στο οτι βαριουνται να χρησιμοποιησουν spellchecker.kameron έγραψε: 01 Δεκ 2019, 01:12 Αυτό που είναι σοκαριστικό είναι ο βαθμός ανορθογραφίας στους κάτω των 35-40 ετών. Τα βλέπουμε και εδώ μέσα.
Πού πιστεύετε ότι οφείλεται ειδικά αυτό το πρόβλημα;
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Γιατί στρέφει την προσοχή του ζητήματος της εκπαίδευσης σε επουσιώδη θέματα. Το ζήτημα της εκπαίδευσης είναι να υπάρχει ίση, ποιοτική εκπαίδευση, όχι να παράγει 20 σχολεία με αριστούχους που θα επιλέγονται για να διαγωνιστούν. Το τεστ αυτό έχει καταλήξει αυτοσκοπός. Οι χώρες δεν προσπαθούν να βελτιώσουν την παιδεία τους με βάση τα αποτελέσματά τους αλλά να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στο τεστ, παραμελώντας έτσι την ουσία. Είναι σαν τις δικές μας πανελλήνιες. Όλο το λύκειο είναι άχρηστο. Δεν έχει σκοπό την μάθηση αλλά την προπαρασκευαστική διαδικασία για να γράψεις πανελλήνιες. Αυτός δεν είναι ο σκοπός της εκπαίδευσης, σκοπός της εκπαίδευσης είναι να μάθεις πράγματα, να μάθεις φέρεσαι, να μάθεις να σκέφτεσαι και να μάθεις να κοινωνικοποιείσαι. Αναλωνόμαστε στο πώς θα πάμε καλά σε ένα τεστ αντί να επικεντρωνόμαστε στην ουσία της εκπαίδευσης.paul25 έγραψε: 04 Δεκ 2019, 13:31Γιατί;hellegennes έγραψε: 04 Δεκ 2019, 13:24 Εγώ προσωπικά την ύπαρξη του συγκεκριμένου τεστ την βρίσκω επιζήμια.
Επιπροσθέτως, το τεστ PISA είναι και κακοσχεδιασμένο, γιατί δεν είναι πραγματικά ίσο ανάμεσα στις χώρες (κάτι που το αναγνωρίζουν οι ίδιοι οι διοργανωτές του στην μεθοδολογία του αλλά το παρακάμπτουν σαν να μην τρέχει μία*) και είναι συγκριτικό. Αυτό σημαίνει ότι όσο καλά και να τα πάνε οι χώρες, πάντα θα υπάρχει μία πρώτη και μία 192η.
Το πιο προβληματικό όμως είναι ότι το τεστ είναι συγκριτικό και στην ουσία το μόνο που σου λέει είναι ότι η Χ χώρα τα πήγε καλύτερα από την Υ, δεν σου λέει όμως το γιατί, που είναι το μοναδικό σημαντικό ερώτημα.
Οι προβληματισμοί αυτοί επιβεβαιώνονται εξάλλου από τα αποτελέσματα που έφεραν τα τεστ PISA. Καμμία χώρα δεν προσανατολίστηκε στο να καλυτερεύσει την εκπαίδευσή της και να στοχεύσει χρόνια προβλήματα μεθοδολογίας, ταξικών διαφορών, ειδικά σε μεγάλες χώρες που υπάρχουν ξεκάθαρες ταξικές διαφορές μεταξύ περιοχών, όπως στην Γερμανία, το ΗΒ, την Γαλλία και την Αμερική. Τι έκαναν οι Αμερικάνοι; Αύξησαν σε γελοίο βαθμό τα τεστ τους και μεγάλωσαν τις ταξικές διαφορές στο σύστημά τους. Έγιναν καλύτεροι οι μαθητές; Όχι. Καλυτέρεψε το γενικότερο επίπεδο παιδείας; Σαφώς όχι.
* μεθοδολογικά το τεστ είναι για τα μπάζα. Ένα σημαντικό πρόβλημα π.χ. είναι ότι κάποιες ερωτήσεις δεν είναι κοινές για όλες τις χώρες, για λόγους διαφοροποίησης των εκπαιδευτικών συστημάτων μεταξύ χωρών. Το σύστημα επιλογής του ΟΟΣΑ για την ολοκλήρωση της βαθμολογίας βασίζεται σε IRT (Item Response Theory). Για να βγει το τελικό σκορ προσομοιώνουν τις ερωτήσεις που έχουν παραληφθεί σε κάποιες χώρες. Στην ουσία χρησιμοποιούν ένα μοντέλο στατιστικής διαβάθμισης που λέγεται Rasch, το οποίο δίνει "plausible values" για ένα σετ πραγματικών τιμών (σκορ μαθητών). Όμως μια τέτοια μέθοδος δεν μπορεί να συνδυάζεται με ερωτήσεις κυμαινόμενης δυσκολίας μεταξύ χωρών, σαν αυτές του PISA (δηλαδή οι ίδιες ερωτήσεις να παρουσιάζουν διαφορετικό βαθμό δυσκολίας ανάμεσα σε δυο χώρες). Αυτό ο ΟΟΣΑ το κάνει γαργάρα στην μεθοδολογία του.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
-
Αρρηνmax41postspermonth
- Δημοσιεύσεις: 445
- Εγγραφή: 30 Μάιος 2018, 18:31
- Phorum.gr user: Μητσάκος
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Είμαι βέβαιος ότι πλείστοι όσοι θα ήθελαν να αναβιώσει το κράτος της δεξιάς μετά από αυτα τα ξεφτιλικια:
https://www.liberal.gr/news/apisteuto-p ... iti/283864
https://www.liberal.gr/news/apisteuto-p ... iti/283864
Aράζω ξάπλα oλημερίς
και κάνω μαύρες σκέψεις:
Mην πεις για τoν Mελιγαλά,
Aρ(ρ)η(ν) (!!!!), γιατί θα μπλέξεις...
και κάνω μαύρες σκέψεις:
Mην πεις για τoν Mελιγαλά,
Aρ(ρ)η(ν) (!!!!), γιατί θα μπλέξεις...
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Πεθάνανε οι γέροι χωρικοί του 1975 που δεν είχαν πάει πριν τον πόλεμο σχολείο και έπεσε το ποσοστό του αναλφαβητισμού και άρα δηκεοσίνη. 
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Είδατε κύριοι πόσο εύκολα διασύρεται η ανιστόρητη επιχειρηματολογία.
Το ομολογούν και μόνοι τους.
Ας δούμε και το εξής και μάλιστα από τις Κυκλάδες, όχι αστικό κέντρο.

Το ομολογούν και μόνοι τους.
Ας δούμε και το εξής και μάλιστα από τις Κυκλάδες, όχι αστικό κέντρο.

"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Επειδή έχω λάβει μεταξύ άλλων και αυταρχική εκπαίδευση από ακατάλληλα άτομα, μπορώ να εγγυηθώ ότι η αυταρχική εκπαίδευση προσκρούει σε πρακτικές δυσκολίες.
Σε γενικές γραμμές είναι πολύ σημαντικό να κατανοεί το παιδί ότι η αυστηρότητα ορίζεται αποκλειστικά και μόνο από τον ΡΟΛΟ του εκπαιδευτικού και υφίσταται για τις ανάγκες της διαπαιδαγώγησης. Το ίδιο ισχύει και για τον ρόλο του γονέα. Το παιδί πρέπει να λαμβάνει το μήνυμα ότι "δεν θέλω να σε τιμωρώ, αλλά το κάνω γιατί αυτός είναι ο ρόλος μου".
Το παιδί δεν πρέπει να λαμβάνει το μήνυμα ότι "σε τιμωρώ γιατί μπορώ να το κάνω και ξεσπάω πάνω σου γιατί έχω μαζέψει απωθημένα". Αν συμβεί αυτό, τότε οι συνέπειες στη ψυχοσύνθεση του παιδιού και στην επακόλουθη ενηλικίωσή του, θα είναι ολέθριες.
Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί στην περίπτωση που θα επιστρέψει η εκπαίδευση σε ένα καθεστώς αυταρχισμού, ότι δεν θα υπάρξουν κάποιοι ακατάλληλοι εκπαιδευτικοί που θα επιδιώξουν να κάνουν κατάχρηση της αυστηρότητας.
Το λέω γιατί έχω υπάρξει μάρτυρας, δασκάλου που κλωτσούσε τον πισινό μαθητή τετάρτης δημοτικού γιατί καθώς έλυνε μια άσκηση μαθηματικών στον πίνακα κόλλησε και σταμάτησε να γράφει. Την ώρα που κλωτσούσε τον μαθητή, χαζογελούσε, σαν να ήταν ο νούμερο ένα ΚΑΦΡΟΣ της γειτονιάς του.
Σε γενικές γραμμές είναι πολύ σημαντικό να κατανοεί το παιδί ότι η αυστηρότητα ορίζεται αποκλειστικά και μόνο από τον ΡΟΛΟ του εκπαιδευτικού και υφίσταται για τις ανάγκες της διαπαιδαγώγησης. Το ίδιο ισχύει και για τον ρόλο του γονέα. Το παιδί πρέπει να λαμβάνει το μήνυμα ότι "δεν θέλω να σε τιμωρώ, αλλά το κάνω γιατί αυτός είναι ο ρόλος μου".
Το παιδί δεν πρέπει να λαμβάνει το μήνυμα ότι "σε τιμωρώ γιατί μπορώ να το κάνω και ξεσπάω πάνω σου γιατί έχω μαζέψει απωθημένα". Αν συμβεί αυτό, τότε οι συνέπειες στη ψυχοσύνθεση του παιδιού και στην επακόλουθη ενηλικίωσή του, θα είναι ολέθριες.
Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί στην περίπτωση που θα επιστρέψει η εκπαίδευση σε ένα καθεστώς αυταρχισμού, ότι δεν θα υπάρξουν κάποιοι ακατάλληλοι εκπαιδευτικοί που θα επιδιώξουν να κάνουν κατάχρηση της αυστηρότητας.
Το λέω γιατί έχω υπάρξει μάρτυρας, δασκάλου που κλωτσούσε τον πισινό μαθητή τετάρτης δημοτικού γιατί καθώς έλυνε μια άσκηση μαθηματικών στον πίνακα κόλλησε και σταμάτησε να γράφει. Την ώρα που κλωτσούσε τον μαθητή, χαζογελούσε, σαν να ήταν ο νούμερο ένα ΚΑΦΡΟΣ της γειτονιάς του.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Αυτός που έγραψε τον όρο δηκεοσυνη στην ΕΦΣΥΝ γιατί τον έγραψε;
1) Eίναι αναλφάβητος αριστερός που σπούδασε στα σχολεία της μεταπολίτευσης.
2) Θέλει να ξανανοίξει γλωσσικό ζήτημα με νέα ορθογραφία γιατί η κανονικότητα δεν είναι ευκαιρία για την αριστερά.
Μάλλον το δεύτερο.
Όσο για το ποσοστό των αγραμμάτων παλιότερα υπήρχαν πολλοί που δεν πήγαιναν σχολείο.Τώρα όλοι πάνε σχολείο αλλά το θέμα είναι τι μαθαίνουν.
1) Eίναι αναλφάβητος αριστερός που σπούδασε στα σχολεία της μεταπολίτευσης.
2) Θέλει να ξανανοίξει γλωσσικό ζήτημα με νέα ορθογραφία γιατί η κανονικότητα δεν είναι ευκαιρία για την αριστερά.
Μάλλον το δεύτερο.
Όσο για το ποσοστό των αγραμμάτων παλιότερα υπήρχαν πολλοί που δεν πήγαιναν σχολείο.Τώρα όλοι πάνε σχολείο αλλά το θέμα είναι τι μαθαίνουν.
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Έτος 1 μ.Α(λλαγής)
Μεταρρύθμιση για "εκδημοκρατισμό" της εκπαίδευσης* (Ν. 1268/82)
(συνέχεια με κακλαμάνη και νιου εντρυ τότε τον ΓΑΠ iirc)
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
- ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 2401
- Εγγραφή: 24 Σεπ 2019, 15:07
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Από τις αρχές της δεκαετίας του 1980 και μετά παράγονται κρουνηδόν πιστοποιημένοι ολιγογράμματοι
Από την αποπλανητική έλξη στον σημειωτικό τυχοδιωκτισμό μια αμφίκρημνη παλινδρομία
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
καρφωμενο το κεφαλι του σε πασσαλο στην εισοδο του σχολειου μεχρι το τελος της χρονιας, και θα βλεπαμε δραματικη βελτιωση της παιδειας.AlienWay έγραψε: 16 Νοέμ 2022, 14:38
Το λέω γιατί έχω υπάρξει μάρτυρας, δασκάλου που κλωτσούσε τον πισινό μαθητή τετάρτης δημοτικού γιατί καθώς έλυνε μια άσκηση μαθηματικών στον πίνακα κόλλησε και σταμάτησε να γράφει. Την ώρα που κλωτσούσε τον μαθητή, χαζογελούσε, σαν να ήταν ο νούμερο ένα ΚΑΦΡΟΣ της γειτονιάς του.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- La Bourgeoisie
- Δημοσιεύσεις: 826
- Εγγραφή: 17 Μαρ 2021, 09:43
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: 01 Δεκ 2019, 00:42 Αυτό που φταίει το λέει ο Αριστοτέλης
Δημόσια και δωρεάν παιδεία, πραγματικά όμως
Να μπουν οι μετανάστες στα σχολεία που έχουν δίψα για μάθηση και σκληρή δουλειά
Με συνοπτικές διαδικασίες να αποχωρήσουν όλοι οι δεξιοί εκπαιδευτικοί
Ελεύθερες απόψεις μας χρειάζονται

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
Συμφωνώ. Παρότι στο παρελθόν υπήρξα υποστηρικτής της αυταρχικότητας στην εκπαίδευση, άλλαξα γνώμη όταν θυμήθηκα το συγκεκριμένο περιστατικό (καθώς και κάποια άλλα) και συνειδητοποίησα ότι η αυστηρότητα στη διαπαιδαγώγηση είναι μια πρακτική επιρρεπής σε κατάχρηση.Ασέβαστος έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 09:11καρφωμενο το κεφαλι του σε πασσαλο στην εισοδο του σχολειου μεχρι το τελος της χρονιας, και θα βλεπαμε δραματικη βελτιωση της παιδειας.AlienWay έγραψε: 16 Νοέμ 2022, 14:38
Το λέω γιατί έχω υπάρξει μάρτυρας, δασκάλου που κλωτσούσε τον πισινό μαθητή τετάρτης δημοτικού γιατί καθώς έλυνε μια άσκηση μαθηματικών στον πίνακα κόλλησε και σταμάτησε να γράφει. Την ώρα που κλωτσούσε τον μαθητή, χαζογελούσε, σαν να ήταν ο νούμερο ένα ΚΑΦΡΟΣ της γειτονιάς του.
Το ιδανικό θα ήταν να ήταν υπερβολικά αυστηροί οι εκπαιδευτικοί γιατί ο ρόλος τους το ορίζει και όχι για να ξεσπάνε στα παιδιά, αλλά κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι θα είναι όλοι έτσι.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ
για να ειναι καποιος αυστηρος με τους αλλους, πρεπει πρωτα να ειναι αυστηρος με τον εαυτο του.AlienWay έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 11:13Συμφωνώ. Παρότι στο παρελθόν υπήρξα υποστηρικτής της αυταρχικότητας στην εκπαίδευση, άλλαξα γνώμη όταν θυμήθηκα το συγκεκριμένο περιστατικό (καθώς και κάποια άλλα) και συνειδητοποίησα ότι η αυστηρότητα στη διαπαιδαγώγηση είναι μια πρακτική επιρρεπής σε κατάχρηση.Ασέβαστος έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 09:11καρφωμενο το κεφαλι του σε πασσαλο στην εισοδο του σχολειου μεχρι το τελος της χρονιας, και θα βλεπαμε δραματικη βελτιωση της παιδειας.AlienWay έγραψε: 16 Νοέμ 2022, 14:38
Το λέω γιατί έχω υπάρξει μάρτυρας, δασκάλου που κλωτσούσε τον πισινό μαθητή τετάρτης δημοτικού γιατί καθώς έλυνε μια άσκηση μαθηματικών στον πίνακα κόλλησε και σταμάτησε να γράφει. Την ώρα που κλωτσούσε τον μαθητή, χαζογελούσε, σαν να ήταν ο νούμερο ένα ΚΑΦΡΟΣ της γειτονιάς του.
Το ιδανικό θα ήταν να ήταν υπερβολικά αυστηροί οι εκπαιδευτικοί γιατί ο ρόλος τους το ορίζει και όχι για να ξεσπάνε στα παιδιά, αλλά κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι θα είναι όλοι έτσι.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 430 Απαντήσεις
- 11014 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Chilloutbuddy
-
- 18 Απαντήσεις
- 366 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Στύξ
-
- 15 Απαντήσεις
- 340 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από pylothess
-
- 40 Απαντήσεις
- 1262 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πατησιωτης
