Γιατί, είτε το πιστεύεις είτε οχι, είναι ευκολότερο να φτιάξεις μια βιοτεχνία εξειδικευμενων αυτοκινήτων σαν αυτές που έχει η Αγγλία με το τσουβάλι (Ariel, Westfield, γουατεβα) πάρα να υποστηρίξεις ένα mass market potential car.Λεγεών έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 13:01 Πέρα από την απάτη του θέματος, γιατί ο εν λόγω τύπος δεν ασχολείται να σχεδιάσει και να κυκλοφορήσει ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο στα 1200 κυβικά για την μέση ελληνική οικογένεια, στα 12-15 χιλιάδες ευρώ, που να φτιάχνεται στην Ελλάδα, με στόχο να το κυκλοφορήσει αργότερα και σε άλλες αγορές;
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
To "ελληνικό hypercar"
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: To "ελληνικό hypercar"
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: To "ελληνικό hypercar"
διότι είναι πολύ πιο δύσκολο να βγάλεις ένα φιεστα από ένα φορντ γτ, περίπου όπως περιέγραψε ο foscilis το εφικτό των 2-3g στο ντραγκ στριπ σε σχέση με 1.5 σε αυτοκίνητο δρόμουΛεγεών έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 13:01 Πέρα από την απάτη του θέματος, γιατί ο εν λόγω τύπος δεν ασχολείται να σχεδιάσει και να κυκλοφορήσει ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο στα 1200 κυβικά για την μέση ελληνική οικογένεια, στα 12-15 χιλιάδες ευρώ, που να φτιάχνεται στην Ελλάδα, με στόχο να το κυκλοφορήσει αργότερα και σε άλλες αγορές;
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
Re: To "ελληνικό hypercar"
Και γ@@@ τα αμάξια
Δεν υπάρχει λεμε
Δεν υπάρχει λεμε
Re: To "ελληνικό hypercar"
foscilis έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 11:53Όπως ασφαλώς γνωρίζεις διαβάζω πολύ space opera τα τελευταία 4 χρόνια σκοπεύοντας κάποια στιγμή όταν συνταξιοδοτηθώ να επιδοθώ στην ερασιτεχνική κατασκευή διαστρικών mini-probes. Άρα είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι 1.4g δεν είναι κάτι απλό για τροχοφόρο όχημα ή τους επιβάτες του γιατί τα επίγεια οχήματα βασίζονται πάρα πολύ στο γεγονός ότι πατάνε στη γη και υφιστάμενος επιτάχυνση 1.4g είναι σαν ο κώλος σου να πατάει στη γη αλλά ο θώρακάς σου στον πλανήτη Ουρανό, πράγμα που δημιουργεί μια σειρά από πρακτικά προβλήματα.
Ξέρω ότι σε συνθήκες πίστας, με πολύ καλή προετοιμασία της παραμικρής λεπτομέρειας, καίγοντας σχεδόν όλο το καύσιμο (μεταξύ άλλων με διοχέτευση προς τέτοια κατεύθυνση που να επαυξάνει τεχνητά το συντελεστή τριβής με το έδαφος αν δεν κάνω λάθος, ουσιαστικά δηλαδή με τεχνητή αύξηση της βαρύτητας της γηςαν το καλοσκεφτείς) μπορεί ένα ειδικά σχεδιασμένο για αυτόν τον σκοπό τροχοφόρο να φτάσει και 2 και 3 και 5g στη one-off ευθεία διαδρομή του πριν περάσει τουλάχιστον μια βδομάδα πίσω στο μηχανικό ώστε να μπορεί να το ξανακάνει, μερικά πανάκριβα αγωνιστικά δίνουν υπό πολύ καλές συνθήκες 1-1.5 αλλά στην πράξη ούτε 1g δε μπορείς να αμολάς έτσι σαν στάνταρ προδιαγραφή του αυτοκινήτου σου χωρίς να πρέπει να εξηγήσεις ένα σωρό τεχνολογικά breakthrough που έκανες. Αν ήμουν ο Πανόπουλας θα προτιμούσα να τάξω 700 χιλιόμετρα την ώρα τελική παρά 1.4g επιτάχυνση.
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Re: To "ελληνικό hypercar"
Βασικά αν θές να δώσεις εγγύηση καλής λειτουργίας και φτιάχνεις οτιδήποτε πιο γρήγορο από τρακτέρ είναι δύσκολο.
Σε δύο και τρία χρόνια που έκανε hype με παπατζιλίκια ούτε το μοτέρ δεν προλαβαίνεις να κάνεις και μιλάμε και για δυνατότητες μεγάλης εταιρείας τώρα. Για τα υπόλοιπα με τους πλαστικούς κομπρέσσορες, τα πλαστικά πιστόνια και μπιέλες και τα 3d printed μαγνήσια είναι για γέλια.
Απορώ ποιός έχει δώσει λεφτά αν έχει δώσει κανείς.
Σε δύο και τρία χρόνια που έκανε hype με παπατζιλίκια ούτε το μοτέρ δεν προλαβαίνεις να κάνεις και μιλάμε και για δυνατότητες μεγάλης εταιρείας τώρα. Για τα υπόλοιπα με τους πλαστικούς κομπρέσσορες, τα πλαστικά πιστόνια και μπιέλες και τα 3d printed μαγνήσια είναι για γέλια.
Απορώ ποιός έχει δώσει λεφτά αν έχει δώσει κανείς.
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: To "ελληνικό hypercar"
δεν φοβάται τη μαζική παραγωγή ο Πανοπούλαρος:
https://www.carandmotor.gr/electric/nea ... esei-chaos
https://www.carandmotor.gr/electric/nea ... esei-chaos
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
Re: To "ελληνικό hypercar"
Στο τελός θα τσιμπήσει και καμιά επιδότηση.Μαυροβασίλης έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 13:36 δεν φοβάται τη μαζική παραγωγή ο Πανοπούλαρος:
https://www.carandmotor.gr/electric/nea ... esei-chaos
Πάντως μας έχει κάνει ρεζίλι διεθνώς αν διαβάσει κανείς ξένα μέσα. Κανονικά θε πρέπει να ασχοληθεί εισαγγελέας για τα φεικ νιους που μεταδίδονται.
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: To "ελληνικό hypercar"
τελικά #μετονΚυριάκο φωτογραφήθηκε ή τον φωτοσόπαρε κι αυτόν;
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
Re: To "ελληνικό hypercar"
Δεν ξέρω, δεν θα είναι απίθανο να το έκανε και αυτό ο παπουτσομένος γύπας.Μαυροβασίλης έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 13:44τελικά #μετονΚυριάκο φωτογραφήθηκε ή τον φωτοσόπαρε κι αυτόν;
Re: To "ελληνικό hypercar"
https://www.carandmotor.gr/nea/sp-zion- ... -toy-chaos
Νέα προτζεκτ του Πανόπουλου
Οικογενειακό αυτοκίνητο 5 θέσεων που θα κινείται με Υδρογόνο
Θα λέγεται Zion
Ενώ το Chaos προέκυψε με εντολή Κυριάκου, το Zion ειναι εντολή Μαρέβας με έμπνευση από την εταιρεία της
Zeus+Dione = Zion
Νέα προτζεκτ του Πανόπουλου
Οικογενειακό αυτοκίνητο 5 θέσεων που θα κινείται με Υδρογόνο
Θα λέγεται Zion
Ενώ το Chaos προέκυψε με εντολή Κυριάκου, το Zion ειναι εντολή Μαρέβας με έμπνευση από την εταιρεία της
Zeus+Dione = Zion
Re: To "ελληνικό hypercar"
Υπάρχει κανένα link από τα ξένα να γελάσουμε;nyxtovios έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 13:40Στο τελός θα τσιμπήσει και καμιά επιδότηση.Μαυροβασίλης έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 13:36 δεν φοβάται τη μαζική παραγωγή ο Πανοπούλαρος:
https://www.carandmotor.gr/electric/nea ... esei-chaos![]()
Πάντως μας έχει κάνει ρεζίλι διεθνώς αν διαβάσει κανείς ξένα μέσα. Κανονικά θε πρέπει να ασχοληθεί εισαγγελέας για τα φεικ νιους που μεταδίδονται.
Re: To "ελληνικό hypercar"
1G παντως ειναι η δυναμη που ασκειται πανω μας στο υψος της επιφανειας της θαλασσας.
1,4 δεν ειναι κατι το φοβερο.
1,4 δεν ειναι κατι το φοβερο.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
Re: To "ελληνικό hypercar"
Από σχόλια facebook που τα έβγαζε προτεινόμενα. Αν ξαναπετύχω θα κάνω σκρινσοτ.Evritis έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 14:34Υπάρχει κανένα link από τα ξένα να γελάσουμε;nyxtovios έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 13:40Στο τελός θα τσιμπήσει και καμιά επιδότηση.Μαυροβασίλης έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 13:36 δεν φοβάται τη μαζική παραγωγή ο Πανοπούλαρος:
https://www.carandmotor.gr/electric/nea ... esei-chaos![]()
Πάντως μας έχει κάνει ρεζίλι διεθνώς αν διαβάσει κανείς ξένα μέσα. Κανονικά θε πρέπει να ασχοληθεί εισαγγελέας για τα φεικ νιους που μεταδίδονται.
Το g είναι επιτάχυνση, όχι δύναμη. Και ναι είναι αρκετά δύσκολο να βρεις πρόσφυση με το λάστιχο για τέτοια επιτάχυνση.Thor έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 14:37 1G παντως ειναι η δυναμη που ασκειται πανω μας στο υψος της επιφανειας της θαλασσας.
1,4 δεν ειναι κατι το φοβερο.
Re: To "ελληνικό hypercar"
Επιταχυνση της βαρυτητας ειναι.nyxtovios έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 14:43Από σχόλια facebook που τα έβγαζε προτεινόμενα. Αν ξαναπετύχω θα κάνω σκρινσοτ.Evritis έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 14:34Υπάρχει κανένα link από τα ξένα να γελάσουμε;nyxtovios έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 13:40
Στο τελός θα τσιμπήσει και καμιά επιδότηση.![]()
Πάντως μας έχει κάνει ρεζίλι διεθνώς αν διαβάσει κανείς ξένα μέσα. Κανονικά θε πρέπει να ασχοληθεί εισαγγελέας για τα φεικ νιους που μεταδίδονται.
Το g είναι επιτάχυνση, όχι δύναμη. Και ναι είναι αρκετά δύσκολο να βρεις πρόσφυση με το λάστιχο για τέτοια επιτάχυνση.Thor έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 14:37 1G παντως ειναι η δυναμη που ασκειται πανω μας στο υψος της επιφανειας της θαλασσας.
1,4 δεν ειναι κατι το φοβερο.
Δηλαδη η δυναμη που σου ασκει η Γη προς το κεντρο της.
9,8 m/s2.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 810 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Πτολεμαίος
-
- 0 Απαντήσεις
- 153 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Unique
-
- 4 Απαντήσεις
- 272 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
-
- 16 Απαντήσεις
- 538 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Isildur