αυτή είναι η επιτυχία τού Μασκ, να εκλαμβάνεται/αξιολογείται η Tesla ως "tech company" και όχι ως "car maker". οι παπαριές superbattery/autopilot/AI/Teslabot δεν είναι τυχαίες, αλλά χωρίς αντίκρυσμα δεν αντέχουν πολύ.Dwarven Blacksmith έγραψε: 09 Νοέμ 2022, 17:16Η γνώμη μου είναι ότι η κεφαλαιοποίηση της Τεσλα ακόμα δεν έχει καμία σχέση με το τζίρο της ή τον όγκο των πωλήσεων της.sharp έγραψε: 09 Νοέμ 2022, 17:09Όχι βιομηχανικές, άλλο software houses.Dwarven Blacksmith έγραψε: 09 Νοέμ 2022, 16:54
Πολλές μετοχές έχουν καταρρεύσει, ειδικά τεχνολογικές.
Δεν έχω πρόβλημα να μου πει κάποιος ότι τα θεμελιώδη της Τεσλα είναι μια χαρά, στα παπάρια μας η μετοχή.
Αλλά όποιος λέει ότι -50% πτώση δεν είναι σοβαρή, είναι παρανοϊκός. Και μάλλον δεν έχει ασχοληθεί ούτε επιφανειακά με μετοχές.
Επομένως παραμένει πιο πολύ μια εταιρία ανάπτυξης/τεχνολογικών υποσχέσεων, παρά βιομηχανική. Το οποίο σημαίνει ότι δεν μπορεί να συγκριθεί επί ίσοις όροις με τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
(βασικά το Teslabot εμφανίστηκε ακριβώς επειδή το autopilot αποδείχτηκε glorified cruise control for the foreseeable future)





