Εσθήρ έγραψε: 01 Σεπ 2018, 22:55
Οταν εμεις φτιαχναμε τον παρθενωνα,και παρεπιπτωντος ειμαι λατρης του παρθενωνα,.μην παρεξηγηθω....,ΑΛΛΑ ..οι αιγυπτιοι ποσους αιωνες πριν ειχαν φτιαξει αυτο
Πάπυρος «έλυσε» το μυστήριο για το πώς οι Αιγύπτιοι κατάφεραν να φτιάξουν τη Μεγάλη Πυραμίδα της Γκίζας
Μια απάντηση στα μεγαλύτερα αινίγματα της ανθρωπότητας, δίνει νέα αρχαιολογική ανακάλυψη.
Πως μία κοινωνία της εποχής του χαλκού, με ελάχιστες τεχνολογικές γνώσεις, μπόρεσε να δημιουργήσει τη Μεγάλη Πυραμίδα της Γκίζας (ή Πυραμίδα του Χέοπα), το μόνο από τα 7 θαύματα του κόσμου που σώζεται ως σήμερα; Πως έγινε η μεταφορά τεράστιων κομματιών ασβεστόλιθου και γρανίτη, βάρους 2,5 τόνων σε απόσταση 500 μιλίων, υλικών που χρειάστηκαν για να χτιστεί η Πυραμίδα του Χέοπα, το 2.600 π.Χ. περίπου;
Αρχαιολόγοι έκαναν μια συγκλονιστική ανακάλυψη, και αποκαλύφθηκε ο τρόπος που οι Αιγύπτιοι έκαναν τη μεταφορά. Η αρχαιολογική αυτή ανακάλυψη έγινε μέσω ενός πάπυρου που βρέθηκε στο λιμάνι Wadi Al-Jarf. Γραμμένος από τον Merer, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για μίας ελίτ ομάδας εργατών, δίνει μία εικόνα για τον ρόλο που έπαιξαν τα σκάφη στη κατασκευή της πυραμίδας και περιγράφει πώς οι πέτρες από ασβεστόλιθο μεταφέρονταν από την Τούρα στην Γκίζα.
Οι νέες αποκαλύψεις θα μεταδοθούν σε ντοκιμαντέρ του Channel 4.
Όπως αποκαλύφθηκε, χιλιάδες εξειδικευμένοι εργάτες μετέφεραν 170.000 τόνους ασβεστόλιθου κατά μήκος του Νείλου, πάνω σε ξύλινα σκάφη που συγκρατούνταν μεταξύ τους με σχοινιά. Για τη μεταφορά κατασκευάστηκε ειδικά ένα σύστημα καναλιών σε ένα εσωτερικό λιμάνι που δημιουργήθηκε λίγα μόλις μέτρα από τη βάση της πυραμίδας.
Στο ημερολόγιό του επίσης ο Merer περιγράφει πώς η ομάδα του ενεπλάκη στη μετατροπή του τοπίου ανοίγοντας γιγαντιαία αναχώματα ώστε να εκτρέψει το νερό από τον Νείλο και να το διοχετεύσει προς την πυραμίδα μέσω καναλιών που δημιούργησαν εργάτες.
Αν και ήταν γνωστό εδώ και πολύ καιρό ότι ο γρανίτης που βρίσκεται στις εσωτερικές αίθουσες της πυραμίδας ήταν λαξευμένος στο Aswan, 533 μίλια νότια της Γκίζας και οι πέτρες από ασβεστόλιθο προέρχονταν από την Τούρα, οκτώ μίλια μακριά, οι αρχαιολόγοι διαφωνούσαν για τον τρόπο με τον οποίο μεταφέρθηκαν.
Σήμερα όμως, ο αρχαιολόγος Mark Lehner, αποκάλυψε στοιχεία για μία χαμένη πλωτή οδό κάτω από το αμμώδες οροπέδιο της Γκίζας.
Να σημειωθεί ότι με ύψος 146 μέτρα, η Μεγάλη Πυραμίδα της Γκίζας είναι η μεγαλύτερη από όλες τις πυραμίδες, ενώ μέχρι τον Μεσαίωνα ήταν το μεγαλύτερο οικοδόμημα που κατασκεύασε ο άνθρωπος.
πηγη
https://www.huffingtonpost.gr/2017/09/2 ... 87136.html
Και αν νομιζετε οτι ελα μωρε ενα τριγωνακι ειναι...ξανακοιταξτε τις γνωσεις σας.
Επισης τα
μαθηματικα,τα εξελιξαν οι ελληνες,ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ...
αλλα η πρωτη σκεψη δεν ηταν ελληνικη
Το πεδίο σπουδών γνωστό ως η Ιστορία των Μαθηματικών είναι κατ' εξοχήν μια έρευνα στην προέλευση των μαθηματικών και σε μικρότερο βαθμό μια έρευνα στις μαθηματικές μεθόδους του παρελθόντος.
Πριν τη σύγχρονη εποχή και την παγκόσμια ανάπτυξη της γνώσης, γραπτά παραδείγματα νέων μαθηματικών εξελίξεων ήρθαν στο φως σε μικρό χρονικό διάστημα. Τα παλαιότερα διαθέσιμα μαθηματικά κείμενα είναι τα Plimpton 322 (Μαθηματικά των Βαβυλωνίων 1900 π.Χ),[2] Rhind Mathematical Papyrus (Μαθηματικά των Αιγυπτίων 2000-1800 π.Χ),[3] Μαθηματικός Πάπυρος της Μόσχας (Μαθηματικά των Αιγυπτίων 1890 π.Χ). Όλα αυτά τα κείμενα απασχολούνται με το γνωστό πυθαγόρειο θεώρημα, που φαίνεται να είναι η αρχαιότερη και πλέον διαδεδομένη ανακάλυψη μετά την αριθμητική και τη γεωμετρία.
Η μελέτη των μαθηματικών ως θέμα από μόνο του ξεκινάει τον 6ο αιώνα π.Χ με τους Πυθαγόρειους που επινόησαν τον όρο Μαθηματικά από την αρχαία ελληνική λέξη μάθημα, το οποίο ερμηνεύεται ως θέμα οδηγιών.[4] Οι αρχαίοι Έλληνες μαθηματικοί βελτίωσαν σε μεγάλο βαθμό τις μεθόδους (ειδικά μέσα από την εισαγωγή τους παραγωγικού συλλογισμού, του μαθηματικού σθένους και τις αποδείξεις) και επέκτειναν την ύλη των μαθηματικών.[5] Οι Κινέζοι μαθηματικοί έκαναν πρώιμες συνεισφορές, συμπεριλαμβάνοντας ένα σύστημα αξιών.[6][7] Το ινδοαραβικό αριθμητικό σύστημα, το οποίο χρησιμοποιείται σε ολόκληρο τον κόσμο σήμερα, και οι κανόνες για τη χρήση των λειτουργιών του, πιθανότατα εξελίχθηκε κατά την πρώτη χιλιετία στην Ινδία και μεταδόθηκε στη Δύση μέσω των Ισλαμιστών μαθηματικών.[8] Οι Ισλαμιστές μαθηματικοί, με τη σειρά τους, ανέπτυξαν και επέκτειναν τα μαθηματικά, που έγιναν γνωστά σε αυτούς τους πολιτισμούς.[9] Πολλά γνωστά Ελληνικά και Αραβικά κείμενα στα μαθηματικά μεταφράστηκαν στα Λατινικά, κάτι που οδήγησε σε περαιτέρω εξέλιξη των μαθηματικών στην μεσαιωνική Ευρώπη.
Από την αρχαία εποχή διαμέσου του Μεσαίωνα, ξεσπάσματα μαθηματικής δημιουργικότητας πολλές φορές ακολουθούνταν από αιώνες στασιμότητας. Στις αρχές της Ιταλίας της Αναγέννησης του 16ου αιώνα, οι νέες μαθηματικές εξελίξεις που αλληλεπίδρασαν με νέες επιστημονικές ανακαλύψεις, πραγματοποιήθηκαν με αυξανόμενο ρυθμό, που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.
πηγη
https://el.wikipedia.org/wiki/Ιστορία_των_μαθηματικών
Ναι,ηταν και οι αρχαιοι ελληνες μυαλα,αλλα
ηταν και ΑΛΛΟΙ.Οσο και αν δεν αρεσει σε εθνιλικια.
Στο μεταξυ,δεν υπαρχει τιποτε πιο ηλιθο απο το να κοκορευεται καποιος για κατι που ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ/.
Μαλλον την ανεπαρκεια μας δειχνουμε και την οτι δεν εχυομε να κοκορευτουμε πλεον για τιποτε αλλο,
αιωνες τωρα.
Οι αρχαοι ελληνες ηταν μυαλα,οπως επισης ηταν και οι αρχαιοι αιγυπτιοι,και πολλοι αλλοι λαοι.Εμεις εχουμε συνυσφερει σε αυτο;Κοκορευομαστε ηλιθιωδως για τα κατορθωματα των αρχαιων ελληνων,ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.ΛΈΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙς ΤΑ ΚΑΝΑΜΕ.Ε..//δεν τα καναμε εμεις.Ας κοιταξουμε το τι κανουμε τωρα,διοτι κοκορευομαστε για κατι που εμεις δεν εχουμε καθολου συμετοχη σε αυτο.