Βασικά ενα μεγαλο προβλημα σε ολα αυτα ειναι πως ο καταναλωτης δεν γνωριζει τα δικαιωματα του (ενω οι εταιρειες τα γνωριζουν), και δεν τα γνωριζει γιατί
το κράτος δεν θελει να τα γνωριζει τα δικαιωματα του ο καταναλωτης.
Uppercut έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:49
Η ιστορία, όσο συνοπτικότερα γίνεται: Για κάποιον λόγο είχα μείνει χωρίς κάποιο πρόγραμμα (στη vodafone) κι έσκαγα πενηντάρια για λίγους μήνες. Πάω λοιπόν σε ένα κατάστημα τον Νοέμβριο, μου προτείνουν ένα προγραμματάκι με 16 ευρώ. Μου το στέλνουν, το δέχομαι, όλα καλά. Μετά από λίγο καιρό, έρχεται ο λογαριασμός 50 πάλι. Anyways, το ίδιο έγινε και τον Δεκέμβριο και δεν τους έχω πληρώσει τίποτα. Μιλάω με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και πάει κάπως έτσι:
Άπερ:Έχω κάνει συμβόλαιο 16 και μου έρχεται πάλι 50
Γκέι Βονταφονάς:Ναι, έχετε κάνει αλλά έχει ακυρωθεί.
-Γιατί έχει ακυρωθεί;
-Δεν ξέρουμε.
-Και ποιος ξέρει;
-
Αυτός. Το κατάστημα που σας έκανε το συμβόλαιο.
-Πώς γίνεται να το ακυρώνετε μονομερώς;
-Δεν ξέρω, το κατάστημα ξέρει.
-Γιατί δεν το διορθώνετε;
-Να πληρώσετε πρώτα και θα το δούμε.
-Δεν υπάρχει περίπτωση. Θα το διορθώσετε με βάση το συμβόλαιό μου.
Το ίδιο το κατάστημα δεν το σηκώνει ποτέ και όταν πήγα μου λένε ότι δεν έχουν ενημερωθεί για τίποτα, ξέρουν ότι έχει ακυρωθεί αλλά δεν ξέρουν γιατί. Μιλάω πάλι με τους τηλεφωνικούς, όπου φτάνω στον προϊστάμενο που μου λέει ότι έχω δίκιο κι ότι φαίνεται πως το έχω υπογράψει, αλλά για κάποιον λόγο έχει ακυρωθεί, να πάω από το κατάστημα να υπογράψω εκ νέου και θα το διορθώσουν μετά. Προφανώς εγώ δεν πρόκειται να υπογράψω ξανά συμβόλαιο και να περιμένω να μου διορθώσουν την απάτη τους. Ούτε, ακόμα κι αν υπήρχε εγγύηση ότι θα την διορθώσουν, θα γίνομαι εγώ χαμάλης για το δικό τους λάθος/απάτη.
Καταγγελια στην
ΕΕΤΤ ! Ειναι η ρυθμιστικη αρχη, ο εποπτης δηλ. για τις τηλεπικοινωνιες ! Η καταγγελια γινεται μεσα απο την πολυ ωραια πλατφορμα της ΕΕΤΤ.
Με αυτον τον τροπο δεν εχω πληρωσει 2 λογαριασμους με ανατιμησεις για τις οποιες ουδεποτε ειχα ενημερωθει και συναινεσει, τελη απενεργοποιησης και ποινες της πουτσας > 200 ευρω τα τελευταια 12 χρονια.
Η ΕΕΤΤ ελεγχει το αιτημα και το πρωωθει στον παροχο. Ο παροχος απαντα στην ΕΕΤΤ και κανει cc εσενα τοσο σε email οσο και σε χαρντκοπι που ταχυδρομειται στο σπιτι σου. Εσυ αν κρινεις οτι ο παραχος λεει πιπες (που κατα κανονα λεει) ξαναστελνεις απαντηση στην ΕΕΤΤ με ρεφερενς στην αρχικη καταγγελια, που θα την ξαναπροωθησει στον παροχο κλπ.
Ουσιαστικα ο ΕΕΤΤ εποπτευει την έγγραφη διαπραγματευση η οποια έχει νομικη ισχύ σε δικαστηριο, δηλ. αποτελει εγγραφο προς νομικη χρηση. Σε ολες τις περιπτωσεις ολες οι ποινες και ολα τα τελη απενεργοποιησης ολες οι υπερχρεωσεις σβηστηκαν σαν "ενδειξη καλής θελήσεως και συνεργασίας" οταν τηλεφωνικα χρησιμοποιωντας τα ιδια επιχειρηματα βριζανε ... !
Ενω σε Wind δεν πληρωσα ολοκληρους λογαριασμους που δεν δεχτηκαν να αποσυρουν τις ανατιμησεις και μετα απο απειλη για αγωγη επιβλεποντος του ΕΕΤΤ, μου ζητησαν συγγνωμη και δεν με ξαναενοχλησαν χωρις να πληρωσω τπτ.
Γενικα παιζει μεγαλη απατη και με τις ανανεωσεις προσφορων τηλεφωνικως που υποτιθεται μαγνητοφωνουνε τη συνομιλια και η μαγνητοφωνηση ειναι το συμβολαιο και πιπες καμαρωτες και στη συνεχεια χρεωνουνε οτι γουσταρουνε σε νταβατζης μοουντ.
Ολα τα τηλεφωνικα συμβολαια στην πραγματικοτητα ειναι απατη και δεν εχουν κανενα νομικο αντικρυσμα. Οσες φορες ζητησα να γινει η απομαγνητοφωνηση για να πειστω σε αυτα που λεγαν πως συναινεσα απαντουσαν πως τα αρχεια των μαγνητοφωνησεων διατηρουνται 6 μηνες τη στιγμη που το συμβολαιο ειναι 24μηνο

ή οτι δεν μπορουν να μου στειλουν αντιγραφο γιατι η απομαγνητοφωνηση χρειαζεται εισαγγελεα που προφανως δεν ηταν δικο μου προβλημα οποτε δεν αναγνωριζα οτι υπαρχει συμβολαιο και οτι συναινεσα στο οτιδηποτε.
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.