Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:38
Άλλο μου ειπαν παραπάνω.
παμε ομως
3 σοκολάτες με 8 παιδιά. το καθένα θα πάρει απο 3/8 δλδ 37,50% επι του συνόλου, που με βάση τα κομμάτια αναλογούν 3 κομμάτια σε κάθε παιδί.
Εννοείται δεν εχω πάρει το νήμα απο την αρχή, μόνο οτι μου έχουν μεταφερει.
οχι Ερμη το 3/8 δεν ειναι ποσοστό, το όλο δεν ειναι 8/8, το όλο ειναι 24/8.
που κολαει το 24 και το 8 από τη στιγμή που έχουμε 3 σοκολάτες και 4 παιδιά.
8 παιδιά...
Άλλο μου ειπαν παραπάνω.
παμε ομως
3 σοκολάτες με 8 παιδιά. το καθένα θα πάρει απο 3/8 δλδ 37,50% επι του συνόλου, που με βάση τα κομμάτια αναλογούν 3 κομμάτια σε κάθε παιδί.
Εννοείται δεν εχω πάρει το νήμα απο την αρχή, μόνο οτι μου έχουν μεταφερει.
3 θα πάρει...όπως και να το βγάλουμε...
Το δουλεύεις μόνο σε ποσοστά ε;;;
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:38
Άλλο μου ειπαν παραπάνω.
παμε ομως
3 σοκολάτες με 8 παιδιά. το καθένα θα πάρει απο 3/8 δλδ 37,50% επι του συνόλου, που με βάση τα κομμάτια αναλογούν 3 κομμάτια σε κάθε παιδί.
Εννοείται δεν εχω πάρει το νήμα απο την αρχή, μόνο οτι μου έχουν μεταφερει.
οχι Ερμη το 3/8 δεν ειναι ποσοστό, το όλο δεν ειναι 8/8, το όλο ειναι 24/8.
διαβασε την ασκηση αν θες.
Ναι, θα βοηθήσει αν τη διαβάσεις συνολικά όπως την έχει το βιβλίο.
Διότι αν κάθε παιδί έπαιρνε 37.5%, τότε όλα τα παιδιά μαζί θα έπαιρναν 8 * 37.5 = 300%.
Στην ουσία το 37.5% είναι επί της μίας σοκολάτας.
Διόρθωσέ με, enaon αν κάνω λάθος.
Άλλο μου ειπαν παραπάνω.
παμε ομως
3 σοκολάτες με 8 παιδιά. το καθένα θα πάρει απο 3/8 δλδ 37,50% επι του συνόλου, που με βάση τα κομμάτια αναλογούν 3 κομμάτια σε κάθε παιδί.
Εννοείται δεν εχω πάρει το νήμα απο την αρχή, μόνο οτι μου έχουν μεταφερει.
3 θα πάρει...όπως και να το βγάλουμε...
Το δουλεύεις μόνο σε ποσοστά ε;;;
συνολικά τα κομμάτια ειναι 24 και τα παιδιά 8. Απλή προπαίδεια.
Αν δε σπάσουμε τις σοκολάτες σε 8 ισα μέρη την καθε μια και τη σπάσουμε σε 4; ή αν τη σπάσουμε σε 16; Το ποσοστό αλλάζει;
Τι θέλετε να μοιράσετε; Σοκολάτες ή κομμάτια σοκολάτας; Για να ξέρουμε δηλαδή. Δώστε σωστά τα δεδομένα.
Αν 8 παιδιά έπαιρναν 37,5% απο τη μια σοκολάτα τότε η σοκολάτα θα έπρεπε να παράγει ποσότητα μονη της.
Πάντα επι του συνόλου μιλάω.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:44
Ναι, θα βοηθήσει αν τη διαβάσεις συνολικά όπως την έχει το βιβλίο.
Διότι αν κάθε παιδί έπαιρνε 37.5%, τότε όλα τα παιδιά μαζί θα έπαιρναν 8 * 37.5 = 300%.
Στην ουσία το 37.5% είναι επί της μίας σοκολάτας.
Διόρθωσέ με, enaon αν κάνω λάθος.
ε ναι νομιζω πλεον το εχουμε λυσει το πρόβλημα, απλα πρεπει ίσως να το γυρίσουμε λιγες φορες γυρω γυρω να το δουμε καθαρά;
στην ασκηση του βιβλίου η χρήση ποσοστου γινεται μια φορά μονο, οταν ορίζουμε το κομματακι σοκολάτας, αυτο ειναι το 1/8 σε ποσοστό μιας πλακας σοκολάτας,απο εκει και μετα ταο κλασμα ειναι ποσότητα
Άλλο μου ειπαν παραπάνω.
παμε ομως
3 σοκολάτες με 8 παιδιά. το καθένα θα πάρει απο 3/8 δλδ 37,50% επι του συνόλου, που με βάση τα κομμάτια αναλογούν 3 κομμάτια σε κάθε παιδί.
Εννοείται δεν εχω πάρει το νήμα απο την αρχή, μόνο οτι μου έχουν μεταφερει.
3 θα πάρει...όπως και να το βγάλουμε...
Το δουλεύεις μόνο σε ποσοστά ε;;;
συνολικά τα κομμάτια ειναι 24 και τα παιδιά 8. Απλή προπαίδεια.
Αν δε σπάσουμε τις σοκολάτες σε 8 ισα μέρη την καθε μια και τη σπάσουμε σε 4; ή αν τη σπάσουμε σε 16; Το ποσοστό αλλάζει;
Τι θέλετε να μοιράσετε; Σοκολάτες ή κομμάτια σοκολάτας; Για να ξέρουμε δηλαδή. Δώστε σωστά τα δεδομένα.
Αν 8 παιδιά έπαιρναν 37,5% απο τη μια σοκολάτα τότε η σοκολάτα θα έπρεπε να παράγει ποσότητα μονη της.
Πάντα επι του συνόλου μιλάω.
Λόγω δουλειάς; Πρακτικός;.. ο καλύτερος.
Εσυ θα μας λύσεις τις απορίες μας.
Αν πάρουν 12,5 τα 8 είμαστε οκ;
Θελουμε να μοιράσουμε σοκολάτες που τις κόψαμε σε κοματια ισόποσα την καθεμία των 8..
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:47
Παίρνουν 37.5% αλλά είναι συνολικά οι 3 σοκολάτες.
Γι΄αυτό και 8 * 37.5 = 300%.
με κάψατε.
Το κάθε παιδί παίρνει 37,5% της 1 σοκολάτας σε σύνολο τριών σοκολατων.
Αχαχαχαχα...αυτά είναι.
Μάστορα, δώσε μου συνολική ποσότητα και πόσα άτομα ειναι για μοίρασμα.
Τα γελάκια και το "να σε μπερδέψω να γελάσω" , αλλου.
Νετα σκέτα οι αριθμοί, οχι ναι μεν αλλά.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"