Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
AlienWay έγραψε: 03 Ιαν 2022, 11:24
Συμμετείχα στο νήμα έπειτα από υπόδειξη του georgebi , που με μάλωσε γιατί -κατά κάποιο τρόπο- με θεωρεί αρμόδιο για τέτοια νήματα.
Ωστόσο δεν είμαι αρμόδιος και για την ακρίβεια αποφεύγω να σχολιάζω τις ανδροκτονίες, εκτός κι αν περιέχουν ιδιαίτερα στοιχεία που κρίνω ότι είναι άξια σχολιασμού.
Εξηγούμαι:
Ανδροκτονίες υπάρχουν και καλώς επισημαίνονται, ωστόσο σε παγκόσμιο επίπεδο το ποσοστό τους είναι μικρό σε σύγκριση με τις γυναικοκτονίες. Ακόμη και αν στη χώρα μας το ποσοστό τους είναι ίδιο με τις γυναικοκτονίες, αυτό δεν είναι αρκετό προκειμένου να αποτελέσει τον κανόνα σε παγκόσμιο επίπεδο. Κάποιος πήγε στο τουίτερ και συγκέντρωσε τα άρθρα των ανδροκτονιών. Απ' ότι είδα είναι 15 και όντως είναι κάτι που πρέπει να ειπωθεί, ωστόσο εμένα προσωπικά δεν με εμπνέει να το αναδείξω.
Θεωρώ ότι οι γυναικοκτονίες αποτελούν το μοναδικό έγκλημα με έμφυλα χαρακτηριστικά που μπορεί να φέρει τη σφραγίδα του ανδρικού φύλου. Οι φεμινιστές το θεωρούν άμεση απόρροια του συστήματος της πατριαρχίας. Αυτό ισχύει μόνο όσον αφορά τα συναισθήματα κτητικότητας, το οποίο εμφυσείται ηλιθιωδώς στους αρσενικούς από τους παραδοσιοκράτες: Η άποψη ότι "η γυναίκα σου ανήκει, είναι κτήμα σου και αν την αγαπάς οφείλεις να τη ζηλεύεις".
Η αλήθεια όμως είναι ότι το πιο ισχυρό αίτιο των γυναικοκτονιών δεν έχει να κάνει με τις κοινωνικές νόρμες, αλλά με τη βιολογία και συγκεκριμένα με την αδρεναλίνη, η οποία θολώνει την κρίση των θυτών, καθώς επίσης και την μυική υπεροχή που εμφανίζουν οι αρσενικοί και η οποία -σε καταστάσης κρίσεως- επιβάλλει το νόμο του ισχυρού. Είναι ο ίδιος λόγος που βλέπουμε πολλές φορές τα παιδιά να κακοποιούνται ΚΑΙ από τη μάνα. Διότι οι γυναίκες εμφανίζουν υπεροχή δύναμης έναντι των παιδιών. Είναι ακριβώς ο ίδιος μηχανισμός.
Ο κύριος όμως λόγος που δεν μου αρέσει να επιμένω στις ανδροκτονίες, είναι όλη η υπόλοιπη γκάμα εγκλημάτων κατά ζωής, η οποία δεν έχει να κάνει με την άσκηση βίας. Εκεί βλέπουμε ότι τα δύο φύλα κυριαρχούν στα ίδια ποσοστά. Η παιδοφιλία/εφηβοφιλία είναι διαταραχή που εμφανίζεται ΚΑΙ στις γυναίκες, γι' αυτό και βλέπουμε γυναίκες να διακινούν παιδική πορνογραφία ή να διοικούν κυκλώματα παιδεραστίας. Επίσης βλέπουμε γυναίκες να ηγούνται κυκλώματα σωματεμπορίας και πορνείας.
Επομένως υπάρχουν τομείς της εγκληματικότητας όπου τα δύο φύλα εμφανίζουν την ίδια δυναμική στο να συμμετέχουν και είναι πολύ πιο σοβαρά από τα εγκλήματα πάθους.
μαλιστααα
η πραγματικοτητα μας ειναι αδιαφορη κ δεν αξιζει να την αναδειξουμε
γιατι περικαλω ;
Γιατί βαριέμαι να σχολιάζω τα εγκλήματα πάθους, είτε είναι ανδροκτονίες, είτε γυναικοκτονίες.
δεν μπορεις να σχολιασεις κατι που δεν υπαρχει παρα μονο σαν γελοια κατασκευη
ανθρωποκτονιες υπαρχουν κ τις κανουν κ τα 2 (αρχικα ) + 8.133 (με την τελευταια καταμετρηση) φυλα
Άρα οι παπαριές για το κοινωνικό και όχι βιολογικό φύλο, είναι ένα κατά συνθήκην ψεύδος που πρέπει να εκληφθεί ως επιστημονική πραγματικότητα.
Νομιζω πως δεν καταλαβες τι εννοειται ως διεμφυλικος αντρας: ενα αγορι που γεννιεται σε κοριτσιστικο σωμα και που ποτε δεν ενοιωσε στ αληθεια γυναικα και ως τη μεταβαση υποκρινοταν την γυναικα λογω της κοινωνικης συμβασης. Αλλα μην παρεκτρεπεις το νημα απο το ζητημα που μας απασχολει: πως δεν υφισταται ρατσισμος του καταπιεζομενου απεναντι στον καταπιεστη παρα μονο ως απολογητικη ρητορεια της καταπιεσης.
Ναι καλέ μου, αλλά εκτός από τους διεμφυλικούς άντρες υπάρχουν και οι διεμφυλικές γυναίκες.
Δηλαδή -σύμφωνα με τα λεγόμενα σου- κάποια κορίτσια που γεννιούνται σε αντρικά σώματα, που ποτέ δεν ένοιωσαν στ' αλήθεια αγόρια και ως τη μετάβαση υποκρίνονταν τα αγόρια λόγω της κοινωνικής σύμβασης.
Οπότε πρόκειται για μια κοινωνική ομάδα που νοιώθει μεν καταπιεσμένη από το βιολογικό της φύλο και επιθυμεί να μεταβεί στο κοινωνικό φύλο που την εκφράζει, επιμένοντας στην πλήρη έως υπερβάλλουσα τεκνοθέτηση των αμιγώς πατριαρχικών στοιχείων που ορίζουν την σεξουαλικότητα/διαφορετικότητα των φύλων.
Και επαναλαμβάνω το ερώτημα.
Μια αρσενική βιολογικώς αρσενικότητα που επιλέγει την κοινωνική θηλυκότητα ως ταυτότητα, αν είναι θύμα ή θύτης φόνου, πρόκειται για γυναικοκτονία ή ανδροκτονία;
Η απάντηση είναι απλή.
Το τρανς άτομο που θα πέσει θύμα φόνου εξαιτίας του φύλου του ανήκει σε μία κατηγορία ακόμα σοβαρότερων διακρίσεων φύλου από τη γυναικοκτονία, με δεδομένο ότι τα τρανς άτομα βιώνουν πολύ σοβαρότερες διακρίσεις από τις γυναίκες.
Δεν υπάρχει καν λόγος να μπουν σε κατηγορία γυναικοκτονίας, αφού αυτό απλά "μετριάζει" το πραγματικό πρόβλημα.
Νομιζω πως δεν καταλαβες τι εννοειται ως διεμφυλικος αντρας: ενα αγορι που γεννιεται σε κοριτσιστικο σωμα και που ποτε δεν ενοιωσε στ αληθεια γυναικα και ως τη μεταβαση υποκρινοταν την γυναικα λογω της κοινωνικης συμβασης. Αλλα μην παρεκτρεπεις το νημα απο το ζητημα που μας απασχολει: πως δεν υφισταται ρατσισμος του καταπιεζομενου απεναντι στον καταπιεστη παρα μονο ως απολογητικη ρητορεια της καταπιεσης.
Ναι καλέ μου, αλλά εκτός από τους διεμφυλικούς άντρες υπάρχουν και οι διεμφυλικές γυναίκες.
Δηλαδή -σύμφωνα με τα λεγόμενα σου- κάποια κορίτσια που γεννιούνται σε αντρικά σώματα, που ποτέ δεν ένοιωσαν στ' αλήθεια αγόρια και ως τη μετάβαση υποκρίνονταν τα αγόρια λόγω της κοινωνικής σύμβασης.
Οπότε πρόκειται για μια κοινωνική ομάδα που νοιώθει μεν καταπιεσμένη από το βιολογικό της φύλο και επιθυμεί να μεταβεί στο κοινωνικό φύλο που την εκφράζει, επιμένοντας στην πλήρη έως υπερβάλλουσα τεκνοθέτηση των αμιγώς πατριαρχικών στοιχείων που ορίζουν την σεξουαλικότητα/διαφορετικότητα των φύλων.
Και επαναλαμβάνω το ερώτημα.
Μια αρσενική βιολογικώς αρσενικότητα που επιλέγει την κοινωνική θηλυκότητα ως ταυτότητα, αν είναι θύμα ή θύτης φόνου, πρόκειται για γυναικοκτονία ή ανδροκτονία;
Η απάντηση είναι απλή.
Το τρανς άτομο που θα πέσει θύμα φόνου εξαιτίας του φύλου του ανήκει σε μία κατηγορία ακόμα σοβαρότερων διακρίσεων φύλου από τη γυναικοκτονία, με δεδομένο ότι τα τρανς άτομα βιώνουν πολύ σοβαρότερες διακρίσεις από τις γυναίκες.
Δεν υπάρχει καν λόγος να μπουν σε κατηγορία γυναικοκτονίας, αφού αυτό απλά "μετριάζει" το πραγματικό πρόβλημα.
Αν ισχύει αυτό που λες, υπάρχει ένας ακόμη λόγος για να προσδιορισθεί σαφέστερα ο συγκεκριμένος φόνος.
Ναι καλέ μου, αλλά εκτός από τους διεμφυλικούς άντρες υπάρχουν και οι διεμφυλικές γυναίκες.
Δηλαδή -σύμφωνα με τα λεγόμενα σου- κάποια κορίτσια που γεννιούνται σε αντρικά σώματα, που ποτέ δεν ένοιωσαν στ' αλήθεια αγόρια και ως τη μετάβαση υποκρίνονταν τα αγόρια λόγω της κοινωνικής σύμβασης.
Οπότε πρόκειται για μια κοινωνική ομάδα που νοιώθει μεν καταπιεσμένη από το βιολογικό της φύλο και επιθυμεί να μεταβεί στο κοινωνικό φύλο που την εκφράζει, επιμένοντας στην πλήρη έως υπερβάλλουσα τεκνοθέτηση των αμιγώς πατριαρχικών στοιχείων που ορίζουν την σεξουαλικότητα/διαφορετικότητα των φύλων.
Και επαναλαμβάνω το ερώτημα.
Μια αρσενική βιολογικώς αρσενικότητα που επιλέγει την κοινωνική θηλυκότητα ως ταυτότητα, αν είναι θύμα ή θύτης φόνου, πρόκειται για γυναικοκτονία ή ανδροκτονία;
Η απάντηση είναι απλή.
Το τρανς άτομο που θα πέσει θύμα φόνου εξαιτίας του φύλου του ανήκει σε μία κατηγορία ακόμα σοβαρότερων διακρίσεων φύλου από τη γυναικοκτονία, με δεδομένο ότι τα τρανς άτομα βιώνουν πολύ σοβαρότερες διακρίσεις από τις γυναίκες.
Δεν υπάρχει καν λόγος να μπουν σε κατηγορία γυναικοκτονίας, αφού αυτό απλά "μετριάζει" το πραγματικό πρόβλημα.
Αν ισχύει αυτό που λες, υπάρχει ένας ακόμη λόγος για να προσδιορισθεί σαφέστερα ο συγκεκριμένος φόνος.
Το ποινικό μας δίκαιο δεν διαχωρίζει τα ρατσιστικά εγκλήματα μεταξύ τους (γυναίκα, τρανς, ΑΜΕΑ, διάφορες ευάλωτες κατηγορίες κλπ). Αν ένα έγκλημα έχει ρατσιστικά κίνητρα, είναι απλά έγκλημα με ρατσιστικά χαρακτηριστικά και αναφέρεται σε άλλο άρθρο, αυστηρότερο.
Για το ποινικό δίκαιο δεν έχει σημασία τί είδους ρατσισμό εμφανίζεις, αλλά αν τον εμφανίζεις.
Η απάντηση είναι απλή.
Το τρανς άτομο που θα πέσει θύμα φόνου εξαιτίας του φύλου του ανήκει σε μία κατηγορία ακόμα σοβαρότερων διακρίσεων φύλου από τη γυναικοκτονία, με δεδομένο ότι τα τρανς άτομα βιώνουν πολύ σοβαρότερες διακρίσεις από τις γυναίκες.
Δεν υπάρχει καν λόγος να μπουν σε κατηγορία γυναικοκτονίας, αφού αυτό απλά "μετριάζει" το πραγματικό πρόβλημα.
Αν ισχύει αυτό που λες, υπάρχει ένας ακόμη λόγος για να προσδιορισθεί σαφέστερα ο συγκεκριμένος φόνος.
Το ποινικό μας δίκαιο δεν διαχωρίζει τα ρατσιστικά εγκλήματα μεταξύ τους (γυναίκα, τρανς, ΑΜΕΑ, διάφορες ευάλωτες κατηγορίες κλπ). Αν ένα έγκλημα έχει ρατσιστικά κίνητρα, είναι απλά έγκλημα με ρατσιστικά χαρακτηριστικά και αναφέρεται σε άλλο άρθρο, αυστηρότερο.
Για το ποινικό δίκαιο δεν έχει σημασία τί είδους ρατσισμό εμφανίζεις, αλλά αν τον εμφανίζεις.
Α ναι; Μια και αναφέρεσαι λοιπόν στο δίκαιο, μπορείς να μου αναφέρεις κάποιους νόμους, που ορίζουν ως κατώτερη τη γυναίκα στην Ελλάδα;
Γιατί για μένα, εκεί ακριβώς εστιάζεται η βάση της γυναικοκτονίας. Στο κοινωνικό και νομικό πλαίσιο που ο άντρας δικαιούται να βιαιοπραγήσει ή και να εκτελέσει τη γυναίκα/αδελφή/κόρη του, χωρίς η γυναίκα να έχει την οποιαδήποτε κάλυψη.
Δηλαδή εκεί που ο φόνος της γυναίκας δεν θεωρείται ανήθικη ή απαγορευμένη αλλά ηθικό χρέος.
Αυτό ναι, είναι γυναικοκτονία. Τα υπόλοιπα είναι διύλιση του κώνωπος και κατάποση της καμήλου.
Αν ισχύει αυτό που λες, υπάρχει ένας ακόμη λόγος για να προσδιορισθεί σαφέστερα ο συγκεκριμένος φόνος.
Το ποινικό μας δίκαιο δεν διαχωρίζει τα ρατσιστικά εγκλήματα μεταξύ τους (γυναίκα, τρανς, ΑΜΕΑ, διάφορες ευάλωτες κατηγορίες κλπ). Αν ένα έγκλημα έχει ρατσιστικά κίνητρα, είναι απλά έγκλημα με ρατσιστικά χαρακτηριστικά και αναφέρεται σε άλλο άρθρο, αυστηρότερο.
Για το ποινικό δίκαιο δεν έχει σημασία τί είδους ρατσισμό εμφανίζεις, αλλά αν τον εμφανίζεις.
Α ναι; Μια και αναφέρεσαι λοιπόν στο δίκαιο, μπορείς να μου αναφέρεις κάποιους νόμους, που ορίζουν ως κατώτερη τη γυναίκα στην Ελλάδα;
Νόμος που να ορίζει τη γυναίκα ως κατώτερη;
Αν υπήρχε τέτοιος νόμος για οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα, δεν θα υπήρχε ο ρατσισμός, τουλάχιστον στη νομική επιστήμη.
Ο νόμος σου λέει χονδρικώς "οφείλεις να βλέπεις τον διπλανό σου ως πολιτικά και κοινωνικά ισότιμο".
Οι διακρίσεις φύλου δεν υπάρχουν επειδή οι νόμοι βλέπουν ως κατώτερες κάποιες κοινωνικές ομάδες, αλλά επειδή αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν κυρίαρχες κοινωνικές ομάδες που συμπεριφέρονται ρατσιστικά προς τις πρώτες εξαιτίας συγκεκριμένων χαρακτηριστικών που αναφέρονται εκεί. Δηλαδή, τους δυσκολεύουν συστηματικά τη ζωή για πολύ συγκεκριμένους λόγους, με λίγα λόγια.
Αυτό είναι το νόημα του ρατσισμού.
Το ποινικό μας δίκαιο δεν διαχωρίζει τα ρατσιστικά εγκλήματα μεταξύ τους (γυναίκα, τρανς, ΑΜΕΑ, διάφορες ευάλωτες κατηγορίες κλπ). Αν ένα έγκλημα έχει ρατσιστικά κίνητρα, είναι απλά έγκλημα με ρατσιστικά χαρακτηριστικά και αναφέρεται σε άλλο άρθρο, αυστηρότερο.
Για το ποινικό δίκαιο δεν έχει σημασία τί είδους ρατσισμό εμφανίζεις, αλλά αν τον εμφανίζεις.
Α ναι; Μια και αναφέρεσαι λοιπόν στο δίκαιο, μπορείς να μου αναφέρεις κάποιους νόμους, που ορίζουν ως κατώτερη τη γυναίκα στην Ελλάδα;
Νόμος που να ορίζει τη γυναίκα ως κατώτερη;
Αν υπήρχε τέτοιος νόμος για οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα, δεν θα υπήρχε ο ρατσισμός, τουλάχιστον στη νομική επιστήμη.
Ο νόμος σου λέει χονδρικώς "οφείλεις να βλέπεις τον διπλανό σου ως πολιτικά και κοινωνικά ισότιμο".
Ακριβώς, αυτό λέει ο νόμος και ισχύει για αμφότερα τα φύλα. Αν βρεις κάποιο νόμο που λέει ότι οι άντρες είναι πολιτικώς/κοινωνικώς/πνευματικώς ανώτεροι από τις γυναίκες, καλό είναι να τον αναφέρεις. Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι οι βαθμοί ιεραρχίας σε όλα τα πολιτικά και κοινωνικά επίπεδα, είναι άφυλοι και διαθέσιμοι στον καθένα.
Και ότι ο μόνιμος εστιασμός στο αόριστο πλέον πλαίσιο του φύλου, είναι ουσιαστικώς μια αμήχανη οπισθοδρόμηση και όχι προοδευτική τάση.
Αν ισχύει αυτό που λες, υπάρχει ένας ακόμη λόγος για να προσδιορισθεί σαφέστερα ο συγκεκριμένος φόνος.
Το ποινικό μας δίκαιο δεν διαχωρίζει τα ρατσιστικά εγκλήματα μεταξύ τους (γυναίκα, τρανς, ΑΜΕΑ, διάφορες ευάλωτες κατηγορίες κλπ). Αν ένα έγκλημα έχει ρατσιστικά κίνητρα, είναι απλά έγκλημα με ρατσιστικά χαρακτηριστικά και αναφέρεται σε άλλο άρθρο, αυστηρότερο.
Για το ποινικό δίκαιο δεν έχει σημασία τί είδους ρατσισμό εμφανίζεις, αλλά αν τον εμφανίζεις.
Α ναι; Μια και αναφέρεσαι λοιπόν στο δίκαιο, μπορείς να μου αναφέρεις κάποιους νόμους, που ορίζουν ως κατώτερη τη γυναίκα στην Ελλάδα;
Γιατί για μένα, εκεί ακριβώς εστιάζεται η βάση της γυναικοκτονίας. Στο κοινωνικό και νομικό πλαίσιο που ο άντρας δικαιούται να βιαιοπραγήσει ή και να εκτελέσει τη γυναίκα/αδελφή/κόρη του, χωρίς η γυναίκα να έχει την οποιαδήποτε κάλυψη.
Δηλαδή εκεί που ο φόνος της γυναίκας δεν θεωρείται ανήθικη ή απαγορευμένη αλλά ηθικό χρέος.
Αυτό ναι, είναι γυναικοκτονία. Τα υπόλοιπα είναι διύλιση του κώνωπος και κατάποση της καμήλου.
Υπάρχει κάποια ανθρωποκτονία γενικά που δεν θεωρείται ανήθικη και απαγορευμένη αλλά ηθικό χρέος;
Αν παω στον αγ. παντελεήμονα και μαχαιρώσω δυο πακιστανούς δεν θα είναι ρατσιστικό έγκλημα επειδή ο το κοινωνικό και νομικό πλαίσιο δεν κάνει διακρίσεις μεταξυ πακιστανών και ελλήνων;
Να το πάλι! Με βάση αυτό, οι γυναίκες θεωρούνται μειονότητα. Μειονότητα! Οι γυναίκες!
Αλλά δεν φταίνε αυτοί που τα λένε, φταίει ο μεταμοντερνισμός που έχει αλλοιώσει εντελώς τις έννοιες και έχει ισοπεδώσει τα πάντα.
Οι γυναικες μπορει να μην αποτελουν πληθυσμιακη μειονοτητα, αλλα επειδη η κοινωνικη θεση τους ειναι υποδεεστερη, μειονεκτουν σε κοινωνικο, πολιτικο και οικονομικο επιπεδο και δεν μοιραζονται την ιδια εξουσια, προνομια, δικαιωματα και ευκαιριες με τους αντρες, οποτε οι κοινωνικες επιστημες τις μελετουν ως μειονοτικη ομαδα.
wooded glade έγραψε:
Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Να το πάλι! Με βάση αυτό, οι γυναίκες θεωρούνται μειονότητα. Μειονότητα! Οι γυναίκες!
Αλλά δεν φταίνε αυτοί που τα λένε, φταίει ο μεταμοντερνισμός που έχει αλλοιώσει εντελώς τις έννοιες και έχει ισοπεδώσει τα πάντα.
Οι γυναικες μπορει να μην αποτελουν πληθυσμιακη μειονοτητα, αλλα επειδη η κοινωνικη θεση τους ειναι υποδεεστερη, μειονεκτουν σε κοινωνικο, πολιτικο και οικονομικο επιπεδο και δεν μοιραζονται την ιδια εξουσια, προνομια, δικαιωματα και ευκαιριες με τους αντρες, οποτε οι κοινωνικες επιστημες τις μελετουν ως μειονοτικη ομαδα.
Οι κοινωνικές επιστήμες, έχουν βιάσει την σύγχρονη σκέψη. Εν ολίγοις μας λένε ότι οι λευκοί στρέητ άντρες είναι ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ. Πάμε καλά;