H εξυπηρετηση των πελατων ειναι ασχετη με το τι πιστευει ο επαγγελματιας για αυτους. Εσυ πχ πιστευεις οτι ολοι οι πελατες σου ειναι ατομα, η οτι ειναι καποιοι εντελως μαλακες; Σε εμενα ισχυει το δευτερο... Η εξυπηρετηση ειναι η ιδια σε ολους, το ιδιο εξυπηρετηθηκαν και αυτοι που εκατσαν στην ταβερνα του εν λογω. Το οτι πιστευει οτι καποιοι ειναι εντελως μαλακες, οπως ολοι πιστευουμε για αρκετους πελατες μας, ειναι κατι νορμαλ. Το οτι το εγραψε στο τουιτερ ειναι η μαλακια.hellegennes έγραψε: 15 Οκτ 2021, 16:01Δεν είναι οι ιδέες του, γενικά και αόριστα. Είναι η αντιμετώπισή του ως επιχειρηματίας, απέναντι τους πελάτες του. Δεν είναι ούτε τι κόμμα ψηφίζει, ούτε τι θρησκεία είναι, ούτε ποια αθλητική ομάδα υποστηρίζει.Blackdog έγραψε: 15 Οκτ 2021, 15:55 Απλα θελω να πω οτι συμφωνω με τον τυπο stavrmar
H βαθμολογια του μαγαζιου αφορα την ποιοτητα του φαγητου και του σερβις. Οποιος δεν γουσταρει τις ιδεες του ιδιοκτητη ειναι ελευθερος να μην πατησει το ποδι του ποτε. Αν βγαλει αξιολογησεις το γκουγκλ για τις προσωπικοτητες μας (που θα γινει και αυτο ετσι οπως παει) το ξαναβλεπουμε.
Η βαθμολογία μιας επιχείρησης αφορά τα προϊόντα και υπηρεσίες καθώς ΚΑΙ την εξυπηρέτηση πελατών. Πώς δηλαδή συμπεριφέρεται μια επιχείρηση ως επιχείρηση και όχι ως άτομα που την απαρτίζουν.
Με δυο λογια, απ την στιγμη που σερβιριστηκαν τα "ψεκια" (κατ αυτον) το θεμα "υπηρεσιες" εχει κλεισει.