George_V έγραψε: 14 Νοέμ 2021, 12:31
Οταν εθαβαν τον Βωμο των 12 Θεων στην Αθηνα ομως για τον ιδιο λογο δεν ακουσα κανεναν να διαμαρτυρεται
μηπως έκλεινες τα αυτιά σου;
Εγινε καμια διαμαρτυρια περαν της συνηθους ιντερνετικης γκρινιας?
κατσε ρε συντροφε, βγαίνουν στο δρόμο να διαμαρτυρυθούν λες «μας νοχλάνε», διαμαρτυρονται διαδικτυακά λες «γκρινιάζουν μόνο».
Και στην τελική αν για την μια περίπτωση σιώπησαν αυτό δεν είναι δικαιολογία να σιωπαίνουν για κάθε έγκλημα.
Παίδες, χαλαρώστε. Η συγκεκριμένη γραμμή του μετρό που "ετοιμάζεται" και που θα εξακολουθεί να "ετοιμάζεται" για τα επόμενα 50 χρόνια, είναι έργο βιτρίνας. Πρόκειται για ένα μικρό δρομολόγιο που θα μπορούσε να το καλύψει μία γραμμή λεωφορείου.
Δεν θα αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα η Θεσσαλονίκη με αυτή τη γραμμή, μην αγχώνεστε. Η επόμενη γραμμή (η οποία θα διασχίζει την πόλη κάθετα) που θα σχεδιαστεί και που αναμένεται να περατωθεί το 3000 μ.Χ. θα είναι πολύ πιο χρήσιμη.
Να σημειωθεί ότι το έργο που σχεδιαζόταν για την "υποθαλάσσια αρτηρία", ματαιώθηκε γιατί ξεσηκώθηκαν αριστερές ομάδες και υποστήριξαν ότι θα διατάρασσε την "οικολογία του θερμαικού".
Λογικό μετά να αντιμετωπίζουμε με σκεπτικισμό τα επιχειρήματα για τη μη περάτωση έργων υποδομής.
Το έγκλημα είναι που έχει καθυστερήσει τόσο το μετρό. Πρέπει να τελειώσει το συντομότερο και να απομακρυνθούν τα έργα που κλείνουν λωρίδες για να ανασάνει η κίνηση στην πόλη.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Αυτό που χρειάζεται η Θεσσαλονίκη είναι ξήλωμα ολόκληρων οικοδομικών τετραγώνων και μετεγκατάσταση των κατοίκων τους σε νέες κατοικίες, αποκεντρωμένες, για τη δημιουργία πάρκων και ανοιχτωσιάς. Αυτή τη στιγμή, ένα εκατομμύριο άνθρωποι είναι στριμωγμένοι σε μια έκταση μικρή αναλογικά με τον πληθυσμό τους, ενώ τα έργα ανάπλασης δεν λαμβάνουν καθόλου υπόψη το συγκοινωνιακό πρόβλημα και την έλλειψη θέσεων για παρκάρισμα.