Αρίστος έγραψε: 09 Σεπ 2021, 21:38
Ο ιδιος ο Πικασο παντως εξομολογηθηκε καποτε πως επιτηδες ειχε δημιουργησει ενα μυθο βαθυτερων συμβολισμων γυρω απο το εργο του ενω δεν υπηρχε τιποτα τετοιο και εσπαγε πλακα με τους κριτικους που εγραφαν βαθυστοχαστες αναλυσεις για τους πινακες του.
.
Έχω γράψει αναλυτικά για αυτά στο σχετικό νήμα. Αν δεν σου κάνει κόπο, ρίξε μια ματιά.
Αρίστος έγραψε: 09 Σεπ 2021, 21:38
Ο ιδιος ο Πικασο παντως εξομολογηθηκε καποτε πως επιτηδες ειχε δημιουργησει ενα μυθο βαθυτερων συμβολισμων γυρω απο το εργο του ενω δεν υπηρχε τιποτα τετοιο και εσπαγε πλακα με τους κριτικους που εγραφαν βαθυστοχαστες αναλυσεις για τους πινακες του.
.
Έχω γράψει αναλυτικά για αυτά στο σχετικό νήμα. Αν δεν σου κάνει κόπο, ρίξε μια ματιά.
Αρίστος έγραψε: 09 Σεπ 2021, 21:38
Ο ιδιος ο Πικασο παντως εξομολογηθηκε καποτε πως επιτηδες ειχε δημιουργησει ενα μυθο βαθυτερων συμβολισμων γυρω απο το εργο του ενω δεν υπηρχε τιποτα τετοιο και εσπαγε πλακα με τους κριτικους που εγραφαν βαθυστοχαστες αναλυσεις για τους πινακες του.
.
Δεν το ήξερα αυτό, αυτό που ξέρω είναι ότι εγώ, στην ηλικία των πέντε, ζωγράφιζα καλύτερα από αυτόν.
Αρίστος έγραψε: 09 Σεπ 2021, 21:38
Ο ιδιος ο Πικασο παντως εξομολογηθηκε καποτε πως επιτηδες ειχε δημιουργησει ενα μυθο βαθυτερων συμβολισμων γυρω απο το εργο του ενω δεν υπηρχε τιποτα τετοιο και εσπαγε πλακα με τους κριτικους που εγραφαν βαθυστοχαστες αναλυσεις για τους πινακες του.
.
Δεν το ήξερα αυτό, αυτό που ξέρω είναι ότι εγώ, στην ηλικία των πέντε, ζωγράφιζα καλύτερα από αυτόν.
Έτσι π.χ.
Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢
Αρίστος έγραψε: 09 Σεπ 2021, 21:38
Ο ιδιος ο Πικασο παντως εξομολογηθηκε καποτε πως επιτηδες ειχε δημιουργησει ενα μυθο βαθυτερων συμβολισμων γυρω απο το εργο του ενω δεν υπηρχε τιποτα τετοιο και εσπαγε πλακα με τους κριτικους που εγραφαν βαθυστοχαστες αναλυσεις για τους πινακες του.
.
Δεν το ήξερα αυτό, αυτό που ξέρω είναι ότι εγώ, στην ηλικία των πέντε, ζωγράφιζα καλύτερα από αυτόν.
Daje έγραψε: 01 Ιούλ 2021, 07:49
Επιμένω ότι αν διοργανώσει κανείς πανελλαδικό διαγωνισμό ζωγραφικής, σε επίπεδο γυμνασίου, με θέμα το γυναικείο κεφάλι, θα βγουν στην επιφάνεια καμία 1000αρα καλύτερα κάδρα.
παρόλο που ξέρω ότι κάνεις πλάκα, να δούμε 2 πράγματα:
11 χρονών παιδάκι:
και εδώ στα 14
εδώ 15 χρονών
Δεν τίθεται λοιπόν καν θέμα αν είχε την δυνατότητα να ζωγραφίσει ρεαλιστικά. Φυσικά και την είχε από μικρή ηλικία. Όπως την έχουν σε ικανοποιητικό βαθμό και όσοι δίνουν κατατακτήριες στην Καλών Τεχνών. Μεγάλωσε την φωτογραφία και κοίτα τι κάνουν:
Το να βάλεις κάποιον απέναντι και να τον απεικονίσεις ρεαλιστικά σημαίνει ότι έχεις μία ικανότητα στην αντίληψη των αναλογιών, των όγκων, του φωτός και της σκιάς, των χρωμάτων και έχεις την ικανότητα να διαλέγεις τα σωστά υλικά και χρώματα για να βγάλεις το αποτέλεσμα που θέλεις. Αυτές είναι δεξιότητες απαραίτητες για έναν ζωγράφο αλλά όχι ικανές για να είσαι καλλιτέχνης. Είναι απλά προαπαιτούμενα όπως το να ξέρει κανείς να αλλάζει ταχύτητες ή να χειρίζεται το τιμόνι προκειμένου να οδηγήσει αυτοκίνητο. Δεν σε κάνει όμως Σουμάχερ η γνώση αυτών των πραγμάτων.
Τώρα το ότι αρκετός κόσμος θα δει ένα ρεαλιστικό πορτραίτο και θα το προτιμήσει έναντι ενός σύγχρονου πίνακα, δεν σημαίνει και πολλά. Ο Πικάσο όταν μεγάλωνε, γνώριζε την ύπαρξη της φωτογραφίας και όπως οι σύγχρονοί του κατάλαβε νωρίς ότι δεν αρκεί να κάνει πιστή αναπαράσταση αυτού που βλέπει προκειμένου να θεωρηθεί ζωγράφος.
Αρίστος έγραψε: 09 Σεπ 2021, 21:38
Ο ιδιος ο Πικασο παντως εξομολογηθηκε καποτε πως επιτηδες ειχε δημιουργησει ενα μυθο βαθυτερων συμβολισμων γυρω απο το εργο του ενω δεν υπηρχε τιποτα τετοιο και εσπαγε πλακα με τους κριτικους που εγραφαν βαθυστοχαστες αναλυσεις για τους πινακες του.
.
Δεν το ήξερα αυτό, αυτό που ξέρω είναι ότι εγώ, στην ηλικία των πέντε, ζωγράφιζα καλύτερα από αυτόν.
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην σου αρέσουν αλλά είναι θέμα εξοικείωσης και χρειάζονται και κάποιες γνώσεις για να εκτιμήσεις κάποια πράγματα. Δεν μπορεί ο καλλιτέχνης σήμερα να αναμασά αυτά που σου αρέσουν. Είναι υποχρεωμένος να κάνει κάτι δικό του, διαφορετικό από όλα τα προηγούμενα.
Όταν ακούω εξυπνάδες του στυλ ' πρέπει να έχεις γνώσεις για να σαρώσει αυτή η τεχνη"τρελαινομαι . Μιλάμε για τον ορισμό της θωλοκουλτουρας
Α μπράβο, όπως οι λαλακιες του Πικάσο, πρέπει να έχεις γνώσεις για να τις εκτιμήσεις.
Ναι, Ωγραφιζει ο άλλος μαλακιες και όταν λες ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός ακούς από τον κάθε θωλοκουλτουριαρη μαλακιες. Το ότι υπάρχει λόγος που ούτε ένας δεν θα πει κάτι καλκό για την τέχνη του Νταβίνσι , Μιχαήλ αγγέλου δεν τους προβληματιζει
Αρίστος έγραψε: 09 Σεπ 2021, 21:46
Αφηστε το αν ειναι ταιριαστος η οχι ο τιτλος και καντε φοκους στην ζωγραφια της σφραγιδας.
Ειναι ιδεα μου η ισχυει οτι ο καλλιτεχνης χρησιμοποιει σαφεστατες τεχνικες που αναδεικνυουν προοπτικη και βαθος στην εικονα του;
.
Ναι, ιδέα σου είναι. Σαν κάτι καμμένους που κοιτάνε τα σύννεφα και βλέπουνε μονόκερους και βαπόρια
Μαλλον τα δικα σου ματια κανουν πουλακια, εγω βλεπω βαθος και προοπτικη τουλαχιστον σε τρια σημεια, το ενα ειναι οτι ο δεξιος πολεμιστης φαινεται σε αλλο επιπεδο βαθους απο την ασπιδα του. Χρησιμοποιει πιχι ο καλλιτεχνης πολυ σκουρα χρωματα για το περιγραμμα της ασπιδας και πολυ αχνα για τα ποδια του πολεμιστη που την κραταει.
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην σου αρέσουν αλλά είναι θέμα εξοικείωσης και χρειάζονται και κάποιες γνώσεις για να εκτιμήσεις κάποια πράγματα. Δεν μπορεί ο καλλιτέχνης σήμερα να αναμασά αυτά που σου αρέσουν. Είναι υποχρεωμένος να κάνει κάτι δικό του, διαφορετικό από όλα τα προηγούμενα.
Όταν ακούω εξυπνάδες του στυλ ' πρέπει να έχεις γνώσεις για να σαρώσει αυτή η τεχνη"τρελαινομαι . Μιλάμε για τον ορισμό της θωλοκουλτουρας
Μόνο που εγώ δεν είπα αυτό. Είπα να εκτιμήσεις, να αξιολογήσεις. Ούτε είπα πως πρέπει να σου αρέσει αυτό ή εκείνο. Απλά πρέπει να ξέρεις τι βλέπεις κάθε φορά, να ξέρεις τι δυνατότητες υπάρχουν την στιγμή που γίνεται αυτό για να μπορείς να αξιολογήσεις τα επιτεύγματα του δημιουργού. Αλλιώς μένεις μόνο στο επίπεδο "μ' αρέσει - δεν μ' αρέσει" και δεν πας παρακάτω. Η τέχνη είναι για πολύ περισσότερα πράγματα από αυτό.
Η τέχνη μιλάει καθαρά στην αισθητική και το συναίσθημα. Δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο από ένα ερέθισμα σε αυτό το επίπεδο.
Αρίστος έγραψε: 09 Σεπ 2021, 21:46
Αφηστε το αν ειναι ταιριαστος η οχι ο τιτλος και καντε φοκους στην ζωγραφια της σφραγιδας.
Ειναι ιδεα μου η ισχυει οτι ο καλλιτεχνης χρησιμοποιει σαφεστατες τεχνικες που αναδεικνυουν προοπτικη και βαθος στην εικονα του;
.
Ναι, ιδέα σου είναι. Σαν κάτι καμμένους που κοιτάνε τα σύννεφα και βλέπουνε μονόκερους και βαπόρια
Μαλλον τα δικα σου ματια κανουν πουλακια, εγω βλεπω βαθος και προοπτικη τουλαχιστον σε τρια σημεια, το ενα ειναι οτι ο δεξιος πολεμιστης φαινεται σε αλλο επιπεδο βαθους απο την ασπιδα του. Χρησιμοποιει πιχι πολυ σκουρα χρωματα για το περιγραμμα της ασπιδας και πολυ αχνα για τα ποδια του πολεμιστη που την κραταει.
Ναι, ιδέα σου είναι. Σαν κάτι καμμένους που κοιτάνε τα σύννεφα και βλέπουνε μονόκερους και βαπόρια
Μαλλον τα δικα σου ματια κανουν πουλακια, εγω βλεπω βαθος και προοπτικη τουλαχιστον σε τρια σημεια, το ενα ειναι οτι ο δεξιος πολεμιστης φαινεται σε αλλο επιπεδο βαθους απο την ασπιδα του. Χρησιμοποιει πιχι πολυ σκουρα χρωματα για το περιγραμμα της ασπιδας και πολυ αχνα για τα ποδια του πολεμιστη που την κραταει.
.
Όταν φρυγανίζεις τοστ, βλέπεις και τον ιησού;
Οταν φρυγανιζω τοστ συνηθως παιζω διανοητικα παιχνιδια για να χαλαρωνω.
Δημοκράτης έγραψε: 09 Σεπ 2021, 21:55
Η τέχνη μιλάει καθαρά στην αισθητική και το συναίσθημα. Δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο από ένα ερέθισμα σε αυτό το επίπεδο.
Έχεις κάθε δικαίωμα να το βλέπεις έτσι. Άσε και τους άλλους να απολαμβάνουν άλλα πράγματα. Η τέχνη (σοβαρή τέχνη) είναι ένας από τους κυριότερους τομείς αποτύπωσης της ανθρώπινης ευφυίας και επινοητικότητας. Δεν γίνεται όμως να αναγνωρίσεις έξυπνες λύσεις και να τις απολαύσεις αν δεν γνωρίζεις το πρόβλημα.
Αν δεν ξέρω προγραμματισμό και μου δείξεις κώδικα δεν μπορώ να καταλάβω ποιος έχει γράψει με "κομψό" και τρόπο και οικονομία και ποιος με τσαπατσούλικο και αχρείαστες επαναλήψεις. Τόσο απλά.