!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:36
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:29
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:19
Δεν υπάρχει διατύπωση ή οχι. Θες να χωρίσεις 3 τεμάχια σε 4 μέρη. Δεν υπάρχει άλλη λύση πέρα απο το 3/4. Δε μας αφορά αν είναι απο ένα φρούτο ή απο 2 τελάρα ή απο 5 συρόμενα. Και ούτε εσάς θα έπρεπε να νοιάζει. και το κυριότερο είναι πως πρέπει να μάθουμε τα παιδιά να σκέφτονται πρακτικά και όχι μαθηματικοφιλοσοφικά όπως θέλουν πολλά βιβλία, εκτός και προορίζει κανεις το παιδί του για μαθηματικό που θα κάνει πράξεις με φανταστικούς αριθμούς.
Τα παιδιά μαθαίνουν κλάσματα. Για να βρούμε το αποτέλεσμα πρέπει να ξέρουμε τον αριθμό των φρούτων 3, τα γραμμάριά τους 100 και τον αριθμό των παιδιών 4.

Υπάρχουν 2 τρόποι για να το λύσεις

Ή θα πεις 100 * (3/4)

Ή θα πεις 3 * (100/4)


Μόνο που θέλουμε να χωρίσουμε αντικείμενα και όχι γραμμάρια. Για αυτό ο Ασέβαστος λέει μπούρδες.
όμορφα. Το /8 πως προκύπτει σε μια πράξη με 3 και με 4;
Άλλο παράδειγμα/πρόβλημα.
Έχουμε 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων και θέλουμε να τις μοιράσουμε σε 8 παιδιά.

Πες μου πως θα το κάνεις και αν το κλάσμα σου πρέπει να είναι το 3/24.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

την βαζω παλι

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Γενιά της Αμαρτίας
Δημοσιεύσεις: 9277
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 23:03
Phorum.gr user: Γενιά των 700
Τοποθεσία: Εμπροσθοφυλακή.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γενιά της Αμαρτίας »

Που είναι η κασπ;
Έτσι πρέπει να γίνει, έτσι θα γίνει.
Άβαταρ μέλους
Puma
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: 30 Σεπ 2020, 12:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Puma »

Αν θυμάμαι καλά, την πληροφορία των γραμμαρίων την προσθέσαμε στην πορεία για να επεκτείνουμε το πρόβλημα.

Τονίζω και πάλι, όμως. Αν σκοπός είναι να υπολογίσουμε πόσα γραμμάρια θα πάρει το κάθε παιδί, είναι σωστές και οι δύο προσεγγίσεις.
Ο Ασέβαστος το πάει βάσει των συνολικών γραμμαρίων και η Γκερ βάσει των γραμμαρίων ενός μεμονωμένου μήλου.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

βγαλτε τα γραμαρια εξω και δειτε την ασκηση, δεν υπαρχει ελπίδα αλλιως.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:38 δεν εχει λαθος η ασκηση, απλα ειναι απο φιλόλογο. Βοηθήστε να την καταλαβει η γκερ και ας μας εχει σπασει τα νευρα, για τον μικρό.
Όχι η άσκηση είναι από μαθηματικούς που προσπαθούν να απλουστευσουν τη ζωή τους και την ζωή μας.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 09:58 τα πράγματα ειναι απλά. Αν το αποτέλεσμα είναι 3/4 επι του συνόλου, είσαι σωστός, αν δεν ειναι 3/4 ή 0,75 ή 75%, είσαι λάθος, πως να το κανουμε.
τωρα λες το αντιθετο απο οτι ειχες πει.

3/4 η 0.75 η 75% επι του συνολου των 300 τονων , ειναι 215 τονοι. τοσους θα παρει καθενας απο τους 4 πελατες σου;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:10
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:06
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:04

Επί του συνόλου ο Ασέβαστος έλεγε πως το κλάσμα του ήταν 3/12.
Δε ξέρω τι έλεγε και τι δεν έλεγε, σιγά μη κάτσω να διαβάσω 50 σελίδες καψίματος. Σας είπα ποια είναι η λύση, όποιος συμφωνεί, είναι σωστός, όποιος όχι, είναι λάθος.
Αυτό που σου λέω. Πώς για να χωρίσουμε 3 φρούτα να τα φάνε 4 παιδιά, το μερτικό του κάθε παιδιού είναι το 1/4 του ενός φρούτου ή τα 3/12 όλων των φρούτων.

Και μετά του φταίει η διατύπωση γιατί τόσο του κόβει.
ε, ντροπη σου τωρα.

χιλιες φορες ειπα, ΟΧΙ του ενος. ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ.

δεν μπορει να μην το εχεις καταλαβει. επιτηδες το κανεις.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:41
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:38 δεν εχει λαθος η ασκηση, απλα ειναι απο φιλόλογο. Βοηθήστε να την καταλαβει η γκερ και ας μας εχει σπασει τα νευρα, για τον μικρό.
Όχι η άσκηση είναι από μαθηματικούς που προσπαθούν να απλουστευσουν τη ζωή τους και την ζωή μας.
μην επιμενεις, ειναι για τα μπαζα, θα δουμε πόσο απο το ποσο χρόνο θα παρει να την καταλάβεις.
Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27798
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής »

Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:38
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:36
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:29

Τα παιδιά μαθαίνουν κλάσματα. Για να βρούμε το αποτέλεσμα πρέπει να ξέρουμε τον αριθμό των φρούτων 3, τα γραμμάριά τους 100 και τον αριθμό των παιδιών 4.

Υπάρχουν 2 τρόποι για να το λύσεις

Ή θα πεις 100 * (3/4)

Ή θα πεις 3 * (100/4)


Μόνο που θέλουμε να χωρίσουμε αντικείμενα και όχι γραμμάρια. Για αυτό ο Ασέβαστος λέει μπούρδες.
όμορφα. Το /8 πως προκύπτει σε μια πράξη με 3 και με 4;
Άλλο παράδειγμα/πρόβλημα.
Έχουμε 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων και θέλουμε να τις μοιράσουμε σε 8 παιδιά.

Πες μου πως θα το κάνεις και αν το κλάσμα σου πρέπει να είναι το 3/24.
900/8 δλδ 112,5γρ το καθε παιδί. Γιατί ΠΡΕΠΕΙ να ειναι 3/24; Απο που προκύπτει το 24 πάλι;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Άβαταρ μέλους
Puma
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: 30 Σεπ 2020, 12:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Puma »

Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:19 ...Θες να χωρίσεις 3 τεμάχια σε 4 μέρη. Δεν υπάρχει άλλη λύση πέρα απο το 3/4...πρέπει να μάθουμε τα παιδιά να σκέφτονται πρακτικά...
Αυτό.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:39 την βαζω παλι

Εικόνα
Εγώ χρησιμοποιώ το κλάσμα όπως είναι και βρίσκω το αποτέλεσμα.

Ο Ασέβαστος λέει πως το κλάσμα του είναι τα 3/24 και βρίσκει μια μαλακιά.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:43
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:10
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:06
Δε ξέρω τι έλεγε και τι δεν έλεγε, σιγά μη κάτσω να διαβάσω 50 σελίδες καψίματος. Σας είπα ποια είναι η λύση, όποιος συμφωνεί, είναι σωστός, όποιος όχι, είναι λάθος.
Αυτό που σου λέω. Πώς για να χωρίσουμε 3 φρούτα να τα φάνε 4 παιδιά, το μερτικό του κάθε παιδιού είναι το 1/4 του ενός φρούτου ή τα 3/12 όλων των φρούτων.

Και μετά του φταίει η διατύπωση γιατί τόσο του κόβει.
ε, ντροπη σου τωρα.

χιλιες φορες ειπα, ΟΧΙ του ενος. ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ.

δεν μπορει να μην το εχεις καταλαβει. επιτηδες το κανεις.
Ντροπή σου εσένα γιατί δεν έχεις 1 φρούτο αλλά 3.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

stavmanr έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:30 Να βοηθήσω λέγοντας ότι το πρόβλημά σας είναι πρόβλημα προτασιακής λογικής.
Η σοκολάτα (ή το φρούτο στο άλλο παράδειγμα) είναι ταυτόχρονα αντικείμενο και σύνολο.
Αν πεις έφαγα το 1/3 της σοκολάτας, μπορεί να εννοείς ένα συγκεκριμένο αντικείμενο ή το σύνολο της "διαθέσιμης" σοκολάτας.
Η σοκολάτα είναι ταυτόχρονα συγκεκριμένη συσκευασία, αλλά και γενική ιδιότητα/περιγραφή.

Αντίστοιχα, το μήλο είναι συγκεκριμένο μεμονωμένο και διακριτό αντικείμενο αλλά και σύνολο αντικειμένων με κοινό χαρακτηριστικό.
Πχ. λέμε "η τιμή του μήλου έχει ανέβει τελευταία" που φυσικά δεν εννοούμε ένα συγκεκριμένο μήλο.

Το πρόβλημά σας δεν είναι οι πράξεις κλασμάτων.
Είναι η παραγοντοποίηση του χ στις εξισώσεις.
Δεν θα συζητήσουμε αν (1/4)χ + (1/4)χ = (2/4)χ , αλλά το τί συμβολίζει το χ.
Αν στη μία περίπτωση αναφέρεται ως μεμονωμένο αντικείμενο και στην άλλη ως γενική ιδιότητα, δεν ισχύει η πράξη.
κι εσυ δικος μας εισαι (μαλλον;)

συμφωνεις η διαφωνεις στο οτι η εκφωνηση του προβληματος ειναι.... προβληματικη και επιτρεπει παρερμηνεια;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:44
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:38
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:36
όμορφα. Το /8 πως προκύπτει σε μια πράξη με 3 και με 4;
Άλλο παράδειγμα/πρόβλημα.
Έχουμε 3 σοκολάτες των 300 γραμμαρίων και θέλουμε να τις μοιράσουμε σε 8 παιδιά.

Πες μου πως θα το κάνεις και αν το κλάσμα σου πρέπει να είναι το 3/24.
900/8 δλδ 112,5γρ το καθε παιδί. Γιατί ΠΡΕΠΕΙ να ειναι 3/24; Απο που προκύπτει το 24 πάλι;
Ο Ασέβαστος λέει πως επειδή χωρίζουμε την κάθε σοκολάτα σε 8 κομμάτια προσθέτουμε τα κομμάτια όλα μαζί και βγάζουμε ένα άλλο αντικείμενο που έχει 24 κομμάτια. Πόσα κομμάτια δικαιούται το κάθε παιδί; 3/24
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”