!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 15854
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 »

Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 14:43
Ασέβαστος έγραψε: 08 Δεκ 2022, 14:32
Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 14:25

Όταν μου λες πως 1/4+1/4+1/4=3/12 είναι καλά.
το πρασινο και το κοκκινο αναφερονται σε διαφορετικα αντικειμενα. δεν μπορεις να βαλεις το "=" αναμεσα τους, ουτε το εκανα εγω.

το πρωτο ειναι η κουβερτουρα παυλιδη, μια σοκολατα, και το δευτερο το πακετακι με 3 σοκολατες. πηγαινε στο σκλαβενιτη και θα δεις, εχουν και διαφορετικη τιμη. :102:
Θες να το ξαναπάρουμε από την αρχή μπέημπι;

Ευχαρίστως!!


Εικόνα
Είναι σωστό ή λάθος; Αν είναι λάθος, διαφώτησέ μας.
Ειναι λαθος η διατυπωση.
Ας πουμε οτι ελεγε πως ο Νίκος και ενας φιλος του μοιραστηκαν 3 σοκολατες.
Τι μερος απο τις σοκολατες πηρε καθε παιδι?

Πως θα το εκανες αυτο?
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 14:43 Εικόνα
Είναι σωστό ή λάθος; Αν είναι λάθος, διαφώτησέ μας.
Η διατύπωση είναι λάθος. Το ίδιο και εκείνη της φωτογραφίας της πρώτης σελίδας. Παρόμοια λάθη.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Αρχέλαος κάνε έναν κόπο ακόμη.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

puma το χάνουμε το κορμί :011:
Άβαταρ μέλους
Puma
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: 30 Σεπ 2020, 12:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Puma »

enaon έγραψε: 08 Δεκ 2022, 16:44 puma το χάνουμε το κορμί :011:
Κάνουμε rotation!
Άβαταρ μέλους
Puma
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: 30 Σεπ 2020, 12:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Puma »

Πάντως, καλό είναι να καταλήξουμε κάπου για να πάμε και σε νέα προβλήματα. Να ακολουθήσουν κι άλλες μάχες.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

να το λυσουμε ναι, πιο μετα γιατι εχει πλακα να διαβαζουμε τις αναλυσεις της γκερ, εχω κλαψει λιγο.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

panos291 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 16:04
Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 14:43
Ασέβαστος έγραψε: 08 Δεκ 2022, 14:32

το πρασινο και το κοκκινο αναφερονται σε διαφορετικα αντικειμενα. δεν μπορεις να βαλεις το "=" αναμεσα τους, ουτε το εκανα εγω.

το πρωτο ειναι η κουβερτουρα παυλιδη, μια σοκολατα, και το δευτερο το πακετακι με 3 σοκολατες. πηγαινε στο σκλαβενιτη και θα δεις, εχουν και διαφορετικη τιμη. :102:
Θες να το ξαναπάρουμε από την αρχή μπέημπι;

Ευχαρίστως!!


Εικόνα
Είναι σωστό ή λάθος; Αν είναι λάθος, διαφώτησέ μας.
Ειναι λαθος η διατυπωση.
Ας πουμε οτι ελεγε πως ο Νίκος και ενας φιλος του μοιραστηκαν 3 σοκολατες.
Τι μερος απο τις σοκολατες πηρε καθε παιδι?

Πως θα το εκανες αυτο?
Ο ενήλικος εγκέφαλός μου δεν μου επιτρέπει να σκεφτώ με τον απλοϊκό τρόπο που σκέφτονται τα παιδιά και ενώ θα το κάνω σωστά, αν το δει κανένας μαθηματικός, που ξέρει από κλάσματα, θα μου πει πως είναι λάθος.

Εναλλακτικά, αν μου κάνουν 2-3 λοβοτομές ο ενήλικος εγκέφαλός μου θα λύνει διαφορικές εξισώσεις σε χρόνο dt.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Puma έγραψε: 08 Δεκ 2022, 16:46 Πάντως, καλό είναι να καταλήξουμε κάπου για να πάμε και σε νέα προβλήματα. Να ακολουθήσουν κι άλλες μάχες.
Ναι φυσικά, και θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέραμε.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

να αυτο εννοουσα, απαντηση που θα μπορουσε να μπει αυτουσια στο σχολικό βιβλίο.
Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 15854
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 »

Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 16:49
panos291 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 16:04
Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 14:43

Θες να το ξαναπάρουμε από την αρχή μπέημπι;

Ευχαρίστως!!


Εικόνα
Είναι σωστό ή λάθος; Αν είναι λάθος, διαφώτησέ μας.
Ειναι λαθος η διατυπωση.
Ας πουμε οτι ελεγε πως ο Νίκος και ενας φιλος του μοιραστηκαν 3 σοκολατες.
Τι μερος απο τις σοκολατες πηρε καθε παιδι?

Πως θα το εκανες αυτο?
Ο ενήλικος εγκέφαλός μου δεν μου επιτρέπει να σκεφτώ με τον απλοϊκό τρόπο που σκέφτονται τα παιδιά και ενώ θα το κάνω σωστά, αν το δει κανένας μαθηματικός, που ξέρει από κλάσματα, θα μου πει πως είναι λάθος.

Εναλλακτικά, αν μου κάνουν 2-3 λοβοτομές ο ενήλικος εγκέφαλός μου θα λύνει διαφορικές εξισώσεις σε χρόνο dt.
Ωραια, θα σου το κανω εγω ακριβως κατα τον τροπο του βιβλιου.

α τροπος: Χωρίζουμε καθε σοκολατα σε 2 ισα μερη, οσα ειναι τα παιδια. Καθε κομματι είναι το 1/2
Καθε παιδι θα παρει 3 τετοια κομματια , οσες ειναι οι σοκολατες, δηλαδη 3x1/2= 3/2

β τροπος: Θα κανουμε διαιρεση 3:2=3/2. Καθε παιδι πηρε τα 3/2 ή 1 1/2 των σοκολατων.


Προφανως το καθε παιδι εφαγε μιαμησι σοκολατα (μιση+μιση+μιση)
Μιαμιση σοκολατα δεν ειναι τα 3/2 του συνολου των τριων σοκολατων, αλλα το 1/2
Εφαγε δηλαδη την μιση ποσοτητα απο τις 3 σοκολατες. Να φαει την μιάμιση είναι επισης προφανως, αδύνατο.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

panos291 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 17:03
Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 16:49
panos291 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 16:04

Ειναι λαθος η διατυπωση.
Ας πουμε οτι ελεγε πως ο Νίκος και ενας φιλος του μοιραστηκαν 3 σοκολατες.
Τι μερος απο τις σοκολατες πηρε καθε παιδι?

Πως θα το εκανες αυτο?
Ο ενήλικος εγκέφαλός μου δεν μου επιτρέπει να σκεφτώ με τον απλοϊκό τρόπο που σκέφτονται τα παιδιά και ενώ θα το κάνω σωστά, αν το δει κανένας μαθηματικός, που ξέρει από κλάσματα, θα μου πει πως είναι λάθος.

Εναλλακτικά, αν μου κάνουν 2-3 λοβοτομές ο ενήλικος εγκέφαλός μου θα λύνει διαφορικές εξισώσεις σε χρόνο dt.
Ωραια, θα σου το κανω εγω ακριβως κατα τον τροπο του βιβλιου.

α τροπος: Χωρίζουμε καθε σοκολατα σε 2 ισα μερη, οσα ειναι τα παιδια. Καθε κομματι είναι το 1/2
Καθε παιδι θα παρει 3 τετοια κομματια , οσες ειναι οι σοκολατες, δηλαδη 3x1/2= 3/2

β τροπος: Θα κανουμε διαιρεση 3:2=3/2. Καθε παιδι πηρε τα 3/2 ή 1 1/2 των σοκολατων.


Προφανως το καθε παιδι εφαγε μιαμησι σοκολατα (μιση+μιση+μιση)
Μιαμιση σοκολατα δεν ειναι τα 3/2 του συνολου των τριων σοκολατων, αλλα το 1/2
Εφαγε δηλαδη την μιση ποσοτητα απο τις 3 σοκολατες. Να φαει την μιάμιση είναι προφανως αδύνατο.
Βρε συ, κάνε μια επιστολή στο υπουργείο Παιδείας να τους πεις πως είναι λάθος το βιβλίο της Πέμπτης δημοτικού. Σκέψου τα παιδάκια σου.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Puma έγραψε: 08 Δεκ 2022, 15:56 Πού να ήξεραν οι του Υπουργείου Παιδείας τι έχουν προκαλέσει με τα παραδείγματά τους... αν το ήξεραν, θα έφτιαχναν κι άλλα.
Μου θυμίζει εκείνες τις εξισώσεις που βάζουν στο facebook και από κάτω γράφουν χιλιάδες το αποτέλεσμα.
Δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από αυτούς. Εδώ πεδίο δόξας λαμπρό.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

συνοψίζω τις απαντήσεις που εχει δώσει η γκερ στο νημα για να μην κανουμε διπλές ερωτήσεις.
Περίμενε λίγο να πει ο γλυκούλης της Κάσπερν πως 2/8+5/8+1/8=8/24 και τα ξαναλέμε.

Πετάει ο γάιδαρος; Πετάει.... Τι; Δεν πετάει;

Που διακορεύετε 2 μέρες τώρα τη λογική γιατί έχετε ενήλικους εγκεφάλους.

Σαφέστατα αλλά όπως καταλαβαίνεις από το στόμα του κρεμόμαστε. Η απάντησή του θα δικαιώσει ή θα κατακρημνίσει ολόκληρο υπουργείο Παιδείας που επέτρεψε ένα τόσο κακογραμμένο παράδειγμα να διδάσκεται.

Χαραμίζεσαι. Να πας να κάνεις κανένα ιδιαίτερο στα μαθηματικά να κονομήσεις. Στήνεις τη δασκάλα του παιδιού σου στον τοίχο.

Ρε δεν μαζεύεστε όλοι να πάτε σε καμία Μαθηματική Ολυμπιάδα να τους δείξετε εσείς τους μαθηματικούς, να δούνε τι θα πάθουνε.

Ε αφού πρώτα τα έκανες τριμπούρδελο, μην τον βραχυκυκλώσεις τώρα.

Να πάτε και να πείτε τα λάθη του βιβλίου και της δασκάλας σας να καμαρώσουν όλοι οι μαθηματικοί.

Θες να το ξαναπάρουμε από την αρχή μπέημπι;

Δλδ επειδή εσύ δεν θυμάσαι τι διδάχτηκες στην πέμπτη δημοτικού, πήρες την μισή τάξη στον λαιμό σου.

Εύγε! Να πας κι εσύ να διδάξεις μαθηματικά μαζί με τον Ασέβαστο να κονομήσετε.

Δεν μπορώ τώρα, δέρνω τον Ασέβαστο.

Δεν φταίει το παιδί. Ίσα ίσα που έπεσε θύμα των ιδεοληψιών του πατέρα του.

Εναλλακτικά, αν μου κάνουν 2-3 λοβοτομές ο ενήλικος εγκέφαλός μου θα λύνει διαφορικές εξισώσεις σε χρόνο dt.

Βρε συ, κάνε μια επιστολή στο υπουργείο Παιδείας να τους πεις πως είναι λάθος το βιβλίο της Πέμπτης δημοτικού. Σκέψου τα παιδάκια σου.

Δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από αυτούς. Εδώ πεδίο δόξας λαμπρό.
Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 15854
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 »

Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 17:06
panos291 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 17:03
Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 16:49

Ο ενήλικος εγκέφαλός μου δεν μου επιτρέπει να σκεφτώ με τον απλοϊκό τρόπο που σκέφτονται τα παιδιά και ενώ θα το κάνω σωστά, αν το δει κανένας μαθηματικός, που ξέρει από κλάσματα, θα μου πει πως είναι λάθος.

Εναλλακτικά, αν μου κάνουν 2-3 λοβοτομές ο ενήλικος εγκέφαλός μου θα λύνει διαφορικές εξισώσεις σε χρόνο dt.
Ωραια, θα σου το κανω εγω ακριβως κατα τον τροπο του βιβλιου.

α τροπος: Χωρίζουμε καθε σοκολατα σε 2 ισα μερη, οσα ειναι τα παιδια. Καθε κομματι είναι το 1/2
Καθε παιδι θα παρει 3 τετοια κομματια , οσες ειναι οι σοκολατες, δηλαδη 3x1/2= 3/2

β τροπος: Θα κανουμε διαιρεση 3:2=3/2. Καθε παιδι πηρε τα 3/2 ή 1 1/2 των σοκολατων.


Προφανως το καθε παιδι εφαγε μιαμησι σοκολατα (μιση+μιση+μιση)
Μιαμιση σοκολατα δεν ειναι τα 3/2 του συνολου των τριων σοκολατων, αλλα το 1/2
Εφαγε δηλαδη την μιση ποσοτητα απο τις 3 σοκολατες. Να φαει την μιάμιση είναι προφανως αδύνατο.
Βρε συ, κάνε μια επιστολή στο υπουργείο Παιδείας να τους πεις πως είναι λάθος το βιβλίο της Πέμπτης δημοτικού. Σκέψου τα παιδάκια σου.
Ασε τις γυναικειες τακτικες πεταμε την μπαλα στην εξεδρα και ανακατεύουμε παιδακια και υπουργεια, διαβασε προσεκτικα αυτα που εγραψα και πες μου που κανω λαθος :P
Το εκανα ακριβως οπως το λεει στο βιβλιο.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”