ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 23 Νοέμ 2021, 13:00
το θέμα είναι το παράλογο του πράγματος
πάει μία εταιρία που έχει βγάλει ένα προϊόν και ζητάει από τον/την τάδε να του κάνει ένα ποστ στο ινσταγκραμ του και πληρώνει 6-7 χιλιάρικα
όλα καλά ως εδώ
αυτός που παίρνει τα λεφτά για να κάνει ένα ποστ που θα του πάρει 5 λεπτά υπολογίζει την αξία του και ορίζει το ανάλογο τιμολόγιο του στη βάση των φολλοουερς
οπότε το ερώτημα είναι
γιατί η τάδε ηλίθια έχει μισό εκ φολλοουερς; επειδή βάζει φωτογραφίες του πισινού της; ή ο άλλος ο βλάκας έχει τόσους φολλουερς; επειδή βάζει τους κοιλιακούς του;
με άλλα λόγια γιατί είναι τόσο ζώο ο μέσος άνθρωπος που δίνει αξία στο τίποτα;
Επειδή βάζει φωτογραφίες του κώλου της λες;
Πράγματι γιατί ο άλλος να μπει σε διαδικασία να πατάει το κουμπί που τον κάνει ακόλουθο, ενώ με τα ίδια κλικ μπορεί να μπει μία στο γιουπορν.
Νομίζω πως είναι το ίδιο σε αντιστοιχία με το, γιατί πας και πληρώνεις στο στριπτιζάδικο για να σου κάνει η άλλη ένα χωριό και τρίψει λίγο τον κώλο της πάνω σου ενώ με τα ίδια λεφτά ρίχνεις κανονικά ένα πούτσο στο μπουρδέλο.
Γιατί λοιπόν όχι στο ψαχνό παρά αυτό το λίγο, το κάπως, το περίπου.
Επειδή απλά είναι το "οριακά ηθικό" ή "οριακά νόμιμο" στις συνειδήσεις. Είναι το κυριλέ. Αυτό που δεν θα σε κοιτάει με μισό μάτι η αγγούρω στην παρέα που ζηλεύει όταν πας στις πουτάνες. Ούτε ο άλλος ο μαλάκας θα σου την πει όπως σου τη λέει ότι είσαι μαλάκας αν πας σε μπουρδέλο, γιατί έτσι του έχει κάτσει η κυρίαρχη ηθικολογία.
Κι έχει κι άλλα αυτό το βιολί. Να πληρώνεις για να δεις ταινίες με υποθέσεις που θα καταδίκαζες στη ζωή σου ως αντικανονικές.
Κερατώματα, κάφροι εραστές, αλητείες. Αυτά που δεν πλησιάζεις αλλά στο εξιδανικευμένο τους τα ακολουθείς. Δες ας πούμε πως χύνατε για το τζόκερ που στην τελική δείχνει φάση όπως το 2008 εδώ. Εκεί είσαι με τους μαλάκες και τον ψυχάκια τον πρωταγωνιστή. Στην τους γράφεις και προτιμάς να γλείφεις το νόμιμο, το κυρίαρχο και την εξουσία.
Έτσι λοιπόν γίνεσαι ακόλουθος για να δεις έναν κώλο και στο ίδιο μέσο, το ίντερνετ, ξερνάς χολή για τους γυμνιστές ας πούμε.
(Το δεύτερο πρόσωπο, σχήμα λόγου έτσι;)
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.