Ξεκίνησαν από την Περιφέρεια Αττικής, εκτεταμένες εργασίες αποκατάστασης και συντήρησης του οδοστρώματος, σε κεντρικούς οδικούς άξονες του Πειραιά.
Οι παρεμβάσεις θα γίνουν στο πλαίσιο του έργου «Συντήρηση οδοστρωμάτων στο οδικό δίκτυο ΠΑΟΔ, περιοχής Πειραιά, αρμοδιότητας Δ.ΔΙ.Μ.Υ.» και είναι προϋπολογισμού 2.400.000 ευρώ.
Οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το Σεπτέμβριο, πραγματοποιούνται τις νυχτερινές ώρες, έτσι ώστε να προκληθεί όσο το δυνατόν μικρότερη όχληση στη διεξαγωγή της κυκλοφορίας.
Αντικείμενο του έργου είναι η συστηματική τμηματική και εκτεταμένη συντήρηση της επιφάνειας κυκλοφορίας, του οδικού δικτύου ΠΑΟΔ Πειραιά, αρμοδιότητας της Περιφέρειας Αττικής και συγκεκριμένα στις εξής οδούς:
Κόνωνος από Ακτή Καλλιμασιώτη έως Ομήρου Σκυλίτση
Ομήρου Σκυλίτση από Κόνωνος έως Τζαβέλα
Αλιπέδου από Κόνωνος έως Μικράς Ασίας
Μικράς Ασίας από Εθνάρχου Μακαρίου έως Αλιπέδου
Λ. Αθηνών-Πειραιώς από Πειραιώς έως Αθηνών
Λ. Αθηνών-Πειραιώς από Αθηνών-Πειραιώς έως Κόνωνος
Τμήμα της Λεωφ. Ποσειδώνος έως Εθνάρχου Μακαρίου
Στόχος των εργασιών είναι να αναβαθμιστεί το επίπεδο εξυπηρέτησης και η ασφάλεια των παραπάνω οδικών αξόνων. Ειδικότερα θα εκτελεσθούν εργασίες:
Ξεκίνησαν από την Περιφέρεια Αττικής, εκτεταμένες εργασίες αποκατάστασης και συντήρησης του οδοστρώματος, σε κεντρικούς οδικούς άξονες του Πειραιά.
Οι παρεμβάσεις θα γίνουν στο πλαίσιο του έργου «Συντήρηση οδοστρωμάτων στο οδικό δίκτυο ΠΑΟΔ, περιοχής Πειραιά, αρμοδιότητας Δ.ΔΙ.Μ.Υ.» και είναι προϋπολογισμού 2.400.000 ευρώ.
Οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το Σεπτέμβριο, πραγματοποιούνται τις νυχτερινές ώρες, έτσι ώστε να προκληθεί όσο το δυνατόν μικρότερη όχληση στη διεξαγωγή της κυκλοφορίας.
Αντικείμενο του έργου είναι η συστηματική τμηματική και εκτεταμένη συντήρηση της επιφάνειας κυκλοφορίας, του οδικού δικτύου ΠΑΟΔ Πειραιά, αρμοδιότητας της Περιφέρειας Αττικής και συγκεκριμένα στις εξής οδούς:
Κόνωνος από Ακτή Καλλιμασιώτη έως Ομήρου Σκυλίτση
Ομήρου Σκυλίτση από Κόνωνος έως Τζαβέλα
Αλιπέδου από Κόνωνος έως Μικράς Ασίας
Μικράς Ασίας από Εθνάρχου Μακαρίου έως Αλιπέδου
Λ. Αθηνών-Πειραιώς από Πειραιώς έως Αθηνών
Λ. Αθηνών-Πειραιώς από Αθηνών-Πειραιώς έως Κόνωνος
Τμήμα της Λεωφ. Ποσειδώνος έως Εθνάρχου Μακαρίου
Στόχος των εργασιών είναι να αναβαθμιστεί το επίπεδο εξυπηρέτησης και η ασφάλεια των παραπάνω οδικών αξόνων. Ειδικότερα θα εκτελεσθούν εργασίες:
Εγώ νομιζω πως βρίσκει. Άρα καλύτερα, να παέι κάποιος κάτοχός του να ψωνίζει στο μίνι μάρκετ του Χέλη που και φτηνά
προϊόντα έχει και άφθονο, σκιερό χώρο για πάρκινγκ εκεί στη Σταυρούπολη.
Α, νόμιζα ότι εννοούσες μίζες. Πιθανό κι αυτό που λες. Μπορεί επίσης να έπεσε το SUV του πρόεδρου σε καμιά λακκούβα και να 'ναι ακριβές οι αναρτήσεις. Τι να πω; Τέτοιο χάλι δεν το είχα ξαναζήσει από παιδί.
μου τη σπάνε τα 4χ4, υπερυψωμένα αγροτικά. δεν είναι πρακτικά στις δουλειές και το φόρτωμα. για πόζα τα παίρνουν.
Το L-200 του '98 και γενικότερα τα 4Χ4 τότε ήταν πρακτικότατα. Η καρότσα του δεν έχει αισθητικό νόημα όπως τα τέρατα που αναρτήθηκαν παραπάνω (είναι το 1/3 του μήκους σχεδόν) και δεν "κωλώνει" πουθενά ακόμα και φορτωμένο ( 58 σακιά με κλίση). Και στο ύψος: οκ είναι ψηλότερα από Mazda ή toyota, αλλά καμία σχέση με τα SUV με καρότσα που πουλάνε πλέον.Ποιό έχεις εσύ, αν επιτρέπεται;
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09
Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
μου τη σπάνε τα 4χ4, υπερυψωμένα αγροτικά. δεν είναι πρακτικά στις δουλειές και το φόρτωμα. για πόζα τα παίρνουν.
Το L-200 του '98 και γενικότερα τα 4Χ4 τότε ήταν πρακτικότατα. Η καρότσα του δεν έχει αισθητικό νόημα όπως τα τέρατα που αναρτήθηκαν παραπάνω (είναι το 1/3 του μήκους σχεδόν) και δεν "κωλώνει" πουθενά ακόμα και φορτωμένο ( 58 σακιά με κλίση). Και στο ύψος: οκ είναι ψηλότερα από Mazda ή toyota, αλλά καμία σχέση με τα SUV με καρότσα που πουλάνε πλέον.Ποιό έχεις εσύ, αν επιτρέπεται;
το ξέρω το L-200 του '98. βγαίνει και σε 4χ2, χαμηλό, που όντως είναι πρακτικό να φορτώνεις κλούβες με λεμόνια. παίρνει 4 κατά πλάτος εύκολα, πάνω από 1 τόνο και λίγο λέω... εγώ πριν κάτι χρόνια πήρα ένα χρέπι nissan d21, του '91. παρτάλι τελείως. έχει ένα τιμόνι λες και οδηγάς καΐκι. καίει λάδια, τσιμπάει και νερό από ψυγείο και δεν ξέρω που το πάει. συμπληρώνω εγώ... ένα χιλιάρικο το πήρα, μόνο για τις δουλειές γύρω-γύρω. τι να κάμεις;;;
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Ιούλ 2022, 18:21
Εγώ νομιζω πως βρίσκει. Άρα καλύτερα, να παέι κάποιος κάτοχός του να ψωνίζει στο μίνι μάρκετ του Χέλη που και φτηνά
προϊόντα έχει και άφθονο, σκιερό χώρο για πάρκινγκ εκεί στη Σταυρούπολη.
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Ιούλ 2022, 18:21
Εγώ νομιζω πως βρίσκει. Άρα καλύτερα, να παέι κάποιος κάτοχός του να ψωνίζει στο μίνι μάρκετ του Χέλη που και φτηνά
προϊόντα έχει και άφθονο, σκιερό χώρο για πάρκινγκ εκεί στη Σταυρούπολη.
Τι αφθονο αφου εχει βαλει κολονακια
Οκ, αυτή τη λεπτομέρεια δεν την είχα υπόψη μου. Ε δε μπορεί να παρκάρει κανείς λίγο παρακάτω, εκεί θα το
χαλάσουμε