!!! DEVELOPMENT MODE !!!

που ναι οι Θράκες;

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: που ναι οι Θράκες;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Αρίστος έγραψε: 07 Νοέμ 2021, 03:42 Εγω δεν βλεπω Θρακες να εκλατινιζονται αλλα να ελληνοποιουν Ρωμαιους.

Υπηρξε αυτοκρατορας Θραξ στους πρωτους αιωνες του Βυζαντιου.

Δεστε μερικα πιπερατα χαρακτηριστικα γι' αυτον και την κορη του.

Απο παλαιοτερη αναρτηση μου.

....

Ο Λεων Α (εδω προτομη του απο το Λουβρο) ο επωνομαζομενος και Θραξ καταγοταν απο τους Βεσσους, μια θρακικη φυλη που ζουσε στη Ροδοπη, την Ανατολικη Θρακη αλλα και βορειοτερα...

Εικόνα

Οι Βεσσοι αναφερονταν και απο τον Ηροδοτο που τους θεωρουσε μια ιερατικη φυλη....

ηταν η πιο αγρια και πολεμικη φυλη των Θρακων και ακομη και οι Ρωμαιοι ειχαν προβλημα μαζι τους...

Οι Βεσσοι ειχαν ενα δικο τους Μαντειο του Διονυσου στα βουνα τους και οι ιερεις τους εξηγουσαν τους χρησμους μιας Προφητισας που μιλουσε για λογαριασμο του Διονυσου...

Οι Βεσσοι τωρα εκχριστιανιστηκαν τελη του τεταρτου αιωνα απο τον Επισκοπο Νικητα ο οποιος εφερε το Ευαγγελιο σε εκεινους τους "βουνισιους λυκους"...

Ο Λεοντας ο Α βασιλευει καποιες δεκαετιες μετα απο το γεγονος αυτο...

βαφτιζει την κορη του Αριαδνη και η Αριαδνη υπηρξε συντροφος του Διονυσου στην ελληνικη μυθολογια...

Ειναι πιθανον οτι πολλα απο τα κοριτσια τους οι Βεσσοι τα ονομαζαν Αριαδνες οπως εμεις ονομαζουμε τα περισσοτερα Μαριες...

και ειναι επισης πιθανον οτι καποιοι Βεσσοι δεν ειχαν ξεχασει τα παλια εθνικα εθιμα τους και μπορει απλα να προσποιουντουσαν τους Χριστιανους για καποιες γεννιες η και να ηταν Χριστιανοι αλλα να διατηρουσαν παγανιστικες συνηθειες και εθιμα...

Ξερουμε οτι η Αριαδνη ηταν Εθνικη...

γι' αυτο δεν εχουμε καμια αμφιβολια γιατι στη διαρκεια της βασιλειας του Ελληνα Αναστασιου Α ανοιξε εθνικους ναους στην Κωνσταντινουπολη προκαλοντας την οργη των φανατικων Χριστιανων της Πολης...

Αν λοιπον ηταν Εθνικη και εφοσον γνωριζε την καταγωγη της απο τους Βεσσους που ηταν λατρες του Διονυσου...

μπορουμε να φανταστουμε γιατι θελησε να ποζαρει στον προσωπικο της καλλιτεχνη σαν την μυθολογικη Αριαδνη που ειχε σχεση με το Διονυσο...

Εικόνα

Προσεξτε στην αναπαρασταση της απο ελεφαντοδοντο εχει το βυζι εξω, τον φτερωτο Ερωτα στον ωμο και τον Πανα στο ποδι της.

.


Λιαν χλωμο λοιπον αυτοι οι Βεσσοι, αυτοι οι ορεσειβιοι Θρακες, που αποπειραθηκαν να προσδωσουν αρχαιοελληνικη θρησκεια στο Βυζαντιο, να υποταχτηκαν στους φτωχομπινεδες Σλαβους και στη γλωσσα τους.

Η λεγομενη Δυτικη Θρακη, η Ανατολικη αλλα και η Ανατολικη Ρωμυλια υπηρξαν ελληνικοτατες απο την αρχαιοτητα, οπου δεν εξελληνιστηκαν αλλα ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ με αλλα φυλα στην εθνογεννεση του Ελληνισμου, και διατηρηθηκαν ετσι και επι Ρωμης και επι Βυζαντιου και επι Τουρκοκρατιας.

.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: που ναι οι Θράκες;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Να διευκρινισω οτι ο πατερας μου ειχε καταγωγη απο την Ανατολικη Ρωμυλια και ο παππους απο τη μερια της μανας μου Κωνσταντινουπολιτης. Ουδεποτε στην Ανατολικη Ρωμυλια χαθηκε η ελληνικη συνειδηση ειτε απο Ρωμαιους, ειτε απο Σλαβους, ειτε απο Βουλγαρους, ειτε απο Τουρκους.

Μονο το νεοελληνικο κρατος καταφερε να χαθει ο Ελληνισμος και απο αυτην την περιοχη. Δημιουργησαμε κρατος για να χωσουμε ολον το Ελληνισμο της δισπορας στη χαβουζα της Αθηνας και τελικα να στηριζουμε σημερα καταστασεις και προσωπα που αφελληνιζουν συστηματικα την ιδια την Αθηνα.

.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρίστος την 07 Νοέμ 2021, 04:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: που ναι οι Θράκες;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Δεστε και το περιεργο νταλαβερι που ειχε η αρχαια Αθηνα με τη Θρακη.

Στα αρχαία χρόνια πάλι βλέπουμε ότι ο Θουκυδίδης είχε πατέρα από την Θράκη, ο Θεμιστοκλής είχε μάνα Θρακιώτισσα, ο Αθηναίος Ιφικράτης πήρε ως σύζυγός του την κόρη του Κότυ Α' Βασιλιά των Θρακών, η Ηγησιπύλη κόρη του Θράκα βασιλιά Ολύρου παντρεύτηκε τον Μιλτιάδη και άλλοι πολλοί.

.
Άβαταρ μέλους
Pertinax
Δημοσιεύσεις: 1516
Εγγραφή: 20 Απρ 2018, 23:29

Re: που ναι οι Θράκες;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Pertinax »

Αρίστος έγραψε: 07 Νοέμ 2021, 03:48 Εγω δεν βλεπω Θρακες να εκλατινιζονται αλλα να ελληνοποιουν Ρωμαιους.

Υπηρξε αυτοκρατορας Θραξ στους πρωτους αιωνες του Βυζαντιου.

Δεστε μερικα πιπερατα χαρακτηριστικα γι' αυτον και την κορη του.

Απο παλαιοτερη αναρτηση μου.

....

Ο Λεων Α (εδω προτομη του απο το Λουβρο) ο επωνομαζομενος και Θραξ καταγοταν απο τους Βεσσους, μια θρακικη φυλη που ζουσε στη Ροδοπη, την Ανατολικη Θρακη αλλα και βορειοτερα...
Ο Λέων ο Θραξ ή Βέσσος μάλλον ήταν λατινόφωνος.
Γεννήθηκε στην Αυρηλιανή Δακία του Ιλλυρικού (πρώην Άνω Μοισία, δηλαδή στο επίκεντρο του εκλατινισμού).

[Φώτιος, Βιβλιοθήκη, 55a] Ἀνεγνώσθη Κανδίδου Ἱστορίας λόγοι τρεῖς. Ἄρχεται μὲν τῆς ἱστορίας ἀπὸ τῆς Λέοντος ἀναρρήσεως, ὅς ἦν ἐκ Δακίας μὲν τῆς ἐν Ἰλλυριοῖς

Εκείνη την εποχή Βέσσοι αποκαλούνταν όλοι οι Θράκες των Βαλκανίων. Και αυτοί της Μοισίας, δλδ οι πρώην Τριβαλλοί:

[Ιωάννης Λυδός, De mag., 1.45] Τριβαλλούς· οὕτως δὲ τοὺς Βέσσους Ἀρριανὸς ἐν τοῖς Περὶ Ἀλεξάνδρου προσηγόρευσεν

[Στράβων, Γεωγραφικά, 7.3.13 και 7.5.6] τὸ τῶν Τριβαλλῶν ἔθνος Θρᾳκικὸν ὄν … Θρᾳκῶν δὲ Τριβαλλοί


στη διαρκεια της βασιλειας του Ελληνα Αναστασιου Α
Αυτού που οι πηγές της εποχής (Χριστόδωρος, Πρισκιανός) αναφέρουν σαν απόγονο του Πομπηίου;

“the one who fathered the noble race of the emperor Anastasios” was a certain Pompeios. His statue receives the third-to last
epigram [...] we are certainly dealing here with a statue of Pompey the Great
(...)
Introducing the victory in the Isaurian war, Priscian (10–18) traces Anastasios’ ancestry to Pompey

(Kaldellis, Christodoros on the Statues of the Zeuxippos Baths: A New Reading of the Ekphrasis, σ. 377-379)
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: που ναι οι Θράκες;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Ωραια, δηλαδη οι Βεσσοι επι Ρωμης και Βυζαντιου ειχαν επεκτεινει την επιρροη τους σε ολα τα Βαλκανια αντι να συρρικνωθουν.

Αν ο Λεων ο Θραξ ηταν μαλλον λατινοφωνος γιατι ονομασε την κορη του Αριαδνη;

Και κυριως γιατι την ανεθρεψε με τις ελληνικοτατες Θρακικες παγανιστικες παραδοσεις;

.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρίστος την 07 Νοέμ 2021, 05:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: που ναι οι Θράκες;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Οσο για τον Αναστασιο υπαρχει η εκδοχη οτι η Αριαδνη τον επελεξε ακριβως επειδη ειχε ελληνικοτατη συνειδηση και επειδη τον προοριζε να διαμορφωσει μια συνεννοηση μεταξυ Ελληνισμου και Χριστιανισμου.

.
Άβαταρ μέλους
Pertinax
Δημοσιεύσεις: 1516
Εγγραφή: 20 Απρ 2018, 23:29

Re: που ναι οι Θράκες;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Pertinax »

Αρίστος έγραψε: 07 Νοέμ 2021, 05:26 Ωραια, δηλαδη οι Βεσσοι επι Ρωμης και Βυζαντιου ειχαν επεκτεινει την επιρροη τους σε ολα τα Βαλκανια αντι να συρρικνωθουν.

Γιατί χαίρεσαι; Οι Βέσσοι ποτέ δεν ήταν ελληνόφωνοι.
Οσο για τον Αναστασιο υπαρχει η εκδοχη οτι η Αριαδνη τον επελεξε ακριβως επειδη ειχε ελληνικοτατη συνειδηση και επειδη τον προοριζε να διαμορφωσει μια συνεννοηση μεταξυ Ελληνισμου και Χριστιανισμου.
Τον επέλεξε όταν μετά το θάνατο του Ισαύρου συζύγου της (Ζήνωνα) ο λαός της Κωνσταντινούπολης έκανε συλλαλητήριο για να ανεβεί στο θρόνο ένας κανονικός Ρωμαίος αυτοκράτορας (οι Ίσαυροι μέχρι τότε δεν θεωρούνταν κανονικοί Ρωμαίοι).

[Πορφυρογέννητος, Περί της Βασιλείου τάξεως] Ἀναγόρευσις Ἀναστασίου βασιλέως τοῦ τῆς θείας λήξεως

1° Αίτημα του δήμου και απάντηση της Αριάδνης:

καὶ ὡς ἔστη ἡ αὐγούστα καὶ ἐφάνη τῷ δήμῳ, πάντες ἔκραξαν· «Ἀριάδνη αὐγούστα, σὺ νικᾷς· εὐσεβῆ Κύριε, ζωὴν αὐτῇ·» καὶ πολλάκις τὸ «Κύριε, ἐλέησον» εἶπον, «πολλὰ τὰ ἔτη τῆς αὐγούστης· ὀρθόδοξον βασιλέα τῇ οἰκουμένῃ.»

παρὰ πάντων ἐβοήθη· «ἡμεῖς δοῦλοι τῆς αὐγούστης· εὐσεβῆ Κύριε,ζωὴν αὐτῇ· πολλὰ τὰ ἔτη τῆς αὐγούστας· Ἀριάδνη αὐγούστα, σὺ νικᾷς· Ῥωμαῖον βασιλέα τῇ οἰκουμένῃ.» ἀπόκρισις· «ὅτι καὶ πρὸ τῶν ὑμετέρων αἰτήσεων ἐκελεύσαμεν τοῖς ἐνδοξοτάτοις ἄρχουσι καὶ τῇ ἱερᾷ συγκλήτῳ μετὰ κοινῆς τῶν γενναιοτάτων δοκιμασίας ἄνδρα ἐπιλέξασθαι Χριστιανὸν Ῥωμαῖον καὶ πάσης γέμοντα βασιλικῆς ἀρετῆς, ὥστε μήτε χρημάτων, μήτε ἄλλῳ τινὶ, ὅσον τό γε ἐν ἀνθρώποις, ἀνθρωπίνῳ πάθει ὑποκεῖσθαι.»

2° Αίτημα-συμβουλή του δήμου:

«πολλὰ τὰ ἔτη τῆς βασιλίσσης. Κύριε, ζωὴν αὐτῇ· ὅλα τὰ καλὰ ἐπὶ σοῦ γένηται, Ῥωμαῖα, εἰ οὐδὲν ξένον αὔξει τὸ γένος τῶν Ῥωμαίων. τὸ βασίλειον σόν ἐστιν, Ἀριάδνη αὐγούστα. σὺ νικᾷς.»
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: που ναι οι Θράκες;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Εμενα με ενδιαφερει οτι ο Λεοντας ονομασε την κορη του Αριαδνη και της κληροδοτησε ολα τα ελληνικοτατα θρακικα παγανιστικα εθιμα που και ο ιδιος τα πηρε απο τους προγονους του.

Οσο για την επιλογη του Αναστασιου υπηρχαν 500 αλλοι που καλύπταν το κριτηριο που θετεις. Ο Αναστασιος δεν επαιζε καν μεταξυ των πιθανων διεκδικητων του θρονου, δεν ηταν αουτσαιντερ, ηταν κυριολεκτικα ανυπαρκτος, ουδεις μπορουσε να φανταστει πως αυτος ο τυπος θα γινοταν αυτοκρατορας. Η Αριαδνη τον επελεξε ακριβως για την ελληνικοτητα του και επειδη ηθελε διπλα της εναν ανδρα που να ειχε "κατανοηση" για τα παγανιστικα της εθιμα. :D

Μπορει να χαλαει αυτο τις εμμονες του Σμερδαλεου αλλα τι να κανουμε;

.
Άβαταρ μέλους
Pertinax
Δημοσιεύσεις: 1516
Εγγραφή: 20 Απρ 2018, 23:29

Re: που ναι οι Θράκες;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Pertinax »

Αρίστος έγραψε: 07 Νοέμ 2021, 05:51 Εμενα με ενδιαφερει οτι ο Λεοντας ονομασε την κορη του Αριαδνη και της κληροδοτησε ολα τα ελληνικοτατα θρακικα παγανιστικα εθιμα που και ο ιδιος τα πηρε απο τους προγονους του.
Από που προκύπτει ότι τα θρακικά παγανιστικά έθιμα ήταν ελληνικά;
Γιατί οι Ελληνες να μη δανείστηκαν και ξένα (θρακικά ή άλλα) έθιμα και παραδόσεις και να τα ενσωμάτωσαν στα δικά τους ελληνικά;
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: που ναι οι Θράκες;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Να πουμε επισης οτι η Αριαδνη, η κορη του μαλλον λατινοφωνου Λεοντα οπως τον χαρακτηριζεις, φροντισε να μεταφραστει ο Αστικος Κωδικας στα Ελληνικα.

Και οτι η Βερινα, η φιλοσοφος γυναικα του Λεοντα, ειχε κολλημα με ενα αγαλμα της Αθηνάς.

.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: που ναι οι Θράκες;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Pertinax έγραψε: 07 Νοέμ 2021, 05:57
Αρίστος έγραψε: 07 Νοέμ 2021, 05:51 Εμενα με ενδιαφερει οτι ο Λεοντας ονομασε την κορη του Αριαδνη και της κληροδοτησε ολα τα ελληνικοτατα θρακικα παγανιστικα εθιμα που και ο ιδιος τα πηρε απο τους προγονους του.
Από που προκύπτει ότι τα θρακικά παγανιστικά έθιμα ήταν ελληνικά;
Γιατί οι Ελληνες να μη δανείστηκαν και ξένα (θρακικά ή άλλα) έθιμα και παραδόσεις και να τα ενσωμάτωσαν στα δικά τους ελληνικά;


Η ορφικη θρησκεια και η διονυσιακη λατρεια ηταν ενας απο τους πυλωνες που δημιουργησαν αυτο που λεμε Ελληνισμο. Δεν ηταν απλα ελληνικα τα θρακιωτικα εθιμα, ηταν αυτα που διαμορφωσαν τον ελληνισμο, βρισκονται στις ριζες του.

Οι Βεσσοι λοιπον στα βουνα τους ειχαν ενα μαντειο του Διονυσου και μια Προφητισα που μιλουσε για λογαριασμο του Διονυσου.

Το ονομα Αριαδνη ηταν το πιο διαδεδομενο αναμεσα τους γιατι η Αριαδνη ηταν η γυναικα του Διονυσου.

.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρίστος την 07 Νοέμ 2021, 06:19, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: που ναι οι Θράκες;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Ο Ευμολπος που δημιουργησε συμφωνα με το θρυλο τα Ελευσινια Μυστηρια ηταν βασιλιας της ΘΡακης. Το μεγαλυτερο μερος της αρχαιας ελληνικης θρησκειας προερχεται η διαπλεκεται με τη Θρακη.

.
Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 20638
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: που ναι οι Θράκες;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa »

Pertinax έγραψε: 07 Νοέμ 2021, 03:25
Οι καταλήξεις είναι ασφαλέστερος δείκτης μιας γλώσσας από τις λέξεις. Άσε που έχεις επιλέξει αυθαίρετα μια πρόταση με αναλογία λέξεων 7 προς 3 για να μας πεις ότι τάχα αυτή είναι η γενική αναλογία.
Δηλαδή το Αντωνίου είναι άλλη γλώσσα από το Αντωνόπουλος, Αντωνάκος, Αντωνέας, Αντωνάκης, Αντωνάκιος, Αντωνακάτος, Αντωνίτης, Αντώνιτς, Αντώνωφ, Αντώνιο, Αντωνάι και Αντώνης.

ουαου. πόσες γλώσσες μιλάω;



Αγαπητέ περτίναξ.

Οι λέξεις, που διάλεξα, σου φαίνονται τυχαίες;

Tο VMRO-DPMNE, που οι 7 στις 10 λέξεις του είναι ελληνολατινικές, είναι το εθνικιστί κοτερόν "σλαβικο" κόμμα που βαστίτς η σκούφιατς λεν, απ τς αρχαίοις ματσεντόσκις και λαλείν λέγειν, την αρχαίαν μακεδονικήν ως "ματσεντόσκα γιαζίκ" ως μάικα γιαζίκ.

Αυτό για να δεις την φάρσα που υπάρχει και το καθάρισμα που πρέπει να γίνει από την λάσπη που έχουν πετάξει κάποιοι, νομίζω με βάση κάποιο "δαμνάτιο μεμόριαι" που κάπου κάποτε επιβλήθηκε και επικράτησαν οι όροι "Σκλάβοι-Σθλάβοι-Σλάβοι", "Servus - Σερβιτόροι" και "Vulgaris - Χυδαίοι" ως εθνονύμια.


Pertinax έγραψε: 07 Νοέμ 2021, 03:25 Θα μας πεις πώς επιβλήθηκαν τα λατινικά στους Θράκες χωρίς γενοκτονία;
εσύ προφανώς πιστεύεις πως οι ΙΕ ήρθαν από πάνω προς τα κάτω φεύγοντας από τον καύκασο για να έχει και νόημα άλλη μυθολογία εξ ανατολάς. 'Εσυ νομίζεις πως είσαι απόγονος του Ιαφέθ από τον Νωε που καβάληκε το άτι πό βγαλε από την κιβωτόν και εμάζοξε κι όσους εβρήκε εύτσαιρους [που τους βρήκε; αιμομιξίες;] τσαι ροβόλησε 'σα κατ' να κάνει τα λουτρά τ' στο αιγαίον πέλα γον και να μας μάθει να μιλάμε γιατί είμαστανε μουγγομαϊμούδες.

Έτσι δένει και το γλυκό σου και δεν ζαχαρώνει η υπόθεση ΙΕ κουργκανοκαβαλαραίων.

εγώ αυτό το απορίπτω ως bias.

οι λαοί που κατοικούσαν τουλάχιστον στην χερσόνησο του αίμου, ανατολία, κρήτη, αίγυπτος, λιβυή, ιταλία και ακτές μεσογείου κατα την προαρχαιότητα, και δεν είχαν τα ονόματα που τους βάφτιζουμε εμείς σήμερα, είχαν αναπτύξει ένα κοινό κώδικα επικοινωνίας ο οποίος όσο πιο κοντά "πέλα" βρίσκονταν οι "πέλας" μεταξύ τους τόσο πιο ομοιογενής γινόταν ο κώδικας επικοινωνίας ώσπου με την πάροδο των ετών, αιώνων εξελίχθησαν σε κατά τόπους ιδιώματα κοινώς κατανοητά μεταξύ των με κάποιες παραλλαγές.

τα προομηρικά αρχαία ελληνικά είναι προφανώς συγγενικά με τα λατινικά και τα θρακικά και τα κελτικά στην πρώϊμη μορφή τους. Δεν γνωρίζω ακόμα κατά πόσον τα γερμανικά είναι συγγενικά ή ποιά άλλα. Θα δούμε.

Εύκολα χωνεύονται λοιπόν ομόριζα ιδιώματα μετά από αιώνες και μέσα από κεντρική διοίκηση.

Αυτά που δεν χωνεύονται εύκολα και κάνουν μπάμ, είναι τα ξενόριζα τα οποία είναι επιβεβλημένα διοικητικά και είναι τα γλωσσικά δάνεια που επιβάλει ο κατακτητής / διοικητής.

Τι επιβάλει πρώτα ο νικητής;

Τον θεό του. bog - boh - bůh- bur

Μάντεψε την μογγόλικη λέξη που φέραν οι μογγολιασμένοι σκύθαι και επέβαλαν στους γηγενείς λαούς

Επίσης μην ξεχνάς πως οι θράκες μυθολογικά είναι συγγενείς των ελλήνων.
Αρης, Ορφεας, Διονυσος/Σαβαζεας,

Είναι πολύ εύκολη η συνένωση

Μην συγκρίνεις θράκες με σχιστομάτηδες-σαυρομάτες-σαρμάτες-σκύθες bur khan αραίους.

Άλλος ο ναύτης και άλλος ο καντηλανάφτης.

Pertinax έγραψε: 07 Νοέμ 2021, 03:25 Τα βόρεια παραδουνάβια Βαλκάνια (Παννονία και Μυσία [που ήταν νοτίως του Δούναβη]) και η παραρρήνια Γαλατία εξελίχθηκαν στους δύο μεγάλους στρατώνες της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Σύμφωνα με τον Chris Wickham (βλ. Inheritance of Rome παραπάνω), στις παραμεθόριες περιοχές του Δούναβη και του Ρήνου (ripenses) η στρατιωτικοποίηση της κοινωνίας ήταν «τριχοειδής» (capillary, δηλαδή έκανε αισθητή την παρουσία της στην καθημερινή κοινωνική πράξη) και επηρέαζε πλατύτερα κοινωνικά στρώματα, σε σχέση με άλλες περιοχές. Οι βάρβαροι που κατάγονταν πέρα από τους ποταμούς και εγκαθίσταντο σ΄αυτές τις ακριτικές περιοχές για στρατιωτική θητεία (με την άδεια και προτροπή των Ρωμαίων), υφίσταντο «αποκοπή» (deracination) από τις πάτριες παραδόσεις τους, δηλαδή εκρωμαϊσμό.
Οι Θρακο-Ρωμαίοι

Η τσίντα-κουίντα-κίντα-πέμπτη Ρωμαϊκή Λεγεώνα "Μακεδόνικους" ήταν 26 τουλάχιστον χρόνια στην Μακεδονία πριν πάει εκεί που γράφεις εσύ. Μια γενιά ολάκερη. Αφήσαν σπόρο. Οι «Τσιντσάροι».
Ξές.
Να λες όλη την αλήθεια, όι την μισή.

Η Πέμπτη Λεγεώνα ήταν μια από τις αρχικές είκοσι οκτώ λεγεώνες που δημιουργήθηκαν από τον Καίσαρα Αύγουστο. Υπήρχαν δύο άλλες τεκμηριωμένες λεγεώνες "Quintas", η V Gallica και η V Urbana. Είναι πιθανό και τα δύο να ήταν πρώιμα ονόματα για το V Macedonica. Η λεγεώνα πιθανότατα συμμετείχε στη μάχη του Accio (31 π.Χ.). Αργότερα μετακόμισε στη Μακεδονία, όπου παρέμεινε από το 30 π.Χ. Γ. έως 6 η. C., αποκτώντας το γνωστικό του όνομα, πριν μετακομίσει στο Oesco (Mesia).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος taxalata xalasa την 07 Νοέμ 2021, 06:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 20638
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: που ναι οι Θράκες;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa »

Αρίστος έγραψε: 07 Νοέμ 2021, 04:03 ...καταφερε να χαθει ο Ελληνισμος και απο αυτην την περιοχη. Δημιουργησαμε κρατος για να χωσουμε ολον το Ελληνισμο της δισπορας στη χαβουζα της Αθηνας και τελικα να στηριζουμε σημερα καταστασεις και προσωπα που αφελληνιζουν συστηματικα την ιδια την Αθηνα.

.
...και όχι μονόν από αυτή.

πόσο δίκιο έχεις....
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Άβαταρ μέλους
Pertinax
Δημοσιεύσεις: 1516
Εγγραφή: 20 Απρ 2018, 23:29

Re: που ναι οι Θράκες;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Pertinax »

Αρίστος έγραψε: 07 Νοέμ 2021, 06:06
Pertinax έγραψε: 07 Νοέμ 2021, 05:57 Από που προκύπτει ότι τα θρακικά παγανιστικά έθιμα ήταν ελληνικά;
Γιατί οι Ελληνες να μη δανείστηκαν και ξένα (θρακικά ή άλλα) έθιμα και παραδόσεις και να τα ενσωμάτωσαν στα δικά τους ελληνικά;
Η ορφικη θρησκεια και η διονυσιακη λατρεια ηταν ενας απο τους πυλωνες που δημιουργησαν αυτο που λεμε Ελληνισμο. Δεν ηταν απλα ελληνικα τα θρακιωτικα εθιμα, ηταν αυτα που διαμορφωσαν τον ελληνισμο, βρισκονται στις ριζες του.

Οι Βεσσοι λοιπον στα βουνα τους ειχαν ενα μαντειο του Διονυσου και μια Προφητισα που μιλουσε για λογαριασμο του Διονυσου.

Το ονομα Αριαδνη ηταν το πιο διαδεδομενο αναμεσα τους γιατι η Αριαδνη ηταν η γυναικα του Διονυσου.

Ο Ευμολπος που δημιουργησε συμφωνα με το θρυλο τα Ελευσινια Μυστηρια ηταν βασιλιας της ΘΡακης. Το μεγαλυτερο μερος της αρχαιας ελληνικης θρησκειας προερχεται η διαπλεκεται με τη Θρακη.
Ξαναρωτώ. Πώς όλα αυτά τεκμηριώνουν την ελληνικότητα της θρακικής θρησκείας και όχι την έντονη αλληλεπίδραση μεταξύ ελληνικής και θρακικής. Οι Θράκες δεν λάτρευαν τον Διόνυσο, αλλά έναν παρόμοιο θεό, τον Σαβάζιο. Παρόμοιο, αλλά όχι με τις ίδιες ακριβώς ιδιότητες και μυθικές ιστορίες. Ο Ορφέας δεν αναφέρεται από τον Όμηρο και τον Ησίοδο και πρωτοεμφανίζεται τον 6ο αι. π.Χ. Αυτό δεν λέει κάτι;

Τώρα αν στα ρωμαϊκά χρόνια, που ο θρησκευτικός συγκριτισμός έδινε και έπαιρνε, ένας Βέσσος έλεγε τον Σαβάζιο Διόνυσο και τον συνέδεε με την Αριάδνη, αυτό δεν αποδεικνύει τη διαχρονικότητα αυτής της πρακτικής. Ούτε είναι απόδειξη ότι η μητρική γλώσσα αυτού του Βέσσου ήταν η ελληνική.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ιστορία”