ST48410 έγραψε: 09 Οκτ 2022, 00:46
OANNHSEA έγραψε: 08 Οκτ 2022, 22:48
Και τώρα που το θυμήθηκα:
1995 - ένας στο χωριό καλοκαιριάτικα είχε έρθει από τα χωράφια στον καφενέ με μία νεκρή (μεγάλη) αλεπού.
Αυτή είχε φάει σκάγια, με το ένα να έχει περάσει από το μάτι, και πίσω από το αυτί.
Ο παππούς την είχε βρει φρέσκια νεκρή στο μποστάνι του.
Κάποιος την είχε πυροβολήσει την προηγούμενη μέρα και η αλεπού έζησε με πόνους όλο το βράδυ και χάνονταν συνεχώς αίμα για να πεθάνει στο μποστάνι του παππού την επόμενη μέρα περί το πρωί...
Λοιπόν; Είναι βασανιστής και ο κυνηγός που είχε πυροβολήσει αυτή την αλεπού;
Δεν είναι ακριβώς το ίδιο να χτυπηθεί ένα ζώο στο κυνήγι με κάποιον που θα πάει και θα ακρωτηριάσει μια αλεπού. Αν υποτεθεί πως ο ακρωτηριασμός δεν έγινε από πυρά σε κυνήγι αλλά κάποιος την έπιασε και επί τούτου της έκοψε τα πόδια, προφανώς μιλάμε για μια σαδιστική πράξη και πιθανόν για διαταραγμένο άτομο.
Κατά το ίδιο τρόπο δεν συγκρίνεται το να πατήσεις με το αυτοκίνητο ένα γατάκι που πετάχτηκε στο δρόμο και η πράξη για την οποία ανοίχτηκε το νήμα.
Την προηγούμενη φορά δεν δημοσιεύτηκε για κάποιο λόγο η απάντηση, για αυτό το ξαναγράφω:
Μπορείς να καταλάβεις τι έχεις γράψει;
Θεωρείς ότι είναι λογικό να υποφέρει ένα ζώο στο κυνήγι, αλλά δεν είναι λογικό να πιάσω ένα ζώο και να το κάνω να υποφέρει.
Αμέσως θεωρείς ότι ο κυνηγός έχει το δικαίωμα να κάνει τα ζώα να υποφέρουν, αλλά δεν το δίνεις στον άλλο αυτό το δικαίωμα!!!
Θεωρείς τον πρώτο φυσιολογικό ψυχολογικά, αλλά όχι τον άλλον!!!
Με λίγα λόγια φτάνεις σε αυτό που έγραψα πιο πάνω: διαχωρίζεις το γεγονός και όχι το αποτέλεσμα βάση κοινωνικών προτύπων!!!
Θέλεις να το πάω πιο μακριά;
Περίπτωση που μου είπαν πριν χρόνια: σφαγή χοίρου στο χωριό. Εκεί που τον είχαν πιάσει και του είχαν κόψει το λαιμό και έτρεχε το αίμα, δίνει μία και τους ξεφεύγει!!!, και αρχίζει να τρέχει μέσα στο χωριό. Τους πήρε κάτι ώρες να τον εντοπίσουν - είχε καταρρεύσει από την απώλεια αίματος, έξω από το χωριό. Πιστεύεις ότι αυτό το ζώο δεν υπέφερε μέχρι να πεθάνει;
Ή μήπως δεν κάνουν το ίδιο στο κοσέρ και στο χαλάλ;;;
Με λίγα λόγια δίνεις το δικαίωμα σε κάποιους για διαφόρους λόγους να κάνουν τα ζώα να υποφέρουν, αλλά δεν το δίνεις σε άλλους!!!
Το αποτέλεσμα όμως είναι το ίδιο!!! Το ζώο υποφέρει!!! Γιατί λοιπόν το αγνοείς αυτό;;;
Τι σχέση έχει αυτό με το γατάκι;
Το έχω γράψει ξανά πιο πάνω: ο υπερθετικός βαθμός "συγκίνησης" για ένα ζώο, όταν ο ίδιος βαθμός δεν δίνεται στον συνάνθρωπο που έχει υποφέρει!!! Πιστεύεις ότι αυτό είναι λογικό; Κατά κάποιο τρόπο είναι και δεν είναι... Ουσιαστικά είναι ψυχολογικό και δείχνει πολλά για το πως αντιμετωπίζουμε όλη την πραγματικότητα γύρω μας.
.