ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:56 τρεις των 8 τεμαχίων σε 8 παιδιά...
Όχι όχι... ο Ερμής τα θέλει πιο ξεκάθαρα χωρίς πολλά περιφερειακά.
Αυτό που λέει η Gherschaagk.
Θέλουμε να μοιράσουμε 3 σοκολάτες σε 8 παιδιά.
Τα υπόλοιπα με τα τεμάχια περιγράφονται στον τρόπο σκέψης. Έστω ότι δεν υπάρχει το κείμενο αυτό.
Στο περίπου κι εσυ Βρούτε;
Δημιουργική ασάφεια κι εσυ;
Χάχα! Προσπαθώ να έρθω στην πλευρά σου πάλι. Καλά πάει κι αυτό, χάχα.
Δε θέλω να μπλέξω τα τεμάχια. Αυτά αναφέρονται στο επεξηγητικό κείμενο. Έστω ότι δεν υπάρχει αυτό πάρα μόνο το πρόβλημα.
Μοιράστε 3 σοκολάτες σε 8 παιδιά. Αυτό, τίποτα άλλο.
Όχι όχι... ο Ερμής τα θέλει πιο ξεκάθαρα χωρίς πολλά περιφερειακά.
Αυτό που λέει η Gherschaagk.
Θέλουμε να μοιράσουμε 3 σοκολάτες σε 8 παιδιά.
Τα υπόλοιπα με τα τεμάχια περιγράφονται στον τρόπο σκέψης. Έστω ότι δεν υπάρχει το κείμενο αυτό.
Στο περίπου κι εσυ Βρούτε;
Δημιουργική ασάφεια κι εσυ;
Χάχα! Προσπαθώ να έρθω στην πλευρά σου πάλι. Καλά πάει κι αυτό, χάχα.
Δε θέλω να μπλέξω τα τεμάχια. Αυτά αναφέρονται στο επεξηγητικό κείμενο. Έστω ότι δεν υπάρχει αυτό πάρα μόνο το πρόβλημα.
Μοιράστε 3 σοκολάτες σε 8 παιδιά. Αυτό, τίποτα άλλο.
Όπως στο πρόβλημα του Ασέβαστου. 3 φρούτα 4 παιδιά, 3/4.&-
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Όχι όχι... ο Ερμής τα θέλει πιο ξεκάθαρα χωρίς πολλά περιφερειακά.
Αυτό που λέει η Gherschaagk.
Θέλουμε να μοιράσουμε 3 σοκολάτες σε 8 παιδιά.
Τα υπόλοιπα με τα τεμάχια περιγράφονται στον τρόπο σκέψης. Έστω ότι δεν υπάρχει το κείμενο αυτό.
Στο περίπου κι εσυ Βρούτε;
Δημιουργική ασάφεια κι εσυ;
Χάχα! Προσπαθώ να έρθω στην πλευρά σου πάλι. Καλά πάει κι αυτό, χάχα.
Δε θέλω να μπλέξω τα τεμάχια. Αυτά αναφέρονται στο επεξηγητικό κείμενο. Έστω ότι δεν υπάρχει αυτό πάρα μόνο το πρόβλημα.
Μοιράστε 3 σοκολάτες σε 8 παιδιά. Αυτό, τίποτα άλλο.
Έλα όμως που αναφέρονται και στο κείμενο και στην εικόνα...
Τα γραπτά μένουν. Κι εκείνη αυτό είπε, κι εσύ αυτό λες.
οχι, δεν υπαρχει γρπτο δικο μου η δικο της που να εχει τα παραπανω νουμερα.
Θες να πεις πως αυτό δεν το έγραψες εσύ;
Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 18:31
λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.
εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια.
ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.
ο δικος μου λεει 3/12 , η 1/4 των φρουτων.
η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο.
γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
αυτο ειναι σωστο, και δεν ειναι καθολου ιδιο με αυτο που σου ειπα οτι δεν εγραψα. καθολου.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Στο περίπου κι εσυ Βρούτε;
Δημιουργική ασάφεια κι εσυ;
Χάχα! Προσπαθώ να έρθω στην πλευρά σου πάλι. Καλά πάει κι αυτό, χάχα.
Δε θέλω να μπλέξω τα τεμάχια. Αυτά αναφέρονται στο επεξηγητικό κείμενο. Έστω ότι δεν υπάρχει αυτό πάρα μόνο το πρόβλημα.
Μοιράστε 3 σοκολάτες σε 8 παιδιά. Αυτό, τίποτα άλλο.
Όπως στο πρόβλημα του Ασέβαστου. 3 φρούτα 4 παιδιά, 3/4.&-