!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Fuck off Bruce Dickinson
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Re: Fuck off Bruce Dickinson
Πότε θα καταλάβετε ότι οι ξένοι καλλιτέχνες δεν είναι σκυλαδες να παίζουν ότι θέλει το κοινό
Έχουν συγκεκριμένο set list γι'αυτό σταματήστε να ζητάτε το Alexander the Great σε κάθε συναυλία των Maiden.
Έχουν συγκεκριμένο set list γι'αυτό σταματήστε να ζητάτε το Alexander the Great σε κάθε συναυλία των Maiden.
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Re: Fuck off Bruce Dickinson
Ναι οκ οι πατέρες του Μέταλ είναι οι Σαμπαθ, κάποιοι λένε πως είναι και ζεπελιν. Αν ακούσετε το heartbreaker των ζεπελιν θα νομίζετε πως ακούτε σάμπαθ. Παρθενογένεση στη μουσική δεν υπάρχει. Και αυτοί επηρεάστηκαν από παλαιότερα σχήματα.
Οι ίδιοι οι μεηντεν λένε πως κύρια επιρροή τους ήταν οι τζεθρο ταλ. Όμως παρατηρήστε κάτι. Ξεκινούν ως μια χεβι μέταλ μπάντα που πιο πολύ παταει στο πανκ ισως λόγω της φωνής και της ιδιοσυγκρασίας του Ντιαννο ο οποίος έχει πολλά κοινά με τον βισιους ακόμη και στην εμφάνιση. Μετά τους δύο πρώτους δίσκους μπαίνουν στην εποχή του πραγματικού μέταλ που από το the number of the beast Και του piece of mind. Μετά με το powerslave ο ήχος αλλάζει λίγο στο πιο ροκ, έρχεται το somewhere in time με πιο σύγχρονα στοιχεία και ύστερα το seventh son που βάζουν μέσα τα συνθεσάιζερς, μη ξεχνάμε πως εκείνες τις εποχές κρίθηκαν και μάλιστα σκληρά από τους παραδοσιακούς ότι γίνονται πιο mainstream. Έρχεται η μετριότητα του no prayer και ύστερα οι επιστροφή στις ρίζες με το μυθικό fear of the dark που όμως μέσα παίζουν δύο φοβερά μπαλαντοειδη. Την εποχή Μπεϊλι τη θεωρώ ως μη γενόμενη όχι λόγω φυγής του Βρασίδα τόσο, όσο στο ότι το ροκ είχε γενικότερα μια κάθετη πτώση, ενώ ο Χάρις γράφει κάποια πολύ δυνατά κομμάτια, έρχεται το 99 και επιστροφή Βρασίδα, βγάζουν το καταπληκτικό κατά την άποψή μου BNW το οποίο πάλι διαφέρει από το fear of the dark. Έχουμε φτάσει 20 και κάτι χρόνια μετά τον πρώτο δίσκο και κανείς δίσκος δεν έχει σχέση με τον προηγούμενο, πράγμα που δείχνει πως δεν επαναπαυονται. Σε όλη αυτή τη διάρκεια γεμίζουν το ένα στάδιο μετά το άλλο, κάνουν τόσες φορές headliners στο Donington ενώ παίζουν μπροστά σε εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου σε όλη την υφήλιο ΧΩΡΙΣ να έχουν φύγει στιγμή από το χεβι μέταλ και τις ρίζες, ΧΩΡΙΣ να έχουν κάνει άνοιγμα σε κόσμο εκτός του χώρου όπως έκαναν η μεταλικα πράγμα που τους έχει στοιχίσει στο να προβάλλονται αντίστοιχα. Αν τα βάλεις όλα αυτά κάτω αποδικνυουν γιατί είναι οι θεοί του μέταλ. Αυτό που έχουν καταφέρει δε το έχει καταφέρει κανείς έως τώρα και μάλιστα με κοντά στα 45 χρόνια συνεχούς παρουσίας στη μουσική αν βάλουμε και τα πρωιμα χρόνια πριν το 80. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που οποίο οπαδό της σκηνής ρωτήσεις θα σου πει χωρίς δεύτερη σκέψη πως οι βασιλιάδες είναι αυτοί. Θες η μουσική και η στιχουργική ιδιοφυΐα του Χαρις; θες στο ότι ο Βρασίδας είναι ο μεγαλύτερος φροντμαν που έχει περάσει ποτέ από το χώρο(Και ίσως μαζί με 4 5 ακόμη από τους μεγαλύτερους γενικά της μουσικής) που μέχρι το είδωλο για πολλούς Αξλ τον κοπιαρε στα παντα; θες στο ότι ο Μάρεϊ και Σμιθ(και μετέπειτα ο υποτιμημένος Gers) έφτιαξαν εκπληκτικό ντουέτο χωρίς να είναι ποτέ οι διαφημισμενες φίρμες τύπου Σαμπορα(μη χεσω) ή του απόλυτα υπερεκτιμημενου Σλας; όλα αυτά και άλλα πολλά δημιούργησαν αυτό το μυθικο σχήμα που ποτέ δεν ήταν στα πρωτοσέλιδα αλλά γέμιζαν στάδια και χώρους που δεν έχουν δει στον ύπνο τους ακόμη και οι απόλυτα προβεβλημένοι και σπρωγμένοι από τα ΜΜΕ. Απλά εδώ στην Ελλάδα είμαστε κακομαθημένοι/καλομαθημενοι(διαλέξτε οποίο θέλετε) ως οπαδοί, πιστεύουμε πως όλοι μας αγαπάνε επειδή είμαστε Έλληνες. Κανείς δε θα τολμούσε να ζητήσει και να απαιτήσει αντίστοιχα τέτοια πράγματα από τους Στοουνς, τους Μπιτλς ή ακόμη ακόμη και από τους τσιλι πεππερς(έλεος στον κυβο) αλλά τα απαιτούμε από τους Μεηντεν και τον Βρασίδα επειδή να μωρέ το μέταλ πρέπει να είναι χύμα γιατί αλλιώς δεν έχει νοστιμαδα.
Σοβαρευτείτε, κρατήστε πως ένα τέτοιο μυθικό σχήμα και ο θρυλικός frontman τους έδωσαν τη συναυλία της χρόνιας, συναυλία που άλλες χώρες στο μέγεθος της Ελλάδος ακόμη ονειρεύονται και αφήστε τα μπαρμπαδιστικα του τύπου "πλέον δε τα φτιάχνουν τόσο καλά".
Οι ίδιοι οι μεηντεν λένε πως κύρια επιρροή τους ήταν οι τζεθρο ταλ. Όμως παρατηρήστε κάτι. Ξεκινούν ως μια χεβι μέταλ μπάντα που πιο πολύ παταει στο πανκ ισως λόγω της φωνής και της ιδιοσυγκρασίας του Ντιαννο ο οποίος έχει πολλά κοινά με τον βισιους ακόμη και στην εμφάνιση. Μετά τους δύο πρώτους δίσκους μπαίνουν στην εποχή του πραγματικού μέταλ που από το the number of the beast Και του piece of mind. Μετά με το powerslave ο ήχος αλλάζει λίγο στο πιο ροκ, έρχεται το somewhere in time με πιο σύγχρονα στοιχεία και ύστερα το seventh son που βάζουν μέσα τα συνθεσάιζερς, μη ξεχνάμε πως εκείνες τις εποχές κρίθηκαν και μάλιστα σκληρά από τους παραδοσιακούς ότι γίνονται πιο mainstream. Έρχεται η μετριότητα του no prayer και ύστερα οι επιστροφή στις ρίζες με το μυθικό fear of the dark που όμως μέσα παίζουν δύο φοβερά μπαλαντοειδη. Την εποχή Μπεϊλι τη θεωρώ ως μη γενόμενη όχι λόγω φυγής του Βρασίδα τόσο, όσο στο ότι το ροκ είχε γενικότερα μια κάθετη πτώση, ενώ ο Χάρις γράφει κάποια πολύ δυνατά κομμάτια, έρχεται το 99 και επιστροφή Βρασίδα, βγάζουν το καταπληκτικό κατά την άποψή μου BNW το οποίο πάλι διαφέρει από το fear of the dark. Έχουμε φτάσει 20 και κάτι χρόνια μετά τον πρώτο δίσκο και κανείς δίσκος δεν έχει σχέση με τον προηγούμενο, πράγμα που δείχνει πως δεν επαναπαυονται. Σε όλη αυτή τη διάρκεια γεμίζουν το ένα στάδιο μετά το άλλο, κάνουν τόσες φορές headliners στο Donington ενώ παίζουν μπροστά σε εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου σε όλη την υφήλιο ΧΩΡΙΣ να έχουν φύγει στιγμή από το χεβι μέταλ και τις ρίζες, ΧΩΡΙΣ να έχουν κάνει άνοιγμα σε κόσμο εκτός του χώρου όπως έκαναν η μεταλικα πράγμα που τους έχει στοιχίσει στο να προβάλλονται αντίστοιχα. Αν τα βάλεις όλα αυτά κάτω αποδικνυουν γιατί είναι οι θεοί του μέταλ. Αυτό που έχουν καταφέρει δε το έχει καταφέρει κανείς έως τώρα και μάλιστα με κοντά στα 45 χρόνια συνεχούς παρουσίας στη μουσική αν βάλουμε και τα πρωιμα χρόνια πριν το 80. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που οποίο οπαδό της σκηνής ρωτήσεις θα σου πει χωρίς δεύτερη σκέψη πως οι βασιλιάδες είναι αυτοί. Θες η μουσική και η στιχουργική ιδιοφυΐα του Χαρις; θες στο ότι ο Βρασίδας είναι ο μεγαλύτερος φροντμαν που έχει περάσει ποτέ από το χώρο(Και ίσως μαζί με 4 5 ακόμη από τους μεγαλύτερους γενικά της μουσικής) που μέχρι το είδωλο για πολλούς Αξλ τον κοπιαρε στα παντα; θες στο ότι ο Μάρεϊ και Σμιθ(και μετέπειτα ο υποτιμημένος Gers) έφτιαξαν εκπληκτικό ντουέτο χωρίς να είναι ποτέ οι διαφημισμενες φίρμες τύπου Σαμπορα(μη χεσω) ή του απόλυτα υπερεκτιμημενου Σλας; όλα αυτά και άλλα πολλά δημιούργησαν αυτό το μυθικο σχήμα που ποτέ δεν ήταν στα πρωτοσέλιδα αλλά γέμιζαν στάδια και χώρους που δεν έχουν δει στον ύπνο τους ακόμη και οι απόλυτα προβεβλημένοι και σπρωγμένοι από τα ΜΜΕ. Απλά εδώ στην Ελλάδα είμαστε κακομαθημένοι/καλομαθημενοι(διαλέξτε οποίο θέλετε) ως οπαδοί, πιστεύουμε πως όλοι μας αγαπάνε επειδή είμαστε Έλληνες. Κανείς δε θα τολμούσε να ζητήσει και να απαιτήσει αντίστοιχα τέτοια πράγματα από τους Στοουνς, τους Μπιτλς ή ακόμη ακόμη και από τους τσιλι πεππερς(έλεος στον κυβο) αλλά τα απαιτούμε από τους Μεηντεν και τον Βρασίδα επειδή να μωρέ το μέταλ πρέπει να είναι χύμα γιατί αλλιώς δεν έχει νοστιμαδα.
Σοβαρευτείτε, κρατήστε πως ένα τέτοιο μυθικό σχήμα και ο θρυλικός frontman τους έδωσαν τη συναυλία της χρόνιας, συναυλία που άλλες χώρες στο μέγεθος της Ελλάδος ακόμη ονειρεύονται και αφήστε τα μπαρμπαδιστικα του τύπου "πλέον δε τα φτιάχνουν τόσο καλά".
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- MasterofDope
- Δημοσιεύσεις: 723
- Εγγραφή: 15 Οκτ 2019, 00:06
Re: Fuck off Bruce Dickinson
Πηγα πρωτη φορα τους ειδα παρολο που ειμαι φαν τους...δεν ειχε τυχει ειλικρινα πέρασα ωραια αν εξαιρεσω το γ...σκηνικο με το καπνογονο που ειχε απολυτο ΔΙΚΙΟ ο Bruce!!!Λεγεών έγραψε: 16 Ιούλ 2022, 21:23 Αν δεν κολλήσουμε κορωνοιο παραλλαγής Maiden απόψε, καλά θα είναι
Φοβερή η μπάντα και εξαιρετικός ο ήχος.
ΥΓ
Πατέρες του μεταλ ειναι ναι μεν οι Σαμπαθ αλλα απο το 80 3 μπάντες ξεχωρίζουν για μενα
Iron Maiden, Metallica και Tool
Have you seen the writing on the wall?
Have you seen that writing?
Can you see the riders on the storm?
https://youtu.be/FhBnW7bZHEE
Have you seen that writing?
Can you see the riders on the storm?
https://youtu.be/FhBnW7bZHEE
Re: Fuck off Bruce Dickinson
Blackdog έγραψε: 19 Ιούλ 2022, 18:58Ε ναιΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 19 Ιούλ 2022, 18:25
ε ρε μλκ πες από τη αρχή ότι είσαι ντι'ανικός να τελειώνουμε![]()
"Εγώ Μανιάτα φυσικιά. Θα στεϊρωθού 'ς τα γόνατα. Και όλους τους φίλους θα δεχτού κατά που πρέπει καθενού...."
Re: Fuck off Bruce Dickinson
Nαι οκ όλα αυτά αλλά μετά το brave new world για μένα δεν έχουν λόγο ύπαρξης σαν μπάντα. Ας ήταν μόνο για συναυλίες. Γιατί τα άλμπουμ που έχουν βγάλει από τότε (με εξαίρεση λίγο το Dance of death) είναι αδιάφορα (ΜOLD, Book of Souls και το τελευταίο) εως κάκιστα (The Final Frontier). Σε αντίθεση με άλλα μεγάλα σχήμα όπως οι Priest και οι Accept που έχουν βγάλει αλμπουμ δυναμίτες (Fire Power οι Priest) το Blood of Nations oi Accept.Ερμής έγραψε: 19 Ιούλ 2022, 22:14 Ναι οκ οι πατέρες του Μέταλ είναι οι Σαμπαθ, κάποιοι λένε πως είναι και ζεπελιν. Αν ακούσετε το heartbreaker των ζεπελιν θα νομίζετε πως ακούτε σάμπαθ. Παρθενογένεση στη μουσική δεν υπάρχει. Και αυτοί επηρεάστηκαν από παλαιότερα σχήματα.
Οι ίδιοι οι μεηντεν λένε πως κύρια επιρροή τους ήταν οι τζεθρο ταλ. Όμως παρατηρήστε κάτι. Ξεκινούν ως μια χεβι μέταλ μπάντα που πιο πολύ παταει στο πανκ ισως λόγω της φωνής και της ιδιοσυγκρασίας του Ντιαννο ο οποίος έχει πολλά κοινά με τον βισιους ακόμη και στην εμφάνιση. Μετά τους δύο πρώτους δίσκους μπαίνουν στην εποχή του πραγματικού μέταλ που από το the number of the beast Και του piece of mind. Μετά με το powerslave ο ήχος αλλάζει λίγο στο πιο ροκ, έρχεται το somewhere in time με πιο σύγχρονα στοιχεία και ύστερα το seventh son που βάζουν μέσα τα συνθεσάιζερς, μη ξεχνάμε πως εκείνες τις εποχές κρίθηκαν και μάλιστα σκληρά από τους παραδοσιακούς ότι γίνονται πιο mainstream. Έρχεται η μετριότητα του no prayer και ύστερα οι επιστροφή στις ρίζες με το μυθικό fear of the dark που όμως μέσα παίζουν δύο φοβερά μπαλαντοειδη. Την εποχή Μπεϊλι τη θεωρώ ως μη γενόμενη όχι λόγω φυγής του Βρασίδα τόσο, όσο στο ότι το ροκ είχε γενικότερα μια κάθετη πτώση, ενώ ο Χάρις γράφει κάποια πολύ δυνατά κομμάτια, έρχεται το 99 και επιστροφή Βρασίδα, βγάζουν το καταπληκτικό κατά την άποψή μου BNW το οποίο πάλι διαφέρει από το fear of the dark. Έχουμε φτάσει 20 και κάτι χρόνια μετά τον πρώτο δίσκο και κανείς δίσκος δεν έχει σχέση με τον προηγούμενο, πράγμα που δείχνει πως δεν επαναπαυονται. Σε όλη αυτή τη διάρκεια γεμίζουν το ένα στάδιο μετά το άλλο, κάνουν τόσες φορές headliners στο Donington ενώ παίζουν μπροστά σε εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου σε όλη την υφήλιο ΧΩΡΙΣ να έχουν φύγει στιγμή από το χεβι μέταλ και τις ρίζες, ΧΩΡΙΣ να έχουν κάνει άνοιγμα σε κόσμο εκτός του χώρου όπως έκαναν η μεταλικα πράγμα που τους έχει στοιχίσει στο να προβάλλονται αντίστοιχα. Αν τα βάλεις όλα αυτά κάτω αποδικνυουν γιατί είναι οι θεοί του μέταλ. Αυτό που έχουν καταφέρει δε το έχει καταφέρει κανείς έως τώρα και μάλιστα με κοντά στα 45 χρόνια συνεχούς παρουσίας στη μουσική αν βάλουμε και τα πρωιμα χρόνια πριν το 80. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που οποίο οπαδό της σκηνής ρωτήσεις θα σου πει χωρίς δεύτερη σκέψη πως οι βασιλιάδες είναι αυτοί. Θες η μουσική και η στιχουργική ιδιοφυΐα του Χαρις; θες στο ότι ο Βρασίδας είναι ο μεγαλύτερος φροντμαν που έχει περάσει ποτέ από το χώρο(Και ίσως μαζί με 4 5 ακόμη από τους μεγαλύτερους γενικά της μουσικής) που μέχρι το είδωλο για πολλούς Αξλ τον κοπιαρε στα παντα; θες στο ότι ο Μάρεϊ και Σμιθ(και μετέπειτα ο υποτιμημένος Gers) έφτιαξαν εκπληκτικό ντουέτο χωρίς να είναι ποτέ οι διαφημισμενες φίρμες τύπου Σαμπορα(μη χεσω) ή του απόλυτα υπερεκτιμημενου Σλας; όλα αυτά και άλλα πολλά δημιούργησαν αυτό το μυθικο σχήμα που ποτέ δεν ήταν στα πρωτοσέλιδα αλλά γέμιζαν στάδια και χώρους που δεν έχουν δει στον ύπνο τους ακόμη και οι απόλυτα προβεβλημένοι και σπρωγμένοι από τα ΜΜΕ. Απλά εδώ στην Ελλάδα είμαστε κακομαθημένοι/καλομαθημενοι(διαλέξτε οποίο θέλετε) ως οπαδοί, πιστεύουμε πως όλοι μας αγαπάνε επειδή είμαστε Έλληνες. Κανείς δε θα τολμούσε να ζητήσει και να απαιτήσει αντίστοιχα τέτοια πράγματα από τους Στοουνς, τους Μπιτλς ή ακόμη ακόμη και από τους τσιλι πεππερς(έλεος στον κυβο) αλλά τα απαιτούμε από τους Μεηντεν και τον Βρασίδα επειδή να μωρέ το μέταλ πρέπει να είναι χύμα γιατί αλλιώς δεν έχει νοστιμαδα.
Σοβαρευτείτε, κρατήστε πως ένα τέτοιο μυθικό σχήμα και ο θρυλικός frontman τους έδωσαν τη συναυλία της χρόνιας, συναυλία που άλλες χώρες στο μέγεθος της Ελλάδος ακόμη ονειρεύονται και αφήστε τα μπαρμπαδιστικα του τύπου "πλέον δε τα φτιάχνουν τόσο καλά".
Re: Fuck off Bruce Dickinson
ωνασουγαμησωΈνοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 19 Ιούλ 2022, 20:46 Αν και εδώ που τα λέμε, και ο Σεφέρης μαλακιες έγραφε μέχρι τα 30. Πες της το με ένα γιουκαλιλι και πίπες. Έπρεπε να πάει 34 να βγάλει αριστούργημα.
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Re: Fuck off Bruce Dickinson
Ακριβως,νουμερο 1 το Ride the Lightning νουμερο 2 το master of puppets.Λεγεών έγραψε: 19 Ιούλ 2022, 17:45Μακάρι να είναι το έναυσμα για να ανακαλύψει η νεολαία το Ride the Lightning, που είναι ο καλύτερος Μετάλλικα δίσκος έβερ.Blackdog έγραψε: 19 Ιούλ 2022, 17:34 Παρε παραδειγμα το master of puppets, επρεπε να περασουν 50 χρονια και να παιξει στο stranger things για να το μαθει το ευρυ κοινο.
- Sid Vicious
- Δημοσιεύσεις: 13419
- Εγγραφή: 13 Σεπ 2018, 19:43
Re: Fuck off Bruce Dickinson
Μολις απογυμνωσα απο τα διαφορα εφε και μουσικες εργα των Τσαικοφσκι, Μπαχ, Μοτσαρτ. Δεν εμεινε τιποτα, απολυτη ησυχια. Δεν εχουν καν στιχους να πεις απεμεινε μια απαγγελια εστω. Ενταξει μπορει να ξεραν μερικες νοτες αλλα εικαζω πως δεν πρεπει να γνωριζαν γραφη, ηταν μαλλον αναλφαβητοι
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
- Sid Vicious
- Δημοσιεύσεις: 13419
- Εγγραφή: 13 Σεπ 2018, 19:43
Re: Fuck off Bruce Dickinson
Νουμερο 1 Kill them all βεβηλοιpaotaris έγραψε: 20 Ιούλ 2022, 12:56Ακριβως,νουμερο 1 το Ride the Lightning νουμερο 2 το master of puppets.Λεγεών έγραψε: 19 Ιούλ 2022, 17:45Μακάρι να είναι το έναυσμα για να ανακαλύψει η νεολαία το Ride the Lightning, που είναι ο καλύτερος Μετάλλικα δίσκος έβερ.Blackdog έγραψε: 19 Ιούλ 2022, 17:34 Παρε παραδειγμα το master of puppets, επρεπε να περασουν 50 χρονια και να παιξει στο stranger things για να το μαθει το ευρυ κοινο.
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Fuck off Bruce Dickinson
συμφωνώ σε όλα, εκτός από το ότι επειδή ο Ντίκινσον είναι αυτός που είναι έχει εκ των πραγμάτων δίκιοΕρμής έγραψε: 19 Ιούλ 2022, 22:14 Ναι οκ οι πατέρες του Μέταλ είναι οι Σαμπαθ, κάποιοι λένε πως είναι και ζεπελιν. Αν ακούσετε το heartbreaker των ζεπελιν θα νομίζετε πως ακούτε σάμπαθ. Παρθενογένεση στη μουσική δεν υπάρχει. Και αυτοί επηρεάστηκαν από παλαιότερα σχήματα.
Οι ίδιοι οι μεηντεν λένε πως κύρια επιρροή τους ήταν οι τζεθρο ταλ. Όμως παρατηρήστε κάτι. Ξεκινούν ως μια χεβι μέταλ μπάντα που πιο πολύ παταει στο πανκ ισως λόγω της φωνής και της ιδιοσυγκρασίας του Ντιαννο ο οποίος έχει πολλά κοινά με τον βισιους ακόμη και στην εμφάνιση. Μετά τους δύο πρώτους δίσκους μπαίνουν στην εποχή του πραγματικού μέταλ που από το the number of the beast Και του piece of mind. Μετά με το powerslave ο ήχος αλλάζει λίγο στο πιο ροκ, έρχεται το somewhere in time με πιο σύγχρονα στοιχεία και ύστερα το seventh son που βάζουν μέσα τα συνθεσάιζερς, μη ξεχνάμε πως εκείνες τις εποχές κρίθηκαν και μάλιστα σκληρά από τους παραδοσιακούς ότι γίνονται πιο mainstream. Έρχεται η μετριότητα του no prayer και ύστερα οι επιστροφή στις ρίζες με το μυθικό fear of the dark που όμως μέσα παίζουν δύο φοβερά μπαλαντοειδη. Την εποχή Μπεϊλι τη θεωρώ ως μη γενόμενη όχι λόγω φυγής του Βρασίδα τόσο, όσο στο ότι το ροκ είχε γενικότερα μια κάθετη πτώση, ενώ ο Χάρις γράφει κάποια πολύ δυνατά κομμάτια, έρχεται το 99 και επιστροφή Βρασίδα, βγάζουν το καταπληκτικό κατά την άποψή μου BNW το οποίο πάλι διαφέρει από το fear of the dark. Έχουμε φτάσει 20 και κάτι χρόνια μετά τον πρώτο δίσκο και κανείς δίσκος δεν έχει σχέση με τον προηγούμενο, πράγμα που δείχνει πως δεν επαναπαυονται. Σε όλη αυτή τη διάρκεια γεμίζουν το ένα στάδιο μετά το άλλο, κάνουν τόσες φορές headliners στο Donington ενώ παίζουν μπροστά σε εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου σε όλη την υφήλιο ΧΩΡΙΣ να έχουν φύγει στιγμή από το χεβι μέταλ και τις ρίζες, ΧΩΡΙΣ να έχουν κάνει άνοιγμα σε κόσμο εκτός του χώρου όπως έκαναν η μεταλικα πράγμα που τους έχει στοιχίσει στο να προβάλλονται αντίστοιχα. Αν τα βάλεις όλα αυτά κάτω αποδικνυουν γιατί είναι οι θεοί του μέταλ. Αυτό που έχουν καταφέρει δε το έχει καταφέρει κανείς έως τώρα και μάλιστα με κοντά στα 45 χρόνια συνεχούς παρουσίας στη μουσική αν βάλουμε και τα πρωιμα χρόνια πριν το 80. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που οποίο οπαδό της σκηνής ρωτήσεις θα σου πει χωρίς δεύτερη σκέψη πως οι βασιλιάδες είναι αυτοί. Θες η μουσική και η στιχουργική ιδιοφυΐα του Χαρις; θες στο ότι ο Βρασίδας είναι ο μεγαλύτερος φροντμαν που έχει περάσει ποτέ από το χώρο(Και ίσως μαζί με 4 5 ακόμη από τους μεγαλύτερους γενικά της μουσικής) που μέχρι το είδωλο για πολλούς Αξλ τον κοπιαρε στα παντα; θες στο ότι ο Μάρεϊ και Σμιθ(και μετέπειτα ο υποτιμημένος Gers) έφτιαξαν εκπληκτικό ντουέτο χωρίς να είναι ποτέ οι διαφημισμενες φίρμες τύπου Σαμπορα(μη χεσω) ή του απόλυτα υπερεκτιμημενου Σλας; όλα αυτά και άλλα πολλά δημιούργησαν αυτό το μυθικο σχήμα που ποτέ δεν ήταν στα πρωτοσέλιδα αλλά γέμιζαν στάδια και χώρους που δεν έχουν δει στον ύπνο τους ακόμη και οι απόλυτα προβεβλημένοι και σπρωγμένοι από τα ΜΜΕ. Απλά εδώ στην Ελλάδα είμαστε κακομαθημένοι/καλομαθημενοι(διαλέξτε οποίο θέλετε) ως οπαδοί, πιστεύουμε πως όλοι μας αγαπάνε επειδή είμαστε Έλληνες. Κανείς δε θα τολμούσε να ζητήσει και να απαιτήσει αντίστοιχα τέτοια πράγματα από τους Στοουνς, τους Μπιτλς ή ακόμη ακόμη και από τους τσιλι πεππερς(έλεος στον κυβο) αλλά τα απαιτούμε από τους Μεηντεν και τον Βρασίδα επειδή να μωρέ το μέταλ πρέπει να είναι χύμα γιατί αλλιώς δεν έχει νοστιμαδα.
Σοβαρευτείτε, κρατήστε πως ένα τέτοιο μυθικό σχήμα και ο θρυλικός frontman τους έδωσαν τη συναυλία της χρόνιας, συναυλία που άλλες χώρες στο μέγεθος της Ελλάδος ακόμη ονειρεύονται και αφήστε τα μπαρμπαδιστικα του τύπου "πλέον δε τα φτιάχνουν τόσο καλά".
η συμπεριφορά του ήταν αντιεπαγγελματική και προσβλητική προς όλο το κοινό με αυτό το "greek cunt" και επίσης είναι υπερβολικός και παράξενος με τα καπνογόνα, μια ζωή έτσι έκανε βέβαια, και το 2018 και το 1999 γκρίνιαζε. Αλλά είπαμε, είναι συναυλία μέταλ, όχι λέιδη γκάγκα, θα υπάρξουν και καφρίλες, Ελλάδα είσαι άλλωστε
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
- Sid Vicious
- Δημοσιεύσεις: 13419
- Εγγραφή: 13 Σεπ 2018, 19:43
Re: Fuck off Bruce Dickinson
Πιθανοτητα ηταν καπως πιο μορφωμενοι οσοι συνθεταν οπερες για αυτο μπορουσαν να γραφουν και στιχους. Και παλι ομως οι φωνες ηταν πολυ υψηλα σαν τσιριδες για να κρυβουν την απλοικοτητα
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Fuck off Bruce Dickinson
πάνε διάβασε στίχους από Quorthon, από Ash κτλ και μετά έλα πες μας αν πρόκειται για ποίησηΠορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 19 Ιούλ 2022, 21:02 Δεν είναι ποίηση. Μα αν δεν είναι ποίηση δεν είναι τίποτα.
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
-
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
- Δημοσιεύσεις: 28993
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Fuck off Bruce Dickinson
Όταν ακούω τα καινούρια των maiden, εκτιμώ τα load και reload. Τουλάχιστον ρίσκαραν και άφησαν 10 ξεχωριστές Τραγούδαρες.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Re: Fuck off Bruce Dickinson
Τα υπογραμμισμενα δεν θα μπορουσα να τα γραψω καλυτερα. Οι Ζεπελιν ηταν γκρουπαρα αλλα δεν ηταν μεταλ, ηταν χαρντ ροκ. Εαν σκεφτουμε οτι οι Σαμπαθ ηταν αποκλεισμενοι στην εποχη τους ακομα και απο το ροκ ραδιο λογω του ιδιαιτερου ηχου που ηχαν, αντιλαμβανεται κανεις το μεγεθος των @@ που ειχαν οι τυποι. Επρεπε να βγαλουν το Σαμποταζ για να ακουσουν μια καλη κριτικη και να ξεκινησουν να τους παιζουν και στο ραδιο. Αυτο δεν συνεβει φυσικα ποτε με τους Μειντεν, το σκατο και την μαυριλα τα εφαγαν αλλοι πριν απο αυτους ετσι βρηκαν ενα πεδιο ελευθερο και πλεον στρωμενο για να δημιουργησουν. Οτι και να λεμε η μεταλ σκηνη χρωσταει πολλα περισσοτερα στους Σαμπαθ απο οσα συνηθως καταλογιζουμε, δεν ηταν μονο ο ηχος, ανοιξαν τον δρομο σε ολους τους υπολοιπους. Κατα τα λοιπα ναι παρθενογενεση στην μουσικη δεν υπαρχει, αυτο ειναι το μονο σιγουρο. Τα φιλια μου!Ερμής έγραψε: 19 Ιούλ 2022, 22:14 Ναι οκ οι πατέρες του Μέταλ είναι οι Σαμπαθ, κάποιοι λένε πως είναι και ζεπελιν. Αν ακούσετε το heartbreaker των ζεπελιν θα νομίζετε πως ακούτε σάμπαθ. Παρθενογένεση στη μουσική δεν υπάρχει. Και αυτοί επηρεάστηκαν από παλαιότερα σχήματα.
Οι ίδιοι οι μεηντεν λένε πως κύρια επιρροή τους ήταν οι τζεθρο ταλ. Όμως παρατηρήστε κάτι. Ξεκινούν ως μια χεβι μέταλ μπάντα που πιο πολύ παταει στο πανκ ισως λόγω της φωνής και της ιδιοσυγκρασίας του Ντιαννο ο οποίος έχει πολλά κοινά με τον βισιους ακόμη και στην εμφάνιση. Μετά τους δύο πρώτους δίσκους μπαίνουν στην εποχή του πραγματικού μέταλ που από το the number of the beast Και του piece of mind. Μετά με το powerslave ο ήχος αλλάζει λίγο στο πιο ροκ, έρχεται το somewhere in time με πιο σύγχρονα στοιχεία και ύστερα το seventh son που βάζουν μέσα τα συνθεσάιζερς, μη ξεχνάμε πως εκείνες τις εποχές κρίθηκαν και μάλιστα σκληρά από τους παραδοσιακούς ότι γίνονται πιο mainstream. Έρχεται η μετριότητα του no prayer και ύστερα οι επιστροφή στις ρίζες με το μυθικό fear of the dark που όμως μέσα παίζουν δύο φοβερά μπαλαντοειδη. Την εποχή Μπεϊλι τη θεωρώ ως μη γενόμενη όχι λόγω φυγής του Βρασίδα τόσο, όσο στο ότι το ροκ είχε γενικότερα μια κάθετη πτώση, ενώ ο Χάρις γράφει κάποια πολύ δυνατά κομμάτια, έρχεται το 99 και επιστροφή Βρασίδα, βγάζουν το καταπληκτικό κατά την άποψή μου BNW το οποίο πάλι διαφέρει από το fear of the dark. Έχουμε φτάσει 20 και κάτι χρόνια μετά τον πρώτο δίσκο και κανείς δίσκος δεν έχει σχέση με τον προηγούμενο, πράγμα που δείχνει πως δεν επαναπαυονται. Σε όλη αυτή τη διάρκεια γεμίζουν το ένα στάδιο μετά το άλλο, κάνουν τόσες φορές headliners στο Donington ενώ παίζουν μπροστά σε εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου σε όλη την υφήλιο ΧΩΡΙΣ να έχουν φύγει στιγμή από το χεβι μέταλ και τις ρίζες, ΧΩΡΙΣ να έχουν κάνει άνοιγμα σε κόσμο εκτός του χώρου όπως έκαναν η μεταλικα πράγμα που τους έχει στοιχίσει στο να προβάλλονται αντίστοιχα. Αν τα βάλεις όλα αυτά κάτω αποδικνυουν γιατί είναι οι θεοί του μέταλ. Αυτό που έχουν καταφέρει δε το έχει καταφέρει κανείς έως τώρα και μάλιστα με κοντά στα 45 χρόνια συνεχούς παρουσίας στη μουσική αν βάλουμε και τα πρωιμα χρόνια πριν το 80. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που οποίο οπαδό της σκηνής ρωτήσεις θα σου πει χωρίς δεύτερη σκέψη πως οι βασιλιάδες είναι αυτοί. Θες η μουσική και η στιχουργική ιδιοφυΐα του Χαρις; θες στο ότι ο Βρασίδας είναι ο μεγαλύτερος φροντμαν που έχει περάσει ποτέ από το χώρο(Και ίσως μαζί με 4 5 ακόμη από τους μεγαλύτερους γενικά της μουσικής) που μέχρι το είδωλο για πολλούς Αξλ τον κοπιαρε στα παντα; θες στο ότι ο Μάρεϊ και Σμιθ(και μετέπειτα ο υποτιμημένος Gers) έφτιαξαν εκπληκτικό ντουέτο χωρίς να είναι ποτέ οι διαφημισμενες φίρμες τύπου Σαμπορα(μη χεσω) ή του απόλυτα υπερεκτιμημενου Σλας; όλα αυτά και άλλα πολλά δημιούργησαν αυτό το μυθικο σχήμα που ποτέ δεν ήταν στα πρωτοσέλιδα αλλά γέμιζαν στάδια και χώρους που δεν έχουν δει στον ύπνο τους ακόμη και οι απόλυτα προβεβλημένοι και σπρωγμένοι από τα ΜΜΕ. Απλά εδώ στην Ελλάδα είμαστε κακομαθημένοι/καλομαθημενοι(διαλέξτε οποίο θέλετε) ως οπαδοί, πιστεύουμε πως όλοι μας αγαπάνε επειδή είμαστε Έλληνες. Κανείς δε θα τολμούσε να ζητήσει και να απαιτήσει αντίστοιχα τέτοια πράγματα από τους Στοουνς, τους Μπιτλς ή ακόμη ακόμη και από τους τσιλι πεππερς(έλεος στον κυβο) αλλά τα απαιτούμε από τους Μεηντεν και τον Βρασίδα επειδή να μωρέ το μέταλ πρέπει να είναι χύμα γιατί αλλιώς δεν έχει νοστιμαδα.
Σοβαρευτείτε, κρατήστε πως ένα τέτοιο μυθικό σχήμα και ο θρυλικός frontman τους έδωσαν τη συναυλία της χρόνιας, συναυλία που άλλες χώρες στο μέγεθος της Ελλάδος ακόμη ονειρεύονται και αφήστε τα μπαρμπαδιστικα του τύπου "πλέον δε τα φτιάχνουν τόσο καλά".
"Εγώ Μανιάτα φυσικιά. Θα στεϊρωθού 'ς τα γόνατα. Και όλους τους φίλους θα δεχτού κατά που πρέπει καθενού...."
Re: Fuck off Bruce Dickinson
Η αληθεια ειναι οτι seek and destroy δεν εχει ο Ride the Lightning .
"Εγώ Μανιάτα φυσικιά. Θα στεϊρωθού 'ς τα γόνατα. Και όλους τους φίλους θα δεχτού κατά που πρέπει καθενού...."
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση