Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Στύγιος έγραψε: 05 Νοέμ 2022, 14:10
Συνάδελφος καθηγήτρια φιλόλογος στέλνει την κόρη της ( Γ ' Λυκείου και πολύ καλή μαθήτρια) στην ενισχυτική ,ακόμα και σε φιλολογικά μαθήματα.
Οι "ιδιαιτεράκηδες" πουλάνε όνομα κι από ουσία ελάχιστα πράγματα.
λογος απολυσης. εμμεσως παραδεχεται οτι δεν ειναι και πολυ καλη φιλολογος. να απολυθει και στη θεση της να προσληφθει αυτη που κανει την ενισχυτικη.
Αυτό κατάλαβες εσύ ,δεν πειράζει. Η συνάδελφος είναι άριστη φιλόλογος αλλά δεν προλαβαίνει. Επομένως σοφά και σωστά επιλέγει και την επιπλέον βοήθεια της ενισχυτικής.
δεν προλαβαινει δουλευοντας 3 ωρες τη μερα;
αν εχει 7 παιδια, την πιστευω. αν οχι, απολυση.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
έργο_μακέτο έγραψε: 07 Νοέμ 2022, 00:07
Αυτή είναι η διαφορά του συντηρητικού από τον προοδευτικό.
Έχουμε δεδομένο ένα πρόβλημα. Το ότι η δημόσια εκπαίδευση δεν λειτουργεί σωστα. Ο προοδευτικός το πρώτο που θα σκεφτεί είναι πως θα τη βελτιώσουμε. Ο συντηρητικός πως θα απαλαγούμε από αυτή, καταργώντας την.
Δεν θέλω να πω ποιός έχει δίκιο, απλά να τονίσω τη διαφορά στον τρόπο σκέψης.
Το homeschooling δεν ειναι λυση για τα προβληματα του δημοσιου σχολειου.
Η λυση ειναι μικροτερες ταξεις, οχι πανω απο 10 ατομα, μειωση της υλης, βιωματικη διδασκαλια, ποιοτικη και οχι ποσοτικη βαθμολογηση, μειωση της διαρκειας της σχολικης ημερας, προτεραιοτητα και στις κοινωνικες δεξιοτητες, στην υπευθυνοτητα και στο περιβαλλον, καταργηση επιτελους της παπαγαλιας και της εξετασης κλπ.
Το σχολειο οπως ειναι σημερα προσφερει μια στρεβλη κοινωνικοποιηση, στην οποια το παιδι ερχεται σε επαφη με ολα τα στραβα της κοινωνιας απο μικρη ηλικια.
Πρεπει το σχολειο να γινει 3 ωρες την ημερα, γιατι υπαρχουν παρα πολλα που πρεπει να κοπουνε, οποτε ανοιγει και ο δρομος για μικροτερες ταξεις, χωρις την αναγκη νεων χωρων.
axilmar έγραψε: 07 Νοέμ 2022, 12:30
Το homeschooling δεν ειναι λυση για τα προβληματα του δημοσιου σχολειου.
Η λυση ειναι μικροτερες ταξεις, οχι πανω απο 10 ατομα, μειωση της υλης, βιωματικη διδασκαλια, ποιοτικη και οχι ποσοτικη βαθμολογηση, μειωση της διαρκειας της σχολικης ημερας, προτεραιοτητα και στις κοινωνικες δεξιοτητες, στην υπευθυνοτητα και στο περιβαλλον, καταργηση επιτελους της παπαγαλιας και της εξετασης κλπ.
Το σχολειο οπως ειναι σημερα προσφερει μια στρεβλη κοινωνικοποιηση, στην οποια το παιδι ερχεται σε επαφη με ολα τα στραβα της κοινωνιας απο μικρη ηλικια.
Πρεπει το σχολειο να γινει 3 ωρες την ημερα, γιατι υπαρχουν παρα πολλα που πρεπει να κοπουνε, οποτε ανοιγει και ο δρομος για μικροτερες ταξεις, χωρις την αναγκη νεων χωρων.
Με εξαίρεση την βιωματική διδασκαλία και τα μικρά τμήματα, διαφωνώ σε όλα τα άλλα. Κανονικά θα έπρεπε να είναι κάτι ανάμεσα σε κοινόβιο και κατασκήνωση όπου τα παιδιά θα είχαν και αθλητικές δραστηριότητες και μουσική και θα γυρνούσαν σπίτι στις 5 για βόλτες, επιπλέον δραστηριότητες, ντους, φαγητό και ύπνο.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
axilmar έγραψε: 07 Νοέμ 2022, 12:30
Το homeschooling δεν ειναι λυση για τα προβληματα του δημοσιου σχολειου.
Η λυση ειναι μικροτερες ταξεις, οχι πανω απο 10 ατομα, μειωση της υλης, βιωματικη διδασκαλια, ποιοτικη και οχι ποσοτικη βαθμολογηση, μειωση της διαρκειας της σχολικης ημερας, προτεραιοτητα και στις κοινωνικες δεξιοτητες, στην υπευθυνοτητα και στο περιβαλλον, καταργηση επιτελους της παπαγαλιας και της εξετασης κλπ.
Το σχολειο οπως ειναι σημερα προσφερει μια στρεβλη κοινωνικοποιηση, στην οποια το παιδι ερχεται σε επαφη με ολα τα στραβα της κοινωνιας απο μικρη ηλικια.
Πρεπει το σχολειο να γινει 3 ωρες την ημερα, γιατι υπαρχουν παρα πολλα που πρεπει να κοπουνε, οποτε ανοιγει και ο δρομος για μικροτερες ταξεις, χωρις την αναγκη νεων χωρων.
Οι άνθρωποι ειναι γελοιοι. Ενα σωρο αχρηστες μαλακιες μαθαινουν στα παιδακια στο δημοτικό, και τα μισα ειναι χοντρα.
Τωρα έχουν γυμναστικη 3 ωρες την εβδομάδα απο 1η ως και 4η δημοτικου, και 5η/6η τις μειωνουν σε 2. Κανονικα επρεπε να ειχαν 1 ωρα καθε μερα.
axilmar έγραψε: 07 Νοέμ 2022, 12:30
Το homeschooling δεν ειναι λυση για τα προβληματα του δημοσιου σχολειου.
Η λυση ειναι μικροτερες ταξεις, οχι πανω απο 10 ατομα, μειωση της υλης, βιωματικη διδασκαλια, ποιοτικη και οχι ποσοτικη βαθμολογηση, μειωση της διαρκειας της σχολικης ημερας, προτεραιοτητα και στις κοινωνικες δεξιοτητες, στην υπευθυνοτητα και στο περιβαλλον, καταργηση επιτελους της παπαγαλιας και της εξετασης κλπ.
Το σχολειο οπως ειναι σημερα προσφερει μια στρεβλη κοινωνικοποιηση, στην οποια το παιδι ερχεται σε επαφη με ολα τα στραβα της κοινωνιας απο μικρη ηλικια.
Πρεπει το σχολειο να γινει 3 ωρες την ημερα, γιατι υπαρχουν παρα πολλα που πρεπει να κοπουνε, οποτε ανοιγει και ο δρομος για μικροτερες ταξεις, χωρις την αναγκη νεων χωρων.
Οι άνθρωποι ειναι γελοιοι. Ενα σωρο αχρηστες μαλακιες μαθαινουν στα παιδακια στο δημοτικό, και τα μισα ειναι χοντρα.
Τωρα έχουν γυμναστικη 3 ωρες την εβδομάδα απο 1η ως και 4η δημοτικου, και 5η/6η τις μειωνουν σε 2. Κανονικα επρεπε να ειχαν 1 ωρα καθε μερα.
Και εγω αυτα καταλαβα απο την στιγμη που τα παιδια μου πηγανε σχολειο.
axilmar έγραψε: 07 Νοέμ 2022, 12:30
Το homeschooling δεν ειναι λυση για τα προβληματα του δημοσιου σχολειου.
Η λυση ειναι μικροτερες ταξεις, οχι πανω απο 10 ατομα, μειωση της υλης, βιωματικη διδασκαλια, ποιοτικη και οχι ποσοτικη βαθμολογηση, μειωση της διαρκειας της σχολικης ημερας, προτεραιοτητα και στις κοινωνικες δεξιοτητες, στην υπευθυνοτητα και στο περιβαλλον, καταργηση επιτελους της παπαγαλιας και της εξετασης κλπ.
Το σχολειο οπως ειναι σημερα προσφερει μια στρεβλη κοινωνικοποιηση, στην οποια το παιδι ερχεται σε επαφη με ολα τα στραβα της κοινωνιας απο μικρη ηλικια.
Πρεπει το σχολειο να γινει 3 ωρες την ημερα, γιατι υπαρχουν παρα πολλα που πρεπει να κοπουνε, οποτε ανοιγει και ο δρομος για μικροτερες ταξεις, χωρις την αναγκη νεων χωρων.
Με εξαίρεση την βιωματική διδασκαλία και τα μικρά τμήματα, διαφωνώ σε όλα τα άλλα. Κανονικά θα έπρεπε να είναι κάτι ανάμεσα σε κοινόβιο και κατασκήνωση όπου τα παιδιά θα είχαν και αθλητικές δραστηριότητες και μουσική και θα γυρνούσαν σπίτι στις 5 για βόλτες, επιπλέον δραστηριότητες, ντους, φαγητό και ύπνο.
Τα παιδια πρεπει να ειναι με την οικογενεια τους τον περισσοτερο χρονο και οχι με αλλους 20 και ξενους. Εκει αισθανονται καλυτερα και τους φευγει το ψυχολογικο στρες, εχουν λιγοτερο ανταγωνισμο, κλπ.
Η εξελιξη του σχολειου σε κοινοβιο/κατασκηνωση απλα θα μεγενθυνει ολα τα αρνητικα του σχολειου.
axilmar έγραψε: 07 Νοέμ 2022, 12:30
Το homeschooling δεν ειναι λυση για τα προβληματα του δημοσιου σχολειου.
Η λυση ειναι μικροτερες ταξεις, οχι πανω απο 10 ατομα, μειωση της υλης, βιωματικη διδασκαλια, ποιοτικη και οχι ποσοτικη βαθμολογηση, μειωση της διαρκειας της σχολικης ημερας, προτεραιοτητα και στις κοινωνικες δεξιοτητες, στην υπευθυνοτητα και στο περιβαλλον, καταργηση επιτελους της παπαγαλιας και της εξετασης κλπ.
Το σχολειο οπως ειναι σημερα προσφερει μια στρεβλη κοινωνικοποιηση, στην οποια το παιδι ερχεται σε επαφη με ολα τα στραβα της κοινωνιας απο μικρη ηλικια.
Πρεπει το σχολειο να γινει 3 ωρες την ημερα, γιατι υπαρχουν παρα πολλα που πρεπει να κοπουνε, οποτε ανοιγει και ο δρομος για μικροτερες ταξεις, χωρις την αναγκη νεων χωρων.
Με εξαίρεση την βιωματική διδασκαλία και τα μικρά τμήματα, διαφωνώ σε όλα τα άλλα. Κανονικά θα έπρεπε να είναι κάτι ανάμεσα σε κοινόβιο και κατασκήνωση όπου τα παιδιά θα είχαν και αθλητικές δραστηριότητες και μουσική και θα γυρνούσαν σπίτι στις 5 για βόλτες, επιπλέον δραστηριότητες, ντους, φαγητό και ύπνο.
Εαν καποιος εχει πολυ δουλειά δυστυχώς δεν γίνεται αλλιως.
Επειδη ομως ο χρονος που θα περασουμε με τα παιδιά μας στην ζωή μας είναι περιορισμενος, προσωπικα ουτε καν ολοημερο δεν τα παω. 1:15 τα παίρνω απο το σχολείο και τουλάχιστον τον χειμωνα προσπαθώ να περναω χρονο μαζι τους οσο προλαβαινω, γιατι ξέρω οτι στην εφηβεια αντίο.
Το ότι η γυμναστική, τα καλλιτεχνικά, και η μουσική θεωρούνται "δευτερεύοντα", σε σχέση με τη γλώσσα, τα μαθηματικά, την ιστορία κλπ είναι μια ιδεοληψία του 19ου αιώνα που επιστημονικά/παιδαγωγικά έχει ξεπεραστεί.
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
axilmar έγραψε: 07 Νοέμ 2022, 12:30
Το homeschooling δεν ειναι λυση για τα προβληματα του δημοσιου σχολειου.
Η λυση ειναι μικροτερες ταξεις, οχι πανω απο 10 ατομα, μειωση της υλης, βιωματικη διδασκαλια, ποιοτικη και οχι ποσοτικη βαθμολογηση, μειωση της διαρκειας της σχολικης ημερας, προτεραιοτητα και στις κοινωνικες δεξιοτητες, στην υπευθυνοτητα και στο περιβαλλον, καταργηση επιτελους της παπαγαλιας και της εξετασης κλπ.
Το σχολειο οπως ειναι σημερα προσφερει μια στρεβλη κοινωνικοποιηση, στην οποια το παιδι ερχεται σε επαφη με ολα τα στραβα της κοινωνιας απο μικρη ηλικια.
Πρεπει το σχολειο να γινει 3 ωρες την ημερα, γιατι υπαρχουν παρα πολλα που πρεπει να κοπουνε, οποτε ανοιγει και ο δρομος για μικροτερες ταξεις, χωρις την αναγκη νεων χωρων.
Με εξαίρεση την βιωματική διδασκαλία και τα μικρά τμήματα, διαφωνώ σε όλα τα άλλα. Κανονικά θα έπρεπε να είναι κάτι ανάμεσα σε κοινόβιο και κατασκήνωση όπου τα παιδιά θα είχαν και αθλητικές δραστηριότητες και μουσική και θα γυρνούσαν σπίτι στις 5 για βόλτες, επιπλέον δραστηριότητες, ντους, φαγητό και ύπνο.
Εαν καποιος εχει πολυ δουλειά δυστυχώς δεν γίνεται αλλιως.
Επειδη ομως ο χρονος που θα περασουμε με τα παιδιά μας στην ζωή μας είναι περιορισμενος, προσωπικα ουτε καν ολοημερο δεν τα παω. 1:15 τα παίρνω απο το σχολείο και τουλάχιστον τον χειμωνα προσπαθώ να περναω χρονο μαζι τους οσο προλαβαινω, γιατι ξέρω οτι στην εφηβεια αντίο.
Το θέμα είναι πόσες φορές υψώνεις την φωνή σου στην διάρκεια της ημέρας για να τηρήσουν ένα στοιχειώδες πρόγραμμα. Μπορεί να είστε όλη την ημέρα μαζί αλλά και πάλι να είσαι τόσο αδιάφορος που να μην κάνετε απολύτως τίποτα. Έχω ακούσει για μπαμπά μπατήρη εντελώς, χωρισμένο με την μάνα, ο οποίος τα έπαιρνε κάθε σουκου και γυρνούσαν τα βουνά, την μία στον Όλυμπο, την άλλη στον Χορτιάτη, την άλλη στον Χολομώντα. Περνούσαν υπεργαμάτα και μέχρι να ορθοποδήσει ο μπαμπάς τα παιδιά δεν κατάλαβαν πως είχε προβλήματα.
Ούτε εγώ τον αφήνω ολοήμερο εφόσον δεν υπάρχει λόγος.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
έργο_μακέτο έγραψε: 07 Νοέμ 2022, 14:33
Συμφωνώ με αρκετά που είπατε.
Το ότι η γυμναστική, τα καλλιτεχνικά, και η μουσική θεωρούνται "δευτερεύοντα", σε σχέση με τη γλώσσα, τα μαθηματικά, την ιστορία κλπ είναι μια ιδεοληψία του 19ου αιώνα που επιστημονικά/παιδαγωγικά έχει ξεπεραστεί.
Διαφωνώ. Δεν πρέπει να μειωθούν οι ώρες της γλώσσας και της ιστορίας και των μαθηματικών αλλά κακά τα ψέματα, ένα αρμόνιο δεν εξοπλίζει ένα ολόκληρο σχολείο για την μουσική. Επίσης και η θεατρική αγωγή είναι ωραία και γίνεται δουλειά και τα εικαστικά είναι ωραία όταν γίνεται δουλειά. Αλλά δεν μπορεί κανένας να με πείσει πως οι ώρες της γλώσσας δεν είναι χρήσιμες ή το να μαθαίνεις τα παραμυθάκια της ιστορίας δεν θα συμβάλλουν ώστε αργότερα να μάθουν να αφομοιώνουν πιο χρήσιμες πληροφορίες. Εκτός κι αν νομίζετε πως ένας φοιτητής ιατρικής δεν θα παπαγαλίσει τίποτα και του είναι άχρηστη ικανότητα.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
έργο_μακέτο έγραψε: 07 Νοέμ 2022, 14:33
Συμφωνώ με αρκετά που είπατε.
Το ότι η γυμναστική, τα καλλιτεχνικά, και η μουσική θεωρούνται "δευτερεύοντα", σε σχέση με τη γλώσσα, τα μαθηματικά, την ιστορία κλπ είναι μια ιδεοληψία του 19ου αιώνα που επιστημονικά/παιδαγωγικά έχει ξεπεραστεί.
Διαφωνώ. Δεν πρέπει να μειωθούν οι ώρες της γλώσσας και της ιστορίας και των μαθηματικών αλλά κακά τα ψέματα, ένα αρμόνιο δεν εξοπλίζει ένα ολόκληρο σχολείο για την μουσική. Επίσης και η θεατρική αγωγή είναι ωραία και γίνεται δουλειά και τα εικαστικά είναι ωραία όταν γίνεται δουλειά. Αλλά δεν μπορεί κανένας να με πείσει πως οι ώρες της γλώσσας δεν είναι χρήσιμες ή το να μαθαίνεις τα παραμυθάκια της ιστορίας δεν θα συμβάλλουν ώστε αργότερα να μάθουν να αφομοιώνουν πιο χρήσιμες πληροφορίες. Εκτός κι αν νομίζετε πως ένας φοιτητής ιατρικής δεν θα παπαγαλίσει τίποτα και του είναι άχρηστη ικανότητα.
Ο κάθε ένας θεωρεί το μάθημά του το πιο χρήσιμο απ όλα
Νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία στο σχεδιασμό του εκπαιδευτικού προγράμματος. Δεν ξέρω τι πρέπει να μειωθεί η να αυξηθεί αλλά θα πρέπει να γίνουν παραχωρήσεις από όλους τους ειδικευόμενους/εκπαιδευτικούς.
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
hellegennes έγραψε: 05 Νοέμ 2022, 16:09
Όπως είπαμε αρκετά άτομα από την αρχή του νήματος, το homeschooling είναι αποκλειστικά για καθυστερημένους που βγάζουν προβληματικά άτομα στην κοινωνία, γιατί δεν εμπιστεύονται το κράτος να διαπαιδαγωγήσει τα παιδιά τους.
Και που να δεις τους καθυστερημένους που δεν εμβολιάζονται αυτοί και τα παιδιά τους γιατί δεν εμπιστεύονται το κράτος.
έργο_μακέτο έγραψε: 07 Νοέμ 2022, 14:33
Συμφωνώ με αρκετά που είπατε.
Το ότι η γυμναστική, τα καλλιτεχνικά, και η μουσική θεωρούνται "δευτερεύοντα", σε σχέση με τη γλώσσα, τα μαθηματικά, την ιστορία κλπ είναι μια ιδεοληψία του 19ου αιώνα που επιστημονικά/παιδαγωγικά έχει ξεπεραστεί.
Όχι, δεν είναι. Σωστή σειρά αξιολόγησης, με τη διαφορά ότι η γυμναστική δε θα έπρεπε να είναι μάθημα.