Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Μια νέα μάστιγα κάνει ολοένα και πιο αισθητή την εμφάνισή της στους ελληνικούς δρόμους. Οι ποδηλάτες. Το ποδήλατο είναι το πιο φιλικό προς το περιβάλλον μέσο μεταφοράς, ιδανικό για μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη. Είναι υγιεινό, γιατί η μετακίνηση γίνεται ταυτόχρονα και άσκηση. Και είναι ό,τι πιο οικονομικό υπάρχει, άρα προσφέρεται να αγοράσει κανείς ένα ποδήλατο σε καιρό κρίσης. Όμως,όλα αυτά προϋποθέτουν κοινή λογική. Συναίσθηση, ότι όταν βρίσκεσαι στον δρόμο οφείλεις να υπακούς σε στοιχειώδεις κανόνες. Επίγνωση, ότι υπάρχουν και οι άλλοι, όχι μόνο το υπερτροφικό εγώ σου.
Καθώς ωστόσο πολλαπλασιάζεται και διευρύνεται η χρήση του ποδηλάτου στην Αθήνα, αυτό που δυστυχώς διαπιστώνει κανείς είναι ότι οι ποδηλάτες έχουν βαλθεί με τη σειρά τους να επιβεβαιώσουν όλα τα στερεότυπα περί της ακραίας αντικοινωνικής συμπεριφοράς των Ελλήνων στον δρόμο. Όπως και από τους μοτοσυκλετιστές στο παρελθόν, που ήταν πάντα θύματα της αδιαφορίας, της απροσεξίας και του εγωισμού των άλλων, έτσι και από τους ποδηλάτες θα ακούσετε διάφορες δικαιολογίες. Οτι η Αθήνα δεν έχει ποδηλατόδρομους, ότι οι δρόμοι είναι κακοσχεδιασμένοι, ότι οι οδηγοί δεν τους προσέχουν και άλλα.
Τι δουλειά είχαν όμως τις προάλλες 4 ποδήλατα (εκ των οποίων τα δύο με ανήλικα) στον κόμβο εισόδου της εθνικής οδού στο Δέλτα του Φαλήρου με κατεύθυνση τη Λεωφόρο Κηφισού; ΄Η δύο εβδομάδες νωρίτερα άλλοι τρεις επί της εθνικής οδού με κατεύθυνση τον κόμβο της Φιλαδέλφειας; Δεν υπάρχει πιο επικίνδυνο πράγμα από το να βγάλεις ένα ποδήλατο στην εθνική οδό. Μόνο ο αέρας του ταχύτερου οχήματος που θα περάσει από δίπλα του απειλεί να ρίξει τον ποδηλάτη κάτω. Σε χώρες που καταλαβαίνουν από κυκλοφορία απαγορεύεται η κίνηση στις εθνικές οδούς και στα μοτοποδήλατα, όπως και σε ό,τι έχει ταχύτητα μικρότερη των 60 χλμ. την ώρα. Τι τον νοιάζει όμως αυτό τον ποδηλάτη, να μην κόψει δρόμο;
Τις προάλλες είδα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας ποδηλάτη, να βγαίνει στην αριστερή λωρίδα για να προσπεράσει. Το πώς θα ξαναπερνούσε δεξιά, μάλλον δεν του πέρασε από το μυαλό. Ούτε βέβαια ότι θα υποχρέωνε σε επικίνδυνες μανούβρες, αφού για το προσπέρασμα ποδηλάτη επιβάλλεται μια απόσταση από το πλάι του τουλάχιστον ενάμισι μέτρου. Έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι το κυκλοφοριακό πρότυπο του ποδηλάτη είναι ο «ντελιβεράς». Σφήνες ανάμεσα στα αυτοκίνητα, ακόμα και τη νύχτα που δεν φαίνονται, αδιαφορία για το κόκκινο, καβαλίκεμα του πεζοδρομίου και κίνηση με ταχύτητα στους πεζόδρομους, αντίθετη κίνηση σε μονόδρομο ακόμα και τη νύχτα. Ένα ποδήλατο που κινείται αντίθετα σε μονόδρομο νύχτα θα το αντιληφθείς -αν το αντιληφθείς- την τελευταία στιγμή. Προσεχώς θα αρχίσουμε να θρηνούμε θύματα και θα φταίει όπως πάντα η κακιά η ώρα. Ποτέ το άχυρο που κουβαλάμε στο κεφάλι μας και η αντικοινωνική συμπεριφορά που μας χαρακτηρίζει διαχρονικά και ανεξαρτήτως οχήματος.
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Οι οδηγοί αυτοκινήτου ειδικά οι άντρες είναι εντελώς μαλάκες ως προς την συμπεριφορά τους στους ποδηλάτες. Δεν υπάρχει καμιά συναίσθηση και καμιά απολύτως αντίληψη για το προς πρέπει να συμπεριφέρονται. Εμένα έχει τύχει να με προσπεράσει οδηγός και μετά να στρίψει δεξιά πέφτοντας πάνω μου γιατί δεν ανεχόταν να περιμένει να περάσω, σύμφωνα μαυτόν έπρεπε να έχωβ μάτια στην πλάτη να σταματήσω για να στρίψει μπροστά μου. Επίσης δεν τηρούν καμιά απόσταση επειδή δεν θεωρούν οτι το ποδήλατο έχει δικαίωμα χώρου και φυσικά δεν θεωρούν οτι μπορεί να καταλάβει λωρίδα. Επίσης οποδηλάτυης επειδήγ δεν του δίνουν (με το έτσι θέλω) δικαίωμα στην δεξιά λωρίδα είναι αναγκασμένος να σταματάει μπροστά απο κάθε σταματημένο μαλάκα που πάρκαρε. Φυσικά ο μαλάκας που παρκάρει και καταλαμβάνει λωρίδα δεν ενοχλεί κανέναν αυτοκινητιστή γιατί το ίδιο θα κάνει και αυτός αλλά τους ενοχλεί ο ποδηλάτης. Ρε ουστ.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Οι αυτοκινητακηδες έχουν πολύ θράσος. Δε φτάνει που μας έχουν φλομωσει στο ντουμανι με τα καυσαέρια τους, κάτι που θεωρούν προφανως birthright όπως να σε ντουμανιαζουν με τα τσιγάρα τους, δημιουργούν μποτιλιαρισματα κτλ, τους φταίνε τα ποδήλατα. Είτε τους αρέσει είτε όχι στο μέλλον τα αυτοκίνητα θα πάρουν τον πουλο από τις πόλεις
Σέλευκας έγραψε: 23 Ιουν 2022, 12:15
Οι οδηγοί αυτοκινήτου ειδικά οι άντρες είναι εντελώς μαλάκες ως προς την συμπεριφορά τους στους ποδηλάτες. Δεν υπάρχει καμιά συναίσθηση και καμιά απολύτως αντίληψη για το προς πρέπει να συμπεριφέρονται. Εμένα έχει τύχει να με προσπεράσει οδηγός και μετά να στρίψει δεξιά πέφτοντας πάνω μου γιατί δεν ανεχόταν να περιμένει να περάσω, σύμφωνα μαυτόν έπρεπε να έχωβ μάτια στην πλάτη να σταματήσω για να στρίψει μπροστά μου. Επίσης δεν τηρούν καμιά απόσταση επειδή δεν θεωρούν οτι το ποδήλατο έχει δικαίωμα χώρου και φυσικά δεν θεωρούν οτι μπορεί να καταλάβει λωρίδα. Επίσης οποδηλάτυης επειδήγ δεν του δίνουν (με το έτσι θέλω) δικαίωμα στην δεξιά λωρίδα είναι αναγκασμένος να σταματάει μπροστά απο κάθε σταματημένο μαλάκα που πάρκαρε. Φυσικά ο μαλάκας που παρκάρει και καταλαμβάνει λωρίδα δεν ενοχλεί κανέναν αυτοκινητιστή γιατί το ίδιο θα κάνει και αυτός αλλά τους ενοχλεί ο ποδηλάτης. Ρε ουστ.
Οι ποδηλάτες να δεις πόσο μαλάκες είναι, ούτε τα κόκκινα δεν λογαριάζουν! Είναι πολύ χειρότεροι από τα μηχανάκια!
EKPLIKTIKOS έγραψε: 23 Ιουν 2022, 12:20
Οι αυτοκινητακηδες έχουν πολύ θράσος. Δε φτάνει που μας έχουν φλομωσει στο ντουμανι με τα καυσαέρια τους, κάτι που θεωρούν προφανως birthright όπως να σε ντουμανιαζουν με τα τσιγάρα τους, δημιουργούν μποτιλιαρισματα κτλ, τους φταίνε τα ποδήλατα. Είτε τους αρέσει είτε όχι στο μέλλον τα αυτοκίνητα θα πάρουν τον πουλο από τις πόλεις
Μάθετε πρώτα ότι ο ΚΟΚ ισχύει ΓΙΑ ΟΛΑ τα οχήματα και μετά μιλάτε.
Το έχω ξαναπεί, ο βαθμός προσοχής που δίνει ο μέσος Έλληνας οδηγός είναι αντιστρόφως ανάλογος της επικινδυνότητας του οχήματός του για τον ίδιο. Τους άλλους τους προσέχουμε δηλαδή, τον εαυτό μας δεν προσέχουμε.
Green Dragon έγραψε: 23 Ιουν 2022, 12:21
Οι ποδηλάτες να δεις πόσο μαλάκες είναι, ούτε τα κόκκινα δεν λογαριάζουν! Είναι πολύ χειρότεροι από τα μηχανάκια!
Το overall effect τους όμως σε κάποιον τρίτο είναι ελεεινά μικρότερο από το effect του μέσου γιωταχη στο περιβάλλον της πόλης
Green Dragon έγραψε: 23 Ιουν 2022, 12:21
Μάθετε πρώτα ότι ο ΚΟΚ ισχύει ΓΙΑ ΟΛΑ τα οχήματα και μετά μιλάτε.
Δεν οδηγώ ποδήλατο. Απλά είμαι αντικειμενικος, κ μη μου μιλάς για ΚΟΚ γιατί όλοι τα βλέπουμε κάθε μέρα. Δεν υπάρχει ούτε ένας γιωταχης να τηρεί τον ΚΟΚ.
Σέλευκας έγραψε: 23 Ιουν 2022, 12:15
Οι οδηγοί αυτοκινήτου ειδικά οι άντρες είναι εντελώς μαλάκες ως προς την συμπεριφορά τους στους ποδηλάτες. Δεν υπάρχει καμιά συναίσθηση και καμιά απολύτως αντίληψη για το προς πρέπει να συμπεριφέρονται. Εμένα έχει τύχει να με προσπεράσει οδηγός και μετά να στρίψει δεξιά πέφτοντας πάνω μου γιατί δεν ανεχόταν να περιμένει να περάσω, σύμφωνα μαυτόν έπρεπε να έχωβ μάτια στην πλάτη να σταματήσω για να στρίψει μπροστά μου. Επίσης δεν τηρούν καμιά απόσταση επειδή δεν θεωρούν οτι το ποδήλατο έχει δικαίωμα χώρου και φυσικά δεν θεωρούν οτι μπορεί να καταλάβει λωρίδα. Επίσης οποδηλάτυης επειδήγ δεν του δίνουν (με το έτσι θέλω) δικαίωμα στην δεξιά λωρίδα είναι αναγκασμένος να σταματάει μπροστά απο κάθε σταματημένο μαλάκα που πάρκαρε. Φυσικά ο μαλάκας που παρκάρει και καταλαμβάνει λωρίδα δεν ενοχλεί κανέναν αυτοκινητιστή γιατί το ίδιο θα κάνει και αυτός αλλά τους ενοχλεί ο ποδηλάτης. Ρε ουστ.
Οι ποδηλάτες να δεις πόσο μαλάκες είναι, ούτε τα κόκκινα δεν λογαριάζουν! Είναι πολύ χειρότεροι από τα μηχανάκια!
\ο ποδηλάτης οταν περνάει με κόκκινο ως αυτοκίνητο, έχει πράσινο ως πεζός
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Green Dragon έγραψε: 23 Ιουν 2022, 12:21
Οι ποδηλάτες να δεις πόσο μαλάκες είναι, ούτε τα κόκκινα δεν λογαριάζουν! Είναι πολύ χειρότεροι από τα μηχανάκια!
Το overall effect τους όμως σε κάποιον τρίτο είναι ελεεινά μικρότερο από το effect του μέσου γιωταχη στο περιβάλλον της πόλης
Green Dragon έγραψε: 23 Ιουν 2022, 12:21
Μάθετε πρώτα ότι ο ΚΟΚ ισχύει ΓΙΑ ΟΛΑ τα οχήματα και μετά μιλάτε.
Δεν οδηγώ ποδήλατο. Απλά είμαι αντικειμενικος, κ μη μου μιλάς για ΚΟΚ γιατί όλοι τα βλέπουμε κάθε μέρα. Δεν υπάρχει ούτε ένας γιωταχης να τηρεί τον ΚΟΚ.
Ναι το effect τους σε κάποιον τρίτο, θα σκοτώνονται όμως οι ίδιοι!
Και όχι, δεν υπάρχει καμία σύγκριση στον βαθμό πειθαρχίας των αυτοκινητιστών και των ποδηλατών. Η πειθαρχία έχει ως εξής:
Ολο το πρόβλημα είναι οτι οι γιωταχήδες (και οι επαγγελματίες περισσότερο) έχουν τάσεις κυριαρχίας στο δρόμο.
Αυτή η τάση κυριαρχίας πρέπει με νόμους να καταπιεστεί, δεν μπορεί να υπάρχει τέτοιο δικαίωμα σε κανέναν.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Σέλευκας την 23 Ιουν 2022, 12:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.