Beria έγραψε: 26 Αύγ 2022, 09:28
Esperos έγραψε: 26 Αύγ 2022, 07:38
...
Ο Στέφανος Μάνος ήταν από τους σπουδαιότερους υπουργούς που το έργο του σηματοδότησε την Ελλάδα αλλά η κΝεΔ φρόντισε να τον παροπλίσει άρον άρον διότι τα πελατειακά συμφέροντα και η κακομοιριά τους είναι αυτό που τους διέπει.
...
Ας βάλουμε και την πραγματικότητα στη συζήτηση.
Ο Στέφανος Μάνος, ως επιχειρηματίας, φουντάρισε μια ιστορική βιομηχανία (Αλλατίνη) την οποία κληρονόμησε και κατέστρεψε.
Ως υπουργός υπήρξε το απόλυτο τίποτα, με σειρά από λάθος κινήσεις που τον οδήγησαν στην απομάκρυνση του από την κυβέρνηση και κατόπιν την διαγραφή του από τη Νέα Δημοκρατία.
Και η απάντηση του ΣΜ ήταν να ...πάει στο ΠΑΣΟΚ
Ο Μάνος ως πολιτικός είχε και ικανότητες. Επίσης οι απόψεις του συνήθως έχουν το ενδιαφέρον τους.
Να θυμίσω πως ο Στέφανος Μάνος τόνιζε το αναγκαίο και το χρήσιμο της μετανάστευσης αλβανών ακόμα και αθρόα και παράνομα.
Και φυσικά τότε δεν ξέραμε ότι οι αλβανοί, ξέχωρα από το ότι ήρθαν προφανώς και εγκληματικά στοιχεία, θα αφομοιωθούν και θα νιώθουν αρκετοί σε μεγάλο βαθμό και έλληνες.
Αρκετοί δε διατηρούμε με ευχαρίστηση συναλλαγές και σχέσεις με αλβανούς.
Ο λόγος που ο Μάνος ήθελε την μετανάστευση των αλβανών ήταν τα χαμηλά μεροκάματα ώστε να επιτευχθεί ο στόχος του χαμηλού πληθωρισμού.
Παραθέτω και το χαρακτηριστικό απόσπασμα:
Ως υπουργός αύξησε τον ειδικό φόρο κατανάλωσης της βενζίνης κατά 50 δραχμές το λίτρο!
Το αφήγημα διάφορων γαλαζαίων είναι τα βερεσέδια του ΠΑΣΟΚ.
Μόνο που η Νέα Δημοκρατία κυβερνούσε ήδη δύο χρόνια και πρακτικά τρία μαζί με τη συγκυβέρνηση και την οικουμενική, ενώ επιπλέον τα βερεσέδια του ΠΑΣΟΚ είχαν κεφαλαιοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, δηλαδή οι τόκοι έγιναν χρέος για τους επόμενους, για την ιστορία πάλι το ΠΑΣΟΚ.
Επιπλέον έγινε μετάταξη σε αγαθά και υλικά από συντελεστή ΦΠΑ 8% σε συντελεστή ΦΠΑ 18%. Αφορούσε και τα αυτοκίνητα με τις τιμές τους να αυξάνονται ακόμα και κατά 500, 600 χιλιάδες δραχμές.
Έπειτα, αυξήθηκε η φορολόγηση των τόκων των καταθέσεων από 10% σε 15%.
Από εκεί και πέρα, ο Μητσοτάκης τότε αρνήθηκε οι συντελεστές ΦΠΑ από 8% και 18% να γίνουν αντίστοιχα 10% και 20%.
Πλην όμως, υπάρχει ένα ΑΛΛΑ:
Ο Μάνος ως υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ή τελοσπάντων επί θεμάτων ρυμοτομίας, ανοικοδόμησης, χώρων πρασίνου κλπ. είχε καλές επιλογές και ιδέες.
Από τις πρώτες τότε πεζοδρομήσεις και την υποχρέωση τα νέα κτίρια να έχουν χώρο στάθμευσης, μέχρι τροποποίηση των συντελεστών δόμησης κλπ.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"