Λέω να το πάμε ανάποδα. Να μου πεις εσύ πόσα λεφτά έχανε το κράτος από τον ΟΣΕ και πόσα λεφτά χάνει τώρα. Προφανώς, αφού δεν περίμενες να το μάθεις από εμένα, γνωρίζεις ακριβώς.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:09ναι ντάξει εσένα περίμενα για να μάθω ότι ο ΟΣΕ έσπασε. Συνέχισε να κάνεις την πάπια τώρα για το πόσα λεφτά έχανε το κράτος από τον ΟΣΕΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:04Αν χρειάστηκε 10 παραθέσεις για να καταλάβεις ότι άλλο ΟΣΕ, άλλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα χρειαστούν πολλά περισσότερα για να σου απαντήσω το γιατί έγινε, και το αν η σημερινή ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι κερδοφόρα ή ο ΟΣΕ, υπεύθυνος για τις υποδομές μπορεί να είναι κερδοφόρος.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 14:43
ναι ρε, με τάπωσες αφού![]()
Δεν με λες , ο ΟΣΕ γιατί έσπασε, ιδιωτικοποιήθηκε και μάλιστα με τις ευλογίες των ζάιων για 45Μ όταν ο Σαμ ήθελε να τον πουλήσει για 300Μ;
Οπότε γάμα το. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τώρα με τους ιταλούς που την αγόρασε κρατική τους εταιρεία πετάει. Τέρμα τα κομμένα δρομολόγια, ζήτω η ενημέρωση, και δόξα τις σακούλες με τα κέρδη που δίνει στο ελληνικό δημόσιο...
Τουλάχιστον, γλυτώνω από 40 δημοσιεύσεις για να σε κάνω να το γυρίσεις και πάλι στην τρελή...![]()
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
α μάλιστα, λες να συνεχίσεις να κάνεις την πάπια οκΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:16Λέω να το πάμε ανάποδα. Να μου πεις εσύ πόσα λεφτά έχανε το κράτος από τον ΟΣΕ και πόσα λεφτά χάνει τώρα. Προφανώς, αφού δεν περίμενες να το μάθεις από εμένα, γνωρίζεις ακριβώς.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:09ναι ντάξει εσένα περίμενα για να μάθω ότι ο ΟΣΕ έσπασε. Συνέχισε να κάνεις την πάπια τώρα για το πόσα λεφτά έχανε το κράτος από τον ΟΣΕΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:04
Αν χρειάστηκε 10 παραθέσεις για να καταλάβεις ότι άλλο ΟΣΕ, άλλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα χρειαστούν πολλά περισσότερα για να σου απαντήσω το γιατί έγινε, και το αν η σημερινή ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι κερδοφόρα ή ο ΟΣΕ, υπεύθυνος για τις υποδομές μπορεί να είναι κερδοφόρος.
Οπότε γάμα το. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τώρα με τους ιταλούς που την αγόρασε κρατική τους εταιρεία πετάει. Τέρμα τα κομμένα δρομολόγια, ζήτω η ενημέρωση, και δόξα τις σακούλες με τα κέρδη που δίνει στο ελληνικό δημόσιο...
Τουλάχιστον, γλυτώνω από 40 δημοσιεύσεις για να σε κάνω να το γυρίσεις και πάλι στην τρελή...![]()
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Δεν κάνω την πάπια, απλά περιμένω να μου δώσεις τα στοιχεία των όσων γνωρίζεις. Τι ποιο λογικό; Αφού ξέρεις και έχεις δίκιο.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:17α μάλιστα, λες να συνεχίσεις να κάνεις την πάπια οκΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:16Λέω να το πάμε ανάποδα. Να μου πεις εσύ πόσα λεφτά έχανε το κράτος από τον ΟΣΕ και πόσα λεφτά χάνει τώρα. Προφανώς, αφού δεν περίμενες να το μάθεις από εμένα, γνωρίζεις ακριβώς.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:09
ναι ντάξει εσένα περίμενα για να μάθω ότι ο ΟΣΕ έσπασε. Συνέχισε να κάνεις την πάπια τώρα για το πόσα λεφτά έχανε το κράτος από τον ΟΣΕ![]()
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
το 19 μόνο μπήκε μέσα 461 εκΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:23Δεν κάνω την πάπια, απλά περιμένω να μου δώσεις τα στοιχεία των όσων γνωρίζεις. Τι ποιο λογικό; Αφού ξέρεις και έχεις δίκιο.Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:17α μάλιστα, λες να συνεχίσεις να κάνεις την πάπια οκΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:16
Λέω να το πάμε ανάποδα. Να μου πεις εσύ πόσα λεφτά έχανε το κράτος από τον ΟΣΕ και πόσα λεφτά χάνει τώρα. Προφανώς, αφού δεν περίμενες να το μάθεις από εμένα, γνωρίζεις ακριβώς.![]()
![]()
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Το 2019 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν κρατική;Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:25το 19 μόνο μπήκε μέσα 461 εκΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:23Δεν κάνω την πάπια, απλά περιμένω να μου δώσεις τα στοιχεία των όσων γνωρίζεις. Τι ποιο λογικό; Αφού ξέρεις και έχεις δίκιο.![]()
![]()
Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου τώρα που έσπασε και πωλήσθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έπρεπε να μην μπαίνουν μέσα.
Δώσε μας και άλλα τέτοια στοιχεία παρακαλώ...
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
όχι τρακάλιη τραινοσέ δεν ήταν και κανένας δεν είπε ότι ο ΟΣΕ έμαπινε μέσα μόνο από το κομμάτι των τραίνων . Έμπαινε μέσα και από τα τραίναΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:28Το 2019 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν κρατική;Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:25το 19 μόνο μπήκε μέσα 461 εκΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:23
Δεν κάνω την πάπια, απλά περιμένω να μου δώσεις τα στοιχεία των όσων γνωρίζεις. Τι ποιο λογικό; Αφού ξέρεις και έχεις δίκιο.![]()
![]()
![]()
Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου τώρα που έσπασε και πωλήσθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έπρεπε να μην μπαίνουν μέσα.![]()
Δώσε μας και άλλα τέτοια στοιχεία παρακαλώ...
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Ρωτήστε κανέναν επιβάτη πως τους έχει ξεσκίσει στις περικοπές, ακυρώσεις δρομολογίων, καθυστερήσεις ( και 2 ώρες!!) πέρυσι και φέτος ο... ιταλικής ιδιοκτησίας ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Συνεχίστε.
Συνεχίστε.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Ρετάρεις και δεν γράφεις σωστά. Πιες νερό, ηρέμησε και τα ξαναλέμε...Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:42όχι τρακάλιη τραινοσέ δεν ήταν και κανένας δεν είπε ότι ο ΟΣΕ έμαπινε μέσα μόνο από το κομμάτι των τραίνων . Έμπαινε μέσα και από τα τραίναΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:28Το 2019 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν κρατική;![]()
Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου τώρα που έσπασε και πωλήσθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έπρεπε να μην μπαίνουν μέσα.![]()
Δώσε μας και άλλα τέτοια στοιχεία παρακαλώ...
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
οκ ντόναλντΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:44Ρετάρεις και δεν γράφεις σωστά. Πιες νερό, ηρέμησε και τα ξαναλέμε...Δημοκράτης έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:42όχι τρακάλιη τραινοσέ δεν ήταν και κανένας δεν είπε ότι ο ΟΣΕ έμαπινε μέσα μόνο από το κομμάτι των τραίνων . Έμπαινε μέσα και από τα τραίναΕμπεδοκλής έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:28
Το 2019 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν κρατική;![]()
Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου τώρα που έσπασε και πωλήσθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έπρεπε να μην μπαίνουν μέσα.![]()
Δώσε μας και άλλα τέτοια στοιχεία παρακαλώ...
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Μεταξύ μας τώρα, τα τραίνα δεν έπρεπε να δωθούν στους Ιταλούς..
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Αφού σου λέει ο φίλος ότι όλα είναι καλά...Στύγιος έγραψε: 09 Φεβ 2022, 15:43 Ρωτήστε κανέναν επιβάτη πως τους έχει ξεσκίσει στις περικοπές, ακυρώσεις δρομολογίων, καθυστερήσεις ( και 2 ώρες!!) πέρυσι και φέτος ο... ιταλικής ιδιοκτησίας ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Συνεχίστε.![]()
Η βλάβη πάει γόνατο και οι ακυρώσεις το ίδιο σε αστικό και εθνικό επίπεδο. Και φυσικά η ενημέρωση. Έχουν τηλέφωνο που χρεώνει και κανείς δεν ξέρει να σου απαντήσει τί πάει στραβά... 5 χρόνια τώρα κοροϊδεύουν ότι θα φέρνουν τραίνα από την Ιταλία και τίποτε άλλο...
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Ο ιδιωτικος τομεας μπορει να εχει αποτελεσματα μονο εκει που υπαρχει μεγαλη προσφορα και πολλαπλες επιλογες. Τα τραινα ειναι εκει που ειναι, γραμμες αλλες δεν μπορουν να γινουν, οποτε ανταγωνισμος και καλυτερη προσφορα ειναι αδυνατον να υπαρξει.
Αλλωστε η Trenitalia κρατικη ειναι.
Αλλωστε η Trenitalia κρατικη ειναι.
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
υπήρξε κάποιος έλληνας επενδυτής που έδειξε ενδιαφέρον και δεν επιλέχθηκε;
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
η τραινιτάλια είναι κρατική αλλά δεν ανήκει στο ελληνικό δημόσιο. Δεν πάει ο κάθε ένας να διορίσει τους κομματικούς τους πελάτες, δεν ρυθμίζει το πως λειτουργεί ο οργανισμός με βάση το πολιτικό κόστος κτλaxilmar έγραψε: 09 Φεβ 2022, 16:39 Ο ιδιωτικος τομεας μπορει να εχει αποτελεσματα μονο εκει που υπαρχει μεγαλη προσφορα και πολλαπλες επιλογες. Τα τραινα ειναι εκει που ειναι, γραμμες αλλες δεν μπορουν να γινουν, οποτε ανταγωνισμος και καλυτερη προσφορα ειναι αδυνατον να υπαρξει.
Αλλωστε η Trenitalia κρατικη ειναι.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Στο επόμενο μάθημα θα μάθεις τη διαπλοκή στον ιδιωτικό τομέα. Ειδικά αυτόν που το κράτος δίνει το τα 2/3 των εσόδων ...
Αλλά θα πρέπει να περάσεις πρώτα το άλλο μάθημα...
Αλλά θα πρέπει να περάσεις πρώτα το άλλο μάθημα...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 5 Απαντήσεις
- 310 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από micmic
-
- 29 Απαντήσεις
- 810 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
-
- 10 Απαντήσεις
- 556 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis