Ίσως. Το θέμα είναι ότι τέτοια ταχύτητα φόρτισης δημιουργεί πολύ θερμότητα, που είναι ο,τι χειρότερο για τις μπαταρίες. Υπάρχουν φυσικά όρια στο πόσο μπορεί να διατηρηθεί μια μπαταρία εντός ασφαλών ορίων θερμοκρασίας. Η Τέσλα κτλ το μελετούν το θέμα εδώ και πολλά χρόνια σε συνεργασία με διάφορα πρωτοπόρα εργαστήρια στην έρευνα μπαταριών. Το ότι η ανακοίνωση της xpeng δεν λέει τίποτα για το thermal management με βάζει σε υποψίες ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα.Dwarven Blacksmith έγραψε: 27 Αύγ 2022, 15:01Όταν το Τέσλα είχε τον ταχύτερο φορτιστή, παρόμοιους "προβληματισμούς" είχαν εκφράσει και οι τότε βραδυποριακοι. Μέχρι που εκσυγχρονίστηκαν και αυτοί και έπαψαν οι προβληματισμοί.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 27 Αύγ 2022, 13:43 Το άλλο που δεν λένε είναι ποια είναι η επίδραση στην μπαταρία σε βάθος χρόνου. Η Τέσλα κτλ ρυθμίζουν την ταχύτητα φόρτισης όχι επειδή δεν μπορεί να γίνει ταχύτερα, αλλά για να μην χαλάσει η μπαταρία γρήγορα.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
-
Η φωνή της Αληθειας
- Δημοσιεύσεις: 3354
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μην ανησυχείς έρχεται μαζί και μια Κινέζα που κατουράει τη μπαταρία κάθε ένα λεπτό για να την κρατάει δροσερήΗ φωνή της Αληθειας έγραψε: 27 Αύγ 2022, 15:43Ίσως. Το θέμα είναι ότι τέτοια ταχύτητα φόρτισης δημιουργεί πολύ θερμότητα, που είναι ο,τι χειρότερο για τις μπαταρίες. Υπάρχουν φυσικά όρια στο πόσο μπορεί να διατηρηθεί μια μπαταρία εντός ασφαλών ορίων θερμοκρασίας. Η Τέσλα κτλ το μελετούν το θέμα εδώ και πολλά χρόνια σε συνεργασία με διάφορα πρωτοπόρα εργαστήρια στην έρευνα μπαταριών. Το ότι η ανακοίνωση της xpeng δεν λέει τίποτα για το thermal management με βάζει σε υποψίες ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα.Dwarven Blacksmith έγραψε: 27 Αύγ 2022, 15:01Όταν το Τέσλα είχε τον ταχύτερο φορτιστή, παρόμοιους "προβληματισμούς" είχαν εκφράσει και οι τότε βραδυποριακοι. Μέχρι που εκσυγχρονίστηκαν και αυτοί και έπαψαν οι προβληματισμοί.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 27 Αύγ 2022, 13:43 Το άλλο που δεν λένε είναι ποια είναι η επίδραση στην μπαταρία σε βάθος χρόνου. Η Τέσλα κτλ ρυθμίζουν την ταχύτητα φόρτισης όχι επειδή δεν μπορεί να γίνει ταχύτερα, αλλά για να μην χαλάσει η μπαταρία γρήγορα.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αυτό είναι καλό για τις χώρες που έχουν ηλιο
https://www.carandmotor.gr/electric/nea ... o-paragogi
https://www.carandmotor.gr/electric/nea ... o-paragogi
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Τύπε, είχα δει ένα βίντεο με κάτι Γιαπωνέζες και ένα ηλεκτρικό χέλι, αλλά δεν ήταν για φορτιστές όπως νόμιζα.Chilloutbuddy έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:15Μην ανησυχείς έρχεται μαζί και μια Κινέζα που κατουράει τη μπαταρία κάθε ένα λεπτό για να την κρατάει δροσερήΗ φωνή της Αληθειας έγραψε: 27 Αύγ 2022, 15:43Ίσως. Το θέμα είναι ότι τέτοια ταχύτητα φόρτισης δημιουργεί πολύ θερμότητα, που είναι ο,τι χειρότερο για τις μπαταρίες. Υπάρχουν φυσικά όρια στο πόσο μπορεί να διατηρηθεί μια μπαταρία εντός ασφαλών ορίων θερμοκρασίας. Η Τέσλα κτλ το μελετούν το θέμα εδώ και πολλά χρόνια σε συνεργασία με διάφορα πρωτοπόρα εργαστήρια στην έρευνα μπαταριών. Το ότι η ανακοίνωση της xpeng δεν λέει τίποτα για το thermal management με βάζει σε υποψίες ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα.Dwarven Blacksmith έγραψε: 27 Αύγ 2022, 15:01
Όταν το Τέσλα είχε τον ταχύτερο φορτιστή, παρόμοιους "προβληματισμούς" είχαν εκφράσει και οι τότε βραδυποριακοι. Μέχρι που εκσυγχρονίστηκαν και αυτοί και έπαψαν οι προβληματισμοί.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Σούσι δικέ μου;Feindflug έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:30Τύπε, είχα δει ένα βίντεο με κάτι Γιαπωνέζες και ένα ηλεκτρικό χέλι, αλλά δεν ήταν για φορτιστές όπως νόμιζα.Chilloutbuddy έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:15Μην ανησυχείς έρχεται μαζί και μια Κινέζα που κατουράει τη μπαταρία κάθε ένα λεπτό για να την κρατάει δροσερήΗ φωνή της Αληθειας έγραψε: 27 Αύγ 2022, 15:43
Ίσως. Το θέμα είναι ότι τέτοια ταχύτητα φόρτισης δημιουργεί πολύ θερμότητα, που είναι ο,τι χειρότερο για τις μπαταρίες. Υπάρχουν φυσικά όρια στο πόσο μπορεί να διατηρηθεί μια μπαταρία εντός ασφαλών ορίων θερμοκρασίας. Η Τέσλα κτλ το μελετούν το θέμα εδώ και πολλά χρόνια σε συνεργασία με διάφορα πρωτοπόρα εργαστήρια στην έρευνα μπαταριών. Το ότι η ανακοίνωση της xpeng δεν λέει τίποτα για το thermal management με βάζει σε υποψίες ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα.
Το άλλο στο έχω πει;
Το "αν η Εύα ήτανε Κινέζα"...;
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Σούσι Πούσι, δικέ μου!sys3x έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:42Σούσι δικέ μου;Feindflug έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:30Τύπε, είχα δει ένα βίντεο με κάτι Γιαπωνέζες και ένα ηλεκτρικό χέλι, αλλά δεν ήταν για φορτιστές όπως νόμιζα.Chilloutbuddy έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:15
Μην ανησυχείς έρχεται μαζί και μια Κινέζα που κατουράει τη μπαταρία κάθε ένα λεπτό για να την κρατάει δροσερή
Το άλλο στο έχω πει;
Το "αν η Εύα ήτανε Κινέζα"...;
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Οι Σουηδοί ήδη αναπτύσσουν συσσωρευτές οι οποίοι δεν θα είναι ένα διακριτό υποσύστημα αλλά το ίδιο το σκάφος - σκελετός του α/φους.OANNHSEA έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:48Σημαντικό λάθος...Ασέβαστος έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:25 ακομη κι αν παραχθει ευκολα ενεργεια απο υδρογονο, αυτη θα χρησιμοποιηθει για να φορτιζει μπαταριες. ο ηλεκτρισμος ειναι ξεκαθαρα το μελλον, καθε αλλη πηγη ενεργειας ειναι χρησιμη μονο για να παραγει ηλεκτρισμο.
Βλέπεις τα μεγάλα αεροσκάφη δεν μπορούν να έχουν μπαταρίες και κυψέλες καυσίμων.
Οπότε είναι μονόδρομος η χρήση του υδρογόνου απευθείας στους κινητήρες τους!!!
Όπως επίσης και σε στρατιωτικές εφαρμογές ή ακόμα και στα πλοία...
.
Μην βλέπεις μόνο τι υπάρχει τώρα διαθέσιμο, κάνε μια educated προβολή στο μέλλον που θα έχουμε σκυλάκια ρομπότ με εκτοξευτές πυραύλων στις πλατούλες τους.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
... "θα το έτρωγε το φιδ", δικέ μου.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αυτό μας έλειπε ρε τύπε, να γεμίσουμε με κάγκουρες με ανεκπαίδευτα πιτμπουλ, που στην πλάτη τους έχουν mini S300.sys3x έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:46Οι Σουηδοί ήδη αναπτύσσουν συσσωρευτές οι οποίοι δεν θα είναι ένα διακριτό υποσύστημα αλλά το ίδιο το σκάφος - σκελετός του α/φους.OANNHSEA έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:48Σημαντικό λάθος...Ασέβαστος έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:25 ακομη κι αν παραχθει ευκολα ενεργεια απο υδρογονο, αυτη θα χρησιμοποιηθει για να φορτιζει μπαταριες. ο ηλεκτρισμος ειναι ξεκαθαρα το μελλον, καθε αλλη πηγη ενεργειας ειναι χρησιμη μονο για να παραγει ηλεκτρισμο.
Βλέπεις τα μεγάλα αεροσκάφη δεν μπορούν να έχουν μπαταρίες και κυψέλες καυσίμων.
Οπότε είναι μονόδρομος η χρήση του υδρογόνου απευθείας στους κινητήρες τους!!!
Όπως επίσης και σε στρατιωτικές εφαρμογές ή ακόμα και στα πλοία...
.
Μην βλέπεις μόνο τι υπάρχει τώρα διαθέσιμο, κάνε μια educated προβολή στο μέλλον που θα έχουμε σκυλάκια ρομπότ με εκτοξευτές πυραύλων στις πλατούλες τους.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ναι αλλά θα είναι γλυκά σκυλάκια που θα κουνάνε την ουρίτσα τους με το που το face recon της ai τους "μυριστεί" ότι είναι το αφεντικό δικέ μου.Feindflug έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:49Αυτό μας έλειπε ρε τύπε, να γεμίσουμε με κάγκουρες με ανεκπαίδευτα πιτμπουλ, που στην πλάτη τους έχουν mini S300.sys3x έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:46Οι Σουηδοί ήδη αναπτύσσουν συσσωρευτές οι οποίοι δεν θα είναι ένα διακριτό υποσύστημα αλλά το ίδιο το σκάφος - σκελετός του α/φους.OANNHSEA έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:48
Σημαντικό λάθος...
Βλέπεις τα μεγάλα αεροσκάφη δεν μπορούν να έχουν μπαταρίες και κυψέλες καυσίμων.
Οπότε είναι μονόδρομος η χρήση του υδρογόνου απευθείας στους κινητήρες τους!!!
Όπως επίσης και σε στρατιωτικές εφαρμογές ή ακόμα και στα πλοία...
.
Μην βλέπεις μόνο τι υπάρχει τώρα διαθέσιμο, κάνε μια educated προβολή στο μέλλον που θα έχουμε σκυλάκια ρομπότ με εκτοξευτές πυραύλων στις πλατούλες τους.
Και στην τελική γιατί τόσο μίσος με τα σκυλάκια, δεν το καταλαβαίνω.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δεν είναι μίσος, τύπε. Απορία για το πού οδεύουμε ως κοινωνία, είναι.sys3x έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:59Ναι αλλά θα είναι γλυκά σκυλάκια που θα κουνάνε την ουρίτσα τους με το που το face recon της ai τους "μυριστεί" ότι είναι το αφεντικό δικέ μου.Feindflug έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:49Αυτό μας έλειπε ρε τύπε, να γεμίσουμε με κάγκουρες με ανεκπαίδευτα πιτμπουλ, που στην πλάτη τους έχουν mini S300.sys3x έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:46
Οι Σουηδοί ήδη αναπτύσσουν συσσωρευτές οι οποίοι δεν θα είναι ένα διακριτό υποσύστημα αλλά το ίδιο το σκάφος - σκελετός του α/φους.
Μην βλέπεις μόνο τι υπάρχει τώρα διαθέσιμο, κάνε μια educated προβολή στο μέλλον που θα έχουμε σκυλάκια ρομπότ με εκτοξευτές πυραύλων στις πλατούλες τους.
Και στην τελική γιατί τόσο μίσος με τα σκυλάκια, δεν το καταλαβαίνω.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
sys3x έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:46Οι Σουηδοί ήδη αναπτύσσουν συσσωρευτές οι οποίοι δεν θα είναι ένα διακριτό υποσύστημα αλλά το ίδιο το σκάφος - σκελετός του α/φους.OANNHSEA έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:48Σημαντικό λάθος...Ασέβαστος έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:25 ακομη κι αν παραχθει ευκολα ενεργεια απο υδρογονο, αυτη θα χρησιμοποιηθει για να φορτιζει μπαταριες. ο ηλεκτρισμος ειναι ξεκαθαρα το μελλον, καθε αλλη πηγη ενεργειας ειναι χρησιμη μονο για να παραγει ηλεκτρισμο.
Βλέπεις τα μεγάλα αεροσκάφη δεν μπορούν να έχουν μπαταρίες και κυψέλες καυσίμων.
Οπότε είναι μονόδρομος η χρήση του υδρογόνου απευθείας στους κινητήρες τους!!!
Όπως επίσης και σε στρατιωτικές εφαρμογές ή ακόμα και στα πλοία...
.
Μην βλέπεις μόνο τι υπάρχει τώρα διαθέσιμο, κάνε μια educated προβολή στο μέλλον που θα έχουμε σκυλάκια ρομπότ με εκτοξευτές πυραύλων στις πλατούλες τους.
Και πάλι για ένα αεροσκάφος π.χ. Α320 δεν φτάνει ούτε αυτό - για τώρα.
Με την ταχύτητα που εξελίσσονται οι συσσωρευτές θέλουμε άλλα 70 χρόνια για να τους βάλουμε σε αεροσκάφη τύπου Α320...
Για αυτό προσπαθούν στην αρχή να έχουν υβριδικά αεροσκάφη μέχρι 40 θέσεων - και μετά βλέπουμε.
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Σκέψου μόνον τι "λέγαμε" πριν μερικά χρόνια (όχι 70, όχι τόσο πολλά) για ένα κάρο πράματα, για την ai πχ δεν λέγαμε καν κάτι και δες που είμαστε τώρα, αλλά δες εν-ννοώ μάθε γιατί μάλλον δεν έχεις πάρει χαμπάρι (δεν το λέω για να σε πικάρω, κυριολεχτικά μιλάω σύμφωνα με αυτό που βλέπω). Τα περισσότερα και μεγαλύτερα τεχνολογικά εμπόδια - προβλήματά που έχουμε αυτήν την στιγμή θεωρώ ότι δεν θα τα λύσει ο ίδιος ο άνθρωπος άμεσα αλλά οι μηχανές του, είτε σε υλισμικό είτε σε λογισμικό είτε σε υλικολογισμικό επίπεδό, γι' αυτόν τον λόγο, νομίζω, μιλάμε για 4η βιομηχανική επανάστα.OANNHSEA έγραψε: 27 Αύγ 2022, 17:06sys3x έγραψε: 27 Αύγ 2022, 16:46Οι Σουηδοί ήδη αναπτύσσουν συσσωρευτές οι οποίοι δεν θα είναι ένα διακριτό υποσύστημα αλλά το ίδιο το σκάφος - σκελετός του α/φους.OANNHSEA έγραψε: 27 Αύγ 2022, 09:48
Σημαντικό λάθος...
Βλέπεις τα μεγάλα αεροσκάφη δεν μπορούν να έχουν μπαταρίες και κυψέλες καυσίμων.
Οπότε είναι μονόδρομος η χρήση του υδρογόνου απευθείας στους κινητήρες τους!!!
Όπως επίσης και σε στρατιωτικές εφαρμογές ή ακόμα και στα πλοία...
.
Μην βλέπεις μόνο τι υπάρχει τώρα διαθέσιμο, κάνε μια educated προβολή στο μέλλον που θα έχουμε σκυλάκια ρομπότ με εκτοξευτές πυραύλων στις πλατούλες τους.
Και πάλι για ένα αεροσκάφος π.χ. Α320 δεν φτάνει ούτε αυτό - για τώρα.
Με την ταχύτητα που εξελίσσονται οι συσσωρευτές θέλουμε άλλα 70 χρόνια για να τους βάλουμε σε αεροσκάφη τύπου Α320...
Για αυτό προσπαθούν στην αρχή να έχουν υβριδικά αεροσκάφη μέχρι 40 θέσεων - και μετά βλέπουμε.
.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Επανάσταση μέσα σε 2 χρόνια.

- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Σε τι τύπου vehicles αναφέρεται; passenger vehicle εννοεί κάθε είδους επιβατικό όχημα, πχ και σκουτερ/ηλ. ποδηλατα;
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 234 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 404 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 616 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης