Σωστός!
Ο ΟΣΕ πολύ καλά έκανε που έφυγε απο χέρια ελ. Και πήγε σε χέρια Ιταλών (που ειναι οι πιο εξειδικευμένοι στον τομέα τρένου, σε όλη την Ευρώπη, για μένα). Ο ΟΣΕ έχει ήδη βελτιωθεί πολύ σε σύγκριση με κάτι χρόνια πριν, αλλά θέλει δουλειά ακομα.
Σωστός!
Ο ΟΣΕ πολύ καλά έκανε που έφυγε απο χέρια ελ. Και πήγε σε χέρια Ιταλών (που ειναι οι πιο εξειδικευμένοι στον τομέα τρένου, σε όλη την Ευρώπη, για μένα). Ο ΟΣΕ έχει ήδη βελτιωθεί πολύ σε σύγκριση με κάτι χρόνια πριν, αλλά θέλει δουλειά ακομα.
Μάλλον δεν κατάλαβες . Ήταν που ήταν απαυτωμένος ο ΟΣΕ, τα τελευταία χρόνια εγαμήθη τελείως και με Ιταλούς.
Σωστός!
Ο ΟΣΕ πολύ καλά έκανε που έφυγε απο χέρια ελ. Και πήγε σε χέρια Ιταλών (που ειναι οι πιο εξειδικευμένοι στον τομέα τρένου, σε όλη την Ευρώπη, για μένα). Ο ΟΣΕ έχει ήδη βελτιωθεί πολύ σε σύγκριση με κάτι χρόνια πριν, αλλά θέλει δουλειά ακομα.
Μάλλον δεν κατάλαβες . Ήταν που ήταν απαυτωμένος ο ΟΣΕ, τα τελευταία χρόνια εγαμήθη τελείως και με Ιταλούς.
Εγώ δεν έχω εχω παράπονο, τουλαχιστον σε ο,τι εχει να κανει με προαστιακό. Μακρινά τρενοταξίδια δεν έχω πάει.
Μεχρι πριν 2-3 χρόνια πηγαινοερχόμουν με τρένο Αθηνα-Χαλκίδα για κατι δουλειές και ημουν ευχαριστημένος τόσο απο θεμα χρόνου, οσο και απο θεμα τιμής (θυμάμαι κάτι 6,50€ με επιστροφη, ουσιαστικά φραγκοδίφραγκα για μια τέτοια αποσταση δηλαδη). Εκτοτε δεν εχει τυχει να εχω επαφες με τρένα.
vantono έγραψε: 21 Σεπ 2022, 09:55
Οσοι δουλεύετε σε γραφεία τουλάχιστον και μπορειτε να δουλεψετε και με τηλεργασια, να ζητάτε, συγγνώμη, ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΜΠΟΥΜΕΡ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ να σας επιτρέπουν να δουλέψετε προσωρινά απο το σπίτι, για να αποσυμφορείται η φάση της κίνησης και να μπορουν να πηγαινουν όσο το δυνατόν πιο ήρεμα στις δουλειες τους τα άτομα που ειναι αποκλειστικά και μόνο δια ζώσης μη έχοντας την επιλογη της τηλεργασιας, χωρίς να τρώνε σε τέτοιο βαθμό και το σκατό των απεργών και το δικό σας.
Ουρτ κοπριταραίοι Έλουρες, που μια ζωή θα σας φταίνε ή οι απεργίες ή η κίνηση ή οι βετζίνες ή τα διόδια κτλ, μόνο και μονο επειδη ειστε τιποτένια μίζερα ανθρωπάκια μια ζωή στη φάπα, που δεν ξερετε να μιλάτε και να διαπραγματεύεστε για τα προφανή και αυτονόητα.
Η τηλεργασία δεν απαιτεί υποδομή; Θέλω να πω, δεν είναι πάρε το λάπτοπ, κάντα σπίτι σου και στείλτα με email.
foscilis έγραψε: 21 Σεπ 2022, 11:20
Εγώ θέλω να ρωτήσω τι θα πάθαιναν αυτοί οι αλήτες αν απλά είχαν προειδοποιήσει 4 μέρες πριν και άφηναν ένα δρομολόγιο την ώρα;
Η επίσημη απάντηση είναι ότι μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο. Καλύτερα να μην ζητούσε συγνώμη καθόλου αν είναι να μας εμπαίζει με αυτό τον τρόπο.
Με το απόλυτο χάος να επικρατεί στους δρόμους της Αθήνας και τους πολίτες να περνούν μία απίστευτη ταλαιπωρία λόγω της απεργίας των ΜΜΜ ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΗΣΑΠ ζήτησε συγγνώμη.
Ωστόσο ανέφερε πως αν και θα έπρεπε να είχαν εξαγγείλει νωρίτερα την απεργία, δεν το έκαναν γιατί μεσολάβησε το Σαββατοκύριακο!
Μιλώντας στο Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 Fm ο Παναγιώτης Κοντογιάννης είπε πως «Είναι λάθος, θα έπρεπε να την έχουμε εξαγγείλει νωρίτερα την απεργία απλώς συνέπεσε το Σαββατοκύριακο στο ενδιάμεσο και ίσως φταίει αυτό. Θα έπρεπε να προετοιμαστεί η κοινωνία, θα έπρεπε να ξέρουν οι άνθρωποι γιατί αφορά όλο τον κόσμο. Καταλαβαίνω πόσο μπορεί να ταλαιπωρηθεί η κοινωνία, ζητάω συγνώμη από τους επιβάτες μας».
Στύγιος έγραψε: 21 Σεπ 2022, 10:04
Ακόμα και παράνομη και καταχρηστική να βγει η απεργία ,είναι πολύ αργά.
Είναι πολύ αργά αν δεν απολυθούν όλοι οι συνδικαλιστές και δεν τους γίνει αγωγή για αποζημιώσεις.
Δε χρειάζεται τίποτα το ιδιαίτερο, εκατό άτομα να καταστρέψουν, αλλά τελείως, να ζητιανεύει η οικογένειά τους όσο αυτοί θα είναι φυλακή. Οι υπόλοιποι θα δεις για πότε τους κόβεται η αγωνιστικότητα. Και παρεμπιπτόντως δεν εννοώ τους εργαζόμενους αλλά τους κοπρίτες συνδικαλιστές που χειρίζονται το όλο ζήτημα σαν μαφία.
υποσχομαι να ψηφιζω για την υπολοιπη ζωη μου οποιον πουστη το κανει αυτο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
πατησιωτης έγραψε: 21 Σεπ 2022, 11:24
(...)
Για τα δρομολόγια σε μετρό δεν είμαι σίγουρος ότι μπορεί να γίνουν ένα την ώρα.Θα χρειασθεί αστυνομία σε όλες τις αποβάθρες για να απαγορεύει την είσοδο στους υπεράριθμους που θα είναι πολλοί και αγριεμένοι.
Και αυτός είναι ακριβώς ο λόγος που αντικειμενικά είναι αδύνατον να εφαρμοσθεί η νομοθετική ρύθμιση του προσωπικού ελάχιστης εγγυημένης λειτουργίας, η πρόβλεψη δηλαδή να εκτελείται το 1/3 των προγραμματισμένων δρομολογίων σε περίπτωση απεργίας, τουλάχιστον στα ΜΜΜ.
(εννοείται ότι το ίδιο ισχύει για τα λεωφορεία και το τραμ)
Στα λεωφορεία παίζεται.Όχι ότι θα εξυπηρετηθούν όλοι αλλά δεν υπάρχει κίνδυνος να πέσει κάποιος στις γραμμές του τραίνου.Θα βρισθούν,θα πλακωθούν αλλά στο τέλος το λεωφορείο θα ξεκινήσει πήχτρα και ο οδηγός δεν θα σταματά στις επόμενες στάσεις.
foscilis έγραψε: 21 Σεπ 2022, 11:20
Εγώ θέλω να ρωτήσω τι θα πάθαιναν αυτοί οι αλήτες αν απλά είχαν προειδοποιήσει 4 μέρες πριν και άφηναν ένα δρομολόγιο την ώρα; Θα άλλαζε κάτι ουσιαστικό; Όχι βέβαια. Αλλά είναι η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ να κάνουν επίδειξη ισχύος χουλιγκανικού τύπου, να μη νομίζει κανένας ότι αισθάνονται την ανάγκη να περιοριστούν από το νόμο. Η κυβέρνηση οφείλει να τους γαμήσει εντελώς αλύπητα και να πάρει +15 μονάδες υποστήριξη. Όμως όπως είπα δε θα το κάνει γιατί είναι από τα ίδια σκατά.
Εάν την είχαν εξαγγείλει ημέρες πριν δεν θα είχε γίνει.Η διοίκηση θα είχε πάει στο δικαστήριο και θα είχε βγει παράνομη και καταχρηστική.Την ανακοίνωσαν χθες βράδυ ακριβώς για να μη προλάβει να συνεδριάσει το δικαστήριο.
Για τα δρομολόγια σε μετρό δεν είμαι σίγουρος ότι μπορεί να γίνουν ένα την ώρα.Θα χρειασθεί αστυνομία σε όλες τις αποβάθρες για να απαγορεύει την είσοδο στους υπεράριθμους που θα είναι πολλοί και αγριεμένοι.
Άρα φταίει το αστικό κράτος που ουσιαστικά απαγορεύει τις απεργίες.
Μια λύση για να πάρουν περισσότερο κόσμο με το μέρος τους θα ήταν η λευκή απεργία, να δουλεύουν αλλά να μη χτυπάμε εισιτήριο.