Υποθέσεις εγκλημάτων και περιστατικά ποινικής φύσης (σοβαρά), όπως δολοφονίες, απαγωγές, υπεξαιρέσεις, ληστείες κ.ά., στην ελληνική κοινωνία.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Κάποια στιγμή στη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του 1960 δολοφονήθηκε μία κοπέλα που λέγονταν Τζινοβίζ ή Γενοβέζε αν κρίνουμε
πως οι πρόγονοί της ήταν ιταλικής καταγωγής. Οι αστυνομικές ανακρίσεις έδειξαν πως οι περίοικοι είχαν ακούσει τις φωνές του
θύματος αλλά δεν τη βοήθησε κανείς διότι α) δε μπορούσαν να συννενοηθούν μεταξύ τους για να αντιμετωπίσουν τον δολοφόνο
β)φοβόταν πως θα πέσουν θύματα του δολοφόνου αν αναμετρώνταν με αυτόν σε μάχη 1 on 1. Τελικά, η ιστορία της κοπέλας
έμεινε στην ιστορία της Εγκληματολογίας για να περιγράφει καταστάσεις όπου αρκετοί άνθρωποι είναι μάρτυρες ενός εγκλήματος
αλλά δεν κάνουν κάτι για να το αποσοβήσουν. Πιθανόν δε, η ιστορία της κοπέλας στη Νέα Υόρκη του 1960 να εξηγεί εν πολλοίς και
το τι έγινε στην Ιταλία με τον Νιγηριανό, ιδίως αν σκεφτεί κάποιος πως στη γειτονική χώρα υπάρχουν οι διάφορες οργανώσεις του
εγκλήματος. Εννοώ, πως αν κάποιος σκέφτηκε ότι ο δράστης είναι της Κομόρα π.χ, θα σκέφτηκε "Που πάμε τώρα να μπλέξουμε?"
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 31 Ιούλ 2022, 13:10
Κάποια στιγμή στη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του 1960 δολοφονήθηκε μία κοπέλα που λέγονταν Τζινοβίζ ή Γενοβέζε αν κρίνουμε
πως οι πρόγονοί της ήταν ιταλικής καταγωγής. Οι αστυνομικές ανακρίσεις έδειξαν πως οι περίοικοι είχαν ακούσει τις φωνές του
θύματος αλλά δεν τη βοήθησε κανείς διότι α) δε μπορούσαν να συννενοηθούν μεταξύ τους για να αντιμετωπίσουν τον δολοφόνο
β)φοβόταν πως θα πέσουν θύματα του δολοφόνου αν αναμετρώνταν με αυτόν σε μάχη 1 on 1. Τελικά, η ιστορία της κοπέλας
έμεινε στην ιστορία της Εγκληματολογίας για να περιγράφει καταστάσεις όπου αρκετοί άνθρωποι είναι μάρτυρες ενός εγκλήματος
αλλά δεν κάνουν κάτι για να το αποσοβήσουν. Πιθανόν δε, η ιστορία της κοπέλας στη Νέα Υόρκη του 1960 να εξηγεί εν πολλοίς και
το τι έγινε στην Ιταλία με τον Νιγηριανό, ιδίως αν σκεφτεί κάποιος πως στη γειτονική χώρα υπάρχουν οι διάφορες οργανώσεις του
εγκλήματος. Εννοώ, πως αν κάποιος σκέφτηκε ότι ο δράστης είναι της Κομόρα π.χ, θα σκέφτηκε "Που πάμε τώρα να μπλέξουμε?"
Αυτό είναι που λένε ότι αν είναι πολλοί οι μάρτυρες είναι πιο πιθανό να μη σε βοηθήσει κανεις σε σχέση με το αν είναι ελαχιστοι;
Έχω γνωρίσει Νιγηριανούς στην Ελλάδα.Οι περισσότεροι Νιγηριανοί που ζούνε στην Ευρώπη (και στις ΗΠΑ και γενικά στην Δύση) είναι από τον Νότο της Νιγηρίας και κατά κανόνα χριστιανοί.Δεν παύουν όμως πολλοί εξ αυτών να έχουν μπει παράτυπα στην χώρα και σε μια σοβαρή Ευρωπαϊκή Ένωση που φυλάει τα σύνορα της δεν θα έμπαινε κανένας παράτυπα ανεξάρτητα από το θρήσκευμα του.
Φυσικά αυτά δεν λύνονται με... ξυλοδαρμούς και στραγγαλισμους αλλά με εκλογή πολιτικών που πάνε κόντρα στην πολιτιστική Παγκοσμιοποίηση.Η χρήση βίας έχει αποδειχθεί ιστορικά ότι ποτέ δεν έδωσε λύσεις στα προβλήματα.Για να υπάρξει λύση πρέπει να ξυπνήσουν οι λαοί και να εκλέξουν πολιτικούς που θα τσακίσουν την πολιτιστική Παγκοσμιοποίηση μέσω της αλλαγής των νόμων και αξιών της κοινωνίας.
ΓΑΛΗ έγραψε: 31 Ιούλ 2022, 18:07
Το να την πέφτεις σ' αυτόν που μπουκάρει σπίτι σου για να "επιβιώσει", χωρίς να σε νοιάζει αν θα τον σκοτώσεις, το καταλαβαίνω.
Το να την πέφτεις σε έναν που πουλάει χαρτομάντηλα για να επιβιώσει, ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω.
Ισχύει για Νιγηριανούς, Ιταλούς, Έλληνες κλπ
Δεν ήταν φυσιολογικός, δεν τα κάνει αυτά ένας συνηθισμένος άνθρωπος. Ψυχάκιας.
ΓΑΛΗ έγραψε: 31 Ιούλ 2022, 18:07
Το να την πέφτεις σ' αυτόν που μπουκάρει σπίτι σου για να "επιβιώσει", χωρίς να σε νοιάζει αν θα τον σκοτώσεις, το καταλαβαίνω.
Το να την πέφτεις σε έναν που πουλάει χαρτομάντηλα για να επιβιώσει, ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω.
Ισχύει για Νιγηριανούς, Ιταλούς, Έλληνες κλπ
Εσύ δεν ήσουν που παρομοίαζες την μετανάστευση με το μπουκάρισμα στο σπίτι, ή σε μπερδεύω με άλλον;
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 31 Ιούλ 2022, 13:10
Κάποια στιγμή στη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του 1960 δολοφονήθηκε μία κοπέλα που λέγονταν Τζινοβίζ ή Γενοβέζε αν κρίνουμε
πως οι πρόγονοί της ήταν ιταλικής καταγωγής. Οι αστυνομικές ανακρίσεις έδειξαν πως οι περίοικοι είχαν ακούσει τις φωνές του
θύματος αλλά δεν τη βοήθησε κανείς διότι α) δε μπορούσαν να συννενοηθούν μεταξύ τους για να αντιμετωπίσουν τον δολοφόνο
β)φοβόταν πως θα πέσουν θύματα του δολοφόνου αν αναμετρώνταν με αυτόν σε μάχη 1 on 1. Τελικά, η ιστορία της κοπέλας
έμεινε στην ιστορία της Εγκληματολογίας για να περιγράφει καταστάσεις όπου αρκετοί άνθρωποι είναι μάρτυρες ενός εγκλήματος
αλλά δεν κάνουν κάτι για να το αποσοβήσουν. Πιθανόν δε, η ιστορία της κοπέλας στη Νέα Υόρκη του 1960 να εξηγεί εν πολλοίς και
το τι έγινε στην Ιταλία με τον Νιγηριανό, ιδίως αν σκεφτεί κάποιος πως στη γειτονική χώρα υπάρχουν οι διάφορες οργανώσεις του
εγκλήματος. Εννοώ, πως αν κάποιος σκέφτηκε ότι ο δράστης είναι της Κομόρα π.χ, θα σκέφτηκε "Που πάμε τώρα να μπλέξουμε?"