Η Γκαζπρομ χρησιμοποιεί κάτω από το 50% του αγωγού Yamal, περίπου το 1/3 βασικά. Αν ήταν αυτό το πρόβλημα θα χρησιμοποιούσε και το υπόλοιπο.Maspoli έγραψε: 28 Σεπ 2021, 21:38Με μια παραπάνω ασφαλή δίοδο, δεν θα μπορεί να μεταφερθεί περισσότερο αέριο; Ναι θα μπορεί.Dwarven Blacksmith έγραψε: 28 Σεπ 2021, 21:35Δεν διαφωνώ με τα παραπάνω.Maspoli έγραψε: 28 Σεπ 2021, 21:31
Η κρίση και οι ψηλές τιμές οφείλονται στα λίγα αποθέματα που έχει η ΕΕ γεγονός που αυξάνει την ζήτηση.
Η ΕΕ έχει υπογράψει συμβόλαια για τις ποσότητες που ήθελε να προμηθεύεται από την Ρωσία;
Ναι.
Η Ρωσία τηρεί πλήρως τα συμβόλαια; Ναι, το κάνει.
Ήταν η ΕΕ αυτή που δεν ήθελε συμβόλαια με μεγαλύτερες ποσότητες από τη Ρωσία διότι κάτι τέτοιο θα επηρέαζε αρνητικά την ενεργειακή ασφάλειά της. Ναι, αυτή ήταν.
Και φταίει τώρα η Ρωσία που η ΕΕ έχει άδειες τις αποθήκες της; Φυσικά και δεν φταίει.
Πως όμως η Ρωσία ξέρει ότι θα πέσουν οι τιμές αν ο Nordstream 2 πάρει "early cerification";
Τι ξέρει που δεν ξέρουμε; Θα γεμίσουν ξαφνικά τα αποθέματα της ΕΕ; Προφανώς και όχι. Άρα;
https://www.spglobal.com/platts/en/mark ... or-octoberData from auctioneers GSA and RBP showed that a total of 30.75 million cu m/d of transportation rights were booked along the Yamal transit, out of the 87.2 million cu m/d that was offered for the route spanning Belarus, Poland and terminating at Mallnow in Germany.
Να είστε ειλικρινείς. Πείτε ναι αυτή είναι η στρατηγική, το κάνουμε γιατί μπορούμε.
These results all but confirm a Russian strategy to utilize only the 40 Bcm/year Ukrainian capacity with any additional supply coming via Nord Stream 2.
