!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Βάζουν κοινωνιολογία για να κάνουν τα παιδιά μας αριστερά

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
wooded glade
Δημοσιεύσεις: 29284
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04

Re: Βάζουν κοινωνιολογία για να κάνουν τα παιδιά μας αριστερά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από wooded glade »

Δεν το έχω διδαχτεί αυτό το μάθημα.
Εκείνο που ξέρω είναι ότι εδώ στη Νικαριά το μισό ΚΚΕ έχει ξαμοληθεί να φωτογραφίζει τους πράκτορες του ΣΔΟΕ με κινητά.
Το λέει και ο esperos.
Εμένα μου είχαν πει ότι οι καταστηματάρχες κατέβασαν ρολά και κρύφτηκαν στο βουνό πριν γράψει ο esperos και μετά αυτός μας είπε και το κόλπο με τα κινητά.
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα
ritzeri

Re: Βάζουν κοινωνιολογία για να κάνουν τα παιδιά μας αριστερά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ritzeri »

Για να δούμε ποιοι είναι οι σκοποί του μαθήματος της κοινωνιολογίας, έτσι όπως οι Συριζαιοι καθηγητές εχουν συγγράψει το βιβλίο τους


Γενικός σκοπός του μαθήματος είναι η αξιοποίη­ση της κοινωνιολογικής σκέψης και των κοινωνιολογικών εργαλείων για τη βαθύτερη κατανόηση της δυναμικής της κοινωνίας την ανάπτυξη της αυτογνωσίας και της κοινωνικής συνείδησης με απώτερο στόχο τη δημιουργική ένταξη και παρέμβαση σε ένα πολυπολιτισμικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό περιβάλλον.

Ειδικότερα, το βιβλίο εστιάζει στα παρακάτω θέματα:

Παρουσιάζεται η επιστήμη της κοινωνιολογίας η ιστορία της και το αντικείμενο της. Oι Θεμελιωτές της κοινωνιολογίας (Κοντ, Μαρξ, Ντυρκέμ, Βέμπερ) καθώς και οι κοινωνιολογικές θεωρητικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις, η χρησιμότητα της Κοινωνιολογίας και η διεπιστημονική προσέγγιση των κοινωνικών φαινομένων.
Παρουσιάζονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της αγροτικής και της βιομηχανικής κοινωνίας, αλλά και οι διαφορές τους ως προς την «κοινωνική τους οργάνωση». Η κοινωνική οργάνωση διαφοροποιείται στο χρόνο, αλλά και στο χώρο ανάλογα με τις ιδιαίτερες σχέσεις των κοινωνιών με το φυσικό περιβάλλον, την ανάπτυξη της τεχνολογίας, τον πολιτισμό και τις κοινωνικές αξίες.
Η κοινωνικοποίηση είναι μια διαδικασία που μας αφορά όλους. Ξεκινά από τα πρώτα χρόνια της ζωής μας και διαρκεί μέχρι το τέλος της. Το περιεχόμενο της αφορά τις κοινωνικές αξίες, τους κοινωνικούς κανόνες, αλλά και τη λειτουργία του κοινωνικού ελέγχου.
Η οικογένεια και η αναπαραγωγή του ανθρώπινου είδους στο πλαίσιο της οικογένειας αποτελούν αντικείμενο μελέτης της κοινωνιολογίας, γιατί οι πολιτισμικές αυτές δραστηριότητες, αν και παρουσιάζονται ως ένας φυσικός προορισμός του ανθρώπου, είναι φαινόμενα που έχουν διαμορφωθεί κοινωνικά και διαφοροποιούνται στο χρόνο και στο χώρο.
Η εκπαίδευση στη σύγχρονη κοινωνία επιτελεί πολλές λειτουργίες. Οι σχετικές έρευνες εστιάζουν στο αν η εκπαίδευση είναι ένας μηχανισμός αναπαραγωγής της κοινωνίας και του πολιτισμού της ή αν αποτελεί μοχλό μετακίνησης του ατόμου σε μια ανώτερη επαγγελματική ή κοινωνική θέση.
Ο άνθρωπος εργάζεται για να επιβιώσει, για να δημιουργήσει, αλλά και για να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο. Αυτή η ανθρώπινη δραστηριότητα αποσκοπεί στην επεξεργασία της ύλης και στο μετασχηματισμό της σε χρήσιμα αγαθά, δηλαδή στην παραγωγή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.
Η κοινωνιολογία, η ιστορία, αλλά και η κοινωνική ανθρωπολογία έχουν συμβάλει με τις μελέτες τους στη διατύπωση συμπερασμάτων σχετικά με την πολιτική οργάνωση, την ύπαρξη ή την ανυπαρξία σύνθετων κρατικών δομών, συστημάτων διακυβέρνησης, γραφειοκρατίας κ.ά. σε διάφορες κοινωνίες του παρελθόντος ή του παρόντος.
Ο τρόπος και ο χρόνος χρήσης των Μ.Μ.Ε. από τον άνθρωπο είναι ένα στοιχείο διαφοροποίησης των σύγχρονων κοινωνιών, από παλαιότερες κοινωνίες.
Η μελέτη της αποκλίνουσας συμπεριφοράς έχει θεωρηθεί ως μία από τις πιο ενδιαφέρουσες, αλλά και τις πιο δύσκολες περιοχές της κοινωνιολογίας με διαφορετικές προτάσεις πολιτικής αντιμετώπισης του προβλήματος. Πώς ορίζεται η αποκλίνουσα συμπεριφορά; Τι είναι έγκλημα; Τι είναι παραβατικότητα; Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ της εγκληματικότητας και της παραβατικότητας;
Ο πολιτισμός ορίζεται ως ένα σύνολο από τεχνολογικά επιτεύγματα, πρακτικές, στάσεις, αξίες, συμπεριφορές και κώδικες. Δεν υπάρχει επομένως κοινωνία χωρίς πολιτισμό.
Το βιβλίο ολοκληρώνεται με εστίαση στις έννοιες της ετερότητας, των πολιτισμικών διαφορών και οι υποκουλτούρων στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία.


http://ebooks.edu.gr/new/tautotita.php?course=DSGL-C109
Άβαταρ μέλους
wooded glade
Δημοσιεύσεις: 29284
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04

Re: Βάζουν κοινωνιολογία για να κάνουν τα παιδιά μας αριστερά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από wooded glade »

Ωραία, τα κουμούνια γιατί έχουν τρία κότερα το καθένα τότε ;
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα
ritzeri

Re: Βάζουν κοινωνιολογία για να κάνουν τα παιδιά μας αριστερά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ritzeri »

wooded glade έγραψε: 05 Σεπ 2018, 12:14 Δεν το έχω διδαχτεί αυτό το μάθημα.
Και να το είχες διδαχθεί δε λέει τίποτα.

Είναι από τα μαθήματα που αν τα παιδιά διαβάσουν ένα βιβλίο δεξιού καθηγητή θα μάθουν εντελώς αλλά πράγματα από το να διαβάσουν ένα βιβλίο αριστερού καθηγητή.

Με δυο λόγια το μάθημα είναι τρίχες κατσαρες.

Για αυτό ο Άδωνης επί χρόνια μιλαει για την αριστερή διανόηση ως τη μεγαλύτερη πληγή της σύγχρονης Ελλάδας.
Άβαταρ μέλους
Highlander
Δημοσιεύσεις: 17451
Εγγραφή: 24 Ιούλ 2018, 16:43

Re: Βάζουν κοινωνιολογία για να κάνουν τα παιδιά μας αριστερά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Highlander »

Ποια είναι τα νέα από το μέτωπο της αντίζταζης στην κοινωνιολογία αριστερά, πατριώτες;
Dorian
Δημοσιεύσεις: 3492
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 22:13

Re: Βάζουν κοινωνιολογία για να κάνουν τα παιδιά μας αριστερά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dorian »

metaxoskolikas έγραψε: 05 Σεπ 2018, 06:14
Maspoli έγραψε: 05 Σεπ 2018, 06:04 Αυτη ειναι η ΝΔ
δεν είναι αυτή.
αν ήταν αυτή θα την ψηφίζαμε, τώρα απλά έχουν βγει για κυνήγι ψήφων.

το αν είναι αυτή θα μας το αποδείξουν από τις επιλογές τους ως κυβέρνηση, δηλαδή σε 1 χρόνο το πολύ.
To οτι δεν κάνει δέσμευση σε ένα τόσο απλό και εφικτό θέμα, δεν χρειάζεσαι που λέει ο ΄λογος την άδεια της τρόικας, είναι ενδεικτικό. Και φυσικά ήταν πολιτική κίνηση η υποβάθμιση των κλασικών σπουδών και η υπερπριμοδότιση ενός μαρξίζοντος κλάδου, τί άλλο να ήταν; Οι πασόκοι του κλάδου θεωρούνται φασίστες. μόνο φθηνή ειρωνεία από τους αριστερούς. Δεν φταίει κανείς άλλος αλλά η ψοφοΝΔούλα που όταν αναπόφευκτα έρθει η σειρά της να κυβερνήσει φυσικά δεν θα έχει τα κότσια να αλλάξει το παραμικρό.
https://youtu.be/-VhIL6Ld9qI?t=1166 Πράξη ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ Κατσαφάδου Κωνσταντίνου, Μιχαηλίδου Δόμνας, Βλαχάκου Νικολάου http://tinyurl.com/4hwb2kra
ritzeri

Re: Βάζουν κοινωνιολογία για να κάνουν τα παιδιά μας αριστερά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ritzeri »

Nero έγραψε: 05 Σεπ 2018, 09:47
Stalker έγραψε: 05 Σεπ 2018, 09:41
Gender and Minorities studies (αυτός είναι ο σκοπός για όποιους δεν κατάλαβαν)
Σπάνια βλέπεις δημαγωγό με τόση λίγη πίστη στο κοινό του που να χρειάζεται να εξηγεί ότι το dogwhistle είναι dogwhistle.
εν τω μεταξύ είναι πίπες στο τετράγωνο γιατί δεν θα φτιάξουν απο την αρχή μάθημα κοινωνιολογίας αλλά ήδη υπάρχει και προφανώς δεν ασχολείται με genre studies αλλά τους μαθαίνει 3-4 κλασικές κοινωνιολογικές θεωρίες. προσωπικά ήταν απο τα αγαπημένα μου μαθήματα. O Durkheim η η μελέτη των κοινωνιών του με βάση τους τρόπους αυτοκτονίας παίζει να ήταν από τα πιο ενδιαφέροντα πράγματα που άκουσα σε 12 χρόνια το σχολείο

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show ... /801,2924/
Πάλι μέσα έπεσες, ούτε gender ούτε minorities studies έχει το βιβλίο.

Αν πρόσεξες, σε μια αποστροφή του λόγου του, ο άνθρωπος αναφέρει πως Ο ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΒΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΒΛΑΚΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΜΟΡΦΩΤΟ ΒΛΑΚΑ.

Κάτι παρόμοιο είχε πει κάποτε και ο Γεωργίου:
"Να είσαι βλάκας και να το ξέρεις, κάπως τρώγεται. Έχεις συναίσθηση του μειονεκτήματος, δεν το ανοίγεις πολύ το ρημαδι, κάπως διασωσεζαι.
Να είσαι βλάκας και να μη το ξέρεις, ε αυτό είναι ανυπόφορο."

Έχουν κάνει μεγάλη ζημιά οι γονείς που μεγαλώνουν τα παιδιά τους με τον αμερικανικό τρόπο ανατροφής, δυστυχως

Γενικός σκοπός του μαθήματος είναι η αξιοποίη­ση της κοινωνιολογικής σκέψης και των κοινωνιολογικών εργαλείων για τη βαθύτερη κατανόηση της δυναμικής της κοινωνίας την ανάπτυξη της αυτογνωσίας και της κοινωνικής συνείδησης με απώτερο στόχο τη δημιουργική ένταξη και παρέμβαση σε ένα πολυπολιτισμικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό περιβάλλον.

Ειδικότερα, το βιβλίο εστιάζει στα παρακάτω θέματα:

Παρουσιάζεται η επιστήμη της κοινωνιολογίας η ιστορία της και το αντικείμενο της. Oι Θεμελιωτές της κοινωνιολογίας (Κοντ, Μαρξ, Ντυρκέμ, Βέμπερ) καθώς και οι κοινωνιολογικές θεωρητικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις, η χρησιμότητα της Κοινωνιολογίας και η διεπιστημονική προσέγγιση των κοινωνικών φαινομένων.
Παρουσιάζονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της αγροτικής και της βιομηχανικής κοινωνίας, αλλά και οι διαφορές τους ως προς την «κοινωνική τους οργάνωση». Η κοινωνική οργάνωση διαφοροποιείται στο χρόνο, αλλά και στο χώρο ανάλογα με τις ιδιαίτερες σχέσεις των κοινωνιών με το φυσικό περιβάλλον, την ανάπτυξη της τεχνολογίας, τον πολιτισμό και τις κοινωνικές αξίες.
Η κοινωνικοποίηση είναι μια διαδικασία που μας αφορά όλους. Ξεκινά από τα πρώτα χρόνια της ζωής μας και διαρκεί μέχρι το τέλος της. Το περιεχόμενο της αφορά τις κοινωνικές αξίες, τους κοινωνικούς κανόνες, αλλά και τη λειτουργία του κοινωνικού ελέγχου.
Η οικογένεια και η αναπαραγωγή του ανθρώπινου είδους στο πλαίσιο της οικογένειας αποτελούν αντικείμενο μελέτης της κοινωνιολογίας, γιατί οι πολιτισμικές αυτές δραστηριότητες, αν και παρουσιάζονται ως ένας φυσικός προορισμός του ανθρώπου, είναι φαινόμενα που έχουν διαμορφωθεί κοινωνικά και διαφοροποιούνται στο χρόνο και στο χώρο.
Η εκπαίδευση στη σύγχρονη κοινωνία επιτελεί πολλές λειτουργίες. Οι σχετικές έρευνες εστιάζουν στο αν η εκπαίδευση είναι ένας μηχανισμός αναπαραγωγής της κοινωνίας και του πολιτισμού της ή αν αποτελεί μοχλό μετακίνησης του ατόμου σε μια ανώτερη επαγγελματική ή κοινωνική θέση.
Ο άνθρωπος εργάζεται για να επιβιώσει, για να δημιουργήσει, αλλά και για να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο. Αυτή η ανθρώπινη δραστηριότητα αποσκοπεί στην επεξεργασία της ύλης και στο μετασχηματισμό της σε χρήσιμα αγαθά, δηλαδή στην παραγωγή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.
Η κοινωνιολογία, η ιστορία, αλλά και η κοινωνική ανθρωπολογία έχουν συμβάλει με τις μελέτες τους στη διατύπωση συμπερασμάτων σχετικά με την πολιτική οργάνωση, την ύπαρξη ή την ανυπαρξία σύνθετων κρατικών δομών, συστημάτων διακυβέρνησης, γραφειοκρατίας κ.ά. σε διάφορες κοινωνίες του παρελθόντος ή του παρόντος.
Ο τρόπος και ο χρόνος χρήσης των Μ.Μ.Ε. από τον άνθρωπο είναι ένα στοιχείο διαφοροποίησης των σύγχρονων κοινωνιών, από παλαιότερες κοινωνίες.
Η μελέτη της αποκλίνουσας συμπεριφοράς έχει θεωρηθεί ως μία από τις πιο ενδιαφέρουσες, αλλά και τις πιο δύσκολες περιοχές της κοινωνιολογίας με διαφορετικές προτάσεις πολιτικής αντιμετώπισης του προβλήματος. Πώς ορίζεται η αποκλίνουσα συμπεριφορά; Τι είναι έγκλημα; Τι είναι παραβατικότητα; Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ της εγκληματικότητας και της παραβατικότητας;
Ο πολιτισμός ορίζεται ως ένα σύνολο από τεχνολογικά επιτεύγματα, πρακτικές, στάσεις, αξίες, συμπεριφορές και κώδικες. Δεν υπάρχει επομένως κοινωνία χωρίς πολιτισμό.
Το βιβλίο ολοκληρώνεται με εστίαση στις έννοιες της ετερότητας, των πολιτισμικών διαφορών και οι υποκουλτούρων στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία.
Dorian
Δημοσιεύσεις: 3492
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 22:13

Re: Βάζουν κοινωνιολογία για να κάνουν τα παιδιά μας αριστερά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dorian »

ritzeri έγραψε: 05 Σεπ 2018, 12:43
Nero έγραψε: 05 Σεπ 2018, 09:47
Stalker έγραψε: 05 Σεπ 2018, 09:41
Σπάνια βλέπεις δημαγωγό με τόση λίγη πίστη στο κοινό του που να χρειάζεται να εξηγεί ότι το dogwhistle είναι dogwhistle.
εν τω μεταξύ είναι πίπες στο τετράγωνο γιατί δεν θα φτιάξουν απο την αρχή μάθημα κοινωνιολογίας αλλά ήδη υπάρχει και προφανώς δεν ασχολείται με genre studies αλλά τους μαθαίνει 3-4 κλασικές κοινωνιολογικές θεωρίες. προσωπικά ήταν απο τα αγαπημένα μου μαθήματα. O Durkheim η η μελέτη των κοινωνιών του με βάση τους τρόπους αυτοκτονίας παίζει να ήταν από τα πιο ενδιαφέροντα πράγματα που άκουσα σε 12 χρόνια το σχολείο

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show ... /801,2924/
Πάλι μέσα έπεσες, ούτε gender ούτε minorities studies έχει το βιβλίο.

Αν πρόσεξες, σε μια αποστροφή του λόγου του, ο άνθρωπος αναφέρει πως Ο ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΒΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΒΛΑΚΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΜΟΡΦΩΤΟ ΒΛΑΚΑ.

Κάτι παρόμοιο είχε πει κάποτε και ο Γεωργίου:
"Να είσαι βλάκας και να το ξέρεις, κάπως τρώγεται. Έχεις συναίσθηση του μειονεκτήματος, δεν το ανοίγεις πολύ το ρημαδι, κάπως διασωσεζαι.
Να είσαι βλάκας και να μη το ξέρεις, ε αυτό είναι ανυπόφορο."

Έχουν κάνει μεγάλη ζημιά οι γονείς που μεγαλώνουν τα παιδιά τους με τον αμερικανικό τρόπο ανατροφής, δυστυχως

Γενικός σκοπός του μαθήματος είναι η αξιοποίη­ση της κοινωνιολογικής σκέψης και των κοινωνιολογικών εργαλείων για τη βαθύτερη κατανόηση της δυναμικής της κοινωνίας την ανάπτυξη της αυτογνωσίας και της κοινωνικής συνείδησης με απώτερο στόχο τη δημιουργική ένταξη και παρέμβαση σε ένα πολυπολιτισμικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό περιβάλλον.

Ειδικότερα, το βιβλίο εστιάζει στα παρακάτω θέματα:

Παρουσιάζεται η επιστήμη της κοινωνιολογίας η ιστορία της και το αντικείμενο της. Oι Θεμελιωτές της κοινωνιολογίας (Κοντ, Μαρξ, Ντυρκέμ, Βέμπερ) καθώς και οι κοινωνιολογικές θεωρητικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις, η χρησιμότητα της Κοινωνιολογίας και η διεπιστημονική προσέγγιση των κοινωνικών φαινομένων.
Παρουσιάζονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της αγροτικής και της βιομηχανικής κοινωνίας, αλλά και οι διαφορές τους ως προς την «κοινωνική τους οργάνωση». Η κοινωνική οργάνωση διαφοροποιείται στο χρόνο, αλλά και στο χώρο ανάλογα με τις ιδιαίτερες σχέσεις των κοινωνιών με το φυσικό περιβάλλον, την ανάπτυξη της τεχνολογίας, τον πολιτισμό και τις κοινωνικές αξίες.
Η κοινωνικοποίηση είναι μια διαδικασία που μας αφορά όλους. Ξεκινά από τα πρώτα χρόνια της ζωής μας και διαρκεί μέχρι το τέλος της. Το περιεχόμενο της αφορά τις κοινωνικές αξίες, τους κοινωνικούς κανόνες, αλλά και τη λειτουργία του κοινωνικού ελέγχου.
Η οικογένεια και η αναπαραγωγή του ανθρώπινου είδους στο πλαίσιο της οικογένειας αποτελούν αντικείμενο μελέτης της κοινωνιολογίας, γιατί οι πολιτισμικές αυτές δραστηριότητες, αν και παρουσιάζονται ως ένας φυσικός προορισμός του ανθρώπου, είναι φαινόμενα που έχουν διαμορφωθεί κοινωνικά και διαφοροποιούνται στο χρόνο και στο χώρο.
Η εκπαίδευση στη σύγχρονη κοινωνία επιτελεί πολλές λειτουργίες. Οι σχετικές έρευνες εστιάζουν στο αν η εκπαίδευση είναι ένας μηχανισμός αναπαραγωγής της κοινωνίας και του πολιτισμού της ή αν αποτελεί μοχλό μετακίνησης του ατόμου σε μια ανώτερη επαγγελματική ή κοινωνική θέση.
Ο άνθρωπος εργάζεται για να επιβιώσει, για να δημιουργήσει, αλλά και για να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο. Αυτή η ανθρώπινη δραστηριότητα αποσκοπεί στην επεξεργασία της ύλης και στο μετασχηματισμό της σε χρήσιμα αγαθά, δηλαδή στην παραγωγή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.
Η κοινωνιολογία, η ιστορία, αλλά και η κοινωνική ανθρωπολογία έχουν συμβάλει με τις μελέτες τους στη διατύπωση συμπερασμάτων σχετικά με την πολιτική οργάνωση, την ύπαρξη ή την ανυπαρξία σύνθετων κρατικών δομών, συστημάτων διακυβέρνησης, γραφειοκρατίας κ.ά. σε διάφορες κοινωνίες του παρελθόντος ή του παρόντος.
Ο τρόπος και ο χρόνος χρήσης των Μ.Μ.Ε. από τον άνθρωπο είναι ένα στοιχείο διαφοροποίησης των σύγχρονων κοινωνιών, από παλαιότερες κοινωνίες.
Η μελέτη της αποκλίνουσας συμπεριφοράς έχει θεωρηθεί ως μία από τις πιο ενδιαφέρουσες, αλλά και τις πιο δύσκολες περιοχές της κοινωνιολογίας με διαφορετικές προτάσεις πολιτικής αντιμετώπισης του προβλήματος. Πώς ορίζεται η αποκλίνουσα συμπεριφορά; Τι είναι έγκλημα; Τι είναι παραβατικότητα; Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ της εγκληματικότητας και της παραβατικότητας;
Ο πολιτισμός ορίζεται ως ένα σύνολο από τεχνολογικά επιτεύγματα, πρακτικές, στάσεις, αξίες, συμπεριφορές και κώδικες. Δεν υπάρχει επομένως κοινωνία χωρίς πολιτισμό.
Το βιβλίο ολοκληρώνεται με εστίαση στις έννοιες της ετερότητας, των πολιτισμικών διαφορών και οι υποκουλτούρων στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία.
Μπαίνεις τώρα στον κόπο να επιχειρηματολογήσεις όταν οι άλλοι απλώς ειρωνεύονται. Φυσικά και είναι πολιτικοιδεολογική επιλογή η υποβάθμιση των κλασικών σπουδών. Ο ελληνορωμαϊκός πολιτισμός έχει σχεδόν φτάσει να θεωρείται κάτι σε φασιστικός από αυτό τον κύκλο. Την προηγούμενη δεκαετία με τα γεγονότα που συστηματικά υποδαύλιζε ο συριζα με αποκορύφωμα Δεκ2008 έμπαιναν συστηματικά σε στόχο ακόμα και τα νεοκλασικά κτίσματα των πόλεων.
https://youtu.be/-VhIL6Ld9qI?t=1166 Πράξη ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ Κατσαφάδου Κωνσταντίνου, Μιχαηλίδου Δόμνας, Βλαχάκου Νικολάου http://tinyurl.com/4hwb2kra
ritzeri

Re: Βάζουν κοινωνιολογία για να κάνουν τα παιδιά μας αριστερά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ritzeri »

Δεν ξέρω αν ειρωνεύονται ή μιλούν σοβαρά.
Σίγουρα όμως, ακόμη κι αν ειρωνεύονται, διαμορφώνουν άποψη σε άλλους αναγνώστες, τους επονομαζομενους και ως προβατα
Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26856
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: Βάζουν κοινωνιολογία για να κάνουν τα παιδιά μας αριστερά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis »

Δηλαδή επειδή το βιβλίο αναγνωρίζει ότι υπάρχει ένα πολυπολιτισμικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον αντί ξερωγω ένα μάτσο από αναλλοίωτα σόγια που τραβάνε από το 760.000π.Χ. αυτό είναι εναντίον του;

ΥΓ ο ελληνορωμαϊκός πολιτισμός δεν θεωρείται φασιστικός (αυτό θα ήταν ετεροχρονισμός άλλωστε), αλλά ο τρόπος που τον βλέπουν οι φασίστες και η παλαβή συντήρηση, ναι είναι.
Άβαταρ μέλους
Highlander
Δημοσιεύσεις: 17451
Εγγραφή: 24 Ιούλ 2018, 16:43

Re: Βάζουν κοινωνιολογία για να κάνουν τα παιδιά μας αριστερά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Highlander »

Αυτη η τόσο γραφική, όσο και επικινδυνη ακροδεξια του Αδωνιδος, δεν ειναι διολου πρωτοτυπη. Η κοινωνιολογια "κανει τα παιδια αριστερα", ειναι η συνεχεια του Tea Party που απαιτουσε τον εξοβελισμό της θεωρίας της εξελιξης απο τα σχολεια γιατι κάνει τα παιδια αθεα.
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Βάζουν κοινωνιολογία για να κάνουν τα παιδιά μας αριστερά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »

Ο Αδωνις είναι ο τηλευαγγελιστής της ΝΔ.
🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
Άβαταρ μέλους
wooded glade
Δημοσιεύσεις: 29284
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04

Re: Βάζουν κοινωνιολογία για να κάνουν τα παιδιά μας αριστερά

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από wooded glade »

Υπάρχει κοινωνιολογία αβγών με Εβραίους-Άουσβιτς και κοινωνιολογία για κουμούνια.
Θα γράφει ότι θα γράφει το βιβλίο που θα εκδώσουν τα κουμούνια, αλλά ποντάρουν στο εξής:
Το παιδί είναι από τη φύση του τεμπελχανόβιο.
Δε διαβάζει και σίγουρα δεν θα ασχοληθεί ποτέ με τις ασκήσεις του βιβλίου των μαθηματικών πέραν των 1η-4η-7η που ζήτησε ο καθηγητής.
Θα του πουν λοιπόν οι ινστρούχτορες "παιδιά όλα είναι τζάμπα με κυβέρνηση Τσίπρα, φώτα, καλοριφέρ, νερά, ηλεκτρικά" και "κάθε καλοκαίρι η εργατική τάξη πάει στο Σαιν Τροπέζ".
Ο μεγάλος ξέρει ότι ειδικά στο Σαιν Τροπέζ ναι μεν πάει η εργατική τάξη αλλά χωρίς Ε9 υπό μάλης δεν πέφτει ούτε θηλυκιά αρκούδα. Ο μικρός όμως δεν το καταλαβαίνει. Το παιδί πιστεύει ότι μόλις πιάσει Σαιν Τροπέζ το καράβι, τελείωσε-έληξε & οπωσδήποτε επιφανειακά έτσι φαίνεται ότι είναι.

Έτσι λοιπόν υπολογίζει ο Τσίπρας ότι θα τους πάρει τουλάχιστον μία ψήφο.
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”