Kauldron έγραψε: 12 Νοέμ 2021, 02:57
Τώρα πληρώνουμε τη σωστή λειτουργία του φωτοτυπικού μηχανήματος:
Αυτά είναι τα ωραία.
Κανονικά έπρεπε να δημιουργήσουν επιτροπή για το χειρισμό των στυλό, το άνοιγμα της πόρτας του γραφείου και τη διαδικασία καθίσματος στην καρέκλα. Αν γίνουν με λάθος τρόπο μπορεί να προκληθεί ζημιά στην υπηρεσία.
Νομίζω ότι εδώ έχεις άδικο. Με αυτό το χαρτί απλά το φωτοτυπικό τίθεται υπό την ευθύνη συγκεκριμένων υπαλλήλων. Είναι συχνό φαινόμενο σε δημόσιες ή και ιδιωτικές εταιρείες υπάλληλοι να χειρίζονται λανθασμένα το φωτοτυπικό να τυπώνουν υπερβολικά πολλά ή λάθος πράγματα και φυσικά να χειρίζονται και να κοπανάνε το φωτοτυπικό λες και είναι φαναρτζίδικο.
Όταν πας και τους λες τί κάνουν σου απαντούν γιατί δικό σου είναι; ή δικαίωμα μου να το χρησιμοποιώ όπως θέλω. Ε, με τον ορισμό υπευθύνου με επίσημο έγγραφο αυτά τελειώνουν.
Μην συγχέετε τον ορισμό υπεθύνου με το ότι ο υπεύθυνος ασχολείται αποκλειστικά με το φωτοτυπικό...
Είναι σαν τον ορισμό υπευθύνου ασφαλείας. Δεν κάθεται μέχρι να κάνει σεισμό και περιμένει...
Kauldron έγραψε: 12 Νοέμ 2021, 02:57
Τώρα πληρώνουμε τη σωστή λειτουργία του φωτοτυπικού μηχανήματος:
Αυτά είναι τα ωραία.
Κανονικά έπρεπε να δημιουργήσουν επιτροπή για το χειρισμό των στυλό, το άνοιγμα της πόρτας του γραφείου και τη διαδικασία καθίσματος στην καρέκλα. Αν γίνουν με λάθος τρόπο μπορεί να προκληθεί ζημιά στην υπηρεσία.
Νομίζω ότι εδώ έχεις άδικο. Με αυτό το χαρτί απλά το φωτοτυπικό τίθεται υπό την ευθύνη συγκεκριμένων υπαλλήλων. Είναι συχνό φαινόμενο σε δημόσιες ή και ιδιωτικές εταιρείες υπάλληλοι να χειρίζονται λανθασμένα το φωτοτυπικό να τυπώνουν υπερβολικά πολλά ή λάθος πράγματα και φυσικά να χειρίζονται και να κοπανάνε το φωτοτυπικό λες και είναι φαναρτζίδικο.
Όταν πας και τους λες τί κάνουν σου απαντούν γιατί δικό σου είναι; ή δικαίωμα μου να το χρησιμοποιώ όπως θέλω. Ε, με τον ορισμό υπευθύνου με επίσημο έγγραφο αυτά τελειώνουν.
Μην συγχέετε τον ορισμό υπεθύνου με το ότι ο υπεύθυνος ασχολείται αποκλειστικά με το φωτοτυπικό...
Είναι σαν τον ορισμό υπευθύνου ασφαλείας. Δεν κάθεται μέχρι να κάνει σεισμό και περιμένει...
Σωστές οι παρατηρήσεις. Όμως, θα σου θέσω ένα ερώτημα:
είναι δυνατόν να είσαι υπεύθυνος ενός μηχανήματος και να μην βρίσκεσαι εκεί μπροστά όταν το χρησιμοποιούν όλοι οι εργαζόμενοι του ορόφου;
Τι ακριβώς σημαίνει αυτό το χαρτί πέρα από το "οφείλεις να παρακολουθείς τη χρήση του μηχανήματος συνεχώς, διότι ό,τι και να πάθει εξαιτίας κακής χρήσης η ευθύνη βαραίνει εσένα";
Αυτά είναι τα ωραία.
Κανονικά έπρεπε να δημιουργήσουν επιτροπή για το χειρισμό των στυλό, το άνοιγμα της πόρτας του γραφείου και τη διαδικασία καθίσματος στην καρέκλα. Αν γίνουν με λάθος τρόπο μπορεί να προκληθεί ζημιά στην υπηρεσία.
Νομίζω ότι εδώ έχεις άδικο. Με αυτό το χαρτί απλά το φωτοτυπικό τίθεται υπό την ευθύνη συγκεκριμένων υπαλλήλων. Είναι συχνό φαινόμενο σε δημόσιες ή και ιδιωτικές εταιρείες υπάλληλοι να χειρίζονται λανθασμένα το φωτοτυπικό να τυπώνουν υπερβολικά πολλά ή λάθος πράγματα και φυσικά να χειρίζονται και να κοπανάνε το φωτοτυπικό λες και είναι φαναρτζίδικο.
Όταν πας και τους λες τί κάνουν σου απαντούν γιατί δικό σου είναι; ή δικαίωμα μου να το χρησιμοποιώ όπως θέλω. Ε, με τον ορισμό υπευθύνου με επίσημο έγγραφο αυτά τελειώνουν.
Μην συγχέετε τον ορισμό υπεθύνου με το ότι ο υπεύθυνος ασχολείται αποκλειστικά με το φωτοτυπικό...
Είναι σαν τον ορισμό υπευθύνου ασφαλείας. Δεν κάθεται μέχρι να κάνει σεισμό και περιμένει...
Σωστές οι παρατηρήσεις. Όμως, θα σου θέσω ένα ερώτημα:
είναι δυνατόν να είσαι υπεύθυνος ενός μηχανήματος και να μην βρίσκεσαι εκεί μπροστά όταν το χρησιμοποιούν όλοι οι εργαζόμενοι του ορόφου;
Τι ακριβώς σημαίνει αυτό το χαρτί πέρα από το "οφείλεις να παρακολουθείς τη χρήση του μηχανήματος συνεχώς, διότι ό,τι και να πάθει εξαιτίας κακής χρήσης η ευθύνη βαραίνει εσένα";
Σημαίνει ότι ο μαλάκας υπάλληλος που κακομεταχειρίζεται το φωτοτυπικό δεν έχει πρόσβαση σε αυτό και τα αναλώσιμα του.
Νομίζω ότι εδώ έχεις άδικο. Με αυτό το χαρτί απλά το φωτοτυπικό τίθεται υπό την ευθύνη συγκεκριμένων υπαλλήλων. Είναι συχνό φαινόμενο σε δημόσιες ή και ιδιωτικές εταιρείες υπάλληλοι να χειρίζονται λανθασμένα το φωτοτυπικό να τυπώνουν υπερβολικά πολλά ή λάθος πράγματα και φυσικά να χειρίζονται και να κοπανάνε το φωτοτυπικό λες και είναι φαναρτζίδικο.
Όταν πας και τους λες τί κάνουν σου απαντούν γιατί δικό σου είναι; ή δικαίωμα μου να το χρησιμοποιώ όπως θέλω. Ε, με τον ορισμό υπευθύνου με επίσημο έγγραφο αυτά τελειώνουν.
Μην συγχέετε τον ορισμό υπεθύνου με το ότι ο υπεύθυνος ασχολείται αποκλειστικά με το φωτοτυπικό...
Είναι σαν τον ορισμό υπευθύνου ασφαλείας. Δεν κάθεται μέχρι να κάνει σεισμό και περιμένει...
Σωστές οι παρατηρήσεις. Όμως, θα σου θέσω ένα ερώτημα:
είναι δυνατόν να είσαι υπεύθυνος ενός μηχανήματος και να μην βρίσκεσαι εκεί μπροστά όταν το χρησιμοποιούν όλοι οι εργαζόμενοι του ορόφου;
Τι ακριβώς σημαίνει αυτό το χαρτί πέρα από το "οφείλεις να παρακολουθείς τη χρήση του μηχανήματος συνεχώς, διότι ό,τι και να πάθει εξαιτίας κακής χρήσης η ευθύνη βαραίνει εσένα";
Σημαίνει ότι ο μαλάκας υπάλληλος που κακομεταχειρίζεται το φωτοτυπικό δεν έχει πρόσβαση σε αυτό και τα αναλώσιμα του.
Πώς συμβαίνει αυτό χωρίς να απαιτείται μόνιμη παρουσία του υπεύθυνου στο φωτοτυπικό;
Σωστές οι παρατηρήσεις. Όμως, θα σου θέσω ένα ερώτημα:
είναι δυνατόν να είσαι υπεύθυνος ενός μηχανήματος και να μην βρίσκεσαι εκεί μπροστά όταν το χρησιμοποιούν όλοι οι εργαζόμενοι του ορόφου;
Τι ακριβώς σημαίνει αυτό το χαρτί πέρα από το "οφείλεις να παρακολουθείς τη χρήση του μηχανήματος συνεχώς, διότι ό,τι και να πάθει εξαιτίας κακής χρήσης η ευθύνη βαραίνει εσένα";
Σημαίνει ότι ο μαλάκας υπάλληλος που κακομεταχειρίζεται το φωτοτυπικό δεν έχει πρόσβαση σε αυτό και τα αναλώσιμα του.
Πώς συμβαίνει αυτό χωρίς να απαιτείται μόνιμη παρουσία του υπεύθυνου στο φωτοτυπικό;
Τύπε, τα ΙΚΑ και οι εφορίες δεν είναι αχανείς χώροι που βλέπεις ένα υπάλληλο ανά στρέμμα. Πιθανότατα το φωτοτυπικό μπορεί να βρίσκεται απέναντί του. Με τέτοιου είδους έγγραφα απλά θεσμοθετείται το κωλόχερο στους μαλάκες.
Bandit59 έγραψε: 12 Νοέμ 2021, 00:39
Στη Γερμανία το diesel από 1,15 - 1,20 έχει πάει 1,5-1,7.
Στη Γερμανία τί μισθούς έχουν, και εδώ τί μισθούς έχουν?
Ρε φιλαράκι δεν πάει έτσι. Αν το πάρουμε έτσι θα μπορώ να πω τι ενοίκια πληρώνουν στην Ελλάδα και τι στην Γερμανία. Αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι ότι οι τιμές στα καύσιμα έχουν αυξηθεί παντού.
Στην Ελλάδα, ειδικά όμως, βασικός λόγος που έχουν αυξηθεί, είναι οι φόροι του κράτους. Αυτό λέει το άρθρο που έβαλα στην αρχή. Και την πηγή δε νομίζω να τη λές και αριστερή.
Εμπεδοκλής έγραψε: 12 Νοέμ 2021, 10:06
Σημαίνει ότι ο μαλάκας υπάλληλος που κακομεταχειρίζεται το φωτοτυπικό δεν έχει πρόσβαση σε αυτό και τα αναλώσιμα του.
Πώς συμβαίνει αυτό χωρίς να απαιτείται μόνιμη παρουσία του υπεύθυνου στο φωτοτυπικό;
Τύπε, τα ΙΚΑ και οι εφορίες δεν είναι αχανείς χώροι που βλέπεις ένα υπάλληλο ανά στρέμμα. Πιθανότατα το φωτοτυπικό μπορεί να βρίσκεται απέναντί του. Με τέτοιου είδους έγγραφα απλά θεσμοθετείται το κωλόχερο στους μαλάκες.
Μα δεν είναι ένας. Είναι ολόκληρη επιτροπή που φέρει ακέραιη την ευθύνη.
Θέλεις να μου πεις ότι ολόκληρη η επιτροπή στριμώχνεται σε ένα γραφείο για να επιβλέπει το μηχάνημα;
"για να μειώσουμε τη βενζίνη". Μια πολιτική, που όπως σημείωσε "είναι κοινωνικά άδικη καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το 1,3 εκατομμύριο δεν έχουν καθόλου αυτοκίνητο, δύο εκατομμύρια έχουν ένα αυτοκίνητο και ένα εκατομμύριο έχουν περισσότερα από ένα αυτοκίνητο. Άρα από ένα τέτοιο μέτρο, οι φτωχότεροι δεν θα είχαν κανένα όφελος και οι πραγματικά κερδισμένοι θα ήταν οι πλουσιότεροι που έχουν δύο και τρία αυτοκίνητα". "Κατά τα άλλα αυτή είναι κοινωνική πολιτική του "ευαίσθητου αριστερού"αι εγώ είμαι ο "ανάλγητος νεοφιλελεύθερος", νομίζω ότι κάπου τα έχουμε μπερδέψει τα πράγματα…" σχολίασε. "
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
"για να μειώσουμε τη βενζίνη". Μια πολιτική, που όπως σημείωσε "είναι κοινωνικά άδικη καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το 1,3 εκατομμύριο δεν έχουν καθόλου αυτοκίνητο, δύο εκατομμύρια έχουν ένα αυτοκίνητο και ένα εκατομμύριο έχουν περισσότερα από ένα αυτοκίνητο. Άρα από ένα τέτοιο μέτρο, οι φτωχότεροι δεν θα είχαν κανένα όφελος και οι πραγματικά κερδισμένοι θα ήταν οι πλουσιότεροι που έχουν δύο και τρία αυτοκίνητα". "Κατά τα άλλα αυτή είναι κοινωνική πολιτική του "ευαίσθητου αριστερού"αι εγώ είμαι ο "ανάλγητος νεοφιλελεύθερος", νομίζω ότι κάπου τα έχουμε μπερδέψει τα πράγματα…" σχολίασε. "
Προφανώς τα ΜΜΜ δε χρησιμοποιούν βενζίνη, αλλά νερό, οπότε αν ανέβουν οι τιμές των εισιτηρίων θα φταίει κάτι άλλο, και οχι η τιμή της βενζίνης.
Κομματοσκυλλακάκης.
"για να μειώσουμε τη βενζίνη". Μια πολιτική, που όπως σημείωσε "είναι κοινωνικά άδικη καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το 1,3 εκατομμύριο δεν έχουν καθόλου αυτοκίνητο, δύο εκατομμύρια έχουν ένα αυτοκίνητο και ένα εκατομμύριο έχουν περισσότερα από ένα αυτοκίνητο. Άρα από ένα τέτοιο μέτρο, οι φτωχότεροι δεν θα είχαν κανένα όφελος και οι πραγματικά κερδισμένοι θα ήταν οι πλουσιότεροι που έχουν δύο και τρία αυτοκίνητα". "Κατά τα άλλα αυτή είναι κοινωνική πολιτική του "ευαίσθητου αριστερού"αι εγώ είμαι ο "ανάλγητος νεοφιλελεύθερος", νομίζω ότι κάπου τα έχουμε μπερδέψει τα πράγματα…" σχολίασε. "
Προφανώς τα ΜΜΜ δε χρησιμοποιούν βενζίνη, αλλά νερό, οπότε αν ανέβουν οι τιμές των εισιτηρίων θα φταίει κάτι άλλο, και οχι η τιμή της βενζίνης.
Κομματοσκυλλακάκης.
Δεν είναι μόνο αυτά ή οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές ή φορτηγά κλπ.
Όσους έχουμε ένα ή δύο αυτοκίνητα μας παρουσιάζει για πλούσιους και προνομιούχους.
Λες και έχουμε το πορτοφόλι του Βαρδινογιάννη και του Λάτση.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"