Είναι άλλο θέμα, αν ο τύπος είναι τόσο επικίνδυνος που δεν πρέπει να ξαναδεί από κοντά άνθρωπο. Προσωπικά όμως, για μένα, ο θάνατος δεν έχει πίσω βήμα. Για αυτό και το είπα, βάρβαρο, επειδη ανήκει σε μια άλλη εποχή Δικαιοσύνης. Και δεν πειράζει αν το έχουν ακόμα οι ΗΠΑ και η Κίνα, ειδικά οι πρώτες δεν έδειξαν ότι τις βοήθησε να αντιμετωπίσουν τη βία.Parrot έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:34Και η ζωή του διαβόλου ακόμα είναι ιερή, και σοβαρολογώ. Όμως, σε ορισμένα πράγματα πρέπει να υπάρχει και κάποια φυσική αποκατάσταση των πραγμάτων. Δεν μπορεί κάποιος να πνίγει τα τρια του παιδάκια για να εκδικηθεί τη γυναίκα του και σε 19 χρόνια να του δίνεται δεύτερη ευκαιρία (υπόθεση Μεταξάκη). Εγώ δεν μπορώ να το δεχτώ.
Και ναι λάθη και κακοδικίες μπορεί να γίνουν, γι' αυτο στις πολιτισμένες χώρες που ισχύει ακόμα η θανατική ποινή καθυστερεί πολλές δεκαετίες η εκτέλεση..
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
Ordem e Progresso.
Re: Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
Στην Florida πριν πολλά χρόνια, ένας τύπος έβγαινε παγανιά και απήγαγε γυναίκες, τις βίαζε και μετά τις σκότωνε. Μια εξ αυτών κατάφερε και του ξέφυγε και έγινε αστυνομικός και αργότερα όταν τον έπιασαν, κατάφερε με την μαρτυρία της να καταδικαστεί σε θάνατο. Όταν αυτός εκτελέστηκε μετά πολλά χρόνια, η συγκεκριμένη γυναίκα δήλωσε ότι ένιωσε ανακούφιση και δικαίωση. Επομένως η θανατική ποινή δεν προσφέρει μόνο αποτροπή και πρόληψη, αλλά δίνει και κάποιου είδους ηθική δικαίωση στα θύματα ή στους συγγενείς των θυμάτων..Cavaliere έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:39Είναι άλλο θέμα, αν ο τύπος είναι τόσο επικίνδυνος που δεν πρέπει να ξαναδεί από κοντά άνθρωπο. Προσωπικά όμως, για μένα, ο θάνατος δεν έχει πίσω βήμα. Για αυτό και το είπα, βάρβαρο, επειδη ανήκει σε μια άλλη εποχή Δικαιοσύνης. Και δεν πειράζει αν το έχουν ακόμα οι ΗΠΑ και η Κίνα, ειδικά οι πρώτες δεν έδειξαν ότι τις βοήθησε να αντιμετωπίσουν τη βία.Parrot έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:34Και η ζωή του διαβόλου ακόμα είναι ιερή, και σοβαρολογώ. Όμως, σε ορισμένα πράγματα πρέπει να υπάρχει και κάποια φυσική αποκατάσταση των πραγμάτων. Δεν μπορεί κάποιος να πνίγει τα τρια του παιδάκια για να εκδικηθεί τη γυναίκα του και σε 19 χρόνια να του δίνεται δεύτερη ευκαιρία (υπόθεση Μεταξάκη). Εγώ δεν μπορώ να το δεχτώ.
Και ναι λάθη και κακοδικίες μπορεί να γίνουν, γι' αυτο στις πολιτισμένες χώρες που ισχύει ακόμα η θανατική ποινή καθυστερεί πολλές δεκαετίες η εκτέλεση..
Re: Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
H δουλειά της Δικαοσύνης δεν είναι να ψυχοθεραπεύει. Ο καθένας έχει υποκειμενικό αισθητήριο δικαίωσης. Η Δικαιοσύνη είναι για να προστατεύει την κοινωνία από τους κακούργους. Κάποτε αυτό σήμαινε θάνατο. Στον σημερινό δικό μου πολιτισμό, -που δεν είναι ακραίος, ένας λαϊκός Ευρωπαίος είμαι- η θανατική ποινή έχει ξεπεραστεί. Αν ένα θύμα χρειάζεται θανατική ποινή του θύτη και όχι ψυχοθεραπεία, έχουμε πρόβλημα. Και δεν είναι πως δεν κατανοώ τον πόνο του θύματος. Είναι πως ο δικαστής δεν πρέπει να δικάζει με γνώμονα αυτόν.Parrot έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:51Στην Florida πριν πολλά χρόνια, ένας τύπος έβγαινε παγανιά και απήγαγε γυναίκες, τις βίαζε και μετά τις σκότωνε. Μια εξ αυτών κατάφερε και του ξέφυγε και έγινε αστυνομικός και αργότερα όταν τον έπιασαν, κατάφερε με την μαρτυρία της να καταδικαστεί σε θάνατο. Όταν αυτός εκτελέστηκε μετά πολλά χρόνια, η συγκεκριμένη γυναίκα δήλωσε ότι ένιωσε ανακούφιση και δικαίωση. Επομένως η θανατική ποινή δεν προσφέρει μόνο αποτροπή και πρόληψη, αλλά δίνει και κάποιου είδους ηθική δικαίωση στα θύματα ή στους συγγενείς των θυμάτων..
Ordem e Progresso.
- Λόρδος Ταντρίδης
- Δημοσιεύσεις: 2043
- Εγγραφή: 07 Οκτ 2018, 15:49
- Phorum.gr user: Λόρδος Ταντρίδης
Re: Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
Ναι ρε συ αλλά δεν δέχομαι σε είκοσι χρόνια ένας δολοφόνος που σκότωσε κάποιον επί πλήρη επίγνωση να βγαίνει έξω , πόσο μάλλον όταν βγαίνει σε ηλικία που έχει όλη ( ή έστω την μισή ) την ζωή μπροστά του .Cavaliere έγραψε: 05 Φεβ 2022, 15:31 Στην εποχή μας η θανατική ποινή είναι βαρβαρότητα. Δεν πρέπει να υπάρχει. Η ανθρώπινη Ζωή είναι ιερή, και όποιος θέλει να την αφαιρέσει, για δίκιο ή για άδικο -καταλαβαίνω το να θες να σκοτώσεις κάποιον- πρέπει να ξέρει πως θα λουστεί τις συνέπειες. Η δε Δικαιοσύνη, δεν πρέπει να σκοτώνει. Δεν εξομοιώνεται με το θύμα και την οργή του. Είναι ψυχρός λειτουργός.
Re: Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
Ακόμα κι όταν όλα συνηγορούν πως θα είναι φρόνιμος; Γιατί;Λόρδος Ταντρίδης έγραψε: 05 Φεβ 2022, 20:38Ναι ρε συ αλλά δεν δέχομαι σε είκοσι χρόνια ένας δολοφόνος που σκότωσε κάποιον επί πλήρη επίγνωση να βγαίνει έξω , πόσο μάλλον όταν βγαίνει σε ηλικία που έχει όλη ( ή έστω την μισή ) την ζωή μπροστά του .
Ordem e Progresso.
- Λόρδος Ταντρίδης
- Δημοσιεύσεις: 2043
- Εγγραφή: 07 Οκτ 2018, 15:49
- Phorum.gr user: Λόρδος Ταντρίδης
Re: Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
Επειδή δεν το δέχομαι ότι δεν δίνουμε καθόλου σημασία στο θύμα . Αυτή η σύγχρονη “ ανθρωπιστική ” οπτική “ το θύμα πάει έτσι και αλλιώς κοιτάμε τον δράστη ” δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο . Το κάθε θύμα ήταν ένας άνθρωπος με οικογένεια συγγενείς και όνειρα και - ειδικά οι Ελληνικές “ βαριές ” ποινές - με αηδιάζουν όσο δεν πάει .Cavaliere έγραψε: 05 Φεβ 2022, 20:40Ακόμα κι όταν όλα συνηγορούν πως θα είναι φρόνιμος; Γιατί;Λόρδος Ταντρίδης έγραψε: 05 Φεβ 2022, 20:38Ναι ρε συ αλλά δεν δέχομαι σε είκοσι χρόνια ένας δολοφόνος που σκότωσε κάποιον επί πλήρη επίγνωση να βγαίνει έξω , πόσο μάλλον όταν βγαίνει σε ηλικία που έχει όλη ( ή έστω την μισή ) την ζωή μπροστά του .
Re: Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
Διαφωνούμε.Λόρδος Ταντρίδης έγραψε: 05 Φεβ 2022, 21:07Επειδή δεν το δέχομαι ότι δεν δίνουμε καθόλου σημασία στο θύμα . Αυτή η σύγχρονη “ ανθρωπιστική ” οπτική “ το θύμα πάει έτσι και αλλιώς κοιτάμε τον δράστη ” δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο . Το κάθε θύμα ήταν ένας άνθρωπος με οικογένεια συγγενείς και όνειρα και - ειδικά οι Ελληνικές “ βαριές ” ποινές - με αηδιάζουν όσο δεν πάει .
Ordem e Progresso.
Re: Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
Μάλλον δεν έχει χρειαστεί ποτέ να έρθεις αντιμέτωπος με το διάβολο. Ειδάλλως δε νομίζω να έλεγες κάτι τέτοιο.Parrot έγραψε: 05 Φεβ 2022, 17:34
Και η ζωή του διαβόλου ακόμα είναι ιερή, και σοβαρολογώ. Όμως, σε ορισμένα πράγματα πρέπει να υπάρχει και κάποια φυσική αποκατάσταση των πραγμάτων.
Re: Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
Cavaliere δεν πρέπει να παραγνωρίζεις οτι οι άνθρωποι που αναρριχώνται σε θέση εξουσίας είναι πολλοί, ανήκουν σε διάφορα groups και στη πράξη μεταμορφώνονται σε τέρατα από το ζήλο που καταβάλλουν για να προστατέψουν τα συμφέροντα τους ή ο'τι αγαπάνε. Ετσι υπάρχει μια γενική αιματηρή σύγκρουση η όποια έχει κόστος και σε αθώες ζωές όπου είναι και οι μόνες που με ενδιαφέρουν. Τα σκατά όσο και να τα επεξεργαστείς δεν μπορεί να γίνουν κάτι άλλο. Και τα σκατά είναι τραγικά πολλά. Είναι προς το συμφέρον μου εμένα και της ομάδας που ανήκω η προώθηση της θανατικής ποινής.Cavaliere έγραψε: 05 Φεβ 2022, 21:53Διαφωνούμε.Λόρδος Ταντρίδης έγραψε: 05 Φεβ 2022, 21:07Επειδή δεν το δέχομαι ότι δεν δίνουμε καθόλου σημασία στο θύμα . Αυτή η σύγχρονη “ ανθρωπιστική ” οπτική “ το θύμα πάει έτσι και αλλιώς κοιτάμε τον δράστη ” δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο . Το κάθε θύμα ήταν ένας άνθρωπος με οικογένεια συγγενείς και όνειρα και - ειδικά οι Ελληνικές “ βαριές ” ποινές - με αηδιάζουν όσο δεν πάει .
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
Tελικα τι επιζητάμε ως κοινωνια και ως Πολιτεια?Λόρδος Ταντρίδης έγραψε: 05 Φεβ 2022, 20:38Ναι ρε συ αλλά δεν δέχομαι σε είκοσι χρόνια ένας δολοφόνος που σκότωσε κάποιον επί πλήρη επίγνωση να βγαίνει έξω , πόσο μάλλον όταν βγαίνει σε ηλικία που έχει όλη ( ή έστω την μισή ) την ζωή μπροστά του .Cavaliere έγραψε: 05 Φεβ 2022, 15:31 Στην εποχή μας η θανατική ποινή είναι βαρβαρότητα. Δεν πρέπει να υπάρχει. Η ανθρώπινη Ζωή είναι ιερή, και όποιος θέλει να την αφαιρέσει, για δίκιο ή για άδικο -καταλαβαίνω το να θες να σκοτώσεις κάποιον- πρέπει να ξέρει πως θα λουστεί τις συνέπειες. Η δε Δικαιοσύνη, δεν πρέπει να σκοτώνει. Δεν εξομοιώνεται με το θύμα και την οργή του. Είναι ψυχρός λειτουργός.
Το σωφρονισμο ή την εκδίκηση?
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Re: Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
Εάν ήθελε η πολιτεία και εσύ προσωπικά τον σωφρονισμό, θα έπρεπε να φτιάξει και ειδικά κέντρα σωφρονισμού, τα οποία θα προσπαθούσαν να βοηθήσουν τον εγκληματία και να τον καθοδηγήσουν, ακόμα και με ψυχιατρικό τρόπο και ψυχανάλυση, ώστε να καταλάβουν ότι αυτό που έκαναν ήταν λάθος και να ενταχθούν και πάλι ομαλά στην κοινωνία.George_V έγραψε: 06 Φεβ 2022, 13:07Tελικα τι επιζητάμε ως κοινωνια και ως Πολιτεια?Λόρδος Ταντρίδης έγραψε: 05 Φεβ 2022, 20:38Ναι ρε συ αλλά δεν δέχομαι σε είκοσι χρόνια ένας δολοφόνος που σκότωσε κάποιον επί πλήρη επίγνωση να βγαίνει έξω , πόσο μάλλον όταν βγαίνει σε ηλικία που έχει όλη ( ή έστω την μισή ) την ζωή μπροστά του .Cavaliere έγραψε: 05 Φεβ 2022, 15:31 Στην εποχή μας η θανατική ποινή είναι βαρβαρότητα. Δεν πρέπει να υπάρχει. Η ανθρώπινη Ζωή είναι ιερή, και όποιος θέλει να την αφαιρέσει, για δίκιο ή για άδικο -καταλαβαίνω το να θες να σκοτώσεις κάποιον- πρέπει να ξέρει πως θα λουστεί τις συνέπειες. Η δε Δικαιοσύνη, δεν πρέπει να σκοτώνει. Δεν εξομοιώνεται με το θύμα και την οργή του. Είναι ψυχρός λειτουργός.
Το σωφρονισμο ή την εκδίκηση?
Το μόνο όμως που κάνει το σύστημα που ΕΣΥ προωθείς, είναι να κλείνει ένα άτομο στη φυλακή, παρέα με ένα σωρό άλλο τομάρια, τα οποία δεν έχουν καμία διάθεση να ενταχθούν και όταν βγαίνει έχει σαφώς γείρει προς την πλευρά της παρανομίας!!! Γιατί από πριν ξέρει ότι η τιμωρία θα είναι ελάχιστη μπροστά σε αυτό που θα αποκομίσει!!!
Πρέπει να το καταλάβεις: είναι λάθος η σκέψη σου!!!
Απλά ένα σάπιο κοινωνικό σύστημα σου έχει περάσει μία γελοία ιδέα και εσύ την ακολουθείς πιστεύοντας ότι είναι σωστή!!!
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
Το πρόβλημα που εντοπίζω στη θεωρία του "σωφρονισμού" προκύπτει αν το δούμε ανάποδα.
Συνήθως εστιάζουμε στις πολύ αυστηρές ποινές (ακόμη και στη θανατική) και εκεί ο αντίλογος που υπάρχει αφορά την έννοια του "σωφρονισμού".
Δηλαδή ότι αν παραμείνει ο παιδόφιλος ή ο βιαστής 10 χρόνια στη μπουζού, μετά θα βγει "άλλος άνθρωπος".
Και το ερώτημα είναι: Γιατί αυτό να συμβεί στα 10 χρόνια και όχι στα 5 ή στο 1; Αφού το ζητούμενο είναι να μεταμεληθεί. Να "σωφρονιστεί".
Πολλά στοιχεία της απόδοσης ποινών στις μέρες μας, είναι παρωχημένα. Για παράδειγμα είναι αδύνατον για έναν παιδόφιλο να "σωφρονιστεί", εφόσον αποδεδειγμένα πρόκειται για ψυχολογική διαταραχή. Μεγαλύτερο αποτέλεσμα θα βλέπαμε αν του παρείχαν κάποια "θεραπεία" (για να μην το πω αλλιώς).
Ομοίως και για τους σίριαλ κίλλερς ή τους δολοφόνους με αποδεδειγμένη ψυχασθένεια. Εφόσον είναι αδύνατον να "θεραπευτούν" χωρίς φάρμακα, τότε ποιος ο λόγος να τους κλείσεις μέσα για 10 χρόνια; Για να λες μετά ότι "κάτι έκανες"; Αυτά είναι προχειρότητες.
Οσον αφορά τους πρεζέμπορες, τους φανατικούς φονιάδες, τους ομαδικούς βιαστές όπου δεν υπάρχει ψυχολογικό υπόβαθρο για τις πράξεις τους, οι ελαφριές ποινές δεν λειτουργούν αποτρεπτικά, αλλά σαν ένα απαραίτητο "ρίσκο" για την εκάστοτε "επένδυσή" τους, είτε αυτή είναι σε χρήματα, είτε σε αφαίρεση ζωών, είτε σε σεξ δια της βίας.
Επομένως κάθε φορά που ακούμε ότι ο σωφρονισμός έχει ανθρωπιστικά χαρακτηριστικά, θα πρέπει να προβληματιζόμαστε ως προς το γιατί θεωρείται ότι κάποιος μπορεί να επανέλθει στην κοινωνία όταν απομονώνεται σε ένα κελί για ένα μέγεθος χρόνου αντίστοιχο με τη βαρύτητα του εγκλήματός του.
Κάποιος μπορεί να σκοτώσει από πρόθεση και εν ψυχρώ, να συλληφθεί και μία βδομάδα αργότερα να εμφανίζεται μετανιωμένος και έτοιμος να μην επαναλάβει το ίδιο σφάλμα. Αυτός δεν είναι ήδη "σωφρονισμένος"; Είναι ανάγκη να μπει στη φυλακή για να "επανενταχτεί στην κοινωνία";
Η θεωρία του σωφρονισμού μπάζει.
Συνήθως εστιάζουμε στις πολύ αυστηρές ποινές (ακόμη και στη θανατική) και εκεί ο αντίλογος που υπάρχει αφορά την έννοια του "σωφρονισμού".
Δηλαδή ότι αν παραμείνει ο παιδόφιλος ή ο βιαστής 10 χρόνια στη μπουζού, μετά θα βγει "άλλος άνθρωπος".
Και το ερώτημα είναι: Γιατί αυτό να συμβεί στα 10 χρόνια και όχι στα 5 ή στο 1; Αφού το ζητούμενο είναι να μεταμεληθεί. Να "σωφρονιστεί".
Πολλά στοιχεία της απόδοσης ποινών στις μέρες μας, είναι παρωχημένα. Για παράδειγμα είναι αδύνατον για έναν παιδόφιλο να "σωφρονιστεί", εφόσον αποδεδειγμένα πρόκειται για ψυχολογική διαταραχή. Μεγαλύτερο αποτέλεσμα θα βλέπαμε αν του παρείχαν κάποια "θεραπεία" (για να μην το πω αλλιώς).
Ομοίως και για τους σίριαλ κίλλερς ή τους δολοφόνους με αποδεδειγμένη ψυχασθένεια. Εφόσον είναι αδύνατον να "θεραπευτούν" χωρίς φάρμακα, τότε ποιος ο λόγος να τους κλείσεις μέσα για 10 χρόνια; Για να λες μετά ότι "κάτι έκανες"; Αυτά είναι προχειρότητες.
Οσον αφορά τους πρεζέμπορες, τους φανατικούς φονιάδες, τους ομαδικούς βιαστές όπου δεν υπάρχει ψυχολογικό υπόβαθρο για τις πράξεις τους, οι ελαφριές ποινές δεν λειτουργούν αποτρεπτικά, αλλά σαν ένα απαραίτητο "ρίσκο" για την εκάστοτε "επένδυσή" τους, είτε αυτή είναι σε χρήματα, είτε σε αφαίρεση ζωών, είτε σε σεξ δια της βίας.
Επομένως κάθε φορά που ακούμε ότι ο σωφρονισμός έχει ανθρωπιστικά χαρακτηριστικά, θα πρέπει να προβληματιζόμαστε ως προς το γιατί θεωρείται ότι κάποιος μπορεί να επανέλθει στην κοινωνία όταν απομονώνεται σε ένα κελί για ένα μέγεθος χρόνου αντίστοιχο με τη βαρύτητα του εγκλήματός του.
Κάποιος μπορεί να σκοτώσει από πρόθεση και εν ψυχρώ, να συλληφθεί και μία βδομάδα αργότερα να εμφανίζεται μετανιωμένος και έτοιμος να μην επαναλάβει το ίδιο σφάλμα. Αυτός δεν είναι ήδη "σωφρονισμένος"; Είναι ανάγκη να μπει στη φυλακή για να "επανενταχτεί στην κοινωνία";
Η θεωρία του σωφρονισμού μπάζει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος AlienWay την 06 Φεβ 2022, 13:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
Τον σωφρονισμό για τους δικούς μας και ..την εκδίκηση για τους αντιπάλους μας !!!George_V έγραψε: 06 Φεβ 2022, 13:07Tελικα τι επιζητάμε ως κοινωνια και ως Πολιτεια?Λόρδος Ταντρίδης έγραψε: 05 Φεβ 2022, 20:38Ναι ρε συ αλλά δεν δέχομαι σε είκοσι χρόνια ένας δολοφόνος που σκότωσε κάποιον επί πλήρη επίγνωση να βγαίνει έξω , πόσο μάλλον όταν βγαίνει σε ηλικία που έχει όλη ( ή έστω την μισή ) την ζωή μπροστά του .Cavaliere έγραψε: 05 Φεβ 2022, 15:31 Στην εποχή μας η θανατική ποινή είναι βαρβαρότητα. Δεν πρέπει να υπάρχει. Η ανθρώπινη Ζωή είναι ιερή, και όποιος θέλει να την αφαιρέσει, για δίκιο ή για άδικο -καταλαβαίνω το να θες να σκοτώσεις κάποιον- πρέπει να ξέρει πως θα λουστεί τις συνέπειες. Η δε Δικαιοσύνη, δεν πρέπει να σκοτώνει. Δεν εξομοιώνεται με το θύμα και την οργή του. Είναι ψυχρός λειτουργός.
Το σωφρονισμο ή την εκδίκηση?
Θα ήθελαν οι αριστεροι μόνο τον σωφρονισμό του Ηλια Κασιδιαρη και άλλων χρυσαυγιτων και όχι τον θάνατο του κάθε φασίστα με κρεμάλα;
Re: Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
Θα ήθελα πάρα πολύ να σε δω να διαφωνείς και πάλι, μερικές μέρες μετά από την ταφή του σφαγμένου παιδιού σου από έναν δολοφόνο...Cavaliere έγραψε: 05 Φεβ 2022, 21:53Διαφωνούμε.Λόρδος Ταντρίδης έγραψε: 05 Φεβ 2022, 21:07Επειδή δεν το δέχομαι ότι δεν δίνουμε καθόλου σημασία στο θύμα . Αυτή η σύγχρονη “ ανθρωπιστική ” οπτική “ το θύμα πάει έτσι και αλλιώς κοιτάμε τον δράστη ” δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο . Το κάθε θύμα ήταν ένας άνθρωπος με οικογένεια συγγενείς και όνειρα και - ειδικά οι Ελληνικές “ βαριές ” ποινές - με αηδιάζουν όσο δεν πάει .
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: Επιστροφή της θανατικής ποινής για ομαδικούς βιασμούς και παιδοβιαστές.
Aκριβώς τόσο, όσο και η θεωρία της θανατικής ποινής.
Η μόνη λύση που μπορεί να εξισορροπήσει τις δύο αυτές τάσεις, είναι η δια βίου απομάκρυνση των ανεπίδεκτων σωφρονισμού (για ψυχολογικούς ή μη λόγους) εγκληματιών, από το κοινωνικό περιβάλλον.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 0 Απαντήσεις
- 131 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Νατάσα
-
- 19 Απαντήσεις
- 562 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nyxtovios
-
- 23 Απαντήσεις
- 738 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Alex Amsterdam
-
- 11 Απαντήσεις
- 307 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron