Λοξίας έγραψε: 15 Νοέμ 2021, 21:45
taxalata xalasa έγραψε: 15 Νοέμ 2021, 20:44
ρε συ Λοξια,
καλα σε λεει ο αλλος, μαθουσαλια...
κοιτα σανσκριτκα, και εκει ειναι το Κο με το ιδιο νοημα.
Σωστά Μαθουσάλας...και σαν Μαθπυσάλας, έχω στην πλάτη μου πάνω από 50 συναπτά έτη που, ξεκινώντας από βιβλία και φτάνοντας στο ίντερνετ, διαβάζω όοοολες αυτές τις παρόλες, που σε πάρα πολλούς φάινοντα σαν νεόκοπες.
Μπα! το ρίξαμε στα σανσκριτικά τώρα; Τι έγινε; Καλείς την ΙΕ προς επίρρωσιν των όσων λες;
Απάντησε στις αιτιάσεις μου και άσε το πέταγμα της μπαλας στην κερκίδα (μιας και αρέσκεσαι σε ποδοσφαρική ορολογία)...
Δηλαδή εσύ δεν βλέπεις το "άχρηστο" στην υπόθεση που κάνεις, έτσι;
Βρήκες μια ρίζα "κι", που απαντάται στις γλώσσες που συγκρίνεις και αμέσως κατέληξες στο συμπέρασμα πως αυτό είναι:
"ένδειξη υπαρξης ριζας ευρωπαϊκων γλωσσων στην κεντρο νοτιοανατολικη μεσογειο και τις χερσονησους της"!
Δηλαδή δεν βλέπεις/καταλαβαίνεις πως αυτό που συμπέρανες, θα είχε αξία ΑΝ:
Αυτή η ρίζα υπήρχε μόνον, και αποκλειστικά ΜΟΝΟΝ, στις γλώσσες που συγκρίνεις.
Αφού η ρίζα "κι", υπάρχει σε όλες τις γλώσσες του κόσμου, το συμπέρασμά σου είναι έωλο.
Δεν προσφέρει τίποτε, είναι άχρηστο! Και εσύ χαίρεσαι λες και ανακάλυψες τον τροχό...
Μονοσύλαβες ρίζες, ΒΑ, ΓΑ, ΔΑ, ΚΑ, ΛΑ, ΜΑ, ΝΑ, ΠΑ, BI, KI, MI, και πάει λέγοντας με όλα τα κοινά φωνήεντα και σύμφωνα, υπάρχουν σε όλες τις γλώσσες.
Δεν χρειάζεται να είσαι γλωσσολόγος για να καταλάβεις πως ΔΕΝ μπορείς να καταλήξεις σε γλωσσολογική συγγένεια δύο τριών γλωσσών με βάση αυτές τις ρίζες, την στιγμή που αυτές υπάρχουν σε όλες τις γλώσσες του κόσμου!
Λογική χρειάζεται...
Κατάλαβες; Αυτό ακριβώς κάνεις. Πας να βγάλεις συγγενή μία άγνωστη γλώσσα (Θρακικά) με άλλες δύο τρεις γνωστές, βασιζόμενος στην απίστευτη τσαπατσουλιά της σύγκρισης ριζών που υπάρχουν σε ΟΛΕΣ τις γλώσσες του κόσμου.
Και, επί πλέον, το κάνεις βασιζόμενος σε μερικά Θρακικά ονόματα, που βρήκαμε σε μερικές Ελληνικές επιγραφές, και τα οποία δεν ξέρουμε ΚΑΝ αν έτσι γράφονταν ή προφέρονταν στα Θρακικά!
Δεν έχεις ιδέα (κανείς δεν έχει) πως ήταν η Θρακική γλώσσα, το λεξιλόγιό της, την προφορά της, την γραφή της, αλλά είσαι ...ειδικός σε αυτήν!
Μωρέ έχεις καταλάβει, αλλά στου κουφού την πόρτα, πάρ' την πόρτα και φύγε...
.
Λοξια,
επειδη ξες κανουμε διαλογο.
ομως, φορας "γυαλια" και μεσα απο αυτα βλεπεις, αν οχι τα παντα τοτε τουλαχιστον σε αυτον τον διαλογο, τα γραφομενα μου, εικαζοντας διαφορα λογω "γυαλιων".
Λες
"Μπα! το ρίξαμε στα σανσκριτικά τώρα; Τι έγινε; Καλείς την ΙΕ προς επίρρωσιν των όσων λες;"
Ποτε εγραψα οτι η ΙΕ δεν στεκει ; Βλεπεις τι κανουν τα "γυαλια σου";
Διαβασε καλα τι γραφω στις παραθεσεις. Δεν βλεπω να το κανεις ή μαλλον πρεπει να βγαλεις τα "γυαλια σου".
το ΙΕ από μπουρκχαν καβαλαραιους δεν στεκει που ειναι maistream θεωρια.
το ΙΕ μια χαρα στεκει.
Mainstream
Υπόθεση Κούργκαν Ινδοευρωπαϊκές μεταναστεύσεις Ευρασιατικοί νομάδες
Εναλλακτική λύση
1.Υπόθεση Ανατολία [εδω μπλεκομαστε και εμεις και οι αγνωστοι θρακες και ολοι...και η αμεση γλωσσικη συγγενεια ελληνικων λατινικων και ισως των αγνωστων θρακικων και ολων των αλλων και οχι διαμεσου υπερσηβηρικου σιδηροδρομου με σταση στη γιουκραϊνα που φορτωσε κατα αλογαραιους και ροβολησαν σακατ και λενε τον θεο μπουγκ, μπογκ κχαν...]
Είναι ο
κύριος ανταγωνιστής της υπόθεσης Κούργκαν-Μπουργκχαν , ή της θεωρίας της στέπας [των σκυθων και συγγενων τουρκομογγολικων προγονωνε], η οποία
απολαμβάνει μεγαλύτερη ακαδημαϊκή εύνοια.
2. Υπόθεση Παλαιολιθική Θεωρία Συνέχειας [40,000πχ o Σοφοχωμόμοιος homo sapiens in europe]
Υπαρχει ομως ανατροπη της 2ης δυνατης Εναλλακτικης Υπόθεσης Παλαιολιθικής Θεωρίας Συνέχειας που συνδυαζεται με την ΙΕ Υποθεση Ανατολία με αυτο:
Homo απολιθώματα
Οι ερευνητές ανακάλυψαν δύο σημαντικά απολιθώματα στο
σπήλαιο Απήδημα «Α» το 1978, τα δύο απολιθώματα που είναι τώρα γνωστά ως Απήδημα 1 και Απήδημα 2. Πέτρινα εργαλεία βρέθηκαν και στα τέσσερα σπήλαια. Έρευνα που δημοσιεύτηκε τον Ιούλιο του 2019 δείχνει ότι το
θραύσμα του κρανίου Απήδημα 2 (ονομάζεται LAO 1 / S2) 1 έχει
μορφολογία Νεάντερταλ και χρησιμοποιώντας
χρονολόγηση ουρανίου-θορίου 12, ήταν περισσότερο από 170.000 ετών. Ο Se συμπέρανε ότι το
απολίθωμα του κρανίου Απήδημα 1 (ονομάζεται LAO 1 / S1) 1
είναι παλαιότερο, όπως Χρονολογήθηκε, χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο,
σε ηλικία άνω των 210.000 ετών και παρουσιάζει ένα
μείγμα σύγχρονων πρωτόγονων και ανθρώπινων χαρακτηριστικών.
Αυτό κάνει το Απήδημα 1 την παλαιότερη απόδειξη του Homo sapiens εκτός Αφρικής, ότι είναι παλαιότερο κατά 150.000 χρόνια ή περισσότερα από προηγούμενα ευρήματα του H. sapiens στην Ευρώπη.
Πολυ απηδημα τα μαϊμουδια στο Απηδημα.
Τελικα η ακρως Εθνικιστικη ΙΕ θεωρια ειναι η Mainstream Μπούργ κχαν και οχι εμεις που παραθετουμε τις αντιφασεις των μεσα απο τα ιδια τους τα λεγομενα.
Και γι αυτο σαν αντιδραση παραγονται Εθνικιστες αντιετσι, αντιγιουβετσι και αντικοκορετσι.
Με εμενα τα βαλες;
Τα παραπονα σου στον Ιακωβο που ηταν γερμανοφυλετιστης και εψαχνε ελληνες μπάι αναμεσα σε σκυθες και ιλλυριους και δεν εβρισκε ο καημενος.
Ποιος ελληνας του 1830 ηξερε για σκυθες και ιλλυριους και κουραφεξαλα; Μερικοι λογιοι που ξεραν να διαβαζουν, οι αλλοι, ο λαος, οι δημοτες χωρικοι αγροτες ραγιαδες, δεν περναν χαμπαρ' τιποτ'ς απ δαυτα. Ξερανε οτ' ειν χριστιανοι ρωμιοι και μιλαν αλλοι ελληνικα, αλλοι διγλωσσοι με ελληνοαρβανιτικα, ελληνοβλαχικα, και ελληνομακεδονιτικα [ελληνολατινοκελτοσκυθικα+..+...βαλε οτι αλλο θες, αχταρμας ητανε...μακεδονιτικη σαλατα μεν αλλα σε πιατο που προυπηρχε] και γιατι οχι και ελληνοτουρκικα.
Τωρα παραπονιεσαι που ο καθε πικραμενος ακουει οτι ειναι σκυθας και ειναι και στην απεξω και ετσι τον κανεις εθνικιστη και μετα τον κατηγορεις για εθνικιστη αφου τον εκανες πρωτα;
Ειχε τους λογους του ο Ιακωβος να προκαλεσει εθνικιστικα κινηματα στην χερσονησο του αιμου αμεσως μετα την μολις επιτυχη επανασταση χριστιανων ορθοδοξων εναντια στον σουλτανο και αυτο που αντιπροσωπευε.
divide et impera.
Αυτο χτυπαγαν οι γερμανογλωσσοι...
[...]Σ' Ανατολή και Δύσι, και Nότον και Βοριά,/Για την Πατρίδα όλοι, νάχωμεν μια καρδιά./Στην πίστιν του καθ' ένας, ελεύθερος να ζη,/
Στην δόξαν του πολέμου, να τρέξωμεν μαζύ./
Βουλγάροι, κι' Αρβανήτες, Αρμένοι και Ρωμιοί,/Αράπιδες, και άσπροι, με μια κοινή ορμή./Για την ελευθερίαν, να ζώσωμεν σπαθί[...] Έτσι τα ανθρώπινα δικαιώματα όπως προβάλονται στον Θούριο
υπερβαίνουν κάθε ατομικό πλαίσιο όπως αυτά προσδιορίζονται στις
γαλλικές γερμανοφραγγικες διακηρύξεις,
αλλά αποκτούν κοινωνικότερο και πανανθρώπινο περιεχόμενο.
γι' αυτο τον φάγανε και βγηκε και ο Ιακωβος μετα την επιτυχια των ρωμιων να κανει δηθεν αντιπολιτευση στον ταδε και συμπολιτευση στον δεινα και ακομα τρωγομαστε με τα ρουχα μας σαν αβατευτες χηρες; δεν σε βλεπω να απαντας. μονο να αντιδρας σε βλεπω, απαντησε σε αυτο....
b]Να κάμωμεν τον όρκον, επάνω στον Σταυρόν [/b]και πιο κάτω Ψηλά στα μπαϊράκια, σηκώστε τον Σταυρόν ή Στεργιάς, και του πελάγου, να λάμψη ο Σταυρός
σχετίζεται με τη θρησκεία στην οποία πιστεύει η μεγάλη πλειοψηφία που απαρτίζει τον κόσμο στον οποίο απευθύνεται. Ο Ρήγας
γνωρίζει πως η συντηρητική Ευρώπη δεν θα βοηθήσει την επανάσταση γι' αυτό δεν επικαλείται τη βοήθεια καμίας μεγάλης ευρωπαϊκής δύναμης, ενώ αποκρύπτει την συμπάθειά του προς τη Γαλλία για να μην εμφανισθεί η κίνησή του προσδεμένη σε αυτήν. Όμως επικαλείται την εξωτερική αλληλεγγύη μια μικρής χώρας, της Μάλτας: [...]Μ' εμάς κ' εσείς Μαλτέζοι, γεννήτ' ένα κορμί,/Κατά της τυραννίας, ριχθήτε με ορμή.
ειμαστε στον 21ο αιωνα και ειναι το φορουμ γεματο γραμμοβιτσοματηδες με κοκκινα ή μπλε γυαλια.
καλα ειναι και αυτα....
κλαυσιγελος...
αλλα τι σχεση εχουν με την ιστοριοανθρωπολογικη ερωτηση "...που ειναι οι Θρακες";
μπηκες εδω στο νημα να πεις το αντιποιημα που εχεις μαθει 50 χρονια;
φιλικα...