Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Χαοτικός έγραψε: 20 Οκτ 2021, 22:58
Αν ακολουθούσαμε αυτή τη λογική θα έπρεπε να δεχόμασταν ότι "ταν κάποιος είναι αρχίδι οφείλουμε να τον στρώσουμε".
Το πιάνεις; ότι έχουμε δικαιολογία να παρέμβουμε σε κάποιον χωρίς τη θέλησή του, όχι το τι έκανε ή τι κάνει, αλλά για το τι είναι . Το βρίσκεις εντάξει;
Εγώ όχι. Και πάντα εδώ μέσα αυτή τη στάση έχω και την προωθώ.
Δεν την πέφτουμε λοιπόν επειδή ξέρουμε ότι άλλος είναι φασίστας, παιδόφιλος, γουστάρει θανάτους, βασανιστήρια, χαίρεται με ότι κακό παθαίνει ο άλλος κλπ.
Την πέφτουμε αν κάνει κάτι από αυτά. Ή αν κάνει κάτι κακό. Και δεν το κάνουμε για να τον στρώσουμε. Το κάνουμε για μας. ή για προστασία ή και για εκδίκηση ακόμα. Πάντως για μας και για κάτι που πάθαμε.
Ο άλλος ο παπάρας λέει επειδή δεν μαγείρεψε καλά τα φασολάκια. Το τι είχε κάνει σε αυτόν που την άρεσε το ξέρουμε; Το πιθανολογήσαμε καθόλου;
Όχι.
Βαριόμαστε να είμαστε ρεαλιστές και βαθυστόχαστοι συνάμα. Αυτό που είδαμε μία στιγμή μας έμεινε και ό,τι μας έβγαλε εκείνη τη στιγμή αυτό είναι. Πάει τελείωσε.
Το ίδιο και με τον άλλον που σκότωσε την κοπέλα του και μετά τον έπιασε πανικός. Έλεγε "η κακιά η στιγμή" και τέτοια. Η είδηση όμως είχε μέσα και συχνούς τσακωμούς και γκρίνιες. Δεν μπορείς να ξέρεις τι συνέβη και πως γύρισε το κεφάλι του άλλου. Είχανε πέσει και στα βράχια με το αυτοκίνητο και ακούστηκε ότι έγινε αυτό εξ αιτίας σύγχυσης που προήλθε από καυγά. Εγώ εικάζω μία επιθετική συμπεριφορά άνευ προηγουμένου. Σε συνδυασμό με τον πανικό που κατέλαβε τον τύπο και που τα αισθητήριά του είχαν βαρέσει μπιέλα (Τα αισθητήρια. Οι πληροφορίες για τη διάθεση σου, ο έλεγχος για τους μηχανισμούς σου περί αποκατάστασης των ισορροπιών σου, η ανάγκη σου να συνέλθεις άμεσα και πολλοί άλλοι συνδυασμοί),
είναι ερμηνεύσιμο να γίνει ότι έγινε.
Να σπεύδουν να μιλάνε για κτητικότητες και ένα σωρό πίπες περί αδικημένου φύλου απλά με ενοχλεί και σε αυτό αντιδρώ.
"αντιδράς" επειδή είσαι ένας μαλάκας δηθενούμπας που προσπαθεί μόνιμα να πετάξει κάτι αιρετικό & ψαγμένο και γράφει σεντόνια χωρίς νόημα.
γι αυτή εδώ μιλάμε
Χαοτικός έγραψε: 20 Οκτ 2021, 22:58
Αν ακολουθούσαμε αυτή τη λογική θα έπρεπε να δεχόμασταν ότι "ταν κάποιος είναι αρχίδι οφείλουμε να τον στρώσουμε".
Το πιάνεις; ότι έχουμε δικαιολογία να παρέμβουμε σε κάποιον χωρίς τη θέλησή του, όχι το τι έκανε ή τι κάνει, αλλά για το τι είναι . Το βρίσκεις εντάξει;
Εγώ όχι. Και πάντα εδώ μέσα αυτή τη στάση έχω και την προωθώ.
Δεν την πέφτουμε λοιπόν επειδή ξέρουμε ότι άλλος είναι φασίστας, παιδόφιλος, γουστάρει θανάτους, βασανιστήρια, χαίρεται με ότι κακό παθαίνει ο άλλος κλπ.
Την πέφτουμε αν κάνει κάτι από αυτά. Ή αν κάνει κάτι κακό. Και δεν το κάνουμε για να τον στρώσουμε. Το κάνουμε για μας. ή για προστασία ή και για εκδίκηση ακόμα. Πάντως για μας και για κάτι που πάθαμε.
Ο άλλος ο παπάρας λέει επειδή δεν μαγείρεψε καλά τα φασολάκια. Το τι είχε κάνει σε αυτόν που την άρεσε το ξέρουμε; Το πιθανολογήσαμε καθόλου;
Όχι.
Βαριόμαστε να είμαστε ρεαλιστές και βαθυστόχαστοι συνάμα. Αυτό που είδαμε μία στιγμή μας έμεινε και ό,τι μας έβγαλε εκείνη τη στιγμή αυτό είναι. Πάει τελείωσε.
Το ίδιο και με τον άλλον που σκότωσε την κοπέλα του και μετά τον έπιασε πανικός. Έλεγε "η κακιά η στιγμή" και τέτοια. Η είδηση όμως είχε μέσα και συχνούς τσακωμούς και γκρίνιες. Δεν μπορείς να ξέρεις τι συνέβη και πως γύρισε το κεφάλι του άλλου. Είχανε πέσει και στα βράχια με το αυτοκίνητο και ακούστηκε ότι έγινε αυτό εξ αιτίας σύγχυσης που προήλθε από καυγά. Εγώ εικάζω μία επιθετική συμπεριφορά άνευ προηγουμένου. Σε συνδυασμό με τον πανικό που κατέλαβε τον τύπο και που τα αισθητήριά του είχαν βαρέσει μπιέλα (Τα αισθητήρια. Οι πληροφορίες για τη διάθεση σου, ο έλεγχος για τους μηχανισμούς σου περί αποκατάστασης των ισορροπιών σου, η ανάγκη σου να συνέλθεις άμεσα και πολλοί άλλοι συνδυασμοί),
είναι ερμηνεύσιμο να γίνει ότι έγινε.
Να σπεύδουν να μιλάνε για κτητικότητες και ένα σωρό πίπες περί αδικημένου φύλου απλά με ενοχλεί και σε αυτό αντιδρώ.
"αντιδράς" επειδή είσαι ένας μαλάκας δηθενούμπας που προσπαθεί μόνιμα να πετάξει κάτι αιρετικό & ψαγμένο και γράφει σεντόνια χωρίς νόημα.
γι αυτή εδώ μιλάμε
Χαοτικός έγραψε: 19 Οκτ 2021, 23:33
άν φέρεις τον άλλον στο σημείο να σου κάτσει μπουκέτο είσαι υπεύθυνος.
Η κοπελα ειναι υπευθυνη. Αυτη τον εφερε σ’ αυτο το σημειο. Ο Χαο εξαρχης ηθελε να μαθει τον ΛΟΓΟ που την σαπισε στο ξυλο. Προτιμω να μην σχολιασω ομως γιατι θα ξεφυγω.
Χαοτικός έγραψε: 20 Οκτ 2021, 22:58
Αν ακολουθούσαμε αυτή τη λογική θα έπρεπε να δεχόμασταν ότι "ταν κάποιος είναι αρχίδι οφείλουμε να τον στρώσουμε".
Το πιάνεις; ότι έχουμε δικαιολογία να παρέμβουμε σε κάποιον χωρίς τη θέλησή του, όχι το τι έκανε ή τι κάνει, αλλά για το τι είναι . Το βρίσκεις εντάξει;
Εγώ όχι. Και πάντα εδώ μέσα αυτή τη στάση έχω και την προωθώ.
Δεν την πέφτουμε λοιπόν επειδή ξέρουμε ότι άλλος είναι φασίστας, παιδόφιλος, γουστάρει θανάτους, βασανιστήρια, χαίρεται με ότι κακό παθαίνει ο άλλος κλπ.
Την πέφτουμε αν κάνει κάτι από αυτά. Ή αν κάνει κάτι κακό. Και δεν το κάνουμε για να τον στρώσουμε. Το κάνουμε για μας. ή για προστασία ή και για εκδίκηση ακόμα. Πάντως για μας και για κάτι που πάθαμε.
Ο άλλος ο παπάρας λέει επειδή δεν μαγείρεψε καλά τα φασολάκια. Το τι είχε κάνει σε αυτόν που την άρεσε το ξέρουμε; Το πιθανολογήσαμε καθόλου;
Όχι.
Βαριόμαστε να είμαστε ρεαλιστές και βαθυστόχαστοι συνάμα. Αυτό που είδαμε μία στιγμή μας έμεινε και ό,τι μας έβγαλε εκείνη τη στιγμή αυτό είναι. Πάει τελείωσε.
Το ίδιο και με τον άλλον που σκότωσε την κοπέλα του και μετά τον έπιασε πανικός. Έλεγε "η κακιά η στιγμή" και τέτοια. Η είδηση όμως είχε μέσα και συχνούς τσακωμούς και γκρίνιες. Δεν μπορείς να ξέρεις τι συνέβη και πως γύρισε το κεφάλι του άλλου. Είχανε πέσει και στα βράχια με το αυτοκίνητο και ακούστηκε ότι έγινε αυτό εξ αιτίας σύγχυσης που προήλθε από καυγά. Εγώ εικάζω μία επιθετική συμπεριφορά άνευ προηγουμένου. Σε συνδυασμό με τον πανικό που κατέλαβε τον τύπο και που τα αισθητήριά του είχαν βαρέσει μπιέλα (Τα αισθητήρια. Οι πληροφορίες για τη διάθεση σου, ο έλεγχος για τους μηχανισμούς σου περί αποκατάστασης των ισορροπιών σου, η ανάγκη σου να συνέλθεις άμεσα και πολλοί άλλοι συνδυασμοί),
είναι ερμηνεύσιμο να γίνει ότι έγινε.
Να σπεύδουν να μιλάνε για κτητικότητες και ένα σωρό πίπες περί αδικημένου φύλου απλά με ενοχλεί και σε αυτό αντιδρώ.
"αντιδράς" επειδή είσαι ένας μαλάκας δηθενούμπας που προσπαθεί μόνιμα να πετάξει κάτι αιρετικό & ψαγμένο και γράφει σεντόνια χωρίς νόημα.
γι αυτή εδώ μιλάμε
Εσύ είσαι γνωστός μαλάκας και είναι ανώφελο να σου απαντήσει οποιοσδήποτε. Κομπλεξικέ καραγκιόζη.
Χαοτικός έγραψε: 20 Οκτ 2021, 22:58
Αν ακολουθούσαμε αυτή τη λογική θα έπρεπε να δεχόμασταν ότι "ταν κάποιος είναι αρχίδι οφείλουμε να τον στρώσουμε".
Το πιάνεις; ότι έχουμε δικαιολογία να παρέμβουμε σε κάποιον χωρίς τη θέλησή του, όχι το τι έκανε ή τι κάνει, αλλά για το τι είναι . Το βρίσκεις εντάξει;
Εγώ όχι. Και πάντα εδώ μέσα αυτή τη στάση έχω και την προωθώ.
Δεν την πέφτουμε λοιπόν επειδή ξέρουμε ότι άλλος είναι φασίστας, παιδόφιλος, γουστάρει θανάτους, βασανιστήρια, χαίρεται με ότι κακό παθαίνει ο άλλος κλπ.
Την πέφτουμε αν κάνει κάτι από αυτά. Ή αν κάνει κάτι κακό. Και δεν το κάνουμε για να τον στρώσουμε. Το κάνουμε για μας. ή για προστασία ή και για εκδίκηση ακόμα. Πάντως για μας και για κάτι που πάθαμε.
Ο άλλος ο παπάρας λέει επειδή δεν μαγείρεψε καλά τα φασολάκια. Το τι είχε κάνει σε αυτόν που την άρεσε το ξέρουμε; Το πιθανολογήσαμε καθόλου;
Όχι.
Βαριόμαστε να είμαστε ρεαλιστές και βαθυστόχαστοι συνάμα. Αυτό που είδαμε μία στιγμή μας έμεινε και ό,τι μας έβγαλε εκείνη τη στιγμή αυτό είναι. Πάει τελείωσε.
Το ίδιο και με τον άλλον που σκότωσε την κοπέλα του και μετά τον έπιασε πανικός. Έλεγε "η κακιά η στιγμή" και τέτοια. Η είδηση όμως είχε μέσα και συχνούς τσακωμούς και γκρίνιες. Δεν μπορείς να ξέρεις τι συνέβη και πως γύρισε το κεφάλι του άλλου. Είχανε πέσει και στα βράχια με το αυτοκίνητο και ακούστηκε ότι έγινε αυτό εξ αιτίας σύγχυσης που προήλθε από καυγά. Εγώ εικάζω μία επιθετική συμπεριφορά άνευ προηγουμένου. Σε συνδυασμό με τον πανικό που κατέλαβε τον τύπο και που τα αισθητήριά του είχαν βαρέσει μπιέλα (Τα αισθητήρια. Οι πληροφορίες για τη διάθεση σου, ο έλεγχος για τους μηχανισμούς σου περί αποκατάστασης των ισορροπιών σου, η ανάγκη σου να συνέλθεις άμεσα και πολλοί άλλοι συνδυασμοί),
είναι ερμηνεύσιμο να γίνει ότι έγινε.
Να σπεύδουν να μιλάνε για κτητικότητες και ένα σωρό πίπες περί αδικημένου φύλου απλά με ενοχλεί και σε αυτό αντιδρώ.
"αντιδράς" επειδή είσαι ένας μαλάκας δηθενούμπας που προσπαθεί μόνιμα να πετάξει κάτι αιρετικό & ψαγμένο και γράφει σεντόνια χωρίς νόημα.
γι αυτή εδώ μιλάμε
Χαοτικός έγραψε: 19 Οκτ 2021, 23:33
άν φέρεις τον άλλον στο σημείο να σου κάτσει μπουκέτο είσαι υπεύθυνος.
Η κοπελα ειναι υπευθυνη. Αυτη τον εφερε σ’ αυτο το σημειο. Ο Χαο εξαρχης ηθελε να μαθει τον ΛΟΓΟ που την σαπισε στο ξυλο. Προτιμω να μην σχολιασω ομως γιατι θα ξεφυγω.
η πατριαρχια ομως ειναι μια εννοια, οχι μια αφορμη. σε "πατριαρχικη" κοινωνια ζουμε ολοι, αλλα δεν δερνουμε και δερνομαστε ολοι. οσοι το κανουν, εχουν συγκεκριμμενη αιτια η αφορμη. εστω τα στερεοτυπικα "ειναι κρυα τα φασολακια", η οτι αλλο νομιζεις.
τι νομιζεις, με αφορμη τα φασολακια πεφτουν πιο συχνα οι φαπες, η το (υπαρκτο η οχι) κερατο;
δεν νομιζω κανεις να δερνει τον αλλονα και να λεει "αρπα τες επειδη πατριαρχια"
Βάλε πόσες γυναίκες δέχονται ενδοοικογενειακη βία και πόσοι κερατάδες μαθαίνουν το κερατο και κάνε τις πράξεις.
Πάντως και το κέρατο από κάπου αλλού ξεκινάει συνήθως. Δηλαδή τους άντρες που δε θα μπορέσουν να είναι μονογαμικοί ποτέ, τους βλέπεις, δεν σου έρχεται ουρανοκατέβατο το νέο ότι έφαγες κέρατο, οπότε κακώς δεσμεύτηκες μονογαμικά εξ αρχής. Για τους άλλους που θεωρούν τον εαυτό τους μονογαμικό και τελικά βάζουν κέρατο οι αιτίες είναι διάφορες, ψιλοσυμφωνώ με αυτό που λέει η Γαλή παραπάνω. (Τα ίδια και για τις γυναίκες πάνω κάτω).
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
η πατριαρχια ομως ειναι μια εννοια, οχι μια αφορμη. σε "πατριαρχικη" κοινωνια ζουμε ολοι, αλλα δεν δερνουμε και δερνομαστε ολοι. οσοι το κανουν, εχουν συγκεκριμμενη αιτια η αφορμη. εστω τα στερεοτυπικα "ειναι κρυα τα φασολακια", η οτι αλλο νομιζεις.
τι νομιζεις, με αφορμη τα φασολακια πεφτουν πιο συχνα οι φαπες, η το (υπαρκτο η οχι) κερατο;
δεν νομιζω κανεις να δερνει τον αλλονα και να λεει "αρπα τες επειδη πατριαρχια"
Βάλε πόσες γυναίκες δέχονται ενδοοικογενειακη βία και πόσοι κερατάδες μαθαίνουν το κερατο και κάνε τις πράξεις.
Πάντως και το κέρατο από κάπου αλλού ξεκινάει συνήθως. Δηλαδή τους άντρες που δε θα μπορέσουν να είναι μονογαμικοί ποτέ, τους βλέπεις, δεν σου έρχεται ουρανοκατέβατο το νέο ότι έφαγες κέρατο, οπότε κακώς δεσμεύτηκες μονογαμικά εξ αρχής. Για τους άλλους που θεωρούν τον εαυτό τους μονογαμικό και τελικά βάζουν κέρατο οι αιτίες είναι διάφορες, ψιλοσυμφωνώ με αυτό που λέει η Γαλή παραπάνω. (Τα ίδια και για τις γυναίκες πάνω κάτω).
Το κέρατο ουυυυυ από πολλές αιτίες μπορεί να προκύψει.
Το πρόβλημα ξεκινάει από το ότι η κοινωνία αρνείται να δει την κακοποίηση σαν μια παθογένεια. Και να αντιμετωπίσει τον θύτη σαν θετικό φορέα αυτής και το θύμα σαν αρνητικό.
Έχουμε την αυταπάτη πως αν καταδικάσουμε πέντε βιαστές/παιδεραστές/κακοποιητές έχουμε ξεριζώσει μια και καλή το κακό. Το ζήτημα είναι βαθύτερο. Ελάχιστοι άνθρωποι είχαν τις βιολογικές καταβολές του κακοποιητή. Οι περισσότεροι υιοθετούν μια μαθημένη συμπεριφορά και την διαιωνίζουν με περισσότερο η λιγότερο βάναυσο τρόπο. Πρέπει να βρούμε τρόπους να σπάσουμε αυτόν τον κύκλο διάδοσης της κακοποίησης και της εκμετάλλευσης βασιζόμενοι στη συνεχή ενημέρωση και σε μεθόδους πρόληψης.
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
έργο_μακέτο έγραψε: 21 Οκτ 2021, 14:49
Το πρόβλημα ξεκινάει από το ότι η κοινωνία αρνείται να δει την κακοποίηση σαν μια παθογένεια. Και να αντιμετωπίσει τον θύτη σαν θετικό φορέα αυτής και το θύμα σαν αρνητικό.
Έχουμε την αυταπάτη πως αν καταδικάσουμε πέντε βιαστές/παιδεραστές/κακοποιητές έχουμε ξεριζώσει μια και καλή το κακό. Το ζήτημα είναι βαθύτερο. Ελάχιστοι άνθρωποι είχαν τις βιολογικές καταβολές του κακοποιητή. Οι περισσότεροι υιοθετούν μια μαθημένη συμπεριφορά και την διαιωνίζουν με περισσότερο η λιγότερο βάναυσο τρόπο. Πρέπει να βρούμε τρόπους να σπάσουμε αυτόν τον κύκλο διάδοσης της κακοποίησης και της εκμετάλλευσης βασιζόμενοι στη συνεχή ενημέρωση και σε μεθόδους πρόληψης.
μπλα μπλα μπλα κ αρχιδια
η λυση ειναι απλη
δεν ανεχομαστε το παραμικρο
έργο_μακέτο έγραψε: 21 Οκτ 2021, 14:49
Το πρόβλημα ξεκινάει από το ότι η κοινωνία αρνείται να δει την κακοποίηση σαν μια παθογένεια. Και να αντιμετωπίσει τον θύτη σαν θετικό φορέα αυτής και το θύμα σαν αρνητικό.
Έχουμε την αυταπάτη πως αν καταδικάσουμε πέντε βιαστές/παιδεραστές/κακοποιητές έχουμε ξεριζώσει μια και καλή το κακό. Το ζήτημα είναι βαθύτερο. Ελάχιστοι άνθρωποι είχαν τις βιολογικές καταβολές του κακοποιητή. Οι περισσότεροι υιοθετούν μια μαθημένη συμπεριφορά και την διαιωνίζουν με περισσότερο η λιγότερο βάναυσο τρόπο. Πρέπει να βρούμε τρόπους να σπάσουμε αυτόν τον κύκλο διάδοσης της κακοποίησης και της εκμετάλλευσης βασιζόμενοι στη συνεχή ενημέρωση και σε μεθόδους πρόληψης.
Δλδ να αποκτήσουμε παιδεία ανεξάρτητα από τον βαθμό μόρφωσης και να μην κάνουμε τα στραβά μάτια κάθε φορά που καταλαβαίνουμε πως κάτι δεν πάει καλά;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
έργο_μακέτο έγραψε: 21 Οκτ 2021, 14:49
Το πρόβλημα ξεκινάει από το ότι η κοινωνία αρνείται να δει την κακοποίηση σαν μια παθογένεια. Και να αντιμετωπίσει τον θύτη σαν θετικό φορέα αυτής και το θύμα σαν αρνητικό.
Έχουμε την αυταπάτη πως αν καταδικάσουμε πέντε βιαστές/παιδεραστές/κακοποιητές έχουμε ξεριζώσει μια και καλή το κακό. Το ζήτημα είναι βαθύτερο. Ελάχιστοι άνθρωποι είχαν τις βιολογικές καταβολές του κακοποιητή. Οι περισσότεροι υιοθετούν μια μαθημένη συμπεριφορά και την διαιωνίζουν με περισσότερο η λιγότερο βάναυσο τρόπο. Πρέπει να βρούμε τρόπους να σπάσουμε αυτόν τον κύκλο διάδοσης της κακοποίησης και της εκμετάλλευσης βασιζόμενοι στη συνεχή ενημέρωση και σε μεθόδους πρόληψης.
Δλδ να αποκτήσουμε παιδεία ανεξάρτητα από τον βαθμό μόρφωσης και να μην κάνουμε τα στραβά μάτια κάθε φορά που καταλαβαίνουμε πως κάτι δεν πάει καλά;
Ναι.
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
έργο_μακέτο έγραψε: 21 Οκτ 2021, 14:49
Το πρόβλημα ξεκινάει από το ότι η κοινωνία αρνείται να δει την κακοποίηση σαν μια παθογένεια. Και να αντιμετωπίσει τον θύτη σαν θετικό φορέα αυτής και το θύμα σαν αρνητικό.
Έχουμε την αυταπάτη πως αν καταδικάσουμε πέντε βιαστές/παιδεραστές/κακοποιητές έχουμε ξεριζώσει μια και καλή το κακό. Το ζήτημα είναι βαθύτερο. Ελάχιστοι άνθρωποι είχαν τις βιολογικές καταβολές του κακοποιητή. Οι περισσότεροι υιοθετούν μια μαθημένη συμπεριφορά και την διαιωνίζουν με περισσότερο η λιγότερο βάναυσο τρόπο. Πρέπει να βρούμε τρόπους να σπάσουμε αυτόν τον κύκλο διάδοσης της κακοποίησης και της εκμετάλλευσης βασιζόμενοι στη συνεχή ενημέρωση και σε μεθόδους πρόληψης.
Δλδ να αποκτήσουμε παιδεία ανεξάρτητα από τον βαθμό μόρφωσης και να μην κάνουμε τα στραβά μάτια κάθε φορά που καταλαβαίνουμε πως κάτι δεν πάει καλά;
Ναι.
Σε πόσους αιώνες το βλέπεις να γίνεται πράξη;
Θα ήταν το ιδανικό, δε λέω αλλά ταυτόχρονα είναι και εντελώς ουτοπικό.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Δλδ να αποκτήσουμε παιδεία ανεξάρτητα από τον βαθμό μόρφωσης και να μην κάνουμε τα στραβά μάτια κάθε φορά που καταλαβαίνουμε πως κάτι δεν πάει καλά;
Ναι.
Σε πόσους αιώνες το βλέπεις να γίνεται πράξη;
Θα ήταν το ιδανικό, δε λέω αλλά ταυτόχρονα είναι και εντελώς ουτοπικό.
Είναι ουτοπικό για τα σημερινά δεδομένα. Ιδίως της ελληνικής κοινωνίας.
Υπάρχει τόση σαπίλα παντού. Τα ΜΜΕ έχουν παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο τα τελευταία 30 χρόνια. Το εκπαιδευτικό σύστημα επίσης απαξιώνεται μέρα με τη μέρα σε πολλά κράτη. Οι οικογένεις είναι έρμαια των συγκυριών (φτώχεια, διαπροσωπικά πρόβληματα, αποξένωση) και της όποιας εγγενούς νοσηρότητάς τους (κακοποιητικές συμπεριφορές και αντιλήψεις που μεταβιβάζονται από γενιά σε γενιά).
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.