οχι, δεν ειναι το ιδιο,stavmanr έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:35Μπορείς να βρεις απόψεις ότι πχ. η γυναίκα φέρει ευθύνη για το βιασμό ή την κακοποίησή της. Όχι πολύ μακριά.
Είναι το ίδιο, με διαφορετικά λόγια.
και οχι, δεν μπορεις.
οχι, δεν ειναι το ιδιο,stavmanr έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:35Μπορείς να βρεις απόψεις ότι πχ. η γυναίκα φέρει ευθύνη για το βιασμό ή την κακοποίησή της. Όχι πολύ μακριά.
Είναι το ίδιο, με διαφορετικά λόγια.
Κρίμα. Στην πούτσα μας κιόλας όμως που δεν πήγε καλά ο βιασμός.Εμπεδοκλής έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:33Αλλά και αν γεννηθεί θεωρείται μίασμα διότι είναι παιδί βιασμούfoscilis έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:30Δεν έχει σημασία αν είναι συχνές αλλά αν είναι υπαρκτές.Εμπεδοκλής έγραψε: 02 Σεπ 2022, 09:37 Εγώ άλλο δεν μπορώ να καταλάβω. Γιατί το επιχείρημα υπέρ των αμλώσεων είναι πάντα ένα παιδί απότοκο βιασμού. Τόσο συχνές είναι οι αμβλώσεις λόγω σύλληψης ως αποτέλεσμα βιασμού;
Δεν έχει γεννηθεί ακόμη άρα δε θεωρείται ΤΙΠΟΤΑ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σε σχέση με μια γυναίκα που ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΗΘΕΙ και ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.Επίσης, γιατί δεν έχει δικαίωμα στη ζωή ένα παιδί που προέρχεται από βιασμό; Δηλαδή αυτή είναι η κοινωνία μας; Δεν έχει γεννηθεί ακόμη και θα πρέπει να θεωρείται μίασμα;
πας γυρευοντας για ματσακι παλι;
Επομένως, οι αμβλώσεις είναι θεμιτές!!!Εμπεδοκλής έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:33Αλλά και αν γεννηθεί θεωρείται μίασμα διότι είναι παιδί βιασμού, όπως και όταν ήταν στη μήτρα. Άσε που μπορεί να υπάρχει και το γονίδιο του βιαστή και να βιάσει και αυτό. Νομίζω ότι ο Καιάδας πρέπει να ξανανοίξει.foscilis έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:30Δεν έχει σημασία αν είναι συχνές αλλά αν είναι υπαρκτές.Εμπεδοκλής έγραψε: 02 Σεπ 2022, 09:37 Εγώ άλλο δεν μπορώ να καταλάβω. Γιατί το επιχείρημα υπέρ των αμλώσεων είναι πάντα ένα παιδί απότοκο βιασμού. Τόσο συχνές είναι οι αμβλώσεις λόγω σύλληψης ως αποτέλεσμα βιασμού;
Δεν έχει γεννηθεί ακόμη άρα δε θεωρείται ΤΙΠΟΤΑ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σε σχέση με μια γυναίκα που ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΗΘΕΙ και ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.Επίσης, γιατί δεν έχει δικαίωμα στη ζωή ένα παιδί που προέρχεται από βιασμό; Δηλαδή αυτή είναι η κοινωνία μας; Δεν έχει γεννηθεί ακόμη και θα πρέπει να θεωρείται μίασμα;
Δεν τίθεται ζήτημα νίκης και ήττας. Συζήτηση κάνουμε.
Προτείνω το ίδιο και για τα παιδιά κατά συρροήν δολοφόνου.Bipsco έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:41Επομένως, οι αμβλώσεις είναι θεμιτές!!!Εμπεδοκλής έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:33Αλλά και αν γεννηθεί θεωρείται μίασμα διότι είναι παιδί βιασμού, όπως και όταν ήταν στη μήτρα. Άσε που μπορεί να υπάρχει και το γονίδιο του βιαστή και να βιάσει και αυτό. Νομίζω ότι ο Καιάδας πρέπει να ξανανοίξει.foscilis έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:30
Δεν έχει σημασία αν είναι συχνές αλλά αν είναι υπαρκτές.
Δεν έχει γεννηθεί ακόμη άρα δε θεωρείται ΤΙΠΟΤΑ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σε σχέση με μια γυναίκα που ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΗΘΕΙ και ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
Για αυτό σου λέω. Άχρηστοι άνθρωποι. Δεν θα πρέπει να έχουν δικαιώματα. Μόνο όσοι έχουν άγιους γονείς.foscilis έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:37Κρίμα. Στην πούτσα μας κιόλας όμως που δεν πήγε καλά ο βιασμός.Εμπεδοκλής έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:33Αλλά και αν γεννηθεί θεωρείται μίασμα διότι είναι παιδί βιασμούfoscilis έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:30
Δεν έχει σημασία αν είναι συχνές αλλά αν είναι υπαρκτές.
Δεν έχει γεννηθεί ακόμη άρα δε θεωρείται ΤΙΠΟΤΑ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σε σχέση με μια γυναίκα που ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΗΘΕΙ και ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
Δεν μπορεί να βαφτίζουμε σαν "άποψη" την κάθε σαχλαμάρα, πόσω μάλλον όταν πρόκειται για μια παραληρηματική έκφραση φανατισμού και ιδεοληψίας. Για παράδειγμα, δεν είναι άποψη το: "σκοτώστε όλους τους μαύρους γιατί μολύνουν τη ράτσα", είναι ένδειξη εγκεφαλικής νέκρωσης.stavmanr έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:33Δεν παύει να αποτελεί μία διαθρησκευτική άποψη που συναντάς σε άτομα κάθε είδους πίστης ή ...απιστίας.Ναύτης έγραψε: 02 Σεπ 2022, 09:56Εδώ συζητάμε για ένα συγκεκριμένο θέμα, που αφορά ένα συγκεκριμένο πρόσωπο, το οποίο φέρει τον τίτλο του Επισκόπου της Εκκλησίας της Ελλάδας.stavmanr έγραψε: 02 Σεπ 2022, 09:53
Το ότι η γυναίκα έχει ευθύνη που βιάστηκε δεν το λέει μόνο ο συγκεκριμένος.
Στο φόρουμ μπορείς να βρεις ολόκληρες συζητήσεις με αντίστοιχους που πιθανότατα δεν έχουν γένια και δεν δηλώνουν χριστιανοί.
Πώς δεν θεωρείται τίποτα; Αν κάποιος δείρει μια γυναίκα με αποτέλεσμα να χάσει το παιδί της τότε εκτός όλων των άλλων θα κατηγορηθεί και για διακοπή εγκυμοσύνης χωρίς τη συναίνεση της εγκύου. Αν το παιδί που ακόμα κυοφορείται δεν θεωρείται τίποτα τότε και ο δράστης δεν θα μπορούσε να κατηγορηθεί για τη διακοπή της εγκυμοσύνης ισχυριζόμενος ότι το θύμα δεν κυοφορούσε τίποτα.foscilis έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:30 Δεν έχει γεννηθεί ακόμη άρα δε θεωρείται ΤΙΠΟΤΑ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σε σχέση με μια γυναίκα που ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΗΘΕΙ και ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
Εκτέλεση του.χρειάζεται κι ας μιλά αλληγορικα στην κόλαση ο κρυφό γκεη.
Εδώ διαφωνούμε.Ναύτης έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:52Δεν μπορεί να βαφτίζουμε σαν "άποψη" την κάθε σαχλαμάρα, πόσω μάλλον όταν πρόκειται για μια παραληρηματική έκφραση φανατισμού και ιδεοληψίας. Για παράδειγμα, δεν είναι άποψη το: "σκοτώστε όλους τους μαύρους γιατί μολύνουν τη ράτσα", είναι ένδειξη εγκεφαλικής νέκρωσης.stavmanr έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:33Δεν παύει να αποτελεί μία διαθρησκευτική άποψη που συναντάς σε άτομα κάθε είδους πίστης ή ...απιστίας.Ναύτης έγραψε: 02 Σεπ 2022, 09:56
Εδώ συζητάμε για ένα συγκεκριμένο θέμα, που αφορά ένα συγκεκριμένο πρόσωπο, το οποίο φέρει τον τίτλο του Επισκόπου της Εκκλησίας της Ελλάδας.
Σωστό.nowhere έγραψε: 02 Σεπ 2022, 09:44 ίσως αν σε βίαζε μια συμμοριά μανιακών κωλομπαράδων μέχρι να μείνεις έγγυος να το καταλάβαινες καλύτερα
Αντιλαμβάνεσαι ότι αναιρείς το αρχικό σου post σε αυτό το νήμα;Εμπεδοκλής έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:48Προτείνω το ίδιο και για τα παιδιά κατά συρροήν δολοφόνου.Bipsco έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:41Επομένως, οι αμβλώσεις είναι θεμιτές!!!Εμπεδοκλής έγραψε: 02 Σεπ 2022, 10:33
Αλλά και αν γεννηθεί θεωρείται μίασμα διότι είναι παιδί βιασμού, όπως και όταν ήταν στη μήτρα. Άσε που μπορεί να υπάρχει και το γονίδιο του βιαστή και να βιάσει και αυτό. Νομίζω ότι ο Καιάδας πρέπει να ξανανοίξει.
Σαν τους ινστρπυχτορες και αυτοί. Όλοι μαζί κρέμασμα.Υδράργυρος έγραψε: 02 Σεπ 2022, 09:58 Έχουν άποψη σε όλα τα θέματα. Καημό το έχω να τους ακούσω μια μέρα να λένε οτι αυτό δεν αρμοδιότητα τους. Έχουν άποψη ακομα και σε γυναικολογικά ζητήματα