!!! DEVELOPMENT MODE !!!
που ναι οι Θράκες;
Re: που ναι οι Θράκες;
O CΠAΡΤΑΚΟC ΗΤΟ ΘΡΑΞ
Re: που ναι οι Θράκες;
μια φιλική προειδοποιηση ο λοξιας δεν λογοπαιζει εκτος αν του σερβίρεις ψητη σαρδέλα και δει σε αλλο πιατο μια τσιπούραtaxalata xalasa έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 21:30λογοπαιζουμε.
οχι ολα τοις μετρητοις.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20638
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: που ναι οι Θράκες;
δηλαδη τι κανει ο λοξιας;nemo έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 22:08μια φιλική προειδοποιηση ο λοξιας δεν λογοπαιζει εκτος αν του σερβίρεις ψητη σαρδέλα και δει σε αλλο πιατο μια τσιπούρα
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Re: που ναι οι Θράκες;
Μισό για να καταλάβω...διότι έχω την εντύπωση πως δεν έχεις αντιληφθεί τι έχω γράψει.Σέλευκας έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 20:49καλά οταν μπουν ολα τα ονοματα που βρέθηκαν αν μπορέσω τότε έλα να μου πειςSpoiler
Λοξίας έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 19:00 Κοιτάχτε, υπάρχει κάποιο πρόβλημα εδώ, ή τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ...
Ένα ξένο όνομα, όπως το Σβιελσιούρδος, δείχνει λίγο, έως πολύ δύσκολο, να ήταν αυτή η προφορά του.
Και έχουμε όχι μόνον αρχαία γνωστά ξένα ονόματα, όπως το Ασσούρ Μπανιμπάλ που "μεταγλωττίστηκε" στα αρχαία ως Σαρδανάπαλος, αλλά και σύγχρονα.
Όπως το Amsterdam/Άμστερνταμ που μεταφέρθηκε ως Αμστελόδαμον ή το Πολωνικό Gdańsk/Γκντάνσκ, που μεταγλωττίστηκε σε Δάντσιχ (από την γερμανική μεταφορά του ως Danzig).
Συνεπώς και λογικά, το Σβελσιούρδος, μάλλον είναι η εληνική απόδοση ενός ξένου ονόματος.
Εκτός αν υπάρχει Θρακική γραφή (ΌΧΙ ελληνική), στην οποία αυτό το όνομα, γράφεται και προφέρεται Σβελσιούρδος!
Οπότε, πως θα ετυμολογήσουμε το Σβελσιούρδος ή το Ραισκούπορις;
Είναι σαν να ζητάμε να ετυμολογήσουμε το Δάντσιχ ή το Σαρδανάπαλος...
ΥΓ.
Βέβαια δεν αμφιβάλλω πως κάποιοι θα μπορέσουν να το κάνουν...
Π.χ. η ρίζα Δαν + τ + επίθημα τσιχ (πολύ γνωστο επίθημα της αρχαίας), οπότε Δάντσιχ = ελληνικότατο όνομα...
Τέτοια συζήτηση θα κάνουμε;
αλλά μόνο κάποια στην Ορεινή Χαλκιδική που τώρα δεν βρίσκω αρκούνε
και επειδη μιλάμε για εποχή μετά την μακεδονική κατάκτηση ας συγκρίνουμε με τοςυ Μακεδόνες που πολλοί δεν είναι και σίγουροι καν αν ηταν έλληνες και λενε οτι τα ελληνοποίησαν τα ονόματα
οι Θράκες δεν μπορούσαν να τα ελληνοποιήσουν ή τους άρεζε η Ζαλγκίρις Κάουνας και τα άφησαν
Πιστεύεις δηλαδή πως το όνομα του βασιλιά της Βαβυλώνας Nabû-kudurri-uṣur προφερόταν στα Ακκαδικά Ναβουχοδονόσορ;
Αν ναι, τότε έχεις δίκιο να πιστεύεις πως το Σβελσιούρδος προφερόταν έτσι και στα Θρακικά.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20638
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: που ναι οι Θράκες;
κεραυνους ζβελτα με το ζουρδοχεροΓκουερινο 4 έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 21:07Τελικά υπάρχει τέτοιος θεοςΣέλευκας έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 18:55το έβγαλα απο το μυαλό μου ή απο εκεί που είπες ε;Γκουερινο 4 έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 18:49 Ρε συ που βρήκες ότι ο σβιελσιουρδος είναι ο βασικός θεός των θρακών;
Στον ύπνο σου;
Δυστυχώς για σένα δεν υπάρχει στο ιντερνετ![]()
"""""""""""
. Το έδαφος ήτο στρωμένον με πλίνθους. Τα ερείπια ταύτα επιτρέπουν να φαντασθή τις τί ήτο εν αγροτικόν ιερόν εις την ύπαιθρον της Ελληνορρωμαϊκης Θράκης 995
Άλλη επιγραφή, αναφερομένη εις τον Σουρεγέθην, είνε.
Θεώ Σουρεγέθη επηκόω κούροι
Μηζέος ευχαριστήριον 996
Και εις Ζβελσούρδον.
Διί Ζβελσούρδω
αυτοκράτορι Καίσαρι Δομετιανώ .
Επίσης είς αλλάς επιγραφάς.
Διί Ζιαμέγρα.
Διί Ζιαμέτρα.
θεώ Ζιαμέτραλις 4.
Διί Ζβελθυούρδω Μοκάπορις δώρον 5.
Θεώ Ζβελθούρδω και Ιαμβοδούλη 6.
Οι Θεοί των θρακών Ζβελσούρδος, Γεβελέϊζις και Ζάμολξις ήσαν ό,τι ο Ζευς Κεραυνός των Ελλήνων.
Εκ του συνόλου τούτου προκύπτει, ότι οι Θράκες, δια να παραστήσουν τον εκ των θεών των ονομαζόμενον Ζβελσούρδον, φαίνεται εξέλεξαν κατά προτίμησιν ένα τύπον ανάγλυφον ελληνικής δημιουργίας, τον του αετοφόρου Διός Κεραυνού.
Ο Ζβελσούρδος και ο Ήρως παριστάνουν με αρκετήν ακρίβειαν την εικόνα της προτιμήσεως των Ρωμαίων, επι της οποίας βλέπει τις τον κε ραυνόν άνευ του αετού.
Ό Ζβελσοΰρδος είνε προ παντός ένας θεός του κεραυνού.
Ανάγλυφον εξ Οδησσού (Βάρνης) παριστάνει την Άρτεμιν με τον Απόλλωνα, άλλο δε την Άρτεμιν.
Ανάγλυφον εκ Στάρας-Ζαγοράς, πλησίον της οποίας εκείτο η Βε ρόη, παριστάνει τον Απόλλωνα.
Ανάγλυφον εκ Σηλύμνου παριστάνει τον Θρακικον Θεόν Σβελθίου ρον ή Σβελσθούρδον ή Σβελσούρδον.
Αργυρούν μετάλλιον, ευρεθέν εις την περιφέρειαν της Φιλιππουπό λεως, ευρισκόμενον δε εις το Μουσείον της
""""""""
http://www.e-istoria.com/th8.html
Αλλά όπως λέει η πηγή το όνομα του είναι σβελθιου ρον
Πολύ πιθανόν μιας και μιλάμε για ρωμαϊκή εποχή ή ρίζα του ονόματος να είναι το λατινικό σβέλτος
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20638
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: που ναι οι Θράκες;
Nabû-kudurri-uṣurΛοξίας έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 22:30
Πιστεύεις δηλαδή πως το όνομα του βασιλιά της Βαβυλώνας Nabû-kudurri-uṣur προφερόταν στα Ακκαδικά Ναβουχοδονόσορ;
Αν ναι, τότε έχεις δίκιο να πιστεύεις πως το Σβελσιούρδος προφερόταν έτσι και στα Θρακικά.
persa. nab u = συλλαβω και
hindi. kud ur = πηδηξει
hindi. r = μικρο
persa. i = εγω
persa. u = και
hindi. sur = βαλε, υπερ.
NAB U KUD UR R I U SUR
ναμπουκουδουρριουσουρ
στο περιπου....
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
-
Γκουερινο 4
- Δημοσιεύσεις: 2302
- Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
- Phorum.gr user: Gouerino
Re: που ναι οι Θράκες;
Ότι και να σήμαινει το όνομα είναι σίγουρα ελληνοποιημενοtaxalata xalasa έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 22:39κεραυνους ζβελτα με το ζουρδοχεροΓκουερινο 4 έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 21:07Τελικά υπάρχει τέτοιος θεοςΣέλευκας έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 18:55
το έβγαλα απο το μυαλό μου ή απο εκεί που είπες ε;
Δυστυχώς για σένα δεν υπάρχει στο ιντερνετ![]()
"""""""""""
. Το έδαφος ήτο στρωμένον με πλίνθους. Τα ερείπια ταύτα επιτρέπουν να φαντασθή τις τί ήτο εν αγροτικόν ιερόν εις την ύπαιθρον της Ελληνορρωμαϊκης Θράκης 995
Άλλη επιγραφή, αναφερομένη εις τον Σουρεγέθην, είνε.
Θεώ Σουρεγέθη επηκόω κούροι
Μηζέος ευχαριστήριον 996
Και εις Ζβελσούρδον.
Διί Ζβελσούρδω
αυτοκράτορι Καίσαρι Δομετιανώ .
Επίσης είς αλλάς επιγραφάς.
Διί Ζιαμέγρα.
Διί Ζιαμέτρα.
θεώ Ζιαμέτραλις 4.
Διί Ζβελθυούρδω Μοκάπορις δώρον 5.
Θεώ Ζβελθούρδω και Ιαμβοδούλη 6.
Οι Θεοί των θρακών Ζβελσούρδος, Γεβελέϊζις και Ζάμολξις ήσαν ό,τι ο Ζευς Κεραυνός των Ελλήνων.
Εκ του συνόλου τούτου προκύπτει, ότι οι Θράκες, δια να παραστήσουν τον εκ των θεών των ονομαζόμενον Ζβελσούρδον, φαίνεται εξέλεξαν κατά προτίμησιν ένα τύπον ανάγλυφον ελληνικής δημιουργίας, τον του αετοφόρου Διός Κεραυνού.
Ο Ζβελσούρδος και ο Ήρως παριστάνουν με αρκετήν ακρίβειαν την εικόνα της προτιμήσεως των Ρωμαίων, επι της οποίας βλέπει τις τον κε ραυνόν άνευ του αετού.
Ό Ζβελσοΰρδος είνε προ παντός ένας θεός του κεραυνού.
Ανάγλυφον εξ Οδησσού (Βάρνης) παριστάνει την Άρτεμιν με τον Απόλλωνα, άλλο δε την Άρτεμιν.
Ανάγλυφον εκ Στάρας-Ζαγοράς, πλησίον της οποίας εκείτο η Βε ρόη, παριστάνει τον Απόλλωνα.
Ανάγλυφον εκ Σηλύμνου παριστάνει τον Θρακικον Θεόν Σβελθίου ρον ή Σβελσθούρδον ή Σβελσούρδον.
Αργυρούν μετάλλιον, ευρεθέν εις την περιφέρειαν της Φιλιππουπό λεως, ευρισκόμενον δε εις το Μουσείον της
""""""""
http://www.e-istoria.com/th8.html
Αλλά όπως λέει η πηγή το όνομα του είναι σβελθιου ρον
Πολύ πιθανόν μιας και μιλάμε για ρωμαϊκή εποχή ή ρίζα του ονόματος να είναι το λατινικό σβέλτος
Την επιγραφή την έγραψε ελληνοφωνος μορφωμένος που χρησιμοποιεί δοτικη
Διι, θεω,επικοω κτλ
Τώρα αυτό το ζβελσουρδος είναι όνομα θεού, είναι επίθετο του Διός όπως το ποδαρκης;
Άγνωστο, πάντως το σίγουρο είναι οτι αυτές οι λέξεις δεν μπορούν να ετυμολογηθουν γιατί δεν ξέρουμε ποια είναι η πραγματική τους μορφή πριν ελληνοποιηθουν
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20638
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: που ναι οι Θράκες;
ετυμολογουμε και λογοπαιζουμε αυτα που βλεπουμε.Γκουερινο 4 έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 22:57Ότι και να σήμαινει το όνομα είναι σίγουρα ελληνοποιημενοtaxalata xalasa έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 22:39κεραυνους ζβελτα με το ζουρδοχεροΓκουερινο 4 έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 21:07
Τελικά υπάρχει τέτοιος θεος
"""""""""""
. Το έδαφος ήτο στρωμένον με πλίνθους. Τα ερείπια ταύτα επιτρέπουν να φαντασθή τις τί ήτο εν αγροτικόν ιερόν εις την ύπαιθρον της Ελληνορρωμαϊκης Θράκης 995
Άλλη επιγραφή, αναφερομένη εις τον Σουρεγέθην, είνε.
Θεώ Σουρεγέθη επηκόω κούροι
Μηζέος ευχαριστήριον 996
Και εις Ζβελσούρδον.
Διί Ζβελσούρδω
αυτοκράτορι Καίσαρι Δομετιανώ .
Επίσης είς αλλάς επιγραφάς.
Διί Ζιαμέγρα.
Διί Ζιαμέτρα.
θεώ Ζιαμέτραλις 4.
Διί Ζβελθυούρδω Μοκάπορις δώρον 5.
Θεώ Ζβελθούρδω και Ιαμβοδούλη 6.
Οι Θεοί των θρακών Ζβελσούρδος, Γεβελέϊζις και Ζάμολξις ήσαν ό,τι ο Ζευς Κεραυνός των Ελλήνων.
Εκ του συνόλου τούτου προκύπτει, ότι οι Θράκες, δια να παραστήσουν τον εκ των θεών των ονομαζόμενον Ζβελσούρδον, φαίνεται εξέλεξαν κατά προτίμησιν ένα τύπον ανάγλυφον ελληνικής δημιουργίας, τον του αετοφόρου Διός Κεραυνού.
Ο Ζβελσούρδος και ο Ήρως παριστάνουν με αρκετήν ακρίβειαν την εικόνα της προτιμήσεως των Ρωμαίων, επι της οποίας βλέπει τις τον κε ραυνόν άνευ του αετού.
Ό Ζβελσοΰρδος είνε προ παντός ένας θεός του κεραυνού.
Ανάγλυφον εξ Οδησσού (Βάρνης) παριστάνει την Άρτεμιν με τον Απόλλωνα, άλλο δε την Άρτεμιν.
Ανάγλυφον εκ Στάρας-Ζαγοράς, πλησίον της οποίας εκείτο η Βε ρόη, παριστάνει τον Απόλλωνα.
Ανάγλυφον εκ Σηλύμνου παριστάνει τον Θρακικον Θεόν Σβελθίου ρον ή Σβελσθούρδον ή Σβελσούρδον.
Αργυρούν μετάλλιον, ευρεθέν εις την περιφέρειαν της Φιλιππουπό λεως, ευρισκόμενον δε εις το Μουσείον της
""""""""
http://www.e-istoria.com/th8.html
Αλλά όπως λέει η πηγή το όνομα του είναι σβελθιου ρον
Πολύ πιθανόν μιας και μιλάμε για ρωμαϊκή εποχή ή ρίζα του ονόματος να είναι το λατινικό σβέλτος
Την επιγραφή την έγραψε ελληνοφωνος μορφωμένος που χρησιμοποιεί δοτικη
Διι, θεω,επικοω κτλ
Τώρα αυτό το ζβελσουρδος είναι όνομα θεού, είναι επίθετο του Διός όπως το ποδαρκης;
Άγνωστο, πάντως το σίγουρο είναι οτι αυτές οι λέξεις δεν μπορούν να ετυμολογηθουν γιατί δεν ξέρουμε ποια είναι η πραγματική τους μορφή πριν ελληνοποιηθουν
ολα επίθετα ειναι που γινονται ονοματα στο τελος.
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20638
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: που ναι οι Θράκες;
και μιλαμε πλεον για ελληνογραφως και ελληνοτροπως ενγραμματιζουμενους βοσκους θρακες απο την βασσαν αρχαιοτητα...taxalata xalasa έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 23:00ετυμολογουμε και λογοπαιζουμε αυτα που βλεπουμε.Γκουερινο 4 έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 22:57Ότι και να σήμαινει το όνομα είναι σίγουρα ελληνοποιημενο
Την επιγραφή την έγραψε ελληνοφωνος μορφωμένος που χρησιμοποιεί δοτικη
Διι, θεω,επικοω κτλ
Τώρα αυτό το ζβελσουρδος είναι όνομα θεού, είναι επίθετο του Διός όπως το ποδαρκης;
Άγνωστο, πάντως το σίγουρο είναι οτι αυτές οι λέξεις δεν μπορούν να ετυμολογηθουν γιατί δεν ξέρουμε ποια είναι η πραγματική τους μορφή πριν ελληνοποιηθουν
ολα επίθετα ειναι που γινονται ονοματα στο τελος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος taxalata xalasa την 11 Νοέμ 2021, 03:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20638
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: που ναι οι Θράκες;
οπου βλεπεις {;} να απαντησεις.
1. svelto zurdon . Ζβελτοζουρδον . Σβελζουρδον . Ζβελσουρδον
2. Zve lzurdon . Ζ Βε Λζουρδον. Ζ Βε λσουρδον . Ζβελσουρδον
Ζ [ευς] + Βε [ελλ.βιος σε, lat.vita (βι-ος αυ-τα)] + λσουρδος [ελλ. λορδός, lat. zurdo] ;
Λορδός. αυτός του οποίου η σπονδυλική στήλη είναι κυρτή προς τα εμπρός, με αποτέλεσμα να εξέχει το στήθος του. «τα κοκκοροπλα»
λορδωσις . λορδός . λουρδος. εις λουρδος . σλουρδος ;
προμοιομεταγενέστερη εννοια latin. zurdo [αριστερος] - zurvo . zervo . ζερβος [αριστερος] ;
ζερβά < ζερβ(ός) + -ά . Επίρρημα ζερβά.
αριστερά
↪ «του ευχήθηκε να μην πάνε ξανά τα πράγματα στη ζωή του ζερβά, να μην τον βρουν αναποδιές»
λορδός = ζερβός = στραβομενος απο το λορδωμα που μπανταρει αριστερα ή δεξια αναλογα τον συγγραφεα ;
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Re: που ναι οι Θράκες;
καταρχήν δεν διαφώνησα μαζί σου και απλά σου διευκρινίζω κάποια πράγματα απο αυτά που λέω γιατί ενδιαφέρθηκες.Λοξίας έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 22:30Μισό για να καταλάβω...διότι έχω την εντύπωση πως δεν έχεις αντιληφθεί τι έχω γράψει.Σέλευκας έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 20:49καλά οταν μπουν ολα τα ονοματα που βρέθηκαν αν μπορέσω τότε έλα να μου πειςSpoiler
Λοξίας έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 19:00 Κοιτάχτε, υπάρχει κάποιο πρόβλημα εδώ, ή τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ...
Ένα ξένο όνομα, όπως το Σβιελσιούρδος, δείχνει λίγο, έως πολύ δύσκολο, να ήταν αυτή η προφορά του.
Και έχουμε όχι μόνον αρχαία γνωστά ξένα ονόματα, όπως το Ασσούρ Μπανιμπάλ που "μεταγλωττίστηκε" στα αρχαία ως Σαρδανάπαλος, αλλά και σύγχρονα.
Όπως το Amsterdam/Άμστερνταμ που μεταφέρθηκε ως Αμστελόδαμον ή το Πολωνικό Gdańsk/Γκντάνσκ, που μεταγλωττίστηκε σε Δάντσιχ (από την γερμανική μεταφορά του ως Danzig).
Συνεπώς και λογικά, το Σβελσιούρδος, μάλλον είναι η εληνική απόδοση ενός ξένου ονόματος.
Εκτός αν υπάρχει Θρακική γραφή (ΌΧΙ ελληνική), στην οποία αυτό το όνομα, γράφεται και προφέρεται Σβελσιούρδος!
Οπότε, πως θα ετυμολογήσουμε το Σβελσιούρδος ή το Ραισκούπορις;
Είναι σαν να ζητάμε να ετυμολογήσουμε το Δάντσιχ ή το Σαρδανάπαλος...
ΥΓ.
Βέβαια δεν αμφιβάλλω πως κάποιοι θα μπορέσουν να το κάνουν...
Π.χ. η ρίζα Δαν + τ + επίθημα τσιχ (πολύ γνωστο επίθημα της αρχαίας), οπότε Δάντσιχ = ελληνικότατο όνομα...
Τέτοια συζήτηση θα κάνουμε;
αλλά μόνο κάποια στην Ορεινή Χαλκιδική που τώρα δεν βρίσκω αρκούνε
και επειδη μιλάμε για εποχή μετά την μακεδονική κατάκτηση ας συγκρίνουμε με τοςυ Μακεδόνες που πολλοί δεν είναι και σίγουροι καν αν ηταν έλληνες και λενε οτι τα ελληνοποίησαν τα ονόματα
οι Θράκες δεν μπορούσαν να τα ελληνοποιήσουν ή τους άρεζε η Ζαλγκίρις Κάουνας και τα άφησαν
Πιστεύεις δηλαδή πως το όνομα του βασιλιά της Βαβυλώνας Nabû-kudurri-uṣur προφερόταν στα Ακκαδικά Ναβουχοδονόσορ;
Αν ναι, τότε έχεις δίκιο να πιστεύεις πως το Σβελσιούρδος προφερόταν έτσι και στα Θρακικά.
Οσο για το Ναβουχοδονόσορα φυσικά και συμφωνώ ότι το πραγματικό του όνομα ηταν λιγότερο ελληνικό από το ελληνοποπιημένο και φυσικά και ο Σβιελσιούρδος θα ήταν ακόμα πιο περίεργος και μακριά απο την ελληνική γλώσσα από την ελληνοποιημένη μορφή.
Αλλωστε δεν υπάρχει καμιά συζήτηση από κανέναν Ελληνα ή ξένο επιστήμονα γιατί τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Οι Τσιουλκισμοί του Γκουερίνο καλοί είναι για να γίνεται συζήτηση να το ψάχνουμε κιόλας. Αλλά τώρα το επιχείρημα οτι κάποπιος ελληνικός πληθυσμός μετά τον Αλέξανδρο είχε Περσικά ονόματα και ονόματα όπως CTAHIIIIPRIEE .....(δεν υπάρχει φυσικά)
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Re: που ναι οι Θράκες;
καταρχήν βλέπεις οτι δεν τα βγάζω απο το πέος μουΓκουερινο 4 έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 21:07Τελικά υπάρχει τέτοιος θεοςΣέλευκας έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 18:55το έβγαλα απο το μυαλό μου ή απο εκεί που είπες ε;Γκουερινο 4 έγραψε: 10 Νοέμ 2021, 18:49 Ρε συ που βρήκες ότι ο σβιελσιουρδος είναι ο βασικός θεός των θρακών;
Στον ύπνο σου;
Δυστυχώς για σένα δεν υπάρχει στο ιντερνετ![]()
"""""""""""
. Το έδαφος ήτο στρωμένον με πλίνθους. Τα ερείπια ταύτα επιτρέπουν να φαντασθή τις τί ήτο εν αγροτικόν ιερόν εις την ύπαιθρον της Ελληνορρωμαϊκης Θράκης 995
Άλλη επιγραφή, αναφερομένη εις τον Σουρεγέθην, είνε.
Θεώ Σουρεγέθη επηκόω κούροι
Μηζέος ευχαριστήριον 996
Και εις Ζβελσούρδον.
Διί Ζβελσούρδω
αυτοκράτορι Καίσαρι Δομετιανώ .
Επίσης είς αλλάς επιγραφάς.
Διί Ζιαμέγρα.
Διί Ζιαμέτρα.
θεώ Ζιαμέτραλις 4.
Διί Ζβελθυούρδω Μοκάπορις δώρον 5.
Θεώ Ζβελθούρδω και Ιαμβοδούλη 6.
Οι Θεοί των θρακών Ζβελσούρδος, Γεβελέϊζις και Ζάμολξις ήσαν ό,τι ο Ζευς Κεραυνός των Ελλήνων.
Εκ του συνόλου τούτου προκύπτει, ότι οι Θράκες, δια να παραστήσουν τον εκ των θεών των ονομαζόμενον Ζβελσούρδον, φαίνεται εξέλεξαν κατά προτίμησιν ένα τύπον ανάγλυφον ελληνικής δημιουργίας, τον του αετοφόρου Διός Κεραυνού.
Ο Ζβελσούρδος και ο Ήρως παριστάνουν με αρκετήν ακρίβειαν την εικόνα της προτιμήσεως των Ρωμαίων, επι της οποίας βλέπει τις τον κε ραυνόν άνευ του αετού.
Ό Ζβελσοΰρδος είνε προ παντός ένας θεός του κεραυνού.
Ανάγλυφον εξ Οδησσού (Βάρνης) παριστάνει την Άρτεμιν με τον Απόλλωνα, άλλο δε την Άρτεμιν.
Ανάγλυφον εκ Στάρας-Ζαγοράς, πλησίον της οποίας εκείτο η Βε ρόη, παριστάνει τον Απόλλωνα.
Ανάγλυφον εκ Σηλύμνου παριστάνει τον Θρακικον Θεόν Σβελθίου ρον ή Σβελσθούρδον ή Σβελσούρδον.
Αργυρούν μετάλλιον, ευρεθέν εις την περιφέρειαν της Φιλιππουπό λεως, ευρισκόμενον δε εις το Μουσείον της
""""""""
http://www.e-istoria.com/th8.html
Αλλά όπως λέει η πηγή το όνομα του είναι σβελθιου ρον
Πολύ πιθανόν μιας και μιλάμε για ρωμαϊκή εποχή ή ρίζα του ονόματος να είναι το λατινικό σβέλτος
και δεύτερον βρε αθεόφοβε και ξεΔιόφοβε αν ήταν Ελληνες ενα Ρωμαικό όνομα θα το έκαναν ελληνικό η αλβανονολιθουανογύφτικο;
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Re: που ναι οι Θράκες;
Τελικό συμπέρασμα,
ήταν σβέλτος ο Σούρδος
ήταν σβέλτος ο Σούρδος
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Σέλευκας την 11 Νοέμ 2021, 12:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Re: που ναι οι Θράκες;
μια πειστικη εξηγηση γιατι δεν μπορει να συμβει αυτο; εγω το θεωρω αδιανοητο να μην συμβαινειΣέλευκας έγραψε: 11 Νοέμ 2021, 11:52
Αλλά τώρα το επιχείρημα οτι κάποπιος ελληνικός πληθυσμός μετά τον Αλέξανδρο είχε Περσικά ονόματα και ονόματα όπως CTAHIIIIPRIEE .....(δεν υπάρχει φυσικά)
Re: που ναι οι Θράκες;
από όσα διάβασες εδώ βγάζεις αυτό το συμπέρασμα οτι η θρακική ήταν μια ελληνική διάλεκτος και οι Θρακες είχαν πέρσικα ονόματα;nemo έγραψε: 11 Νοέμ 2021, 12:38μια πειστικη εξηγηση γιατι δεν μπορει να συμβει αυτο; εγω το θεωρω αδιανοητο να μην συμβαινειΣέλευκας έγραψε: 11 Νοέμ 2021, 11:52
Αλλά τώρα το επιχείρημα οτι κάποπιος ελληνικός πληθυσμός μετά τον Αλέξανδρο είχε Περσικά ονόματα και ονόματα όπως CTAHIIIIPRIEE .....(δεν υπάρχει φυσικά)
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.