Δε μιλάνε για Ελλάδα.
Γράφει:
Μείωση ορίων ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους τουλάχιστον κατά 10 χιλιόμετρα ανά ώρα ισούται με 430.000 βαρέλια λιγότερα.
Αυτό στην Ελλάδα σημαίνει πηγαίνω πατημένος και προσπερνάω από δεξιά πατώντας στη ΛΕΑ.
Τηλεργασία έως τρεις φορές την εβδομάδα μπορεί να οδηγήσει σε εξοικονόμηση 500.000 βαρελιών πετρελαίου. Μια ημέρα τηλεργασίας ισοδυναμεί με 170.000 λιγότερα βαρέλια πετρελαίου ημερησίως.
Αυτό στην Ελλάδα για τους περισσότερους σημαίνει καμία ημέρα.
Κοινή χρήση αυτοκινήτου με άλλους ανθρώπους και ήπια οικονομική ενίσχυση σημαίνει 470.000 λιγότερα βαρέλια.
Αυτό στην Ελλάδα σημαίνει αύξηση της κίνησης και της συνολικής κατανάλωσης διότι κλείνω το ένα ρεύμα κυκλοφορίας μέχρι να κατέβει ο άνθρωπος που πηγαίνουμε μαζί στη δουλειά.
Κυριακές χωρίς αυτοκίνητα στις πόλεις σημαίνει 380.000 βαρέλια λιγότερα, ενώ η χρήση μονών – ζυγών στις πόλεις εξοικονομεί 210.000 βαρέλια πετρέλαιο.
Αυτό στην Ελλάδα σημαίνει ότι στην Αλεξάνδρας, το Καλλιμάρμαρο και αλλού πηγαίνω τέρμα αριστερά για να μη μπορούν να με σταματήσουν και τις Κυριακές ευκαιρία για Χαλκίδα, Λαύριο, ή το εκπτωτικό αν είναι ανοιχτό.
Για εξοικονόμηση ενέργειας προτείνονται επίσης: περιορισμός του αριθμού των αεροπορικών ταξιδιών για επαγγελματικούς λόγους, χρήση ηλεκτρικών οχημάτων και τρένων αντί για αεροπλάνα.
Αυτό στην Ελλάδα δεν υπάρχει αφού με τραίνα δεν πας στα νησιά. Βασικά δεν πας πουθενά και ηλεκτρικά δεν υπάρχουν, και αν υπάρχουν δεν υπάρχουν φορτιστές. Και αν υπάρχουν φορτιστές καίνε πετρέλαιο ή φυσικό αέριο.