stergiosbik έγραψε: 22 Σεπ 2018, 22:30
O Oργι δηλωνει υπερμαχος της ηλεκτροκινησης αλλα θελει να παρει Alfa Romeo!
Αλλο θεμα το πασιόνε και αλλο να συγκρινουμε στην ηλεκτροκινηση τα υπεροχα Τεσλα με τις συνειδητες (λογω εσωτερικου ανταγωνισμου) παπαριες των γερμανων.
Δλδ ειναι δυνατον να συγκρινεις την τζουλια με τις παπαρο τριάρες της BMW;
Οχι. οπως δεν ειναι δυνατον να συγκρινεις σε ορους ηλεκτροκινησης την αυτοκινηταρα σε ολα τα επιπεδα τεσλα Model s με το τρικυλινδρο (!!!) 1500 κ.εκ. -μαπα το καρπουζι- BMW 2αρα με αυτονομια ηλεκτρικη 50 χλμ. Δεν χωρα συγκριση ουτε καν με το model X.
Kι απο πανω να βλασφημεις εναντιον της ηλεκτροκινησης.
sys3x έγραψε: 22 Σεπ 2018, 22:50
Φορτίζει από το φρενάρισμα πάντως.
φορτίζουν σίγουρα απο το φρενάρισμα, έκανα μερικές δοκιμές με το μονόκυκλο και κατεβαίνοντας μία κατηφόρα, παίρνω πίσω το ένα τέταρτο της ενέργειας που χρειάζομαι να την ανέβω. Γενικά πάντως οκ, η ηλεκτροκίνηση είναι απίθανη
Έλα ρε! Έχει ρητζενερέητηβ μπρέηκινγκ το μονοκυκλάκι;
Είναι κινέζικο γι' αυτό. (:
Σοβαρά εντυπωσιακό.
Δέν θά μπορούσε νά φορτίζει ή μπαταρία τών ηλεκτροκινούμενων από τήν κίνηση τών αμαξιών ;
Βρε μήπως είσαι ο σεισμίκ;
Φορτίζει από το φρενάρισμα πάντως.
Σώωωπα. Αυτό εννοούσε;
Ξέρεις ότι παράγεται ηλεκτρισμός όταν <ζουλάς> ένα πιεζοηλεκτρικό κρύσταλλο;
Οι δρόμοι θα είναι στρωμένοι με πιεζοηλεκτρικούς κρυστάλλους.
Καθώς το αυτοκίνητο θα κινείται στο δρόμο πατώντας τους κρυστάλλους θα παράγεται ρεύμα.
Το ρεύμα αυτό με την κατάλληλη διάταξη θα φορτίζει επαγωγικά το αυτοκίνητο.
Το πατεντάρω αύριο.
sys3x έγραψε: 22 Σεπ 2018, 22:58
Δεν έχω πρόχειρα τιμές να σου δώσω αλλά ήδη η απόδοση πέφτει πολύ λιγότερο σίγουρα από ότι νομίζεις.
έχει μισό δίκιο, αν τις λιθιου τις πάς στα 4.20 βολτ και τις αφήσεις εκεί 3 μήνες, χάνουν το 40% για πάντα, και γενικα εχουν 500-600 κύκλους. Αρκεί να τις πας στα 4.10 όμως για να έχεις 2 χιλιάδες κύκλους ζωής, και αρκεί να τις αποθηκεύσεις στα 3.85 βολτ, για να μην χάσεις πάνω απο 1% το έτος. Γενικά ειναι μιά χαρά, ελπίζουμε σε μία καλή επανάσταση, αλλά και τώρα φοβερές είναι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 22 Σεπ 2018, 23:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Μηχανικός έγραψε: 22 Σεπ 2018, 22:34
Πόσο δύσκολο να σκεφτείτε ότι οι μπαταρίες <πέφτουν> με το χρόνο, οπότε η αυτονομία μειώνεται;
Πόση είναι η αυτονομία των αυτοκινήτων που λέτε μετά από 2, 3, 4, 5 χρόνια;
Και μετά από μερικά χρόνια οι μπαταρίες τα φτύνουν τελείως και θέλουν άλλαγμα.
Το σημαντικότερο κόστος στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι η αλλαγή των μπαταριών.
Και οι μπαταρίες λιθίου <γερνάνε> όχι μόνο από τις επαναφορτίσεις, αλλά και με τον χρόνο.
Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μετά από μερικά χρόνια κλεισμένο στο γκαράζ ή με ελάχιστα χιλιόμετρα θα θέλει αλλαγή μπαταριών ενώ σε ένα συμβατικό ο κινητήρας θα ήταν ακόμα καινούργιος.
Πόσο στοιχίζει η αλλαγή των μπαταριών στα αυτοκίνητα που λέτε;
Πόσο τελικά θα κοστίσει το χιλιόμετρο άμα κάνεις λίγα χιλιόμετρα και οι μπαταρίες πεθάνουν από γεράματα ή άμα κάνεις πολλά χιλιόμετρα και οι μπαταρίες πεθάνουν από τις πολλές επαναφορτίσεις;
Πέφτει η μέγιστη χωρητικότητα όντως αλλά όχι όσο νομίζεις και ήδη έχει ξεκινήσει να δημιουργείται ολόκληρη βιομηχανία γύρω από την δεύτερη και τρίτη ζωή των μπαταριών μεγάλης χωρητικότητας.
Δεν έχω πρόχειρα τιμές να σου δώσω αλλά ήδη η απόδοση πέφτει πολύ λιγότερο σίγουρα από ότι νομίζεις.
Δηλαδή οι μπαταρίες σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι καλύτερες από τις μπαταρίες των κινητών και των λάπτοπ;
Θα διαμαρτυρηθώ στην Samsung και HP.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Μηχανικός την 22 Σεπ 2018, 23:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
sys3x έγραψε: 22 Σεπ 2018, 22:58
Δεν έχω πρόχειρα τιμές να σου δώσω αλλά ήδη η απόδοση πέφτει πολύ λιγότερο σίγουρα από ότι νομίζεις.
έχει μισό δίκιο, αν τις λιθιου τις πάς στα 4.20 βολτ και τις αφήσεις εκεί 3 μήνες, χάνουν το 40% για πάντα, και γενικα εχουν 500-600 κύκλους. Αρκεί να τις πας στα 4.10 όμως για να έχεις 2 χιλιάδες κύκλους ζωής, και αρκεί να τις αποθηκεύσεις στα 3.85 βολτ, για να μην χάσεις πάνω απο 1% το έτος. Γενικά ειναι μιά χαρά, ελπίζουμε σε μία καλή επανάσταση, αλλά και τώρα φοβερές είναι.
Πολλά από αυτά νομίζω τα διαχειρίζεται μόνο του το "αυτοκίνητο" και τηρουμένων κάποιων όρων χρήσης η απόδοση τους πέφτει πολύ λίγο σχετικά μέχρι τα 300.000 χλμ ξέρω γω. Πολύ αξιοπρεπή συμπεριφορά και μόνο θα βελτιώνεται και θα φθηνένει.
Μηχανικός έγραψε: 22 Σεπ 2018, 22:34
Πόσο δύσκολο να σκεφτείτε ότι οι μπαταρίες <πέφτουν> με το χρόνο, οπότε η αυτονομία μειώνεται;
Πόση είναι η αυτονομία των αυτοκινήτων που λέτε μετά από 2, 3, 4, 5 χρόνια;
Και μετά από μερικά χρόνια οι μπαταρίες τα φτύνουν τελείως και θέλουν άλλαγμα.
Το σημαντικότερο κόστος στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι η αλλαγή των μπαταριών.
Και οι μπαταρίες λιθίου <γερνάνε> όχι μόνο από τις επαναφορτίσεις, αλλά και με τον χρόνο.
Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μετά από μερικά χρόνια κλεισμένο στο γκαράζ ή με ελάχιστα χιλιόμετρα θα θέλει αλλαγή μπαταριών ενώ σε ένα συμβατικό ο κινητήρας θα ήταν ακόμα καινούργιος.
Πόσο στοιχίζει η αλλαγή των μπαταριών στα αυτοκίνητα που λέτε;
Πόσο τελικά θα κοστίσει το χιλιόμετρο άμα κάνεις λίγα χιλιόμετρα και οι μπαταρίες πεθάνουν από γεράματα ή άμα κάνεις πολλά χιλιόμετρα και οι μπαταρίες πεθάνουν από τις πολλές επαναφορτίσεις;
Οχτώ χρόνια και έχω έχτρα εγγύηση - που εγκρίνεται από το Λονδίνο ονλάιν, όταν συνδέεται το τουτού στο p/c του συνεργείου - έναντι 70 ευρώ ετησίως. Η μπαταρία είναι οκ, αλλιώς δεν θα την έδιναν.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Πέτσακας, η audi δεν έχει κάνει ακόμη τίποτα σπουδαίο ή καινοτόμο πάνω στην ηλεκτροκίνηση αλλά μόνο τα audi αξίζουν.
Εεεε- μαααα...
Να σημειωθεί εδώ παρακαλώ πόσο αντικειμενικός είμαι απέναντι σας ασχέτως αν είμαι φανατικός χρυσαυγίτης όπως κατάφερε και μας αποκάλυψε σήμερα ο νάνος, μέχρι και εγώ εντυπωσιάστηκα που δεν το ήξερα καν.
(: