Pepin - Πεπίνος - Pepino
pepino = αγγουρι από το πέπων.
Τρομερό τρολλάρισμα έριξε η Ιστορία...
στα ελληνικα να καταλαβουν ολοι, αν και τα ελεγαν στα λατινικα...
Παπας Stefano II : έλα κώτσο... στειλε ρε τα στρατα δωχαμ που μας εχει αλλαξει τα λυχναρια ο λογγοβαρδος...
Constantinus V : κοιτα ρε μαθεις μπαλιτσα απ τον άρχοντα.... να πας να βρεις άλλον, εγω ειμαι μπιζι... βρες κειχαμ κανα φουκαρα ερμάνο να σε βοηθησει.... εμεις λυπουμαστε πολυ αλλα δεν μπορουμε... ειμαστε μπιζι με τα μπιζελια και τρυγαμε και τζιτζικια τετοια εποχη... ξεχασετο... τραβα στον πεπινο.
Παπας Stefano II : καλά ρε κώτσο... ό,τι πεις εσυ ο αρχοντας που ξερει μπαλιτσα
_____________
Παπας Stefano II : ελα πεπινο, με ακους; ειπε ο κώτσος... ό,τι δεν μπορει να με βοηθησει και να ρωτηξω εσενανε αν μπορεις... μπορείς;
Πεπίνος : Αν μπορώ λέει; και το ρωτάς; που θα ξαναβρούμε τετοιο κώτσο; έφτακα αμέσως...
Παπας Stefano II : ελα πεπινο, με ακους; θα σε χρισω εγω βασιλια των φραγγων και ειμαστε πατσι... οκ;
Πεπίνος: ουί μεσιέ παπ...
_______________
Constantinus V : τωρα που τα πηρατε πισω να μου τα δωσετε γιατι ειναι δικα μου...
Πεπίνος : Κώτσο, τωρα κάτσε πάνω στο πεπίνο... εγώ εδωκα λογο να τα δωκω στον παπα και στον παπα τα δινω...
Constantinus V : Πεπίνο, γαμιέσαι... ουαι, ουαι, ουαι...
και απο τοτε ζησαν αυτοι καλα και εμεις χειροτερα... και ευτυχως δηλαδη... υπαρχουν και πολυ χειροτερα......
και μη χειροτερα που λεγανε οι παλιοι...
το πεπινο, άλλοι το τρώνε και δροσίζονται κι άλλοι το τρώνε και ζορίζονται....
Τα κράτη της Εκκλησίας ήταν κατά μια έννοια το μόνο απομεινάρι της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας στη Δύση που διέφυγε τους ξένους κατακτητές. Ευχαρίστως ο ρωμαϊκός πληθυσμός αναγνώρισε ότι είχε γλιτώσει την υποταγή στους Λομβαρδούς. Επίσης, η χρονική κυριαρχία εξασφάλιζε στον πάπα κάποιο επίπεδο ανεξαρτησίας. Επί του γιου του Πεπίνου, Καρλομάγνου, οι σχέσεις με τους Λομβαρδούς έγιναν ξανά τεταμένες. Ο Adrian I παραπονέθηκε ότι ο Λομβαρδός βασιλιάς Desiderius είχε εισβάλει στα εδάφη των κρατών της Εκκλησίας και υπενθύμισε στον Καρλομάγνο την υπόσχεση που δόθηκε στο Quiercy.
Καθώς ο Δεσιδέριος υποστήριξε επίσης τους ισχυρισμούς των ανιψιών του Καρλομάγνου, έθεσε σε κίνδυνο την ενότητα του βασιλείου των Φράγκων, και τα συμφέροντα του ίδιου του Καρλομάγνου τον ανάγκασαν να αντιταχθεί στον Δεσιδέριο. Το φθινόπωρο του 773 ο Καρλομάγνος μπήκε στην Ιταλία και πολιόρκησε τον Δεσιδέριο στην Παβία. Ενώ η πολιορκία βρισκόταν σε εξέλιξη, ο Καρλομάγνος πήγε στη Ρώμη το Πάσχα, το 774, και μετά από αίτημα του πάπα ανανέωσε τις υποσχέσεις που δόθηκαν στο Quiercy.
Αμέσως μετά ο Desiderius αναγκάστηκε να συνθηκολογήσει και ο Καρλομάγνος είχε ανακηρυχθεί ο ίδιος βασιλιάς των Λομβαρδών στη θέση του. Η στάση του Καρλομάγνου απέναντι στα κράτη της Εκκλησίας άλλαξε τώρα. Με τον τίτλο του Βασιλιά των Λομβαρδών έλαβε επίσης τον τίτλο ως "Patricius Romanorum", τον οποίο ο πατέρας του δεν είχε χρησιμοποιήσει ποτέ, και διάβασε σε αυτόν τον τίτλο δικαιώματα που υπό τον Pepin δεν είχαν ποτέ συνδεθεί με αυτόν.
Επιπλέον, προέκυψαν διαφορές απόψεων μεταξύ του Adrian και του Charlemagne σχετικά με τις υποχρεώσεις που είχαν αναλάβει ο Pepin και ο Charlemagne στο έγγραφο του Quiercy. Ο Adrian το ερμήνευσε ότι σημαίνει ότι ο Καρλομάγνος θα έπρεπε να υιοθετήσει μια ελαστική έννοια του "res publica Romana" σε βαθμό που να εγκαταλείψει όχι μόνο τις κατακτήσεις του Aistulf στην εξαρχία και την Πεντάπολη, αλλά και τις προηγούμενες κατακτήσεις των Λομβαρδών στην Κεντρική Ιταλία. Σπολέτο και Μπενεβέντο.
Αλλά ο Κάρολος δεν άκουγε καμία τέτοια ερμηνεία του εγγράφου. Καθώς και τα δύο μέρη ανυπομονούσαν να καταλήξουν σε συμφωνία, επετεύχθη συμφωνία το 781. Ο Καρλομάγνος αναγνώρισε την κυριαρχία του Αδριάν στο Δουκάτο της Ρώμης και στα κράτη της Εκκλησίας που ιδρύθηκαν από τις δωρεές του Πεπίνου το 754–756. Τώρα εκτέλεσε ένα νέο έγγραφο στο οποίο απαριθμούνταν όλες οι συνοικίες στις οποίες ο πάπας αναγνωρίστηκε ως ηγεμόνας. Το Δουκάτο της Ρώμης (που δεν είχε αναφερθεί στα προηγούμενα έγγραφα) ηγείται του καταλόγου, ακολουθούμενο από την εξαρχία και την Πεντάπολη, επαυξημένη από τις πόλεις που ο Desiderius είχε συμφωνήσει να παραδώσει στην αρχή της βασιλείας του (Imola, Bologna, Faenza, Ferrara, Ancona, Osimo και Umana). Στη συνέχεια, οι κληρονομιές προσδιορίστηκαν σε διάφορες ομάδες: στη Sabine, στις περιοχές Spoletan και Beneventan, στην Καλαβρία, στην Τοσκάνη και στην Κορσική. Ο Καρλομάγνος, ωστόσο, στην ιδιότητά του «Πατρίκιος», ήθελε να θεωρείται ως το ανώτατο εφετείο σε ποινικές υποθέσεις στις Πολιτείες της Εκκλησίας. Από την άλλη, υποσχέθηκε να προστατεύσει την ελευθερία της επιλογής στην εκλογή του Πάπα και ανανέωσε τη συμμαχία φιλίας που είχε προηγουμένως συναφθεί μεταξύ του Πεπίνου και του Στέφανου Β'.
Η συμφωνία μεταξύ του Καρλομάγνου και του Αδριάν παρέμεινε αδιατάρακτη. Το 787 ο Καρλομάγνος διεύρυνε περαιτέρω τις πολιτείες της Εκκλησίας με νέες δωρεές: την Καπούα και μερικές άλλες παραμεθόριες πόλεις του Δουκάτου του Μπενεβέντο, εκτός από αρκετές πόλεις στη Λομβαρδία, Τοσκάνη, Ποπουλόνια, Ροζέλ, Σοβάνα, Τοσκανέλα, Βιτέρμπο, Bagnorea, Orvieto, Ferento. , Orchia, Marta και τελευταία η Città di Castello φαίνεται να έχουν προστεθεί εκείνη την εποχή. Αυτό βασίζεται σε αφαιρέσεις, αφού κανένα έγγραφο δεν σώζεται ούτε από την εποχή του Καρλομάγνου ούτε από εκείνη του Πεπίνου.
Ο Άδριαν απέδειξε ότι δεν είναι κακός πολιτικός και κατατάσσεται μαζί με τον Στέφανο Β' ως τον δεύτερο ιδρυτή των Πολιτειών της Εκκλησίας. Η συμφωνία του με τον Καρλομάγνο παρέμεινε έγκυρη για τις σχέσεις των μεταγενέστερων παπών με τους Καρολίγγους και τους Γερμανούς αυτοκράτορες. Αυτές οι σχέσεις έλαβαν μια λαμπρή εξωτερική έκφραση από τη στέψη του Καρλομάγνου ως αυτοκράτορα το 800.
Στα τέλη του 9ου αιώνα, όπως κατά τη διάρκεια της παπικής περιόδου του Πάπα Ιωάννη Η', η παπική κληρονομιά απειλήθηκε σοβαρά.
Κάθε patrimonium δεν ήταν απαραίτητα μια ενιαία μονάδα, αλλά θα μπορούσε να αποτελείται από άλλα εδάφη που δεν ενώνονται με τον κεντρικό πυρήνα (ex corpore patrimoniae).
•Patrimonium Tusciae (οριοθετείται από τη Via Aurelia και τη Via Flaminia, στο βόρειο τεταρτημόριο του Agro Romano).
•Patrimonium Tuscie Suburbanum (γύρω από τη Basilica di San Pietro στο Βατικανό),
•Patrimonium Sabinense ή Carseolanum (στη Via Salaria, που καταλήγει στο Αβαείο Farfa).
•Patrimonium Tiburtinum (οριοθετείται από τη Via Nomentana και τη Via Tiburtina).
•Patrimonium Labicanum (στη Via Labicana, που καταλήγει στην κοιλάδα της Aniene).
•Patrimonium Appiae (στη Via Appia, που καταλήγει στο Albano).
•Patrimonium Appiae Suburbanum (γύρω από τη Basilica di San Giovanni in Laterano);
•Patrimonium Caietanum (γύρω από την Gaeta);
•Patrimonium Traiectum (στον ποταμό Garigliano)
___________________________________________
Τελος αφήγησης περί Πατριμόνιο του Σαν Πέτρο που ζήτησε ο Τζωρτζ V.
Ποιος έδωσε την Ρωμη και την Ιταλια στους Φραγγους;
O Constantinus V - Κωνσταντίνος Ε' που όταν τον φώναξε ο πάπας να πάει «να βγάλει το φίδι απ την τρύπα», εκείνος του είπε να πάει να το ζητήσει από τον Πεπίνο. Ο πάπας έπραξε κατα την συμβουλή του Κων/μπολίτη Αυτοκράτορα και βρήκε Προστασία στον Πεπίνο που κράτησε τον λόγο του... ο Κωνσταντίνος Ε' ξέχασε την Ρώμη και την άφησε μόνη της και η Ρώμη δεν αποσχίστηκε από την Αυροκρατορία. Αφέθηκε σαν ορφάνη στην τύχη της... και την βρήκε αλλού και συνέχισε να υπάρχει, ενώ η αντιγραφή έπαψε να υπάρχει... το λες και κάρμα...
wooded glade έγραψε: 24 Σεπ 2022, 20:38
Το ΚΚΕ και το μετακομμουνιστικό κράτος είναι κι αυτά θεοκρατίες, τι είναι ;
Δεν μου προκύπτει γιατί το Ιράν-Νεπάλ είναι πιό πολύ θεοκρατικά.
ποιος ειναι Αϊατολά-Δαλαϊ μεχρι θάνατο στο ΚΚΕ; Δεν νοείς τι εστί Θεοκρατία;
μη λεμε οτι ναναι... υπαρχουν άλλες λεξεις για το ΚΚΕ.
wooded glade έγραψε: 24 Σεπ 2022, 20:38
Το ΚΚΕ και το μετακομμουνιστικό κράτος είναι κι αυτά θεοκρατίες, τι είναι ;
Δεν μου προκύπτει γιατί το Ιράν-Νεπάλ είναι πιό πολύ θεοκρατικά.
ποιος ειναι Αϊατολά-Δαλαϊ μεχρι θάνατο στο ΚΚΕ; Δεν νοείς τι εστί Θεοκρατία;
μη λεμε οτι ναναι... υπαρχουν άλλες λεξεις για το ΚΚΕ.
wooded glade έγραψε: 24 Σεπ 2022, 20:38
Το ΚΚΕ και το μετακομμουνιστικό κράτος είναι κι αυτά θεοκρατίες, τι είναι ;
Δεν μου προκύπτει γιατί το Ιράν-Νεπάλ είναι πιό πολύ θεοκρατικά.
ποιος ειναι Αϊατολά-Δαλαϊ μεχρι θάνατο στο ΚΚΕ; Δεν νοείς τι εστί Θεοκρατία;
μη λεμε οτι ναναι... υπαρχουν άλλες λεξεις για το ΚΚΕ.
Οι ίδιες υπάρχουν.
κολοκυθια υπαρχουν.
το κκε μπορεις να το πεις αλλιως, αλλα οχι θεοκρατικο.
αν δυσκολευεσαι στιε λεξεις, να σου φτιασουμε μια δυο κατα παραγγελια αμα θες...
ποιος ειναι Αϊατολά-Δαλαϊ μεχρι θάνατο στο ΚΚΕ; Δεν νοείς τι εστί Θεοκρατία;
μη λεμε οτι ναναι... υπαρχουν άλλες λεξεις για το ΚΚΕ.
Οι ίδιες υπάρχουν.
κολοκυθια υπαρχουν.
το κκε μπορεις να το πεις αλλιως, αλλα οχι θεοκρατικο.
αν δυσκολευεσαι στιε λεξεις, να σου φτιασουμε μια δυο κατα παραγγελια αμα θες...
κολοκυθια υπαρχουν.
το κκε μπορεις να το πεις αλλιως, αλλα οχι θεοκρατικο.
αν δυσκολευεσαι στιε λεξεις, να σου φτιασουμε μια δυο κατα παραγγελια αμα θες...
taxalata xalasa έγραψε: 24 Σεπ 2022, 11:18Ιράν
Το Ιράν έχει περιγραφεί ως «θεοκρατική δημοκρατία» από το CIA World Factbook και το σύνταγμά του έχει περιγραφεί ως «υβρίδιο» «θεοκρατικών και δημοκρατικών στοιχείων» από τον Francis Fukuyama. Όπως και άλλα ισλαμικά κράτη, διατηρεί θρησκευτικούς νόμους και διαθέτει θρησκευτικά δικαστήρια για να ερμηνεύουν όλες τις πτυχές του δικαίου. Σύμφωνα με το σύνταγμα του Ιράν, «όλοι οι αστικοί, ποινικοί, χρηματοοικονομικοί, οικονομικοί, διοικητικοί, πολιτιστικοί, στρατιωτικοί, πολιτικοί και άλλοι νόμοι και κανονισμοί πρέπει να βασίζονται σε ισλαμικά κριτήρια».
Επιπλέον, το Ιράν έχει έναν θρησκευτικό ηγέτη και πολλούς θρησκευτικούς αξιωματούχους σε ισχυρές κυβερνητικές θέσεις. Ο αρχηγός του κράτους, ή «Ανώτατος Ηγέτης», είναι faqih (λόγος του ισλαμικού νόμου) και έχει μεγαλύτερη εξουσία από τον πρόεδρο του Ιράν. Ο Ηγέτης διορίζει τους επικεφαλής πολλών ισχυρών κυβερνητικών θέσεων: τους διοικητές των ενόπλων δυνάμεων, τον διευθυντή του εθνικού ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού δικτύου, τους επικεφαλής ισχυρών μεγάλων θρησκευτικών και οικονομικών ιδρυμάτων, τον ανώτατο δικαστή του Ιράν, τον γενικό εισαγγελέα (έμμεσα μέσω του ανώτατου δικαστή), τα ειδικά δικαστήρια και τα μέλη του ανώτατου συμβουλίου εθνικής ασφάλειας που ασχολούνται με την άμυνα και τις εξωτερικές υποθέσεις. Συνδιορίζει επίσης τους 12 νομικούς του Συμβουλίου των Φρουρών.
Ο Ηγέτης εκλέγεται από τη Συνέλευση των Εμπειρογνωμόνων που αποτελείται από μουτζταχίντ, οι οποίοι είναι ισλαμιστές λόγιοι ικανοί να ερμηνεύουν τη Σαρία.
Το Συμβούλιο των Φρουρών, έχει την εξουσία να απορρίπτει νομοσχέδια που ψηφίζονται από τη Βουλή. Μπορούν επίσης να εγκρίνουν ή να απορρίψουν υποψηφίους που επιθυμούν να διεκδικήσουν την Προεδρία, το Κοινοβούλιο και τη Συνέλευση Εμπειρογνωμόνων. Το συμβούλιο εποπτεύει τις εκλογές και μπορεί να επιτρέψει ή να απαγορεύσει τις έρευνες για τις εκλογές. Έξι από τα δώδεκα μέλη του συμβουλίου είναι faqih και έχουν την εξουσία να εγκρίνουν ή να απορρίπτουν όλα τα νομοσχέδια που ψηφίζονται από το Κοινοβούλιο. Είτε ο faqih πιστεύει ότι το νομοσχέδιο είναι σύμφωνο με τους ισλαμικούς νόμους και έθιμα (Σαρία) είτε όχι. Τα άλλα έξι μέλη είναι δικηγόροι που διορίζονται από τον ανώτατο δικαστή, ο οποίος είναι κληρικός και διορίζεται από τον Αρχηγό.
Υπάρχουν ισλαμιστικές θεοκρατίες και θεοκρατίες.Δεν είναι το ίδιο όλες.Στο Ιράν ας πούμε οι γυναίκες έχουν πλήρη πολιτικά δικαιώματα και πρόσβαση στην εκπαίδευση με μόνη υποχρέωση να καλύπτονται.Αντιθετα στο Αφγανιστάν των Ταλιμπάν οι γυναίκες δεν έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση και ούτε από το σπίτι τους δεν μπορούν να βγούνε.
taxalata xalasa έγραψε: 25 Σεπ 2022, 00:01
κολοκυθια υπαρχουν.
το κκε μπορεις να το πεις αλλιως, αλλα οχι θεοκρατικο.
αν δυσκολευεσαι στιε λεξεις, να σου φτιασουμε μια δυο κατα παραγγελια αμα θες...
ασχετο με Θεοκρατία.
Τι το άσχετο έχει ;
Εδώ μέχρι αφίσες μας έβγαζε το ΚΚΕ με εργάτριες που φορούσαν τζηνς και είχε ληφθεί προσοχή όλα τα τζηνς να έχουν άσπρες κλωστές.
taxalata xalasa έγραψε: 24 Σεπ 2022, 11:18Ιράν
Το Ιράν έχει περιγραφεί ως «θεοκρατική δημοκρατία» από το CIA World Factbook και το σύνταγμά του έχει περιγραφεί ως «υβρίδιο» «θεοκρατικών και δημοκρατικών στοιχείων» από τον Francis Fukuyama. Όπως και άλλα ισλαμικά κράτη, διατηρεί θρησκευτικούς νόμους και διαθέτει θρησκευτικά δικαστήρια για να ερμηνεύουν όλες τις πτυχές του δικαίου. Σύμφωνα με το σύνταγμα του Ιράν, «όλοι οι αστικοί, ποινικοί, χρηματοοικονομικοί, οικονομικοί, διοικητικοί, πολιτιστικοί, στρατιωτικοί, πολιτικοί και άλλοι νόμοι και κανονισμοί πρέπει να βασίζονται σε ισλαμικά κριτήρια».
Επιπλέον, το Ιράν έχει έναν θρησκευτικό ηγέτη και πολλούς θρησκευτικούς αξιωματούχους σε ισχυρές κυβερνητικές θέσεις. Ο αρχηγός του κράτους, ή «Ανώτατος Ηγέτης», είναι faqih (λόγος του ισλαμικού νόμου) και έχει μεγαλύτερη εξουσία από τον πρόεδρο του Ιράν. Ο Ηγέτης διορίζει τους επικεφαλής πολλών ισχυρών κυβερνητικών θέσεων: τους διοικητές των ενόπλων δυνάμεων, τον διευθυντή του εθνικού ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού δικτύου, τους επικεφαλής ισχυρών μεγάλων θρησκευτικών και οικονομικών ιδρυμάτων, τον ανώτατο δικαστή του Ιράν, τον γενικό εισαγγελέα (έμμεσα μέσω του ανώτατου δικαστή), τα ειδικά δικαστήρια και τα μέλη του ανώτατου συμβουλίου εθνικής ασφάλειας που ασχολούνται με την άμυνα και τις εξωτερικές υποθέσεις. Συνδιορίζει επίσης τους 12 νομικούς του Συμβουλίου των Φρουρών.
Ο Ηγέτης εκλέγεται από τη Συνέλευση των Εμπειρογνωμόνων που αποτελείται από μουτζταχίντ, οι οποίοι είναι ισλαμιστές λόγιοι ικανοί να ερμηνεύουν τη Σαρία.
Το Συμβούλιο των Φρουρών, έχει την εξουσία να απορρίπτει νομοσχέδια που ψηφίζονται από τη Βουλή. Μπορούν επίσης να εγκρίνουν ή να απορρίψουν υποψηφίους που επιθυμούν να διεκδικήσουν την Προεδρία, το Κοινοβούλιο και τη Συνέλευση Εμπειρογνωμόνων. Το συμβούλιο εποπτεύει τις εκλογές και μπορεί να επιτρέψει ή να απαγορεύσει τις έρευνες για τις εκλογές. Έξι από τα δώδεκα μέλη του συμβουλίου είναι faqih και έχουν την εξουσία να εγκρίνουν ή να απορρίπτουν όλα τα νομοσχέδια που ψηφίζονται από το Κοινοβούλιο. Είτε ο faqih πιστεύει ότι το νομοσχέδιο είναι σύμφωνο με τους ισλαμικούς νόμους και έθιμα (Σαρία) είτε όχι. Τα άλλα έξι μέλη είναι δικηγόροι που διορίζονται από τον ανώτατο δικαστή, ο οποίος είναι κληρικός και διορίζεται από τον Αρχηγό.
Υπάρχουν ισλαμιστικές θεοκρατίες και θεοκρατίες.Δεν είναι το ίδιο όλες.Στο Ιράν ας πούμε οι γυναίκες έχουν πλήρη πολιτικά δικαιώματα και πρόσβαση στην εκπαίδευση με μόνη υποχρέωση να καλύπτονται.Αντιθετα στο Αφγανιστάν των Ταλιμπάν οι γυναίκες δεν έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση και ούτε από το σπίτι τους δεν μπορούν να βγούνε.
Γεγονοτο. Το Ιραν περιγράφεταιν ως θεοκρατική δημοκρατία με δικαιωματα και υποχρεωσεις στην βαση της θεοκρατικής αλογοκρισιας, ενώ το Αφγανιστάν δεν ειναι δημοκρατια, ειναι θεοκρατική ιμαμοκρατια με υποχρεωσεις και ανευ δικαιωματων πλην αυτων που μεταφράζει ο ιμαμης απ το κουραν.
Ιμαμ μπαϊλντι κι ετσι....
Είναι σημαντική διαφορα ως προς το κοινωνικο δομημα.
Τι το άσχετο έχει ;
Εδώ μέχρι αφίσες μας έβγαζε το ΚΚΕ με εργάτριες που φορούσαν τζηνς και είχε ληφθεί προσοχή όλα τα τζηνς να έχουν άσπρες κλωστές.
Σε ρωτω ποιος ειναι ο κατοχος του godfax στο κκε απαντας αρες μαρες κουταμαρες...
Οι αλλοι οι Θεοκρατες, εχουν GoD Fax και επικοινωνουν με το υπερπεραν...
Μην επιμενεις οτι ειναι το ιδιο επειδη εισαι αντικομμουνιστης γραμμικος βιτσιόζος... κατανοω το βιτσιο σου, αλλα δεν ταιριάζει στην Θεοκρατία.
Τελος αφήγησης περί Πατριμόνιο του Σαν Πέτρο που ζήτησε ο Τζωρτζ V.
Ποιος έδωσε την Ρωμη και την Ιταλια στους Φραγγους;
O Constantinus V - Κωνσταντίνος Ε' που όταν τον φώναξε ο πάπας να πάει «να βγάλει το φίδι απ την τρύπα», εκείνος του είπε να πάει να το ζητήσει από τον Πεπίνο. Ο πάπας έπραξε κατα την συμβουλή του Κων/μπολίτη Αυτοκράτορα και βρήκε Προστασία στον Πεπίνο που κράτησε τον λόγο του... ο Κωνσταντίνος Ε' ξέχασε την Ρώμη και την άφησε μόνη της και η Ρώμη δεν αποσχίστηκε από την Αυροκρατορία. Αφέθηκε σαν ορφάνη στην τύχη της... και την βρήκε αλλού και συνέχισε να υπάρχει, ενώ η αντιγραφή έπαψε να υπάρχει... το λες και κάρμα...
Γνωστός και ως Κοπρώνυμος, αφού έχεσε μέσα στην κολυμπήθρα την ώρα της βάφτισης.
θα του φτιασουμε νημα στην ιστορια να δουμε το σοϊ του και τα πεπραγμενα του...