Και ας ανοίξουν ένα νήμα να μας πουν, αν δεν είχε πέσει η χουντάρα πώς θα ζούσαμε σήμερα..;
Θα ήταν καλύτερα τα πράγματα με την ελληνοτουρκική συνομοσπονδία..;
Δηλαδή μπορείς να εκφράζεις το φρόνημά σου αλλά αρκεί να μην το κάνεις μ' επιχειρήματα; Αυτό που έγραψες δεν έχει καμία λογική.aljawn έγραψε: 15 Αύγ 2022, 22:07 Επίσης, συμφωνώ μαζί σου ότι το φρόνημα δε διώκεται, αλλά εδώ ξεφεύγουμε από το απλό φρόνημα.
Φρόνημα είναι να μας πεις είμαι χουντάρα.-
Αν αρχίζεις να εκτίθεσαι σε δημόσιο διάλογο, και να επιχειρηματολογείς, αρχίζεις να ξεφεύγεις από το φρόνημα.
Ένα θετικό θα μπορούσαν να είχαν τα γεγονότα της Κύπρου, αλλά ούτε αυτό ρε γαμώτο.
Όπως ζούσαμε και τότε, δηλαδή θα κοιμόμασταν με ανοιχτά παράθυρα και θα τρώγαμε με χρυσά κουτάλια. Ή δεν ήταν έτσι;Parrot έγραψε: 15 Αύγ 2022, 23:37 Και ας ανοίξουν ένα νήμα να μας πουν, αν δεν είχε πέσει η χουντάρα πώς θα ζούσαμε σήμερα..;

Μα γι' αυτό χάσαμε.
Ήσουνα Κύπρο τότε; Μέγιστο respect.Nandros έγραψε: 15 Αύγ 2022, 22:39Παραλίγο να αφήσω το σαρκίο μου στην Κύπρο εξ αιτίας των ηλιθίων προδοτών που προμοτάρεις.Λευκός Λύκος έγραψε: 15 Αύγ 2022, 22:28Όπως είσαι εσύ που δεν γουστάρεις εμάς τους φασίστες όπως λες,έτσι δεν γουστάρουμε εμείς εσένα και τους ομοίους σου. Δεν θα σε χαρακτηρίσω όμως,γιατί βαριέμαι την ηλίθια αντιπαράθεση που κάνεις συνεχώς βρίζοντας την χούντα και τους χουντικούς όταν κάποιος αναφερθεί για το 1974 και την Κύπρο. Γιατί προφανώς δεν έχεις να πεις τίποτα άλλο από το να βρίζεις.Nandros έγραψε: 15 Αύγ 2022, 22:19 Οι πατριώτες δεν είναι χουντολάτρες.
Δεν έχετε θέση εσείς οι φασίστες στην Δημοκρατία. Την μισείτε και αν μπορέσετε θα την καταργήσετε.
Και πώς θα με χαρακτηρίσεις ρε χουντολάτρη; Δημοκράτη; Τιμή μου και καμάρι μου!
.
Το φρόνημα όπως και η πίστη, είναι αμυντικές έννοιες. Ανοίγει ένας διάλογος, σε ρωτάνε και απαντάς (υπάρχει και η άποψη ότι δεν πρέπει να απαντήσεις, προσωπικά κλείνω στο δε χρειάζεται). Όταν τον διάλογο τον ανοίγεις εσύ, χωρίς να σε ρωτήσουν, και επιχειρηματολογείς υπέρ μιας θέσης, τότε κάνεις πολιτικό διάλογο, δε μένεις στο φρόνημα. Και στον πολιτικό διάλογο αρχίζουν να μπαίνουν διαβαθμίσεις.Γάταρος έγραψε: 15 Αύγ 2022, 23:40Δηλαδή μπορείς να εκφράζεις το φρόνημά σου αλλά αρκεί να μην το κάνεις μ' επιχειρήματα; Αυτό που έγραψες δεν έχει καμία λογική.aljawn έγραψε: 15 Αύγ 2022, 22:07 Επίσης, συμφωνώ μαζί σου ότι το φρόνημα δε διώκεται, αλλά εδώ ξεφεύγουμε από το απλό φρόνημα.
Φρόνημα είναι να μας πεις είμαι χουντάρα.-
Αν αρχίζεις να εκτίθεσαι σε δημόσιο διάλογο, και να επιχειρηματολογείς, αρχίζεις να ξεφεύγεις από το φρόνημα.
Δεν υπάρχουν όμως διαβαθμίσεις ως προς την δίωξη ή μη πολιτικού διαλόγου.Ότι θέλει λέει ο καθένας.aljawn έγραψε: 16 Αύγ 2022, 00:04Το φρόνημα όπως και η πίστη, είναι αμυντικές έννοιες. Ανοίγει ένας διάλογος, σε ρωτάνε και απαντάς (υπάρχει και η άποψη ότι δεν πρέπει να απαντήσεις, προσωπικά κλείνω στο δε χρειάζεται). Όταν τον διάλογο τον ανοίγεις εσύ, χωρίς να σε ρωτήσουν, και επιχειρηματολογείς υπέρ μιας θέσης, τότε κάνεις πολιτικό διάλογο, δε μένεις στο φρόνημα. Και στον πολιτικό διάλογο αρχίζουν να μπαίνουν διαβαθμίσεις.Γάταρος έγραψε: 15 Αύγ 2022, 23:40Δηλαδή μπορείς να εκφράζεις το φρόνημά σου αλλά αρκεί να μην το κάνεις μ' επιχειρήματα; Αυτό που έγραψες δεν έχει καμία λογική.aljawn έγραψε: 15 Αύγ 2022, 22:07 Επίσης, συμφωνώ μαζί σου ότι το φρόνημα δε διώκεται, αλλά εδώ ξεφεύγουμε από το απλό φρόνημα.
Φρόνημα είναι να μας πεις είμαι χουντάρα.-
Αν αρχίζεις να εκτίθεσαι σε δημόσιο διάλογο, και να επιχειρηματολογείς, αρχίζεις να ξεφεύγεις από το φρόνημα.
Διαβαθμίσεις υπάρχουν, το πρώτον γιατί υπάρχουν εγκλήματα δια λόγου.πατησιωτης έγραψε: 16 Αύγ 2022, 00:07 Δεν υπάρχουν όμως διαβαθμίσεις ως προς την δίωξη ή μη πολιτικού διαλόγου.Ότι θέλει λέει ο καθένας.
Μόνο εάν υπάρξουν πράξεις βίας αρχίζουν απαγορεύσεις.
Οχι σε ιστορικά θέματα.aljawn έγραψε: 16 Αύγ 2022, 00:11 Διαβαθμίσεις υπάρχουν, το πρώτον γιατί υπάρχουν εγκλήματα δια λόγου.
Γάταρε, η πραγματικότητα είναι αυτή:Γάταρος έγραψε: 15 Αύγ 2022, 23:30Παρωπίδες φοράνε αυτοί που επιμένουν σε μια άποψη χωρίς να τη βασίζουν σε στοιχεία και χωρίς να την εκφράζουν μ' επιχειρήματα. Εγώ παραθέτω επιχειρήματα την ώρα που οι άλλοι λένε "μα έλα τώρα, τι είναι αυτά που λες;". Κανένα ουσιαστικό αντεπιχείρημα.hellegennes έγραψε: 15 Αύγ 2022, 23:04 Δυστυχώς ο Γάταρος έχει φορέσει παρωπίδες, ασφαλής στην πίστη ότι έχει γεμάτους ύβους, και θα σε προσπεράσει.
Εσείς ισχυρίζεστε πως για ό,τι έγινε στην οικονομία επί της κυβέρνησης Τσίπρα όχι μόνο δεν ευθύνεται ο ίδιος, αλλά ευθύνεται η κυβέρνηση Σαμαρά που παρέδωσε στον Τσίπρα μια χρεοκοπημένη χώρα με μνημονιακές δεσμεύσεις. Αυτό είναι ηλίθιο. Όσοι δεν το ισχυρίζεστε αυτό είστε υποκριτές διότι δεν γίνεται στη μια περίπτωση να φταίει αυτός που κυβερνάει αλλά στην άλλη περίπτωση να φταίει η προηγούμενη κυβέρνηση ανάλογα με το τι μας συμφέρει. Αυτό είναι το επιχείρημά μου λοιπόν. Και ποιο είναι το αντεπιχείρημα σε αυτό; Ακόμα δεν βρέθηκε κανείς να απαντήσει.
Με αυτή τη διευκρίνηση, ναι. Αν και κρίσιμο στοιχείο δεν είναι η ιστορικότητα, αλλά το αν υπάρχει κάποιος που να έχει τα μέσα και τη διάθεση (συμφέρον) να υποστηρίξει μια ιστορική θέση. Η προσβολή της μνήμης νεκρού είναι ένα αδίκημα που μπαινοβγαίνει ακόμα στον Ποινικό Κώδικα.
Δήλωση για γνωστή υπόθεση παιδεραστίας
Σε ιστορική συζήτηση την προσβολή της μνήμης κάποιου νεκρού εφ όσον με την έννοια προσβολή εννοείς κατηγορίες για τα πεπραγμένα του δεν μπορείς να την αποφύγεις.aljawn έγραψε: 16 Αύγ 2022, 00:18Με αυτή τη διευκρίνηση, ναι. Αν και κρίσιμο στοιχείο δεν είναι η ιστορικότητα, αλλά το αν υπάρχει κάποιος που να έχει τα μέσα και τη διάθεση (συμφέρον) να υποστηρίξει μια ιστορική θέση. Η προσβολή της μνήμης νεκρού είναι ένα αδίκημα που μπαινοβγαίνει ακόμα στον Ποινικό Κώδικα.