O I έγραψε: 05 Φεβ 2022, 23:36
taxalata xalasa έγραψε: 05 Φεβ 2022, 22:57
Έτσι ταπεινώσαμε την ειδωλολατρεία.
Όλη η ιστορία τής Εκκλησίας σε παραστάσεις από τη ζωή Της. Τη διαβάζουν ακόμα και οι αγράμματοι, που ήταν το πλείστον των ανθρώπων -70 χρόνια plus...και γενικά για να γνωρίζει ο εκκλησιαζόμενος σε ποιο χώρο βρίσκεται...
Σοφό
.,
taxalata xalasa έγραψε: 07 Φεβ 2022, 22:25
και καθολου ειδωλολατρεία.... αυτά τα κάνουν οι άλλοι.... εσύ με ποιούς είσαι; με μας ή με τους άλλους;
taxalata xalasa έγραψε: 08 Φεβ 2022, 20:22
O I έγραψε: 08 Φεβ 2022, 05:43
Κοίτα διαζευγμένε
όπως στο εξηγώ; Καθόλου
Στην τελική ας κάνει ότι θέλει ο καθένας, αρκεί να μη μού γαμα την Πατρίδα, την Πίστη και τη λογική.
Φυσικά και θα σταθώ αντίκρυ με όποιον πα να μου Γαμήσει την Πατρίδα που γεννήθηκα και μεγάλωσα ως Ελληνορθόδοξος Χριστιανός (όπως και το πλείστον τής ηλικίας μου στην Ελλάδα άλλωστε).
Ένας ή πολλοί τέτοιοι, απλά δεν είναι Έλληνες (κατ' εμέ) και φυσικά δε δρουν ανεξάρτητα πλην ελαχίστων...εξ ου τα "εμεις" και τα "εσείς" στις προσωπικές διενέξεις.
εσύ με ποιούς είσαι; με μας ή με τους άλλους;
Και ποιοι είστε συγκεκριμένα
εσείς; και ποιοι οι
άλλοι;
και...σε ποιον συγκεκριμένο "ἁγώνα" αν επιτρέπετε;;
.,
Μια είκονα ισούται με χίλιες λέξεις, ήπαν κάποιοι άλλοι σοφοί. Τα λόγια είναι εκ του περιττού. Δεν το σώνεις με τίποτα όταν κατηγορείς, με την ιδιότητα του ζωγράφου, τους γλύπτες ως ειδωλόλατρες. Καλλιτεχνική αντιπάθεια. Τουφεκάει ωρέ καλλιτέχνης τον καλλιτέχνη;
Γελάει κι ο θεός σου με τον εγωϊσμό σου, Χριστιανέ.
*
Οπως εσυ φυσικα θα σταθεις αντικρυ σε οποιον παει να σου γαμησει την πατριδα, ετσι και καποιοι αλλοι σταθηκαν αντικρυ σε καποιους αλλους που πηγαν να τους γαμησουν και τους γαμησαν την πατριδα....
[Δε τους τη γάμησε κανείς. Οι ίδιοι μεταστράφηκαν λέμε και το λένε τα μη "επιλεκτικά" γεγονότα τής ιστορίας.
Πλην αυτού...μα ήδη τη γαμούν την Πατρίδα νέες "τάσεις" κατά τού παραδοσιακού το οποίο Είναι μια από τις βάσεις αυτής τής έννοιας]
Αν πατριδα ειναι η θρησκευτικο-πολιτικη ιδεολογια του καθενα, τοτε πολλες οι πατριδες μεσα στην ιδια πατριδα και ετσι την δική σου πατριδα καποιοι αλλοι πατριωτες την εχουν χεσμενη, οπως εχεις χεσμενη εσυ την δικη τους πατριδα.
[Δεν έχω χεσμένη κανενός την πίστη.
Εγκάθετοι που δρουν για ξένα συμφέροντα υπάρχουν παντού(φυσικά και στο πχόρουμ). Πως μπορείς να τούς θεωρήσεις αυτούς Πατριώτες βλέποντας ότι προσπαθούν να διαλύσουν βασικούς θεσμούς περί Πατρίδος, Πατριωτικού φρονήματος, Οικογένειας (με την παραδοσιακή έννοια) και τέλος ο "πόλεμος" που κάνουν συγχρονισμένα κατά της κρατούσας θρησκείας αποσκοπώντας στην κατάλυσή της;
Πως λοιπόν όλοι αυτοί μπορούν να θεωρηθούν Πατριώτες προσπαθώντας να καταλύσουν τους βασικούς θεσμούς τού Πολιτισμού μας που διαμορφώθηκαν τα τελευταία 1800+ χρόνια;]
Ασε λοιπον την πατριδα στην ακρη γιατι η πατριδα ηταν και ειναι πολυθρησκη και ανεξιθρησκη στο βαθος των αιωνων και οχι ενα πραμα εσαει για να το καπηλευεται ο καθενας κατα το δοκουν και να του γαμαει την μανα.
[Τώρα την καπηλεύονται πάσης λογής ρεύματα φερόμενα έξωθεν και οι τάσεις τους είναι γνωστές. και καθόλου ντόπιες μιας και μιλάμε για Ελλάδα και τις παραδόσεις της]
Ως ελληνοφωνος ορθοδοξος χριστιανος [γεννημένος στην Ελλάδα] δεν εχεις κανενα δικαιωμα περισσοτερο απο αλλους ελληνοφωνους αλλου δογματος,
[Φυσικά και έχω όπως και ΟΛΕΣ οι Χώρες που κρατούν ακόμα παραδόσεις και κατοχυρώνονται με συνταγματικές διατάξεις]
να λες ποιος ειναι και ποιος δεν ειναι Ελληνας.
[Αυτό ήταν μπιχτούλα για παρομοια σχόλια]
Ελληνορθοδοξοι Χριστιανοι μπορεις να λες οτι δεν ειναι. Aλλα την ταυτότητα «Ελληνας» δεν εχεις το δικαιωμα να την χρησιμοποιεις κατ' αποκλειστικότητα όπως φαντάζεσαι, ούτε η κοινη μας πατριδα λεγεται Χριστιανική Ελληνορθοδοξία. Ελλάδα, σκέτο, λέγεται. Αν δε σου αρέσει που λέγεται σκέτο Ελλάδα, τότε λυπούμαστε πολύ αλλά δεν μπορούμε να κάνουμ κάτι επί αυτού. Θα το καταπιείς θες δεν θες.
[Καλά ναι... :

Έχει κρατούσα Θρησκεία η Ελλάδα, στο πολίτευμα είναι ανεξίθρησκη (επιτρέπει σε άλλες θρησκείες να υπάρχουν εντός Ελλαδικού χώρου όπως επίσης..."λάτρεις", Αθεΐα...και είναι δύσπεπτο για όσους δεν το αποδέχονται όπως έχει και με μένος ο πολεμούν.]
Τωρα αν δεν ξερεις ποιοι ειναι οι «εμεις» και ποιοι ειναι οι «αλλοι», τοτε να μην περπατας ξυπόλυτος στα αγκαθοπεδια του φορουμ και τρουπιεσαι ανευ λογου και αιτιας.
[Μπρε ξέρω αλλά ρώτησα επειδή στο "εμείς" περιλαμβάνεις τον εαυτό σου και ήθελα να μάθω ποιοι είστε οι εσείς μέσα στις πολλές ιδεοληψίες που επικρατούν δω μέσα. σ' αυτό το νήμα]
Αυτο, κυριε ζωγραφολάτρη.
*Αυτό σού λέω, όσο κι αν θεωρείς τα λόγια μου εκ περισσού, η "φωνή" τού τέμπλου και το εσωτερικό ενός βυζαντινού τύπου Ναού, δεν είναι μόνο μια "εικόνα"
αλλά ολοκληρωμένο "εικονογραφημένο" ανοιχτό βιβλίο για τους αγράμματους τής εποχής που θεσπίστηκε η αγιογράφηση Ορθοδόξων ναών.
Από την εποχή των κατακομβών στην Παγανιστική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία, τότε που οι πρώτοι Χριστιανοί χρησιμοποιούσαν την ήδη υπάρχουσα ζωγραφική.
Οι τεχνικές αυτές προέρχονται από την αρχαιοελληνική ζωγραφική παράδοση, που συνεχίστηκε στις πρωτοχριστιανικές εγκαυστικές εικόνες που φυλάσσονται σήμερα στη μονή της Αγίας Αικατερίνης στο Σινά ή,
"Από τα πορτραίτα του Φαγιούμ στις απαρχές της τέχνης των βυζαντινών εικόνων" αν θες...
κι αυτό μας δείχνει ποιοι ήταν οι συνεχιστές αυτής τής τεχνοτροπίας η οποία προοριζόταν ως προσωπογραφίες νεκρών στους τάφους των προγόνων μας (υπ αυτή την έννοια και οι φώτο στους τάφους μας σήμερα ή οι φώτο κεκοιμημένων συγγενών, το θεωρείς ειδωλολατρία

).
Αυτά τα "Φαγιούμ" τα οποία παρουσίαζαν ως "λαϊκή τέχνη" πρόσωπα, (με κότινους και παρόμοια), τη χρησιμοποίησαν ως συνέχεια τής Ελληνιστικής παράδοσης (ως Χριστιανοί πλέον οι πρόγονοί μας) για να παραστήσουν σαφέστερα την ιστορία τής Εκκλησίας και τα συμβαινόμενα στη μακραίωνη ιστορία Της.
Δε θες να το καταλάβεις αυτό; πρόβλημα αντίληψης που προφανώς δεν είναι δικό μου. και όταν υπάρχει αυτό, τότε ο νους δρα με εγωϊσμό για άμυνα.
επίσης
Άστοχο το σχόλιο για καλλιτεχνικές κόντρες Διαζευγμένε (τα 'χα 'λλά τα χάλασα)
.taxalsallataxa,