Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Στο ξαναείπα και πιο πάνω. Στον πατέρα γιατί δεν την έδινε;
Αυτό δεν το καταλαβαίνω ούτε εγώ και το βρίσκω άδικο.
Ε αυτό εξηγώ τόση ώρα. Οι λόγοι που το δικαστήριο ευνοούσε την μητέρα ατο θέμα της επιμέλειας ήταν λόγω της πεποίθησης ότι η γυναίκα είναι αρμόδια να μεγαλώσει τα παιδιά και ο πατέρας είχε τον ρόλο του κουβαλητή (διατροφή).
Αυτό ίσχυε τον καιρό που ήταν πολύ μικρός ο αριθμός των εργαζόμενων γυναικών. Και όλως τυχαίως, τον καιρό που μόνον ο πατέρας είχε το ρόλο του κουβαλητή, τα διαζύγια ήταν σπάνια. Οπότε, για ποια πεποίθηση μου μιλάς όταν ακόμη και στο δικαστικό σώμα οι μισές είναι γυναίκες;
Ή εννοείς ότι όταν αυτή που ζητάει την επιμέλεια είναι εργαζόμενη, οι δικαστές έχουν την πεποίθηση ότι ο κουβαλητής είναι ο άντρας;
Naida έγραψε: 13 Αύγ 2022, 23:23
Σώπα καλέ. Το να συνεισφέρεις να μεγαλώσουν τα παιδιά σου μπας και θα σου χρωστάνε και χάρη;
Όχι χάρη. Υποχρέωση που θα πρέπει να ξεπληρώσουν και να νιώθουν τιμή που το κάνουν.
Να κρατάς ένα σημειωματάριο τότε με τα χρωστούμενα, μη σε ρίξουν στην επιστροφή.
Άμα θέλετε να ζείτε σαν τα κοπρόσκυλα χωρίς ηθικές υποχρεώσεις να μην περιμένετε κάτι περισσότερο από τα κόκκαλα που πετάνε στα σκυλιά
Για να μη μιλήσω για το τεφτέρι με τις αμαρτίες που θα σας δείξει ο Θεός όταν θα φύγετε από τη ζωή.
Αυτό δεν το καταλαβαίνω ούτε εγώ και το βρίσκω άδικο.
Ε αυτό εξηγώ τόση ώρα. Οι λόγοι που το δικαστήριο ευνοούσε την μητέρα ατο θέμα της επιμέλειας ήταν λόγω της πεποίθησης ότι η γυναίκα είναι αρμόδια να μεγαλώσει τα παιδιά και ο πατέρας είχε τον ρόλο του κουβαλητή (διατροφή).
Αυτό ίσχυε τον καιρό που ήταν πολύ μικρός ο αριθμός των εργαζόμενων γυναικών. Και όλως τυχαίως, τον καιρό που μόνον ο πατέρας είχε το ρόλο του κουβαλητή, τα διαζύγια ήταν σπάνια. Οπότε, για ποια πεποίθηση μου μιλάς όταν ακόμη και στο δικαστικό σώμα οι μισές είναι γυναίκες;
Ή εννοείς ότι όταν αυτή που ζητάει την επιμέλεια είναι εργαζόμενη, οι δικαστές έχουν την πεποίθηση ότι ο κουβαλητής είναι ο άντρας;
Πλάκα μας κάνεις προφανώς. Από τα 100 διαζύγια στα 95 την επιμέλεια την παίρνει η μάνα.
Ε αυτό εξηγώ τόση ώρα. Οι λόγοι που το δικαστήριο ευνοούσε την μητέρα ατο θέμα της επιμέλειας ήταν λόγω της πεποίθησης ότι η γυναίκα είναι αρμόδια να μεγαλώσει τα παιδιά και ο πατέρας είχε τον ρόλο του κουβαλητή (διατροφή).
Αυτό ίσχυε τον καιρό που ήταν πολύ μικρός ο αριθμός των εργαζόμενων γυναικών. Και όλως τυχαίως, τον καιρό που μόνον ο πατέρας είχε το ρόλο του κουβαλητή, τα διαζύγια ήταν σπάνια. Οπότε, για ποια πεποίθηση μου μιλάς όταν ακόμη και στο δικαστικό σώμα οι μισές είναι γυναίκες;
Ή εννοείς ότι όταν αυτή που ζητάει την επιμέλεια είναι εργαζόμενη, οι δικαστές έχουν την πεποίθηση ότι ο κουβαλητής είναι ο άντρας;
Πλάκα μας κάνεις προφανώς. Από τα 100 διαζύγια στα 95 την επιμέλεια την παίρνει η μάνα.
Aπάντησα σ' αυτό. Η αντίληψη ότι ο άντρας ήταν ο κουβαλητής άρα η μάνα έπρεπε να μένει με το παιδί, ίσχυε τον καιρό που οι γυναίκες δεν δούλευαν.
Εσύ έχεις κολλήσει στο ότι οι αποφάσεις υπέρ των γυναικών είναι πατριαρχική αντίληψη, λες και το δικαστήριο επιβάλλει την επιμέλεια ενώ δεν τη θέλουν οι γυναίκες.
Αυτό ίσχυε τον καιρό που ήταν πολύ μικρός ο αριθμός των εργαζόμενων γυναικών. Και όλως τυχαίως, τον καιρό που μόνον ο πατέρας είχε το ρόλο του κουβαλητή, τα διαζύγια ήταν σπάνια. Οπότε, για ποια πεποίθηση μου μιλάς όταν ακόμη και στο δικαστικό σώμα οι μισές είναι γυναίκες;
Ή εννοείς ότι όταν αυτή που ζητάει την επιμέλεια είναι εργαζόμενη, οι δικαστές έχουν την πεποίθηση ότι ο κουβαλητής είναι ο άντρας;
Πλάκα μας κάνεις προφανώς. Από τα 100 διαζύγια στα 95 την επιμέλεια την παίρνει η μάνα.
Aπάντησα σ' αυτό. Η αντίληψη ότι ο άντρας ήταν ο κουβαλητής άρα η μάνα έπρεπε να μένει με το παιδί, ίσχυε τον καιρό που οι γυναίκες δεν δούλευαν.
Εσύ έχεις κολλήσει στο ότι οι αποφάσεις υπέρ των γυναικών είναι πατριαρχική αντίληψη, λες και το δικαστήριο επιβάλλει την επιμέλεια ενώ δεν τη θέλουν οι γυναίκες.
Όχι, δεν λέω ότι το δικαστήριο δίνει με το ζόρι την επιμέλεια στην μάνα. Λέω ότι το δικαστήριο δίνει την επιμέλεια στην μητέρα ενώ την θέλει και ο πατέρας. Χωρίς να εξετάζει ποιος είναι ο πιο κατάλληλος. Και όταν λέω κατάλληλος δεν εννοώ ο ένας είναι πρεζόνι και ο άλλος όχι. Εννοώ είναι δυο γονείς και διεκδικούν την επιμέλεια. Θα την πάρει η μάνα. Και αυτό είναι μια αντίληψη που πηγάζει από το "η γυναίκα είναι να μεγαλώνει τα παιδιά και ο άντρας να φέρνει τα λεφτά" κάτι το οποίο είναι πατριαρχική αντίληψη.
Στην ουσία όμως ένας άντρας μπορεί να είναι μακράν καλύτερος γονιός από μια γυναίκα.
The Age of Aquarius έγραψε: 13 Αύγ 2022, 23:26
Όχι χάρη. Υποχρέωση που θα πρέπει να ξεπληρώσουν και να νιώθουν τιμή που το κάνουν.
Να κρατάς ένα σημειωματάριο τότε με τα χρωστούμενα, μη σε ρίξουν στην επιστροφή.
Άμα θέλετε να ζείτε σαν τα κοπρόσκυλα χωρίς ηθικές υποχρεώσεις να μην περιμένετε κάτι περισσότερο από τα κόκκαλα που πετάνε στα σκυλιά
Για να μη μιλήσω για το τεφτέρι με τις αμαρτίες που θα σας δείξει ο Θεός όταν θα φύγετε από τη ζωή.
Πλάκα μας κάνεις προφανώς. Από τα 100 διαζύγια στα 95 την επιμέλεια την παίρνει η μάνα.
Aπάντησα σ' αυτό. Η αντίληψη ότι ο άντρας ήταν ο κουβαλητής άρα η μάνα έπρεπε να μένει με το παιδί, ίσχυε τον καιρό που οι γυναίκες δεν δούλευαν.
Εσύ έχεις κολλήσει στο ότι οι αποφάσεις υπέρ των γυναικών είναι πατριαρχική αντίληψη, λες και το δικαστήριο επιβάλλει την επιμέλεια ενώ δεν τη θέλουν οι γυναίκες.
Όχι, δεν λέω ότι το δικαστήριο δίνει με το ζόρι την επιμέλεια στην μάνα. Λέω ότι το δικαστήριο δίνει την επιμέλεια στην μητέρα ενώ την θέλει και ο πατέρας. Χωρίς να εξετάζει ποιος είναι ο πιο κατάλληλος. Και όταν λέω κατάλληλος δεν εννοώ ο ένας είναι πρεζόνι και ο άλλος όχι. Εννοώ είναι δυο γονείς και διεκδικούν την επιμέλεια. Θα την πάρει η μάνα. Και αυτό είναι μια αντίληψη που πηγάζει από το "η γυναίκα είναι να μεγαλώνει τα παιδιά και ο άντρας να φέρνει τα λεφτά" κάτι το οποίο είναι πατριαρχική αντίληψη.
Στην ουσία όμως ένας άντρας μπορεί να είναι μακράν καλύτερος γονιός από μια γυναίκα.
Σαφώς και μπορεί να είναι καλύτερος γονιός. Το ενδιαφέρον για το παιδί και η δυνατότητα ανατροφής και ενασχόλησης μαζί του, δεν εξαρτάται από το φύλο του γονιού.
Αλλά σου διαφεύγει κάτι.
Το ότι οι φεμινιστικές οργανώσεις είναι κατά της συνεπιμέλειας, που είναι μια αλλαγή εξισορρόπησης των τελευταίων χρόνων.
ΓΑΛΗ έγραψε: 14 Αύγ 2022, 09:18
Σαφώς και μπορεί να είναι καλύτερος γονιός. Το ενδιαφέρον για το παιδί και η δυνατότητα ανατροφής και ενασχόλησης μαζί του, δεν εξαρτάται από το φύλο του γονιού.
Αλλά σου διαφεύγει κάτι.
Το ότι οι φεμινιστικές οργανώσεις είναι κατά της συνεπιμέλειας, που είναι μια αλλαγή εξισορρόπησης των τελευταίων χρόνων.
Δεν είναι ακριβώς κατά της συνεπιμέλειας αλλά και περισσότερο στον τρόπο που πάει να εφαρμοστεί.
Όταν γράφεις ότι εκτός κι αν έχεις προσωπική εμπλοκή εμπιστεύεσαι την δικαιοσύνη απολύτως δεν σημαίνει ότι στις υποθέσεις που δεν έχεις προσωπική εμπλοκή εμπιστεύεσαι τυφλά τις αποφάσεις της δικαιοσύνης;
"τυφλα" σημαινει σε ολες τις υποθεσεις. ειτε ξερω κατι παραπανω, ειτε οχι.
Συνεχίζεις το ίδιο βιολί περί εσφαλμένης απόφασης λόγω πλάνης του δικαστηρίου και λοιπά ενώ ξεκάθαρα σου έχω γράψει άπειρες φορές για την διαφθορά διαφθορά. Καταλαβαίνεις ποιος είναι ο κολλημένος που δεν αντιλαμβάνεται ή μάλλον κάνει πως δεν αντιλαμβάνεται το αυτονόητο; ότι δηλαδή λόγω διαφθοράς και σήψης στο θεσμό της δικαιοσύνης και 100% σωστή πληροφορία να έχουν δεν σημαίνει ότι το αποτέλεσμα θα είναι υπέρ του θύματος. Αυτό ακριβώς το σημείο παραβλέπετε εσύ και ο Ασέβαστος και λοιποί συνταξιδιώτες σας όταν έχετε τυφλή εμπιστοσύνη στις αποφάσεις του δικαστηρίου. Κάτι που εγώ δεν έχω.
να συνεχισω να κρατω σκορ; καπου στα 10 πρεπει να ειμαστε, εχουμε δρομο ακομη.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Στην προσπάθεια σου να διαφύγεις από τα ίδια σου τα λεγόμενα τα έχεις κάνει μούτι. Εγώ δεν δικάζω George_V. Εδώ εμείς απλά συζητάμε τα όσα στοιχεία μαθαίνουμε από τα μμε και ο καθένας μας καταλήγει κάπου. Μετά έρχεται το δικαστήριο και βγάζει μια απόφαση. Εσύ και ο Ασέβαστος την υιοθετείτε τυφλά μόνο και μόνο επειδή είναι απόφαση δικαστηρίου. Εγώ από την άλλη όχι. Και ο λόγος όπως έχω αναφέρει αρκετές φορές είναι ότι δεν εμπιστεύομαι την ελληνική δικαιοσύνη.
11
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Όχι, δεν λέω ότι το δικαστήριο δίνει με το ζόρι την επιμέλεια στην μάνα. Λέω ότι το δικαστήριο δίνει την επιμέλεια στην μητέρα ενώ την θέλει και ο πατέρας. Χωρίς να εξετάζει ποιος είναι ο πιο κατάλληλος. Και όταν λέω κατάλληλος δεν εννοώ ο ένας είναι πρεζόνι και ο άλλος όχι. Εννοώ είναι δυο γονείς και διεκδικούν την επιμέλεια. Θα την πάρει η μάνα. Και αυτό είναι μια αντίληψη που πηγάζει από το "η γυναίκα είναι να μεγαλώνει τα παιδιά και ο άντρας να φέρνει τα λεφτά" κάτι το οποίο είναι πατριαρχική αντίληψη.
Στην ουσία όμως ένας άντρας μπορεί να είναι μακράν καλύτερος γονιός από μια γυναίκα.
αν και βεβαιως εχεις δικιο,
παραδοξως δεν βλεπω και πολες φεμι να πολεμανε αυτη την αντιληψη, και να προτεινουν συνεπιμελεια κλπ. αντιθετως, πολεμανε τη συνεπιμελεια.
δηλαδη οπως εχουμε δειξει πολλες φορες, δεν επιζητουν την ισοτητα, επιζητουν να εχουν ανωτερωτητα, προνομια.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Όταν γράφεις ότι εκτός κι αν έχεις προσωπική εμπλοκή εμπιστεύεσαι την δικαιοσύνη απολύτως δεν σημαίνει ότι στις υποθέσεις που δεν έχεις προσωπική εμπλοκή εμπιστεύεσαι τυφλά τις αποφάσεις της δικαιοσύνης;
"τυφλα" σημαινει σε ολες τις υποθεσεις. ειτε ξερω κατι παραπανω, ειτε οχι.
Ασεβαστέ μου εσύ τα έγραψες. Αν σε ενοχλεί το τυφλά βάλε στην θέση του το απολύτως όπως εσύ το έγραψες. Και για να επαναλάβω τι έγραψες για θέματα στα οποία δεν έχεις άμεση γνώση, άρα να έχεις εμπλοκή, εμπιστεύεσαι απολύτως την δικαιοσύνη και τώρα που στο γράφω ενοχλείσαι, γιατί ενοχλείσαι ;αφού μόνος σου τα γράφεις, δες πάλι
Naida έγραψε: 23 Απρ 2022, 09:35
Όχι, απλά δεν έχω τυφλή εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη. Εσύ έχεις;
για θεματα που δεν εχω αμεση προσωπικη γνωση, απολυτως.
για θεματα που δεν εχω αμεση προσωπικη γνωση, απολυτως. δεν μπορω να βαλω τη δικη μου αποψη που σχηματισα απο μακρια, πανω απο την αποψη των επαγγελματιων του χωρου που ειδαν τα στοιχεια απο κοντα. για να αμφισβητησω, πρεπει να ξερω κατι που δεν ξερει η δικαιοσυνη.
αλλα εσυ δεν εχεις καθολου εμπιστοσυνη στην δικαιοσυνη. δεν εισαι ετοιμη να δεχθεις κατι που δεν ταιριαζει με την (τυφλη) προσηλωση στην ιδεοληψια σου. ακομη και η ιδια να βγει και να πει δεν εγινε τιποτα, εσυ θα λες ¨τα πηρε να το βουλωσει". οπως παραδεχεσαι, δεν υπαρχει κανενας τροπος, κανενα στοιχειο, που να σε κανει να ξεκουνησεις απο την αρχικη εντυπωση σου. και βιντεο της πραξης να βρουμε, εσυ θα μεινεις στο ποστ στο ινστα, γιατι αυτο ταιζει τον φανατισμο σου.