβάσουμε βιβλίο δημοτικού;
Έτσι δεν συμβαίνει πάντοτε;
Μετά μην διαμαρτύρεται κανείς για το επίπεδό μας όμως.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being