Tίποτα από τα δύο δεν φταίει που έχασαν το όνομά τους, γιατί κράτησαν την καταγωγή τους.Ζαποτέκος έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:24 Γιατί οι Ρωμαίοι δεν έλεγαν κατά των Ελλήνων ; Π.χ. ο Κάτων και ο Ιουβενάλης ; Κι όμως το όνομα "Ρωμαίος" υιοθέτησαν οι ελληνόφωνοι. Πάει λοιπόν περίπατο πως ο χριστιανισμός φταίει για την εγκατάλειψη του εθωνυμίου. Αν το πάμε έτσι φταίει και ο ρωμαϊσμός. Φυσικά τίποτα απ' τα δύο δεν φταίει γιατί οι ελληνόφωνοι δεν ξέχασαν ποτέ την καταγωγή τους.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
Βλέπεις κάποιον Έλληνα της κλασικής εποχής να διαμαρτύρεται γιατί εγκατέλειψαν το συλλογικό "Δαναοί" ;Pertinax έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:30Tίποτα από τα δύο δεν φταίει που έχασαν το όνομά τους, γιατί κράτησαν την καταγωγή τους.Ζαποτέκος έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:24 Γιατί οι Ρωμαίοι δεν έλεγαν κατά των Ελλήνων ; Π.χ. ο Κάτων και ο Ιουβενάλης ; Κι όμως το όνομα "Ρωμαίος" υιοθέτησαν οι ελληνόφωνοι. Πάει λοιπόν περίπατο πως ο χριστιανισμός φταίει για την εγκατάλειψη του εθωνυμίου. Αν το πάμε έτσι φταίει και ο ρωμαϊσμός. Φυσικά τίποτα απ' τα δύο δεν φταίει γιατί οι ελληνόφωνοι δεν ξέχασαν ποτέ την καταγωγή τους.![]()
Βλέπεις τον Αριστοτέλη ή το Πάριο Χρονικό να διαμαρτύρονται γιατί εγκατέλειψαν τo "Γραικοί" ;
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
Pertinax έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:22Δεν έχει σημασία ποιος το δημιούργησε. Σημασία έχει ότι το υιοθέτησαν οι "Ελληνοχριστιανοί". Αυτούσιο, μαζί με το Έλληνες=ειδωλολάτρες (ενώ οι Λατίνοι το άλλαξαν σε Gentiles). Ο ελληνοχριστιανισμός στα καλύτερά του.raffaello έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:10 Όπως αναφέρθηκε αυτή είναι μία παλιά ιστορία - π.Χ. ακόμα - και όχι μόνον των Εβραίων αλλά πολλών λογίων των πρώην Ελληνιστικών περιοχών. Παράδειγμα ο Τατιανός ο Σύρος, 120 - 190 μ.Χ ο οποίος δεν ήταν ακριβώς Χριστιανός https://el.wikipedia.org/wiki/Τατιανός_Ασσύριος . Το τί λίβελλο γράφει εναντίον των Ελλήνων - σαν κουλτούρα - μπορεί να θαυμαστεί εδώ: http://earlychristianwritings.com/text/ ... dress.html .
Δεν ήταν λοιπόν των Χριστιανών μόνον αυτό. Οι Χριστιανοί το αποδέχτηκαν στα πλαίσια της στροφής της κοσμοαντίληψης της Αυτοκρατορίας προς το ιουδαϊκότερον τον 6ο-10ο, κατά τα της Παλαιάς Διαθήκης.![]()
ΕλληνοΡωμαιοΧριστιανοί. Ας μην λησμονείται ότι μετά τον 11ο άλλαξαν μυαλά και από εκεί που η Υπατία ήταν «μία παγανίστρια, μία φιλόσοφος» που «παρέσυρε τον κυβερνήτη» με τη «μαγεία της», έγινε η «πάνσοφος» με την οποία συγκρινόταν σε γνώσεις η Κομνηνή. Άλλοι καιροί και ήθη.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
Δεν έχουν σωθεί τόσα έργα απ' την μεσοβυζαντινή περίοδο όσα απ' την υστεροβυζαντινή για να μπορούμε να συγκρίνουμε.raffaello έγραψε: 19 Ιουν 2022, 20:24 μετά το 11ο οι εθνοτικές αναφορές σε Έλληνες αναλογικά και τα παρεμφερή σχόλια πολλαπλασιάζονται. Μήπως και αυτό δεν έχει σημασία;
Αυτή λοιπόν η διαφορετική mentalite και τα εκ διαμέτρου αντίθετα με το παρελθόν και σαφώς εκπεφρασμένα αφηγήματα προς το ελληνικότερον, υποδεικνύουν διαφορετικό περιεχόμενο στην ταυτότητα Ρωμαίος.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
Ναι, διότι τον 8ο οι επόμενοι έκαιγαν των προηγουμένων στην Εικονομαχία. Αλλά από τον 9ο έχουμε αρκετά και δη διαφωτιστικά.Ζαποτέκος έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:37Δεν έχουν σωθεί τόσα έργα απ' την μεσοβυζαντινή περίοδο όσα απ' την υστεροβυζαντινή για να μπορούμε να συγκρίνουμε.raffaello έγραψε: 19 Ιουν 2022, 20:24 μετά το 11ο οι εθνοτικές αναφορές σε Έλληνες αναλογικά και τα παρεμφερή σχόλια πολλαπλασιάζονται. Μήπως και αυτό δεν έχει σημασία;
Αυτή λοιπόν η διαφορετική mentalite και τα εκ διαμέτρου αντίθετα με το παρελθόν και σαφώς εκπεφρασμένα αφηγήματα προς το ελληνικότερον, υποδεικνύουν διαφορετικό περιεχόμενο στην ταυτότητα Ρωμαίος.
Του Μοναχού που έγραψες, τον Θεοφάνη, τους Συνεχιστές, τον Διάκονο, τον Πορφυρογέννητο, τον Μ. Φώτιο. Όλοι αυτοί και όχι ασήμαντοι ελάχιστα μνημονεύουν Έλληνες και Γραικούς εθνοτικά αναλογικά με αυτούς μετά τον 11ο. Και με τα υπόλοιπα ποσοτικά και ποιοτικά που σχολιάστηκαν.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
Ζαποτέκος έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:34 Βλέπεις κάποιον Έλληνα της κλασικής εποχής να διαμαρτύρεται γιατί εγκατέλειψαν το συλλογικό "Δαναοί" ;
Βλέπεις τον Αριστοτέλη ή το Πάριο Χρονικό να διαμαρτύρονται γιατί εγκατέλειψαν τo "Γραικοί" ;![]()
(Ο Ομηρος) στα έπη του χρησιμοποιεί τις ονομασίες Δαναοί, Αργείοι και Αχαιοί. Ούτε βαρβάρους αναφέρει, και τούτο, νομίζω, επειδή δεν είχε ακόμα επικρατήσει το κοινό όνομα Έλληνες, ώστε να τους διακρίνει κανείς όλους μαζί από τους βαρβάρους.
(Θουκυδίδης)
Οι Δαναοί δεν είχαν ακόμα σταθερή συλλογική συνείδηση, αφού δεν είχαν υψώσει τόσο έντονα το τείχος απέναντι στους εθνοτικούς Άλλους (=βάρβαρους). Πόσο μάλλον οι φουκαράδες οι Γραικοί που έβοσκαν στη Θεσσαλία ή στην Ήπειρο.
Οι Έλληνες υποτίθεται ότι είχαν ισχυρή αυτοεικόνα, κι όμως έχασαν το όνομά τους...
Τροφή για σκέψη.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20638
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
αν ηταν χριστιανοι, τοτε οι Αραβες θα τους ελεγαν Ναζιρ και οχι Καφιρ... ισως ειναι αραβες πρωην πρωτοισλαμιστες που εγιναν χριστιανοι, αλλα για τους αραβες ειναι καφιρ.Ζαποτέκος έγραψε: 20 Ιουν 2022, 20:24Δεν είπα ότι έφεραν Νουριστανούς/Καφίρ απ' το Νουριστάν/Καφιριστάν , ούτε Κάφρους ( Ξόσα ) απ' την υποσαχάρια Αφρική. Είπα χριστιανούς από αραβοκρατούμενες περιοχές.taxalata xalasa έγραψε: 20 Ιουν 2022, 17:42 οι νουριστανοί είναι μακρυα για να τους φερει ο ταδε....
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
Τα περί μάγισσας τα λέει ο μονοφυσίτης Ιωάννης ο Νίκιος. Υπάρχουν και άλλοι πιο ουδέτεροι ως φιλικοί ( Σωκράτης , Φιλοστόργιος , Μαλάλας , Θεοφάνης , Σούδα ).raffaello έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:35Pertinax έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:22Δεν έχει σημασία ποιος το δημιούργησε. Σημασία έχει ότι το υιοθέτησαν οι "Ελληνοχριστιανοί". Αυτούσιο, μαζί με το Έλληνες=ειδωλολάτρες (ενώ οι Λατίνοι το άλλαξαν σε Gentiles). Ο ελληνοχριστιανισμός στα καλύτερά του.raffaello έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:10 Όπως αναφέρθηκε αυτή είναι μία παλιά ιστορία - π.Χ. ακόμα - και όχι μόνον των Εβραίων αλλά πολλών λογίων των πρώην Ελληνιστικών περιοχών. Παράδειγμα ο Τατιανός ο Σύρος, 120 - 190 μ.Χ ο οποίος δεν ήταν ακριβώς Χριστιανός https://el.wikipedia.org/wiki/Τατιανός_Ασσύριος . Το τί λίβελλο γράφει εναντίον των Ελλήνων - σαν κουλτούρα - μπορεί να θαυμαστεί εδώ: http://earlychristianwritings.com/text/ ... dress.html .
Δεν ήταν λοιπόν των Χριστιανών μόνον αυτό. Οι Χριστιανοί το αποδέχτηκαν στα πλαίσια της στροφής της κοσμοαντίληψης της Αυτοκρατορίας προς το ιουδαϊκότερον τον 6ο-10ο, κατά τα της Παλαιάς Διαθήκης.![]()
![]()
ΕλληνοΡωμαιοΧριστιανοί. Ας μην λησμονείται ότι μετά τον 11ο άλλαξαν μυαλά και από εκεί που η Υπατία ήταν «μία παγανίστρια, μία φιλόσοφος» που «παρέσυρε τον κυβερνήτη» με τη «μαγεία της», έγινε η «πάνσοφος» με την οποία συγκρινόταν σε γνώσεις η Κομνηνή. Άλλοι καιροί και ήθη.
Ο Νικηφόρος Γρηγοράς ( 14ος αι. ) περιγράφει κάποια Ευδοκία ως μια άλλη Υπατία :
... ὡς Θεανώ τινα Πυθαγορικὴν καὶ Ὑπατίαν ἄλλην ὀνομάζεσθαι ταύτην ...
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
Τι είναι ο πρωτοϊσλαμιστής ; Μήπως εννοείς προϊσλαμιστής ;taxalata xalasa έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:52αν ηταν χριστιανοι, τοτε οι Αραβες θα τους ελεγαν Ναζιρ και οχι Καφιρ... ισως ειναι αραβες πρωην πρωτοισλαμιστες που εγιναν χριστιανοι, αλλα για τους αραβες ειναι καφιρ.Ζαποτέκος έγραψε: 20 Ιουν 2022, 20:24Δεν είπα ότι έφεραν Νουριστανούς/Καφίρ απ' το Νουριστάν/Καφιριστάν , ούτε Κάφρους ( Ξόσα ) απ' την υποσαχάρια Αφρική. Είπα χριστιανούς από αραβοκρατούμενες περιοχές.taxalata xalasa έγραψε: 20 Ιουν 2022, 17:42 οι νουριστανοί είναι μακρυα για να τους φερει ο ταδε....
Πάντως στο wiktionary διαβάζω πως μπορεί να λέγεται κάφρος και ο κάθε μη μουσουλμάνος :
A disbeliever, a denier: someone who rejects or disbelieves in God as per Islam (Arabic: الله Allāh) or the tenets of Islam; or more broadly any non-Muslim.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
Δηλαδή ο Σφραντζής, ο Κριτόβουλος και ο Δούκας πόσες φορές μνημονεύουν "Ρωμαίος" και πόσες φορές "Γραικός/Έλλην" ;raffaello έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:45Ναι, διότι τον 8ο οι επόμενοι έκαιγαν των προηγουμένων στην Εικονομαχία. Αλλά από τον 9ο έχουμε αρκετά και δη διαφωτιστικά.Ζαποτέκος έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:37Δεν έχουν σωθεί τόσα έργα απ' την μεσοβυζαντινή περίοδο όσα απ' την υστεροβυζαντινή για να μπορούμε να συγκρίνουμε.raffaello έγραψε: 19 Ιουν 2022, 20:24 μετά το 11ο οι εθνοτικές αναφορές σε Έλληνες αναλογικά και τα παρεμφερή σχόλια πολλαπλασιάζονται. Μήπως και αυτό δεν έχει σημασία;
Αυτή λοιπόν η διαφορετική mentalite και τα εκ διαμέτρου αντίθετα με το παρελθόν και σαφώς εκπεφρασμένα αφηγήματα προς το ελληνικότερον, υποδεικνύουν διαφορετικό περιεχόμενο στην ταυτότητα Ρωμαίος.
Του Μοναχού που έγραψες, τον Θεοφάνη, τους Συνεχιστές, τον Διάκονο, τον Πορφυρογέννητο, τον Μ. Φώτιο. Όλοι αυτοί και όχι ασήμαντοι ελάχιστα μνημονεύουν Έλληνες και Γραικούς εθνοτικά αναλογικά με αυτούς μετά τον 11ο. Και με τα υπόλοιπα ποσοτικά και ποιοτικά που σχολιάστηκαν.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
Τους Κάρες τους λέει "βαρβαρόφωνους" ο Όμηρος. Μια χαρά τείχος είχαν υψώσει.Pertinax έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:51Ζαποτέκος έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:34 Βλέπεις κάποιον Έλληνα της κλασικής εποχής να διαμαρτύρεται γιατί εγκατέλειψαν το συλλογικό "Δαναοί" ;
Βλέπεις τον Αριστοτέλη ή το Πάριο Χρονικό να διαμαρτύρονται γιατί εγκατέλειψαν τo "Γραικοί" ;![]()
![]()
(Ο Ομηρος) στα έπη του χρησιμοποιεί τις ονομασίες Δαναοί, Αργείοι και Αχαιοί. Ούτε βαρβάρους αναφέρει, και τούτο, νομίζω, επειδή δεν είχε ακόμα επικρατήσει το κοινό όνομα Έλληνες, ώστε να τους διακρίνει κανείς όλους μαζί από τους βαρβάρους.
(Θουκυδίδης)
Οι Δαναοί δεν είχαν ακόμα σταθερή συλλογική συνείδηση, αφού δεν είχαν υψώσει τόσο έντονα το τείχος απέναντι στους εθνοτικούς Άλλους (=βάρβαρους). Πόσο μάλλον οι φουκαράδες οι Γραικοί που έβοσκαν στη Θεσσαλία ή στην Ήπειρο.
Οι Έλληνες υποτίθεται ότι είχαν ισχυρή αυτοεικόνα, κι όμως έχασαν το όνομά τους...
Τροφή για σκέψη.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
Ναι μονοφυσίτης ήταν. Είναι προφανής όμως και η διαφορά. Ο Νικίου τον 7ο κατηγορούσε τους αστρολάβους της Υπατίας και ο Γρηγοράς τον 14ο εξέδωσε εγχειρίδιο πώς να φτιάχνονται αστρολάβοι. Και δεν ήταν μόνος ο Νικίου. Πόσα δεν αναφέρει ο Ινδικοπλεύστης τον 6ο κατά των θεωριών των Ελλήνων; Πού στον Γρηγορά φυσικά δικαιώνονται.Ζαποτέκος έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:57Τα περί μάγισσας τα λέει ο μονοφυσίτης Ιωάννης ο Νίκιος. Υπάρχουν και άλλοι πιο ουδέτεροι ως φιλικοί ( Σωκράτης , Φιλοστόργιος , Μαλάλας , Θεοφάνης , Σούδα ).raffaello έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:35Pertinax έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:22
Δεν έχει σημασία ποιος το δημιούργησε. Σημασία έχει ότι το υιοθέτησαν οι "Ελληνοχριστιανοί". Αυτούσιο, μαζί με το Έλληνες=ειδωλολάτρες (ενώ οι Λατίνοι το άλλαξαν σε Gentiles). Ο ελληνοχριστιανισμός στα καλύτερά του.![]()
![]()
ΕλληνοΡωμαιοΧριστιανοί. Ας μην λησμονείται ότι μετά τον 11ο άλλαξαν μυαλά και από εκεί που η Υπατία ήταν «μία παγανίστρια, μία φιλόσοφος» που «παρέσυρε τον κυβερνήτη» με τη «μαγεία της», έγινε η «πάνσοφος» με την οποία συγκρινόταν σε γνώσεις η Κομνηνή. Άλλοι καιροί και ήθη.
Ο Νικηφόρος Γρηγοράς ( 14ος αι. ) περιγράφει κάποια Ευδοκία ως μια άλλη Υπατία :
... ὡς Θεανώ τινα Πυθαγορικὴν καὶ Ὑπατίαν ἄλλην ὀνομάζεσθαι ταύτην ...
Κοίταξε τα αρχεία σου σχετικά με την συχνότητα και ποιότητα εθνοτικών αναφορών σε Έλληνες μετά τον 11ο. Νομίζω τα έχεις όλα τα χωρία και δεν χρειάζεσαι. Μπορώ να σου πω π.χ πόσες φορές αναφέρει Ρωμαίους - ως σύγχρονούς του - ο Αργυρόπουλος που είναι της ίδιας εποχής με τους άνω: καμία.Ζαποτέκος έγραψε: 20 Ιουν 2022, 23:07Δηλαδή ο Σφραντζής, ο Κριτόβουλος και ο Δούκας πόσες φορές μνημονεύουν "Ρωμαίος" και πόσες φορές "Γραικός/Έλλην" ;raffaello έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:45Ναι, διότι τον 8ο οι επόμενοι έκαιγαν των προηγουμένων στην Εικονομαχία. Αλλά από τον 9ο έχουμε αρκετά και δη διαφωτιστικά.Ζαποτέκος έγραψε: 20 Ιουν 2022, 22:37
Δεν έχουν σωθεί τόσα έργα απ' την μεσοβυζαντινή περίοδο όσα απ' την υστεροβυζαντινή για να μπορούμε να συγκρίνουμε.
Του Μοναχού που έγραψες, τον Θεοφάνη, τους Συνεχιστές, τον Διάκονο, τον Πορφυρογέννητο, τον Μ. Φώτιο. Όλοι αυτοί και όχι ασήμαντοι ελάχιστα μνημονεύουν Έλληνες και Γραικούς εθνοτικά αναλογικά με αυτούς μετά τον 11ο. Και με τα υπόλοιπα ποσοτικά και ποιοτικά που σχολιάστηκαν.
Και όχι μόνον αυτό, έχει και το "θράσσος" να απευθύνεται στους συγκεντρωμένους που τον άκουγαν ως "Έλληνες":
«Ὁρᾶτε δέ ὑμεῖς, ὦ ἄνδρες Ἕλληνες, οὐκ ἄνευ ἀγαθῆς ἡμετέρας τύχης ἐπί τοῦ βασιλείου θρόνου τοῦδε καθήμενον...»
(Περί βασιλείας πρός τόν αὐτοκράτορα Κωνσταντῖνον τόν Παλαιολόγον)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος raffaello την 20 Ιουν 2022, 23:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
Πώς του ξέφυγε του Θουκυδίδη;Ζαποτέκος έγραψε: 20 Ιουν 2022, 23:13 Τους Κάρες τους λέει "βαρβαρόφωνους" ο Όμηρος. Μια χαρά τείχος είχαν υψώσει.![]()
Μήπως διάβαζε διαφορετική βερσιόν;
Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
Με ένα γρήγορο ψάξιμο.raffaello έγραψε: 20 Ιουν 2022, 23:16
Κοίταξε τα αρχεία σου σχετικά με την συχνότητα και ποιότητα εθνοτικών αναφορών σε Έλληνες μετά τον 11ο. Νομίζω τα έχεις όλα τα χωρία και δεν χρειάζεσαι. Μπορώ να σου πω π.χ πόσες φορές αναφέρει Ρωμαίους - ως σύγχρονούς του - ο Αργυρόπουλος που είναι της ίδιας εποχής με τους άνω: καμία.
Στον Σφραντζή βρίσκω 2 Ρωμαίος και κανένα Γραικός/Έλλην.
Στον Ψευδο-σφραντζή βρίσκω 1 Γραικός , 9 Έλληνες και γύρω στα 100 Ρωμαίος.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;
Επειδή το λέει στον Κατάλογο Πλοίων που θεωρείται προγενέστερος ή μεταγενέστερος ή ξεχωριστός απ' το υπόλοιπο σώμα της Ιλιάδας.
Αλλά λέει πως το Έλληνες και συνεπώς το βάρβαροι δεν είχε επικρατήσει. Όχι τα "Αχαιοί" και "Δαναοί". Αυτό εμφανίζονται εκατοντάδες φορές στο έργο.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 994 Απαντήσεις
- 17997 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
-
- 71 Απαντήσεις
- 2703 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
-
- 5 Απαντήσεις
- 936 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΑΙΝΕΙΑΝ06
-
- 0 Απαντήσεις
- 323 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από tanipteros