Ανεραστες κακιασμένες . ενα βημα πανω ομως ειναι οι 2 τροχοι . εκει μιλαμε για τον συγχρονο αλέξανδρο που γητεύει τον Βουκεφάλα ακομη και στο 10λεπτο δρομολόγιο προς τη δουλειαΕρμής έγραψε: 03 Οκτ 2022, 11:52 πισω αδερφαρες που μου συγχέετε την αυτοκίνηση με τη χάβρα των Αθηνών.
Δείτε το αυτοκίνητο λίγο παραπάνω απο ένα κουτί μετακίνησης.
Μερικές απο τις μεγαλύτερες ηδονές της ζωής μου μου την έχουν δώσει αυτοκίνητα.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Έχουν προσφερθεί ήδη πολλές διευκρινήσεις. Όποιος θέλει και έχει την ικανότητα να καταλάβει, έχει στη διάθεση του όλα τα εργαλεία για να το κάνει.
Εγώ μεγάλωσα επίσης σε μικρομεσαία πόλη, αλλά δομημένη έτσι που μπορούσες να μας παντού με τα πόδια. Ήταν πραγματικά τελείως άλλη αίσθηση ελευθερίας, μπορούσες απλά όποτε ήθελες να πας όπου γούσταρες χωρίς να πρέπει να νταντεύεις ένα μεταλλικό κουτί.
Δεν είμαι τυφλός στο γιατί ο κόσμος παίρνει το αμάξι του. Κι εγώ αναγκάζομαι και το παίρνω. Αλλά δεν χρειάζεται να είναι έτσι αν δομήσουμε τις πόλεις και τις μετακινήσεις μας σωστά και ανθρώπινα. Δεν μένεις σε μεγαλούπολη όπως λες, οπότε σε αγγίζει λιγότερο το όλο θέμα.GoBzi έγραψε: 03 Οκτ 2022, 12:43Εξαρτάται που είσαι τύπε μου. Αθήνα υποθέτω είναι για τον πεο, αλλά δεν μένουμε όλοι Αθήνα ή σε μεγαλουπόλεις.
Προσωπικά πήγα το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία για σέρβις, 20 χιλιόμετρα από το σπίτι μου σε 20 λεπτά. Από εκεί ξεκινάει ο εφιάλτης. Περπατάω 20 λεπτά για τον σταθμό, αυτή την στιγμή είμαι ήδη 25 λεπτά στο τρένο και περιμένω να φύγει και όταν φτάσει έχω αλλά 20 λεπτά περπάτημα σπίτι. Είμαι ήδη ιδρωμένος και το βαγόνι βρωμάει. Το ίδιο θα επαναληφθεί ξανά όταν θα πάω να πάρω το αμάξι. Ξέρεις που δεν βρωμάει και που δεν ιδρώνω; Στο αμάξι μου.
Εγώ μεγάλωσα επίσης σε μικρομεσαία πόλη, αλλά δομημένη έτσι που μπορούσες να μας παντού με τα πόδια. Ήταν πραγματικά τελείως άλλη αίσθηση ελευθερίας, μπορούσες απλά όποτε ήθελες να πας όπου γούσταρες χωρίς να πρέπει να νταντεύεις ένα μεταλλικό κουτί.
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Είχα την ατυχία να οδηγάω ένα Citroen C5 μέσα στην Θεσσαλονίκη για 5 χρόνια, καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο χωρίς να βομβαρδίσεις πόλεις και να τις σχεδιάσεις από το μηδέν.Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Οκτ 2022, 12:53 Έχουν προσφερθεί ήδη πολλές διευκρινήσεις. Όποιος θέλει και έχει την ικανότητα να καταλάβει, έχει στη διάθεση του όλα τα εργαλεία για να το κάνει.
Δεν είμαι τυφλός στο γιατί ο κόσμος παίρνει το αμάξι του. Κι εγώ αναγκάζομαι και το παίρνω. Αλλά δεν χρειάζεται να είναι έτσι αν δομήσουμε τις πόλεις και τις μετακινήσεις μας σωστά και ανθρώπινα. Δεν μένεις σε μεγαλούπολη όπως λες, οπότε σε αγγίζει λιγότερο το όλο θέμα.GoBzi έγραψε: 03 Οκτ 2022, 12:43Εξαρτάται που είσαι τύπε μου. Αθήνα υποθέτω είναι για τον πεο, αλλά δεν μένουμε όλοι Αθήνα ή σε μεγαλουπόλεις.
Προσωπικά πήγα το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία για σέρβις, 20 χιλιόμετρα από το σπίτι μου σε 20 λεπτά. Από εκεί ξεκινάει ο εφιάλτης. Περπατάω 20 λεπτά για τον σταθμό, αυτή την στιγμή είμαι ήδη 25 λεπτά στο τρένο και περιμένω να φύγει και όταν φτάσει έχω αλλά 20 λεπτά περπάτημα σπίτι. Είμαι ήδη ιδρωμένος και το βαγόνι βρωμάει. Το ίδιο θα επαναληφθεί ξανά όταν θα πάω να πάρω το αμάξι. Ξέρεις που δεν βρωμάει και που δεν ιδρώνω; Στο αμάξι μου.
Εγώ μεγάλωσα επίσης σε μικρομεσαία πόλη, αλλά δομημένη έτσι που μπορούσες να μας παντού με τα πόδια. Ήταν πραγματικά τελείως άλλη αίσθηση ελευθερίας, μπορούσες απλά όποτε ήθελες να πας όπου γούσταρες χωρίς να πρέπει να νταντεύεις ένα μεταλλικό κουτί.
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 29074
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Γλεντάει ο νάναρος στο νήμα.
Οι υπόλοιποι δώστε βάση στην παροιμία που εξηγεί τίνος υποκατάστατο είναι συνήθως το τιμόνι.
Και δεν εννοούμε φυσικα το τιμόνι ως ένα απλό εργαλείο που σε βοηθαει στη μετακίνησή σου, αλλά το τιμόνι ως σκεύος ηδονής.
Οι υπόλοιποι δώστε βάση στην παροιμία που εξηγεί τίνος υποκατάστατο είναι συνήθως το τιμόνι.
Και δεν εννοούμε φυσικα το τιμόνι ως ένα απλό εργαλείο που σε βοηθαει στη μετακίνησή σου, αλλά το τιμόνι ως σκεύος ηδονής.
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Από αυτό το νήμα μπορείς, εύκολα, να καταλάβεις, νομίζω, ότι αυτό είναι το εύκολο κομμάτι (βομβαρδισμός, σχεδιασμός), το δύσκολο είναι να βγάλεις από το παχύσαρκο μυαλό του νεοέλληνα τις πειραγμένες εξατμίσεις, τις ρπ αεροτομές και γενικά την κακώς εννοούμενη καγκουριά σε ότι αφορά στο ρόλο της αυτοκίνησης κατά το να βγάλεις τη πούτσα από το μυαλό μιας γυναίκας.GoBzi έγραψε: 03 Οκτ 2022, 12:58Είχα την ατυχία να οδηγάω ένα Citroen C5 μέσα στην Θεσσαλονίκη για 5 χρόνια, καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο χωρίς να βομβαρδίσεις πόλεις και να τις σχεδιάσεις από το μηδέν.Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Οκτ 2022, 12:53 Έχουν προσφερθεί ήδη πολλές διευκρινήσεις. Όποιος θέλει και έχει την ικανότητα να καταλάβει, έχει στη διάθεση του όλα τα εργαλεία για να το κάνει.
Δεν είμαι τυφλός στο γιατί ο κόσμος παίρνει το αμάξι του. Κι εγώ αναγκάζομαι και το παίρνω. Αλλά δεν χρειάζεται να είναι έτσι αν δομήσουμε τις πόλεις και τις μετακινήσεις μας σωστά και ανθρώπινα. Δεν μένεις σε μεγαλούπολη όπως λες, οπότε σε αγγίζει λιγότερο το όλο θέμα.GoBzi έγραψε: 03 Οκτ 2022, 12:43
Εξαρτάται που είσαι τύπε μου. Αθήνα υποθέτω είναι για τον πεο, αλλά δεν μένουμε όλοι Αθήνα ή σε μεγαλουπόλεις.
Προσωπικά πήγα το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία για σέρβις, 20 χιλιόμετρα από το σπίτι μου σε 20 λεπτά. Από εκεί ξεκινάει ο εφιάλτης. Περπατάω 20 λεπτά για τον σταθμό, αυτή την στιγμή είμαι ήδη 25 λεπτά στο τρένο και περιμένω να φύγει και όταν φτάσει έχω αλλά 20 λεπτά περπάτημα σπίτι. Είμαι ήδη ιδρωμένος και το βαγόνι βρωμάει. Το ίδιο θα επαναληφθεί ξανά όταν θα πάω να πάρω το αμάξι. Ξέρεις που δεν βρωμάει και που δεν ιδρώνω; Στο αμάξι μου.
Εγώ μεγάλωσα επίσης σε μικρομεσαία πόλη, αλλά δομημένη έτσι που μπορούσες να μας παντού με τα πόδια. Ήταν πραγματικά τελείως άλλη αίσθηση ελευθερίας, μπορούσες απλά όποτε ήθελες να πας όπου γούσταρες χωρίς να πρέπει να νταντεύεις ένα μεταλλικό κουτί.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 29074
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Το καταλαβαίνω μια και μιλάμε και για θεσ/νικη ή κάπου πέριξ. Όπως καταλαβαίνω και την απόλαυση της οδηγησης οταν πρόκειται για κάποιο ταξίδι. Και εγώ το απολαμβάνω όταν έχει να κάνει με ταξίδι (κυρίως επειδή απολαμβάνω την έννοια του ταξιδιου, όχι ακριβώς της οδήγησης. Την οδηγηση τη λατρεύω εκεινη την ώρα μονο και μονο επειδή ειναι το μέσο που πρόκειται να με πάει κάπου όμορφα).Gherschaagk έγραψε: 03 Οκτ 2022, 12:38Την Παρασκευή θα κάνω γύρω στα 150 χιλιόμετρα. Είναι αδύνατο να καλύψω την συγκεκριμένη απόσταση με ΜΜΜ ειδικά στους χρόνους που θέλω.vantono έγραψε: 03 Οκτ 2022, 10:45Ασέβαστος έγραψε: 03 Οκτ 2022, 10:30
σωστα, αλλα και για οσους δεν την απολαμβανουν, η δυνατοτητα αυτονομης μετακινησης ειναι απο τις μεγαλυτερες ελευθεριες της ζωης.![]()
![]()
Απόλαυση οδήγησης και Αθήνα, δεν κολλάνε. Τα άτομα στη Θεσσαλονικη ή καπου επαρχιακά, οταν μιλάνε για απόλαυση, άντε να το καταλάβω.
Θεσ/νίκη άλλωστε είναι και τρομερά υποβαθμισμένα τα ΜΜΜ, και δεν έχουν και μετρό. Κι εγώ αν δεν είχα την επιλογη του μετρό, που ειναι το νο1 ΜΜΜ, αναγκαστικά αμαξάτος θα πηγαινα παντού.
Αλλά το να θεωρείς απολαυση όταν οδηγείς μονο και μονο για να πας στη δουλειά ή να καλύψεις λοιπές υποχρεώσεις σου, εκει ειναι που δεν το καταλαβαίνω.
Σε τέτοιες περιπτώσεις μιλάμε απλά για φετίχ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vantono την 03 Οκτ 2022, 13:12, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 29074
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Μπάτσους και τροχαίους με αρχιδάρες ΝΑ θέλεις, που να κάνουν τη δουλειά τους και να μην ειναι βρωμιαράιοι βυσματοΔΥίτες.sys3x έγραψε: 03 Οκτ 2022, 13:04Από αυτό το νήμα μπορείς, εύκολα, να καταλάβεις, νομίζω, ότι αυτό είναι το εύκολο κομμάτι (βομβαρδισμός, σχεδιασμός), το δύσκολο είναι να βγάλεις από το παχύσαρκο μυαλό του νεοέλληνα τις πειραγμένες εξατμίσεις, τις ρπ αεροτομές και γενικά την κακώς εννοούμενη καγκουριά σε ότι αφορά στο ρόλο της αυτοκίνησης κατά το να βγάλεις τη πούτσα από το μυαλό μιας γυναίκας.GoBzi έγραψε: 03 Οκτ 2022, 12:58Είχα την ατυχία να οδηγάω ένα Citroen C5 μέσα στην Θεσσαλονίκη για 5 χρόνια, καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο χωρίς να βομβαρδίσεις πόλεις και να τις σχεδιάσεις από το μηδέν.Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Οκτ 2022, 12:53 Έχουν προσφερθεί ήδη πολλές διευκρινήσεις. Όποιος θέλει και έχει την ικανότητα να καταλάβει, έχει στη διάθεση του όλα τα εργαλεία για να το κάνει.
Δεν είμαι τυφλός στο γιατί ο κόσμος παίρνει το αμάξι του. Κι εγώ αναγκάζομαι και το παίρνω. Αλλά δεν χρειάζεται να είναι έτσι αν δομήσουμε τις πόλεις και τις μετακινήσεις μας σωστά και ανθρώπινα. Δεν μένεις σε μεγαλούπολη όπως λες, οπότε σε αγγίζει λιγότερο το όλο θέμα.
Εγώ μεγάλωσα επίσης σε μικρομεσαία πόλη, αλλά δομημένη έτσι που μπορούσες να μας παντού με τα πόδια. Ήταν πραγματικά τελείως άλλη αίσθηση ελευθερίας, μπορούσες απλά όποτε ήθελες να πας όπου γούσταρες χωρίς να πρέπει να νταντεύεις ένα μεταλλικό κουτί.
Κατακέφαλο πρόστιμο στον καθε μουνοπανιαρη μικροψώλη που θα περασει και θα γκαζώσει κατω απο το σπιτι σου και το σπιτι μου, και μεσα σε λιγους μηνες τέλος, γινομαστε άνθρωποι.
Αλλά όπως έγραψα και αλλού σήμερα, το να δεις μπάτσο και τροχαίο να κανει σωστά τη δουλειά του δεν παίζει σαν πιθανότητα.
Μεχρι να το δεις αυτό, πιθανότερο να εχουν γινει τα πάντα ηλεκτρικά και να εχει εξαφανιστεί η ηχορύπανση απο μόνη της.
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Προσεξε καμια φορά μη χώσεις τίποτα στον πάτο σου έτσι για αντίδραση, επειδή δε το κάνουν οι τοξικοαρρενωπιτες.vantono έγραψε: 03 Οκτ 2022, 13:01 Γλεντάει ο νάναρος στο νήμα.
Οι υπόλοιποι δώστε βάση στην παροιμία που εξηγεί τίνος υποκατάστατο είναι συνήθως το τιμόνι.
Και δεν εννοούμε φυσικα το τιμόνι ως ένα απλό εργαλείο που σε βοηθαει στη μετακίνησή σου, αλλά το τιμόνι ως σκεύος ηδονής.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Σάμα και αυτά τα ίδια τα όργανά της τάξεως δεν είναι κομμάτι αυτής της ίδιας κοινωνίας; δεν είναι και αυτοί οι ίδιοι που κάνουν ξερογκαζιές κάτω από το σπίτι σου και περνάνε τα φανάρια με βαθύ πλε γιατί έτσι;vantono έγραψε: 03 Οκτ 2022, 13:09Μπάτσους και τροχαίους με αρχιδάρες ΝΑ θέλεις, που να κάνουν τη δουλειά τους και να μην ειναι βρωμιαράιοι βυσματοΔΥίτες.sys3x έγραψε: 03 Οκτ 2022, 13:04Από αυτό το νήμα μπορείς, εύκολα, να καταλάβεις, νομίζω, ότι αυτό είναι το εύκολο κομμάτι (βομβαρδισμός, σχεδιασμός), το δύσκολο είναι να βγάλεις από το παχύσαρκο μυαλό του νεοέλληνα τις πειραγμένες εξατμίσεις, τις ρπ αεροτομές και γενικά την κακώς εννοούμενη καγκουριά σε ότι αφορά στο ρόλο της αυτοκίνησης κατά το να βγάλεις τη πούτσα από το μυαλό μιας γυναίκας.GoBzi έγραψε: 03 Οκτ 2022, 12:58
Είχα την ατυχία να οδηγάω ένα Citroen C5 μέσα στην Θεσσαλονίκη για 5 χρόνια, καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο χωρίς να βομβαρδίσεις πόλεις και να τις σχεδιάσεις από το μηδέν.
Κατακέφαλο πρόστιμο στον καθε μουνοπανιαρη μικροψώλη που θα περασει και θα γκαζώσει κατω απο το σπιτι σου και το σπιτι μου, και μεσα σε λιγους μηνες τέλος, γινομαστε άνθρωποι.
Αλλά όπως έγραψα και αλλού σήμερα, το να δεις μπάτσο και τροχαίο να κανει σωστά τη δουλειά του δεν παίζει σαν πιθανότητα.
Μεχρι να το δεις αυτό, πιθανότερο να εχουν γινει τα πάντα ηλεκτρικά και να εχει εξαφανιστεί η ηχορύπανση απο μόνη της.
Ότι λειτουργεί σε αυτόν τον χιλιογαμημένο τόπο από τύχη λειτουργεί και από ανάγκη ορισμένες φορές όταν το αυγό φτάσει για τα καλά στον πάτο μας που και πάλι... ξες.
Εγώ το έχω πει, αν θέλαμε να λύσουμε τέτοιου τύπου προβλήματά θα βάζαμε κάποιον σαν τον φος στο μεταφορών κτλ (να λογοδοτεί ΑΜΕΣΑ σε κάποιον σαν τον Χέλλη) one-off για ένα εξαμηνάκι (βαριά, και πολύ είναι) ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΙΝΗΣΕΩΝ, να δεις μετά τους κάγκουρες πως θα παρκάρουν τα σκατοάμαξα τους, αν θα τολμούσαν να σκεφτούν καν να μπούνε σε μονόδρομο και που θα καταλήγανε οι εξατμίσεις τους φαμ μου.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Μα το νήμα δεν αναφέρεται στους βλαχοκάγκουρες νεοέλληνες, αλλά γενικά σε οδηγούς ανά την υφήλιο.sys3x έγραψε: 03 Οκτ 2022, 13:04Από αυτό το νήμα μπορείς, εύκολα, να καταλάβεις, νομίζω, ότι αυτό είναι το εύκολο κομμάτι (βομβαρδισμός, σχεδιασμός), το δύσκολο είναι να βγάλεις από το παχύσαρκο μυαλό του νεοέλληνα τις πειραγμένες εξατμίσεις, τις ρπ αεροτομές και γενικά την κακώς εννοούμενη καγκουριά σε ότι αφορά στο ρόλο της αυτοκίνησης κατά το να βγάλεις τη πούτσα από το μυαλό μιας γυναίκας.GoBzi έγραψε: 03 Οκτ 2022, 12:58Είχα την ατυχία να οδηγάω ένα Citroen C5 μέσα στην Θεσσαλονίκη για 5 χρόνια, καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο χωρίς να βομβαρδίσεις πόλεις και να τις σχεδιάσεις από το μηδέν.Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Οκτ 2022, 12:53 Έχουν προσφερθεί ήδη πολλές διευκρινήσεις. Όποιος θέλει και έχει την ικανότητα να καταλάβει, έχει στη διάθεση του όλα τα εργαλεία για να το κάνει.
Δεν είμαι τυφλός στο γιατί ο κόσμος παίρνει το αμάξι του. Κι εγώ αναγκάζομαι και το παίρνω. Αλλά δεν χρειάζεται να είναι έτσι αν δομήσουμε τις πόλεις και τις μετακινήσεις μας σωστά και ανθρώπινα. Δεν μένεις σε μεγαλούπολη όπως λες, οπότε σε αγγίζει λιγότερο το όλο θέμα.
Εγώ μεγάλωσα επίσης σε μικρομεσαία πόλη, αλλά δομημένη έτσι που μπορούσες να μας παντού με τα πόδια. Ήταν πραγματικά τελείως άλλη αίσθηση ελευθερίας, μπορούσες απλά όποτε ήθελες να πας όπου γούσταρες χωρίς να πρέπει να νταντεύεις ένα μεταλλικό κουτί.
Το πρόβλημα δεν είναι ελληνικό αλλά στην καλύτερη πανευρωπαϊκό (έχω οδηγήσει αρκετά μέσα στην Ευρώπη, δεν έχω εμπειρία για έξω). Πόλεις όπως το Λονδίνο και το Παρίσι είχαν σχεδιαστεί όταν ο κόσμος κυκλοφορούσε με άλογα οπότε είναι φιλικές προς τα αυτοκίνητα ή τα ΜΜΜ.
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Ναι, το σεπτό τούτο νήμα δεν ασχολείται με τους μπουρτζόβλαχους περ σε αλλά με το γενικότερο φαινόμενο - πρόβλημα των αστικών μετακινήσεων κτλ, εγώ ασχολούμαι, ας με συγχωρέσει ο νάνος αν θέλει.GoBzi έγραψε: 03 Οκτ 2022, 13:33Μα το νήμα δεν αναφέρεται στους βλαχοκάγκουρες νεοέλληνες, αλλά γενικά σε οδηγούς ανά την υφήλιο.sys3x έγραψε: 03 Οκτ 2022, 13:04Από αυτό το νήμα μπορείς, εύκολα, να καταλάβεις, νομίζω, ότι αυτό είναι το εύκολο κομμάτι (βομβαρδισμός, σχεδιασμός), το δύσκολο είναι να βγάλεις από το παχύσαρκο μυαλό του νεοέλληνα τις πειραγμένες εξατμίσεις, τις ρπ αεροτομές και γενικά την κακώς εννοούμενη καγκουριά σε ότι αφορά στο ρόλο της αυτοκίνησης κατά το να βγάλεις τη πούτσα από το μυαλό μιας γυναίκας.GoBzi έγραψε: 03 Οκτ 2022, 12:58
Είχα την ατυχία να οδηγάω ένα Citroen C5 μέσα στην Θεσσαλονίκη για 5 χρόνια, καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο χωρίς να βομβαρδίσεις πόλεις και να τις σχεδιάσεις από το μηδέν.
Το πρόβλημα δεν είναι ελληνικό αλλά στην καλύτερη πανευρωπαϊκό (έχω οδηγήσει αρκετά μέσα στην Ευρώπη, δεν έχω εμπειρία για έξω). Πόλεις όπως το Λονδίνο και το Παρίσι είχαν σχεδιαστεί όταν ο κόσμος κυκλοφορούσε με άλογα οπότε είναι φιλικές προς τα αυτοκίνητα ή τα ΜΜΜ.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Τύπε, την κουμπώνει την rallye ο τύπος.Ερμής έγραψε: 03 Οκτ 2022, 13:16Προσεξε καμια φορά μη χώσεις τίποτα στον πάτο σου έτσι για αντίδραση, επειδή δε το κάνουν οι τοξικοαρρενωπιτες.vantono έγραψε: 03 Οκτ 2022, 13:01 Γλεντάει ο νάναρος στο νήμα.
Οι υπόλοιποι δώστε βάση στην παροιμία που εξηγεί τίνος υποκατάστατο είναι συνήθως το τιμόνι.
Και δεν εννοούμε φυσικα το τιμόνι ως ένα απλό εργαλείο που σε βοηθαει στη μετακίνησή σου, αλλά το τιμόνι ως σκεύος ηδονής.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Οχι ρε, μπαρμπαγιωργος ειναι μέσα του απλά νομίζει πως έτσι το παίζει ψαγμενος. Εικάζω κάτι τέτοια κάνει και στα γκομενάκια έξω και πολύ φοβάμαι τον παίρνουν στο βραστό.Feindflug έγραψε: 03 Οκτ 2022, 13:43Τύπε, την κουμπώνει την rallye ο τύπος.Ερμής έγραψε: 03 Οκτ 2022, 13:16Προσεξε καμια φορά μη χώσεις τίποτα στον πάτο σου έτσι για αντίδραση, επειδή δε το κάνουν οι τοξικοαρρενωπιτες.vantono έγραψε: 03 Οκτ 2022, 13:01 Γλεντάει ο νάναρος στο νήμα.
Οι υπόλοιποι δώστε βάση στην παροιμία που εξηγεί τίνος υποκατάστατο είναι συνήθως το τιμόνι.
Και δεν εννοούμε φυσικα το τιμόνι ως ένα απλό εργαλείο που σε βοηθαει στη μετακίνησή σου, αλλά το τιμόνι ως σκεύος ηδονής.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"