Μπορεί αλουμινένια κομμάτια.sharp έγραψε: 24 Σεπ 2022, 12:20Δεν είμαι ειδικός, αλλά έχω διαβάσει ότι Airbus, Boeing έτσι φτιάχνουν κάμποσα εξαρτήματα.nyxtovios έγραψε: 24 Σεπ 2022, 11:41Δεν υπάρχει εκτυπωτής που μπορεί να φτιάξει ανταλλακτικά για αεροπλάναNiki έγραψε: 23 Σεπ 2022, 21:24
Διάβασε πρώτα για τι εκτυπωτή μιλάμε.
Εδώ έλεγαν ότι αυτός θα τους βοηθούσε στα ανταλλακτικά των f35 δεν ξέρω τι ανταλλακτικά θα ήταν και έλεγαν ότι με αυτό θα αυξήσουν και την παραγωγή των bayraktar κατά 15%.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Τον πήρανε τελικά τον τρισδιάστατο εκτυπωτή οι Τούρκοι.
Re: Τον πήρανε τελικά τον τρισδιάστατο εκτυπωτή οι Τούρκοι.
Re: Τον πήρανε τελικά τον τρισδιάστατο εκτυπωτή οι Τούρκοι.
θα υποστηρίζεις για πολύ ακόμα μια μαλακία?
Re: Τον πήρανε τελικά τον τρισδιάστατο εκτυπωτή οι Τούρκοι.
Προφανώς. Τσιπάκια λίγο δύσκολο.
Re: Τον πήρανε τελικά τον τρισδιάστατο εκτυπωτή οι Τούρκοι.
Δεν αναφέρομαι στα τσιπακια μόνο.
Τα κομμάτια του κινητήρα που χρειάζονται αντικατάσταση δεν μπορούν να γίνουν με εκτύπωση και δεν είναι αλουμινένια σίγουρα.
Φαντάσου ότι ένα πτερύγιο της τουρμπίνας του κινητήρα κάνει αρκετές χιλιάδες ευρώ λόγω του κράματος και της θερμικής του κατεργασιας. Από εμπειρία μου σε ατμοστροβιλο.
Για κινητήρα αεροπλάνου φαντάζομαι πολλαπλάσιο κόστος. Σίγουρα δεν μπορεί να το κάνει ο εκτυπωτής.
Re: Τον πήρανε τελικά τον τρισδιάστατο εκτυπωτή οι Τούρκοι.
που έχω γράψει μαλακία;
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Τον πήρανε τελικά τον τρισδιάστατο εκτυπωτή οι Τούρκοι.
Για τα μεταλλα που χρησιμοποιουνται στους κινητηρες τζετ απαιτειται τεραστια τεχνογνωσια και αυτη την κατεχουν λιγες χωρες στον πλανητη.
Ειδικα αν μιλαμε για κινητηρες μαχητικων αεροσκαφων.
Σιγουρα παντως δεν μπορει ο οποιοσδηποτε να παραξει τετοια εξαρτηματα αγοραζοντας απλα εναν εκτυπωτη και ουτε αυτα κατασκευαζονται με εκτυπωτη.
Πριν λιγο καιρο σε κοινη συναντηση μου με 2 γνωστους μου μηχανικους,ο ενας μεταλλειολογος μηχανικος και ο αλλος χημικος μηχανικος,τους ρωτησα αν οντως ειναι τοσο δυσκολο να παραχθουν τετοια εξαρτηματα για κινητηρες αεροσκαφων,αρματων κλπ κλπ.
Δεν ειπε κανεις τους κουβεντα αλλα ειχαν και οι δυο μια εκφραση σα να μου λεγανε "πλακα μας κανεις ρε μλκ";
Ειδικα αν μιλαμε για κινητηρες μαχητικων αεροσκαφων.
Σιγουρα παντως δεν μπορει ο οποιοσδηποτε να παραξει τετοια εξαρτηματα αγοραζοντας απλα εναν εκτυπωτη και ουτε αυτα κατασκευαζονται με εκτυπωτη.
Πριν λιγο καιρο σε κοινη συναντηση μου με 2 γνωστους μου μηχανικους,ο ενας μεταλλειολογος μηχανικος και ο αλλος χημικος μηχανικος,τους ρωτησα αν οντως ειναι τοσο δυσκολο να παραχθουν τετοια εξαρτηματα για κινητηρες αεροσκαφων,αρματων κλπ κλπ.
Δεν ειπε κανεις τους κουβεντα αλλα ειχαν και οι δυο μια εκφραση σα να μου λεγανε "πλακα μας κανεις ρε μλκ";
Re: Τον πήρανε τελικά τον τρισδιάστατο εκτυπωτή οι Τούρκοι.
τιτάνιο σου κάνει σαν υλικό?
Re: Τον πήρανε τελικά τον τρισδιάστατο εκτυπωτή οι Τούρκοι.
αν μπορούν να κάνουν τρισδιάστατη εκτύπωση από τιτάνιο εσύ είσαι αυτός που πρέπει να πει ποια είναι η δυσκολία να εκτυπώσουν μηχανικά μέρη από οποιοδήποτε υλικό
Re: Τον πήρανε τελικά τον τρισδιάστατο εκτυπωτή οι Τούρκοι.
Αυτό είχα βρει (το βάζω σε γκουγκλομετάφρα)nyxtovios έγραψε: 24 Σεπ 2022, 13:13Δεν αναφέρομαι στα τσιπακια μόνο.
Τα κομμάτια του κινητήρα που χρειάζονται αντικατάσταση δεν μπορούν να γίνουν με εκτύπωση και δεν είναι αλουμινένια σίγουρα.
Φαντάσου ότι ένα πτερύγιο της τουρμπίνας του κινητήρα κάνει αρκετές χιλιάδες ευρώ λόγω του κράματος και της θερμικής του κατεργασιας. Από εμπειρία μου σε ατμοστροβιλο.
Για κινητήρα αεροπλάνου φαντάζομαι πολλαπλάσιο κόστος. Σίγουρα δεν μπορεί να το κάνει ο εκτυπωτής.
https://factorynet.at/artikel/3d-druck- ... le-selbst/Σε λίγα μόνο χρόνια, οι τρισδιάστατοι εκτυπωτές θα αλλάξουν οριστικά και σημαντικά πολλούς τομείς της οικονομίας. Στο εργοστάσιο της Airbus στη Βρέμη, μια δεξαμενή σκέψης ερευνά ήδη τι μπορεί να αλλάξει αύριο με ακριβά αεροσκάφη υψηλής τεχνολογίας που χρησιμοποιούν τεχνολογία 3D.
Ο Peter Sander είναι ο άνθρωπος για το μέλλον στην Airbus. Με μια βασική ομάδα πέντε και περίπου 60 υπαλλήλων στην παγκόσμια αυτοκρατορία της Airbus, η Gyro Gearloose από τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αεροσκαφών της Ευρώπης εργάζεται στον βιομηχανικό κόσμο του αύριο. Και έχει το ταλέντο. «Γυρίζουμε όλη τη διαδικασία παραγωγής ανάποδα», λέει ο μαυρισμένος χόμπι ναύτης, αρκετά απρεπώς. Στην Airbus, ο 58χρονος είναι υπεύθυνος, μεταξύ άλλων, για την εισαγωγή της τρισδιάστατης εκτύπωσης στην παραγωγή αεροσκαφών. Ανέτρεψε τη φιλοσοφία του ομίλου να αγοράζει μόνο εξαρτήματα από προμηθευτές.
«Έχει ήδη αποφασιστεί ότι η Airbus θέλει να κατασκευάζει το δέκα τοις εκατό των εξαρτημάτων και των ανταλλακτικών της στο μέλλον», λέει ο πρώην επικεφαλής της παραγωγής A380 στο Αμβούργο. Η Airbus αγόρασε τους δικούς της τρισδιάστατους εκτυπωτές για αυτό και σκοπεύει να αποκτήσει περισσότερους. Sander: «Το 2016 θα ξεκινήσουμε στη συνέχεια με τη σειρά παραγωγής εξαρτημάτων από τιτάνιο, στα μέσα του 2016 από ανοξείδωτο χάλυβα και από το 2017 από αλουμίνιο». Ο Sander εξετάζει αυτήν τη στιγμή έναν νέο τύπο εκτυπωτή στη Νότια Αφρική: «Η AeroSud έχει τον πιο ισχυρό 3D εκτυπωτή στον κόσμο μέχρι σήμερα». Μπορούν να παραχθούν εξαρτήματα μήκους δύο μέτρων με αυτό.
Η παραγωγή της σειράς Titan έχει ήδη ξεκινήσει.
Η Airbus συνεργάζεται με τη θυγατρική της Premium Aerotec (PAG) για την εκτύπωση 3D. Στο εργοστάσιο του Varel, η αλλαγή σημαίνει ότι το 50 τοις εκατό των εξαρτημάτων απορρίπτονται, λέει ο Sander. Η Ομοσπονδιακή Αρχή Αεροπορίας (LBA) έχει ήδη εγκρίνει την εγκατάσταση παραγωγής για τρισδιάστατη εκτύπωση, επιβεβαιώνει ο εκπρόσωπος της PAG Jens Krüger και προσθέτει: «Έχουμε ήδη ξεκινήσει με την παραγωγή της σειράς τιτανίου για μέρος του στρατιωτικού μεταφορέα A400M». Αυτό είναι ένα πολλαπλό εξάρτημα που είναι πολύπλοκο στην κατασκευή.
Τα πολιτικά αεροσκάφη θα ξεκινήσουν με βραχίονες σαν αυτούς που έχουν εγκατασταθεί σε δοκιμαστικά αεροσκάφη τύπου A350 εδώ και ένα χρόνο. Επιπλέον, θα προσφέρονται σετ ανταλλακτικών από τρισδιάστατη εκτύπωση, τα οποία μπορούν εύκολα να εγκατασταθούν κατά τη συντήρηση παλαιότερων πίδακα. Οι ελαφρύτεροι ρόλοι μπορούν να εξοικονομήσουν μερικές δεκάδες κιλά στον χώρο του φορτίου. Ο Σάντερ δεν χρειάστηκε να κάνει πολλά πειστικά για να στήσει τη μονάδα του. «Αυτό προήλθε απευθείας από τον CEO Tom Enders». Εδώ και τέσσερα χρόνια ερευνά πώς μπορεί να βελτιωθεί η παραγωγή και βλέπει την τρισδιάστατη εκτύπωση ως βασικό στοιχείο. Sander: «Όχι μόνο η κατασκευή αεροσκαφών επηρεάζεται από την αναταραχή που προκαλεί η τρισδιάστατη εκτύπωση - αυτό θα επηρεάσει όλους τους κλάδους της βιομηχανίας. αλλά οι περισσότεροι από τους επιχειρηματίες μας δεν το έχουν καταλάβει ακόμα». (APA)
Re: Τον πήρανε τελικά τον τρισδιάστατο εκτυπωτή οι Τούρκοι.
Επειδή βρίκες μια μαλακία στο ίντερνετ ότι κάνουν τρισδιάστατη εκτύπωση από τιτάνιο κατάλαβες ότι μπορούν να φτιάχνουν και ανταλλακτικά για κινητήρες.nowhere έγραψε: 24 Σεπ 2022, 13:31 αν μπορούν να κάνουν τρισδιάστατη εκτύπωση από τιτάνιο εσύ είσαι αυτός που πρέπει να πει ποια είναι η δυσκολία να εκτυπώσουν μηχανικά μέρη από οποιοδήποτε υλικό
Να σε ενημερώσω ότι τα εξαρτήματα του κινητήρα που χρήζουν αντικατάστασης στα μαχητικά και ήταν από πάντα το πρόβλημα συντήρησης είναι φτιαγμένα από τους λεγόμενους μονοκρύσταλλους ήδη από το 1960. Γκούγκλαρε και αυτό, σίγουρα θα βρες κάποιο ψεκασμένο βίντεο να στα εξηγήσει πως μπορεί να το κάνει και αυτό ο εκτυπωτής.
Re: Τον πήρανε τελικά τον τρισδιάστατο εκτυπωτή οι Τούρκοι.
Είναι ενδιαφέρον σίγουρα, αλλά όπως έγραψα και στον ψεκασμένο πάνω δεν μπορεί ο εκτυπωτής να κάνει τις πολύ συγκεκριμένες κατεργασίες που χρειάζονται για τα βασικά μέρη των κινητήρων.sharp έγραψε: 24 Σεπ 2022, 13:32Αυτό είχα βρει (το βάζω σε γκουγκλομετάφρα)nyxtovios έγραψε: 24 Σεπ 2022, 13:13Δεν αναφέρομαι στα τσιπακια μόνο.
Τα κομμάτια του κινητήρα που χρειάζονται αντικατάσταση δεν μπορούν να γίνουν με εκτύπωση και δεν είναι αλουμινένια σίγουρα.
Φαντάσου ότι ένα πτερύγιο της τουρμπίνας του κινητήρα κάνει αρκετές χιλιάδες ευρώ λόγω του κράματος και της θερμικής του κατεργασιας. Από εμπειρία μου σε ατμοστροβιλο.
Για κινητήρα αεροπλάνου φαντάζομαι πολλαπλάσιο κόστος. Σίγουρα δεν μπορεί να το κάνει ο εκτυπωτής.
https://factorynet.at/artikel/3d-druck- ... le-selbst/Σε λίγα μόνο χρόνια, οι τρισδιάστατοι εκτυπωτές θα αλλάξουν οριστικά και σημαντικά πολλούς τομείς της οικονομίας. Στο εργοστάσιο της Airbus στη Βρέμη, μια δεξαμενή σκέψης ερευνά ήδη τι μπορεί να αλλάξει αύριο με ακριβά αεροσκάφη υψηλής τεχνολογίας που χρησιμοποιούν τεχνολογία 3D.
Ο Peter Sander είναι ο άνθρωπος για το μέλλον στην Airbus. Με μια βασική ομάδα πέντε και περίπου 60 υπαλλήλων στην παγκόσμια αυτοκρατορία της Airbus, η Gyro Gearloose από τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αεροσκαφών της Ευρώπης εργάζεται στον βιομηχανικό κόσμο του αύριο. Και έχει το ταλέντο. «Γυρίζουμε όλη τη διαδικασία παραγωγής ανάποδα», λέει ο μαυρισμένος χόμπι ναύτης, αρκετά απρεπώς. Στην Airbus, ο 58χρονος είναι υπεύθυνος, μεταξύ άλλων, για την εισαγωγή της τρισδιάστατης εκτύπωσης στην παραγωγή αεροσκαφών. Ανέτρεψε τη φιλοσοφία του ομίλου να αγοράζει μόνο εξαρτήματα από προμηθευτές.
«Έχει ήδη αποφασιστεί ότι η Airbus θέλει να κατασκευάζει το δέκα τοις εκατό των εξαρτημάτων και των ανταλλακτικών της στο μέλλον», λέει ο πρώην επικεφαλής της παραγωγής A380 στο Αμβούργο. Η Airbus αγόρασε τους δικούς της τρισδιάστατους εκτυπωτές για αυτό και σκοπεύει να αποκτήσει περισσότερους. Sander: «Το 2016 θα ξεκινήσουμε στη συνέχεια με τη σειρά παραγωγής εξαρτημάτων από τιτάνιο, στα μέσα του 2016 από ανοξείδωτο χάλυβα και από το 2017 από αλουμίνιο». Ο Sander εξετάζει αυτήν τη στιγμή έναν νέο τύπο εκτυπωτή στη Νότια Αφρική: «Η AeroSud έχει τον πιο ισχυρό 3D εκτυπωτή στον κόσμο μέχρι σήμερα». Μπορούν να παραχθούν εξαρτήματα μήκους δύο μέτρων με αυτό.
Η παραγωγή της σειράς Titan έχει ήδη ξεκινήσει.
Η Airbus συνεργάζεται με τη θυγατρική της Premium Aerotec (PAG) για την εκτύπωση 3D. Στο εργοστάσιο του Varel, η αλλαγή σημαίνει ότι το 50 τοις εκατό των εξαρτημάτων απορρίπτονται, λέει ο Sander. Η Ομοσπονδιακή Αρχή Αεροπορίας (LBA) έχει ήδη εγκρίνει την εγκατάσταση παραγωγής για τρισδιάστατη εκτύπωση, επιβεβαιώνει ο εκπρόσωπος της PAG Jens Krüger και προσθέτει: «Έχουμε ήδη ξεκινήσει με την παραγωγή της σειράς τιτανίου για μέρος του στρατιωτικού μεταφορέα A400M». Αυτό είναι ένα πολλαπλό εξάρτημα που είναι πολύπλοκο στην κατασκευή.
Τα πολιτικά αεροσκάφη θα ξεκινήσουν με βραχίονες σαν αυτούς που έχουν εγκατασταθεί σε δοκιμαστικά αεροσκάφη τύπου A350 εδώ και ένα χρόνο. Επιπλέον, θα προσφέρονται σετ ανταλλακτικών από τρισδιάστατη εκτύπωση, τα οποία μπορούν εύκολα να εγκατασταθούν κατά τη συντήρηση παλαιότερων πίδακα. Οι ελαφρύτεροι ρόλοι μπορούν να εξοικονομήσουν μερικές δεκάδες κιλά στον χώρο του φορτίου. Ο Σάντερ δεν χρειάστηκε να κάνει πολλά πειστικά για να στήσει τη μονάδα του. «Αυτό προήλθε απευθείας από τον CEO Tom Enders». Εδώ και τέσσερα χρόνια ερευνά πώς μπορεί να βελτιωθεί η παραγωγή και βλέπει την τρισδιάστατη εκτύπωση ως βασικό στοιχείο. Sander: «Όχι μόνο η κατασκευή αεροσκαφών επηρεάζεται από την αναταραχή που προκαλεί η τρισδιάστατη εκτύπωση - αυτό θα επηρεάσει όλους τους κλάδους της βιομηχανίας. αλλά οι περισσότεροι από τους επιχειρηματίες μας δεν το έχουν καταλάβει ακόμα». (APA)
Για βραχίονες ή απλούς μηχανισμούς όντως μπορεί να γίνει. Αυτά όμως τα κάνεις και χωρίς εκτυπωτή.
Re: Τον πήρανε τελικά τον τρισδιάστατο εκτυπωτή οι Τούρκοι.
Για να φτιάξει οτιδήποτε πρέπει να φορτώσεις πρόγραμμα και δεδομένα.Λίνο Βεντούρα έγραψε: 24 Σεπ 2022, 11:58Νομίζω σε μπερδεύει λίγο περισσότερο η ορολογία. Σκέψου το απλά σαν ένα μίνι αυτοματοποιημένο εργοστασιάκι μεγέθους διαμερίσματος ή αποθήκης, και ξεχνά το εκτυπωτής.
Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι τα έχουν οι Τούρκοι για ανταλλακτικά των F16.
Εκτός αν μιλάμε για απλά ανταλλακτικά, τσιμούχες, καλώδια και άλλα τέτοια που φτιάχνονται και χωρίς 3d εκτυπωτή..
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Re: Τον πήρανε τελικά τον τρισδιάστατο εκτυπωτή οι Τούρκοι.
Τον εκτυπωτή το αγόρασε η εταιρεία που φτιάχνει υποτίθεται το μαχητικό της Τουρκίας.
Η εταιρεία που φτιάχνει το μεγαλύτερο κομμάτι των bayraktar.
Η εταιρεία που Έφτιαχνε ανταλλακτικά για τα F-35.
H εταιρεία που φτιάχνει τα Τουρκικά ελικόπτερα.
Τον έκανε ειδική παραγγελία στις διαστάσεις και στους αισθητήρες.
Είναι ο μεγαλύτερος τρισδιάστατος εκτυπωτής στον κόσμο και ο μεγαλύτερος σε ακρίβεια.
Σίγουρα δεν είναι για καλό μας.
Η εταιρεία που φτιάχνει το μεγαλύτερο κομμάτι των bayraktar.
Η εταιρεία που Έφτιαχνε ανταλλακτικά για τα F-35.
H εταιρεία που φτιάχνει τα Τουρκικά ελικόπτερα.
Τον έκανε ειδική παραγγελία στις διαστάσεις και στους αισθητήρες.
Είναι ο μεγαλύτερος τρισδιάστατος εκτυπωτής στον κόσμο και ο μεγαλύτερος σε ακρίβεια.
Σίγουρα δεν είναι για καλό μας.
Σας λένε στουρνάρια Καντάφι μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
Αν είστε στουρνάρια ψηφίστε τους ξανά.
Αν είστε στουρνάρια ψηφίστε τους ξανά.
Re: Τον πήρανε τελικά τον τρισδιάστατο εκτυπωτή οι Τούρκοι.
κάνε κουοτ κάτι ψεκασμένο που έγραψα.εσύ έγραψες μαλακίες για υλικά και μέρη ενός αεροπλάνου που μπορούν να εκτυπωθούν χωρίς να έχεις ιδέαnyxtovios έγραψε: 24 Σεπ 2022, 13:36 Επειδή βρίκες μια μαλακία στο ίντερνετ ότι κάνουν τρισδιάστατη εκτύπωση από τιτάνιο κατάλαβες ότι μπορούν να φτιάχνουν και ανταλλακτικά για κινητήρες.
Να σε ενημερώσω ότι τα εξαρτήματα του κινητήρα που χρήζουν αντικατάστασης στα μαχητικά και ήταν από πάντα το πρόβλημα συντήρησης είναι φτιαγμένα από τους λεγόμενους μονοκρύσταλλους ήδη από το 1960. Γκούγκλαρε και αυτό, σίγουρα θα βρες κάποιο ψεκασμένο βίντεο να στα εξηγήσει πως μπορεί να το κάνει και αυτό ο εκτυπωτής.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 33 Απαντήσεις
- 890 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 14 Απαντήσεις
- 484 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από βοθρατζης
-
- 25 Απαντήσεις
- 727 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 15 Απαντήσεις
- 773 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Jimmy81