έργο_μακέτο έγραψε: 20 Μαρ 2022, 16:52
Οι θρήσκοι στην οικογένειά μου θεωρούν ιστορικό γεγονός τον κατακλυσμό του Νώε.
Ναι αυτό ένα μεγάλο πρόβλημα...
Και αυτό γιατί κανένας δεν τους έμαθε ιστορία, καθότι όλοι είχαν συμφέροντα να μην μάθουν ποτέ οι άνθρωποι την πραγματική ιστορία τους!!!
Άντε τώρα να εξηγήσεις στους θρήσκους ότι η πρώτη αναφορά στον κατακλυσμό είναι από τους Σουμέριους περί το 3000 π.χ....
.
Αντε να του εξηγήσει τώρα κάποιος του παραπάνω ημιτρελου το γεγονός, ότι το αρχαιότερο γραπτό δεν σημαίνει αρχαιότερη παράδοση
Οι άνθρωποι πολύ προτού αρχίσουν να γράφουν είχαν προφορικές παραδόσεις
George_V έγραψε: 20 Μαρ 2022, 19:13
Πλησιαζει το Πάσχα και θα χουμε φέτος αλλη μια απο τα ιδια...
Τσουρεκια θα μας τα κανουν παλι με τα θρησκευτικα νηματα.
Ποτε σκοτωσε ο Αγιωργης το δράκο, Το Αγιο Φως, Το Ευαγγελιο του Ιουδα και αλλα πολλα νηματα.
Καθε χρόνο τα ιδια.
Το πρόβλημα τόσο με τη θρησκεία όσο και με την πολιτική είναι ότι σπάνια γίνεται αντικείμενο σοβαρού διαλόγου από το μέσο άνθρωπο. Κι είναι κρίμα γιατί θα μαθαίναμε όλοι τόσα πολλά.
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
George_V έγραψε: 20 Μαρ 2022, 19:13
Πλησιαζει το Πάσχα και θα χουμε φέτος αλλη μια απο τα ιδια...
Τσουρεκια θα μας τα κανουν παλι με τα θρησκευτικα νηματα.
Ποτε σκοτωσε ο Αγιωργης το δράκο, Το Αγιο Φως, Το Ευαγγελιο του Ιουδα και αλλα πολλα νηματα.
Καθε χρόνο τα ιδια.
Το πρόβλημα τόσο με τη θρησκεία όσο και με την πολιτική είναι ότι σπάνια γίνεται αντικείμενο σοβαρού διαλόγου από το μέσο άνθρωπο. Κι είναι κρίμα γιατί θα μαθαίναμε όλοι τόσα πολλά.
Αν δεν υπηρχε τοση αρνητικοτητα θα μπορουσε να γινει ενας γονιμος διαλογος ακομα και στη θρησκειολογια και θα ωφελουνταν πολλοι.
Προφανως δε σκοπευουν οι μεν να τους κανουν ολους αθεους και οι δε να τους βαφτισουν ολους χριστιανους αλλα οταν ο διαλογος γινεται με αρνητικοτητα και οπαδικο χαρακτηρα ε τι να το κανεις?
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Κάποιος βέβαια θα 'λεγε ότι θρησκεία/πολιτική και γόνιμος διάλογος είναι σχήμα οξύμωρο. Ειδικά όταν οι συμμετέχοντες αρνούνται να συνειδητοποιήσουν ότι η "αντικειμενικότητά" τους είναι ένα σύστημα πεποιθήσεων απ'τα πολλά που υπάρχουν.
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
έργο_μακέτο έγραψε: 20 Μαρ 2022, 19:19
Κάποιος βέβαια θα 'λεγε ότι θρησκεία/πολιτική και γόνιμος διάλογος είναι σχήμα οξύμωρο. Ειδικά όταν οι συμμετέχοντες αρνούνται να συνειδητοποιήσουν ότι η "αντικειμενικότητά" τους είναι ένα σύστημα πεποιθήσεων απ'τα πολλά που υπάρχουν.
Νομιζεις οτι δυο ατομα με διαμετρικα αντιθετες αποψεις δεν μπορουν να συζητησουν ομαλα?
Εγω σου λεω οτι γινεται αρκει να μην υπαρχει αρνητικοτητα και πιεση εκατέρωθεν.
Αμα ο ενας οι και οι δυο (η οσοι ειναι) μπουν στον διαλογο με διαθεση οπως μπαινουν σε ενα ρινγκ και με προθεση να ταπεινώσουν τον άλλο και να τον γελοιοποιησουν οχι τοτε δεν υπαρχει περιπτωση γονιμου διαλογου.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
έργο_μακέτο έγραψε: 20 Μαρ 2022, 19:19
Κάποιος βέβαια θα 'λεγε ότι θρησκεία/πολιτική και γόνιμος διάλογος είναι σχήμα οξύμωρο. Ειδικά όταν οι συμμετέχοντες αρνούνται να συνειδητοποιήσουν ότι η "αντικειμενικότητά" τους είναι ένα σύστημα πεποιθήσεων απ'τα πολλά που υπάρχουν.
Νομιζεις οτι δυο ατομα με διαμετρικα αντιθετες αποψεις δεν μπορουν να συζητησουν ομαλα?
Εγω σου λεω οτι γινεται αρκει να μην υπαρχει αρνητικοτητα και πιεση εκατέρωθεν.
Αμα ο ενας οι και οι δυο (η οσοι ειναι) μπουν στον διαλογο με διαθεση οπως μπαινουν σε ενα ρινγκ και με προθεση να ταπεινώσουν τον άλλο και να τον γελοιοποιησουν οχι τοτε δεν υπαρχει περιπτωση γονιμου διαλογου.
Για να υπάρξει ένας εποικοδομητικός διάλογος πρέπει πρώτα να υπάρχει μια κοινή βάση. Αν εγώ έχω το 'x σύστημα πεποιθήσεων κι εσύ το 'y η ελάχιστη κοινή βάση που μπορεί να υπάρξει είναι τα πραγματολογικά δεδομένα, τα οποία υπάρχουν ανεξάρτητα από τις πεποιθήσεις μας. Τι γίνεται όμως όταν οι πεποιθήσεις επηρεάζουν τον τρόπο που τα βλέπουμε. Το 'x που πιστεύει ένας άνθρωπος υποσυνείδητα επηρεάζει την αντίληψή του και προσδοκεί επιβεβαίωση μέσω αυτής. Συνεπώς, το ον όπως γίνεται αντιληπτό από την πεποίθηση 'x μπορεί να μην έχει καμία σχέση τόσο με το πώς γίνεται αντιληπτό από την πεποίθηση 'y όσο και με το πως υφίσταται πραγματικά.
Νομίζω κάθε διάλογος μεταξύ ατόμων διαφορετικής κοσμοθεωρίας πρέπει να τίθεται στη βάση του ότι οι συμμετέχοντες προσπαθούν να προσδιορίσουν το πραγματικό μέσω μια διαλλεκτικής πάλης ανάμεσα σε υποκειμενικές η διυποκειμενικές φαινομενικότητες. Τι γίνεται όμως όταν δεν μπορούν να το κάνουν αυτό. Ο άνθρωπος που θεωρεί την επιστήμη ως την μόνη πηγή αντικειμενικής γνώσης θα δυσκολευτεί αρκετά να λάβει έστω και ως υποκειμενική παράθεση στο διάλογο την πίστη ενός δημιουργιστή ότι ο κόσμος δημιουργήθηκε μέσα σε 7 ημέρες από τον Θεό κι ότι ο άνθρωπος πλάστηκε κυριολεκτικά με χώμα και αίμα. Τούμπαλιν, ο δημιουργιστής θεωρεί τόσο δεδομένη την παραπάνω πίστη που η ενδεχόμενη άρνησή της ισοδυναμεί με άρνηση βασικών φυσικών/επιστημονικών δεδομένως, όπως για παράδειγμα ο νόμος της βαρύτητας.
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Для пользы дела мне необходимы военные полномочия. В таком случае я буду сам, без формальностей свергать тех командармов и комиссаров, которые губят дело. Так мне подсказывают интересы дела, и, конечно, отсутствие бумажки от Троцкого меня не остановит.
τα θηρία στην μυθολογία ήταν άνθρωποι με θηριώδη χαρακτήρα που ενέδωσαν στην κακία και προκάλεσαν συμφορές και οι μυθολογοι τους περιγράψαν σαν "θηρία". Ο δράκος είναι μια τέτοια αλληγορία αντιπροσωπεύει κάποιον άνθρωπο μάλλον ειδωλολάτρη που σκότωσε ο Άγιος Γεώργιος όπως και ο Άγιος Δημήτριος άλλες φορές σε αγιογραφία δείχνει να σκοτώνει δράκο και άλλες φορές άνθρωπο τύραννο.
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!