Αυτός είναι ο λόγος; Τον σκότωσαν επειδή ήταn drag queen? Τρέλα πουλάτε ρε;
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Το κείμενο είναι διαμάντι.
Δάκρυσα.
Θέλουμε τον συντάκτη στο phorum ΤΩΡΑ.
Ακολούθησε η προγραμματισμένη "συνέλευση", στην οποία και παρευρέθηκε το μπροστινό μπλοκ, σαν να μην έφταναν το εκ των πραγμάτων άστοχο κάλεσμα στο Indymedia και η στάση των ατόμων αυτών τόσο απέναντι στο κεφάλαιο και την εξουσία, όσο και απέναντι στο συγκρουσιακό κομμάτι της πορείας. Στο Γκίνη έγινε μια επίσης ετερόκλητη μάζωξη που αποτελούταν τόσο από άτομα και συλλογικότητες του αναρχικού-αναρχοqueer χώρου, όσο και από απολιτίκ και φιλελέ άτομα και ομάδες της LGBTQI+ κοινότητας. Από τα πρώτα λεπτά (και τώρα εξηγούνται τα εισαγωγικά στη λέξη συνέλευση) φάνηκε πως η συμμετοχή των δεύτερων ήταν ένα φιάσκο, καθώς δεν μπόρεσαν να τηρήσουν οριζόντιες διαδικασίες με τοποθετήσεις και προέβαιναν σε διακοπές και διάλογο, πράγμα που σταμάτησε (πρωτοβουλιακά;) ένα άτομο του αναρχοqueer χώρου, αναλαμβάνοντας τον συντονισμό! Από εκείνη τη στιγμή και πέρα, η παρουσία στο αμφιθέατρο απέκτησε ξεκάθαρα χαρακτήρα ενδιαφέροντος ντοκιμαντέρ.
Ακούστηκαν τοποθετήσεις για καταδίκη της βίας από όπου κι αν προέρχεται και προτάθηκε να ψηφίσουμε και να αποφασίσουμε πάνω σ' αυτό. Έγινε καταδίκη της αντιβίας και της κουκούλας με την πορεία για τον νεκρό συνάνθρωπο και φίλο πολλών στο αμφιθέατρο να χαρακτηρίζεται ως γιορτή. Τα άτομα που φώναζαν και έγραφαν για οργή και λύσσα σε κάθε μαγαζί, για την ιδιοκτησία που χτίζεται με αίμα και για γκαζάκια σε νοικοκυραίους, γιούχαραν, έβριζαν και προκαλούσαν την ίδια στιγμή τον κόσμο που έκανε πράξη αυτά τα συνθήματα. Υπερασπίστηκαν στην πράξη τις τράπεζες και τα μεγάλα καταστήματα και απομόνωσαν το συγκρουσιακό κομμάτι της πορείας, κάνοντάς το ευκολότερη λεία για τους μπάτσους. Δεν είναι άτοπο να αναρωτηθεί κανείς αν θα διατελούσαν ρόλο φιλελέ ΚΝΑΤ σε συνεργασία με τους μπάτσους αν τους δινόταν η ευκαιρία. Άλλο άτομο είπε πως ο Ζακ ήταν "ένας από αυτούς" και "δεν ήθελε βία", οπότε έπρεπε να δράσουμε όπως θα ήθελαν τα απολιτίκ LGBTQI+ άτομα και ο Ζακ όταν ήταν εν ζωή. Φώναζαν και έγραφαν συνθήματα ενάντια σε μπάτσους, αφεντικά, ναζί και φιλήσυχους πολίτες και κλωτσιές με δωδεκάποντα,αλλά τοποθετήθηκαν ζητώντας η σχέση μας με τη βία να μείνει απλά στην καταδίκη της, δηλαδή να μας σκοτώνουν οι μπάτσοι και οι νοικοκυραίοι κι εμείς απλώς να καταδικάζουμε τη βία τους. Τέθηκε η προβληματικότητα του να χαρακτηρίζεται ως μάτσο το συγκρουσιακό κομμάτι μιας πορείας
και μάλιστα κυρίως από γυναίκες (cis straight και queer) που το αναγνωρίζουν ως πολιτική πράξη. Το απολιτίκ/φιλελέ μέρος απαντούσε τραγελαφικά σ' αυτές τις γυναίκες πως δεν έχουν θέση να διαφωνούν σ' αυτό επειδή έχουν προνόμιο, κάνοντας έτσι φανερές τις αντιφάσεις της πολιτικής ταυτότητας και την ανικανότητά της να σταθεί σε έναν οριζόντιο διάλογο που δεν μπορεί να καπελώσει. Ένας ισοαποστασάκιας είπε πως τα LGBTQI+ άτομα και "οι αναρχικοί" δεν πρέπει να προσπαθούν να βάλουν ο ένας την ταυτότητά του πάνω από τον άλλο στον διάλογο και να πορευτούμε στη συζήτηση ψάχνοντας τα κοινά τους, λες και η πολιτική τοποθέτηση είναι ταυτότητα και κατά συνέπεια κάτι που δεν επιλέγεις, χωρίς να σκεφτεί πως με αυτό το απολιτίκ σκεπτικό δεν θα έπρεπε να μαχόμαστε ενάντια στον κάθε χρυσαυγίτη για την "ταυτότητά του". Τι να περιμένει κανείς όμως από ορισμένα άτομα που φώναζαν συνθήματα για τους μπάτσους που σκότωσαν τον Ζακ και ταυτόχρονα τους δέχονταν στα pride. Σε αρκετές τοποθετήσεις των απολιτίκ LGBTQI+ αλλά και των αναρχοqueer ξεσπούσαν αμοιβαία σε επιφωνήματα και παλαμάκια λες και κάναμε διαγωνισμό likes στα social media.
Ένα εκ των ατόμων που έκαναν το κάλεσμα, άρχισε να χορεύει και δεν σταμάτησε μέχρι να διαλυθεί αυτό το τσίρκο.
Οι υπόλοιπες τοποθετήσεις των απολιτίκ/φιλελέ LGBTQI+ ατόμων ήταν αισθητικά επιχειρήματα που είχαν να κάνουν με τα βιώματά τους, επίκληση στο συναίσθημα με την ιστορία της ζωής τους και προσπάθειες για καπέλωμα της συζήτησης και ιεράρχηση των επιχειρημάτων ανάλογα με την ταυτότητα του ατόμου που τα εκφράζει, δείχνοντας πως δεν ήρθαν για οριζόντια πολιτική διαδικασία, αλλά για τo ιεραρχικό group therapyμε το οποίο έχουν μάθει να αντιμετωπίζουν ανθρώπους, καταστάσεις και επιχειρήματα.
Τα αναρχοqueer υποκείμενα αρχικά προσπάθησαν με συντονισμό και τοποθετήσεις να φέρουν συνεννόηση και συμβιβασμό. Σύντομα όμως χωρίστηκαν σε δύο "στρατόπεδα". Το ένα έβαλε ως προτεραιότητα την ταυτότητα φύλου και σ. προσανατολισμού και υπερασπιζόταν σχεδόν αδιακρίτως τις φιλελέ και απολιτίκ LGBTQI+ τοποθετήσεις. Το άλλο έβαλε ως προτεραιότητα την ύπαρξη τους ως πολιτικά υποκείμενα που άλλωστε βρέθηκαν με συντρόφ@ το πρωί της ίδιας ημέρας για 5,5 ώρες απέναντι στον Δημόπουλο και σε 30 μπάτσους στα δικαστήρια, εκτιθέμεν@ σε ενδεχόμενη βία και σύλληψη/προσαγωγή με τη διαφυγή σε τέτοιο ενδεχόμενο να είναι από δύσκολη ως αδύνατη. Δυστυχώς με την πρώτη πλευρά τάχθηκαν και πολλά άτομα που το πρωί βρίσκονταν στα δικαστήρια και κάλεσαν σε όλες τις προηγούμενες οριζόντιες συνελεύσεις, καταλήγοντας να απαντούν σε συντρόφ@ πως η τοποθέτησή τους είναι λάθος λόγω της ταυτότητάς τους και παρεξηγώντας αισθανόμενα πως η πολιτική κριτική απέναντι σε φιλελέ και απολιτίκ αποτελεί μια πολιτική επίθεση και στο άτομό τους.
Φυσικά και δεν αποφασίστηκε καμία νέα κινητοποίηση ή συνέλευση από αυτή τη "συνέλευση" ενώ ο τοκογλύφος-κοσμηματοπώλης Δημόπουλος κυκλοφορεί ελεύθερος μαζί με τον ναζί συνεργό του και τους μπάτσους που λίντσαραν τον Ζακ μετά από αυτούς, χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα μείνουμε αμέτοχ@ απέναντι σε κράτος, μπάτσους και αφεντικά για τον Ζακ και για οποιοδήποτε άλλο θέμα αφορά στην κοινωνία και στους ανθρώπους της.
Μπορούν να γραφτούν πολλά για το μεγάλο λάθος που μακάρι να έγινε μάθημα,του να συμπορευτούμε εν αγνοία μας και έπειτα να έρθουμε σε διάλογο εν γνώσει μας για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα που μας αφορά όλους ως κοινωνία και ως κίνημα, με ένα κομμάτι της κοινωνίας που παραμένει αδρανές και εθελόδουλο όταν ένα ζήτημα δεν αφορά την ταυτότητά του με έναν συγκεκριμένο τρόπο, όσο και για το λάθος κάποιων ατόμων από εμάς να διασπαστούν στη "συνέλευση" προς το εκείνο το κομμάτι της κοινωνίας, επειδή εκείνη τη στιγμή ίσως ένιωσαν πως έχουν περισσότερα κοινά μαζί του παρά με τον υπόλοιπο αναρχικό χώρο. Τα υπόλοιπα συμπεράσματα δικά σας.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- Highlander
- Δημοσιεύσεις: 17451
- Εγγραφή: 24 Ιούλ 2018, 16:43
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
"Η Αθενς Βοις σε μια αποστροφη πρωτοφανους επαναστατικου και πλεριου οργης λογου, μας προτεινει να τριξουμε τα δοντια στους δολοφονους και τους συνένοχους τους,κοιτωντας τους πολυ εντονα στα ματια."


Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Ε τώρα να μου παραθέσεις αυτή τη μαλακία για να νιώσεις ότι είσαι του δε πόιντ. άσε μας μωρέ πρωί πρωί.Ίφιδα έγραψε: 28 Σεπ 2018, 12:54και ότι το μαχαίρι βρέθηκε αρχικά εκτός καταστήματος και κάποιος το πέταξε εντός. Ποιός;YouOnlyLiveOnce έγραψε: 28 Σεπ 2018, 10:23Η αστυνομια δεν ταυτοποιησε τα αποτυπωματα πανω στο μαχαιρι με αυτα του Ζακ.Spoiler
Επίσης ότι τα ναρκωτικά που έπαιρνε ήταν LSD, MDMA, έξτασι και κεταμίνες. Ψυχοτρόπα-παραισθησιογόνα.
Τα 3 πρόσωπα κλειδιά που ήταν μαζί με τον Κωστόπουλο εξαφανισμένα.
Το ΑΜΟΚ του τον έκανε επικίνδυνο. Σύμφωνα με την ιατροδικαστική ΔΕΝ τον σκότωσαν οι κλωτσιές.Χαοτικός έγραψε: 28 Σεπ 2018, 11:12
Το αμόκ του τον σκότωσε η οι κλωτσιές;
Και βέβαια ήταν λιντσάρισμα.
Και ΞΑΝΑ
Λυντσάρισμα ή κατ'ευφημισμό Νόμος του Λυντς ή Λύντσειος νόμος ονομάζεται η συνοπτική διαδικασία που αναπτύχθηκε στις ΗΠΑ, κατά την οποία ο όχλος προβαίνει αμέσως και χωρίς καμία νομική διατύπωση στην εκδίκαση εγκληματία, καθώς και στην άμεση και "επί τόπου" (χώρου του εγκλήματος) εκτέλεση του ενόχου. Πρόκειται για μια μορφή αυτοδικίας και είναι παράνομη.
2 άτομα ΔΕΝ είναι όχλος, ΔΕΝ έγινε καμία "εκδίκαση" του εγκληματία και ΚΑΜΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ του ενόχου.
ΔΕΝ ειναι Λυντσάρισμα.
Λυτσάρισμα ήταν του Καντάφι, λυντσάρισμα ήταν ο όχλος που λιθοβόλησε την κοπελίτσα γιατί νόμιζε ότι πέταξε το κοράνι στα σκουπίδια, Λυντσάρισμα ήταν ο θάνατος της Υπατίας.
Ο θάνατος του Κωστόπουλου ΔΕΝ οφείλεται σε λυντσάρισμα.
Εγώ το έγραψα με γιώτα και είναι κάτι άλλο. Πως λέγεται να την πέσει ένας όχλος και να σκοτώσει ένα άτομο; Πολυπλεξική βία;
Το έχετε γαμήσει με το παιχνίδι του μυαλού σας και την ανάγκη να έχετε μία δραστηριότητα και να απολαμβάνετε το τι μπορείτε να συνθέσετε με τα νοήματα. Ο άνθρωπος σκοτώθηκε και κάποιοι έχουν στεναχωρηθεί πολύ γι αυτό. Η λειτουργία αυτή λέγεται συναίσθημα.
Ή λυπάσαι λοιπόν ή όχι. Τα υπόλοιπα είναι για ψωνισμένους που νομίζουν ότι είναι εγκληματολόγοι.
Το κλώτσαγε ρε το αρχίδι για να τον σκοτώσει. Γιατί έτσι. Γιατί το είχε φαντασιώσει, γιατί μισούσε ότι έβλεπε και δεν ήταν σαν τη μούρη του τη σκατένια.
Χέστε μας πια με το ότι τα έχασε και ήταν σε αυτοάμυνα. Εγώ δεν γουστάρω να φυλακίζονται αλλά να μετανιώνουν και να αλλάζουν. Αλλά το έχετε ξεφτιλίσει πια. Τι ναι αυτό;
Τον σκότωσε να πληρώσει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Χαοτικός την 28 Σεπ 2018, 15:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 21234
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Ειπε ο δικαστής ντρεντ.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Είχε μίσος το σκουλίκι.Ίφιδα έγραψε: 28 Σεπ 2018, 13:02Αυτός είναι ο λόγος; Τον σκότωσαν επειδή ήταn drag queen? Τρέλα πουλάτε ρε;
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Ας ξεκινήσουμε ότι δεν δικαιολογώ τις ενέργειες του θύματος εάν επιχείρησε τη ληστεία. Δεν υπάρχει κατανόηση σ' αυτό. Μπήκες να κλέψεις φίλε όλα είναι πιθανά για την κατάληξή σου.ΓΑΛΗ έγραψε: 28 Σεπ 2018, 12:21
E, τί να εννοώ βρε Naida;
Εννοώ ότι ένας άνθρωπος που βρίσκεται σε φάση κρίσης προκαλεί πάντα φόβο. Όποιος θεωρεί ότι ο φόβος -σε συνδυασμό με τον θυμό- είναι μία κατάσταση στην οποία μπορεί ο καθένας να ελέγξει τον εαυτό του και ο ιδανικός χρόνος για την εκδήλωση συναισθημάτων αγάπης και κατανόησης για τον πλησίον, είναι ψεύτης ή απίστευτα αφελής.
Προσωπικώς, δεν έχω καταλάβει ακόμα τι ακριβώς έγινε. Μπορώ να δώσω στον Ζακ -και στον κάθε Ζακ- όσες δικαιολογίες θες. Αλλά το να εξαντλήσω όλη την κατανόηση μου για τα "γιατί" του Ζακ και να δω τον καταστηματάρχη ως έναν άνθρωπο που έτσι ξαφνικά βρήκε την ευκαιρία να ικανοποιήσει τα δολοφονικά του ένστικτα σε έναν αδύναμο άνθρωπο, το βρίσκω παράλογο.
Όλοι έχουμε τις καλές και τις κακές μας στιγμές. Όλοι ξέρουμε, πόσες φορές θυμώσαμε ή ξεσπάσαμε με ασύμμετρη βία σε σχέση με το πραγματικό γεγονός. Όπως ξέρουμε και τις φορές που αντιδράσαμε με ασύμμετρη κατανόηση. Και φυσικά, τα αποτελέσματα των δύο συμπεριφορών. Δεν ξέρω το τι προκύπτει στο δικό σου ζύγισμα μεταξύ των δύο συμπεριφορών αλλά στο δικό μου -δυστυχώς- προκύπτει ότι το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά παραφροσύνη. Τα αυγά των φιδιών δεν θα τα βρεις μόνον σε φωλιές φιδιών. Κάποιες φορές τα γεννούν και τα περιστέρια.
Όπως δε βρίσκω και καμία δικαιολογία για τον ιδιοκτήτη. Ούτε για θυμό, ούτε για αγανάκτηση. Βρήκε ευκαιρία να πουλήσει το αντριλίκι του και τη μαγκιά του σ' έναν άνθρωπο που δε μπορούσε να σταθεί στα πόδια του, αιμόφυρτο που είχε εγκλωβιστεί. Και δεν ήταν μόνο ο ιδιοκτήτης. Ήταν και ο άλλος που φέρθηκε το ίδιο. Εσύ το βλέπεις ως ασύμμετρη βια λόγω θυμού, δεν αντιλέγω μπορεί να είναι και έτσι και στον Ζακ να έβλεπε κάθε ληστή, πρεζόνι, παρακμιακό που "υποβαθμίζει" τη περιοχή τους. Αλλά και πάλι αδιάφορος ο λόγος που άσκησε βια. Δεν οδήγησε το αμόκ του νεκρού στις κλωτσιές. Η νοοτροπία του ιδιοκτήτη και του φίλου και όποιου άλλου συμμετείχε στο λιντσάρισμα-τιμωρία, ήταν η αιτία για τις κλωτσιές.
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 21234
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Καλά τα λέει. Ειδικά αν το μάτι προέρχεται από καμιά κωλόγρια, ταύλα θα είσαι όλη νύχτα.Highlander έγραψε: 28 Σεπ 2018, 13:04 "Η Αθενς Βοις σε μια αποστροφη πρωτοφανους επαναστατικου και πλεριου οργης λογου, μας προτεινει να τριξουμε τα δοντια στους δολοφονους και τους συνένοχους τους,κοιτωντας τους πολυ εντονα στα ματια."
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Ισχύει τελικά ότι τη τζαμαρία την έσπασε ο ιδιοκτήτης; Αν ναι, σε τι ακριβώς βοήθησε στο να παραμείνει εγκλωβισμένος ο δράστης μέχρι να έρθει η αστυνομία;
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 21234
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Ήθελε να κάνει θραύση.vatraxos έγραψε: 28 Σεπ 2018, 13:10 Ισχύει τελικά ότι τη τζαμαρία την έσπασε ο ιδιοκτήτης; Αν ναι, σε τι ακριβώς βοήθησε στο να παραμείνει εγκλωβισμένος ο δράστης μέχρι να έρθει η αστυνομία;
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 29074
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Cecily Anne έγραψε: 28 Σεπ 2018, 13:11Ήθελε να κάνει θραύση.vatraxos έγραψε: 28 Σεπ 2018, 13:10 Ισχύει τελικά ότι τη τζαμαρία την έσπασε ο ιδιοκτήτης; Αν ναι, σε τι ακριβώς βοήθησε στο να παραμείνει εγκλωβισμένος ο δράστης μέχρι να έρθει η αστυνομία;
όντως? Το ειχα αναφέρει σαν ενδεχόμενο καπου στις προηγουμενες σελίδες, οτι μπορει και να την εσπασε ο ιδιοκτητης πετωντας κι αλλα αντικείμενα (πριν απο εκεινο που φαινεται στο βιντεο οτι βρισκει στόχο),πριν αρχισει να καταγράφει το βιντεο. Καποιοι βεβαια επεμεναν οτι την εσπασε το πρεζακι που τον εσερνε ο πυροσβεστηρας αλλα οκ, ψιλά γραμματα.vatraxos έγραψε: 28 Σεπ 2018, 13:10 Ισχύει τελικά ότι τη τζαμαρία την έσπασε ο ιδιοκτήτης; Αν ναι, σε τι ακριβώς βοήθησε στο να παραμείνει εγκλωβισμένος ο δράστης μέχρι να έρθει η αστυνομία;
Ακομα κι αν λυθηκε το θεμα της τζαμαριας,γενικα πολλα ακομα παραμενουν αδιευκρίνιστα.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Προς τι και ποιον;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Πάνος Σκουρλέτης
- YouOnlyLiveOnce
- Δημοσιεύσεις: 1911
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 12:23
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Εγω γιατι θυμαμαι καποιον σε ενα βιντεο να πεταει ενα μαχιρι μεσα στο καταστημα ;Ίφιδα έγραψε: 28 Σεπ 2018, 12:54και ότι το μαχαίρι βρέθηκε αρχικά εκτός καταστήματος και κάποιος το πέταξε εντός. Ποιός;YouOnlyLiveOnce έγραψε: 28 Σεπ 2018, 10:23Η αστυνομια δεν ταυτοποιησε τα αποτυπωματα πανω στο μαχαιρι με αυτα του Ζακ.Spoiler
Μπορει να και κανω λαθος δεν θυμαμαι σιγουρα.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Έχει μεγάλη σημασία αν την έσπασε ο ιδιοκτήτης. Όσο ο δράστης παρέμενε εγκλωβισμένος, ούτε ζωές απειλούσε, ούτε μπορούσε να φύγει με κλοπιμαία.vantono έγραψε: 28 Σεπ 2018, 13:16Cecily Anne έγραψε: 28 Σεπ 2018, 13:11Ήθελε να κάνει θραύση.vatraxos έγραψε: 28 Σεπ 2018, 13:10 Ισχύει τελικά ότι τη τζαμαρία την έσπασε ο ιδιοκτήτης; Αν ναι, σε τι ακριβώς βοήθησε στο να παραμείνει εγκλωβισμένος ο δράστης μέχρι να έρθει η αστυνομία;![]()
όντως? Το ειχα αναφέρει σαν ενδεχόμενο καπου στις προηγουμενες σελίδες, οτι μπορει και να την εσπασε ο ιδιοκτητης πετωντας κι αλλα αντικείμενα (πριν απο εκεινο που φαινεται στο βιντεο οτι βρισκει στόχο),πριν αρχισει να καταγράφει το βιντεο. Καποιοι βεβαια επεμεναν οτι την εσπασε το πρεζακι που τον εσερνε ο πυροσβεστηρας αλλα οκ, ψιλά γραμματα.vatraxos έγραψε: 28 Σεπ 2018, 13:10 Ισχύει τελικά ότι τη τζαμαρία την έσπασε ο ιδιοκτήτης; Αν ναι, σε τι ακριβώς βοήθησε στο να παραμείνει εγκλωβισμένος ο δράστης μέχρι να έρθει η αστυνομία;
Ακομα κι αν λυθηκε το θεμα της τζαμαριας,γενικα πολλα ακομα παραμενουν αδιευκρίνιστα.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 15 Απαντήσεις
- 374 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 0 Απαντήσεις
- 95 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 3 Απαντήσεις
- 180 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από OANNHSEA
-
- 3 Απαντήσεις
- 188 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος
