!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Γιατι η σοσιαλιστικη Ρουμανια μπορουσε να φτιαχνει αυτοκινητα ενω εμεις δεν μπορουμε?

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 20761
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: Γιατι η σοσιαλιστικη Ρουμανια μπορουσε να φτιαχνει αυτοκινητα ενω εμεις δεν μπορουμε?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot »

Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Σεπ 2021, 16:58
πήζον bot έγραψε: 08 Σεπ 2021, 16:24 Ο ιδιος ο κατασκευαστης των πονυ eλεγε οτι δeν τους αφηνουν να φτιαχνουν και να τα πουλανε εδω γιατι θα χαλαγανε την πιατσα.
και τα φτιαχνουν και τα πουλανε στην αφρικη.

δεν μας αφηνουν. τελεια και παυλα.
οποιος πιστευει κατι διαφορτικο ειναι καθυστερας
Ο Αρχελαος ειχε και ενα νημα για τους ντιζελοκινητηρες Μαλκοτση. πριν 100 χρονια φτιαχναμε κινητηρες αλλα τωρα δεν μπορουμε...
Για παιδια δημοτικου οι δικαιολογιες με συνδικαλισμο και τετοιες πιπες.


Αν δηλαδη εκει που υπερτιμολογεις τις νεες ταυτοτητες με 120 εκ παραπανω, αυτα τα εδινες στην πονυ να εκσυγχρονιστει, ποιος θα σου ελεγε κατι?

οι μαλκοκοτση ζουν μεχρι σημερα και πωλουνται και στο
https://www.car.gr/parts/?makes=Μαλκοτση&novat=0
Γελάει ο κόσμος με όσους πιστεύουν ότι το πόνυ, δηλαδή ένας κινητήρας ευρωπαϊκής προέλευσης με τετράγωνες λαμαρίνες γύρω γύρω είναι τόσο τρομερό που θα θαμπωθούν όλοι οι αφρικανοί για να το αγοράσουν. Ειδικά όταν παρακαλούσες αφρικανική εταιρεία παραγωγής στρατιωτικών κατά βάση οχημάτων να πάρει την ΕΛΒΟ...

Τώρα γιατί μπερδεύεις μηχανή άντλησης νερού με τη μηχανή οχήματος δεν γνωρίζω.


First Hypercar Entirely Made in Greece Ready and Awaiting Launch

https://greekreporter.com/2020/07/12/fi ... ng-launch/
Spoiler
Η ανεπανάληπτη μηχανή Μαλκότση που κελαηδούσε στις ακροποταμιές μαζί με τα αηδόνια. Πως το κράτος οδήγησε τον Σωκράτη Μαλκότση σε πτώχευση!

Ο Σωκρατης Μαλκότσης είναι ιστορικά ο σημαντικότερος Έλληνας κατασκευαστής μηχανών, που ξεπερνά διάφορους κατασκευαστές μηχανών (συνήθως diesel και ημι-diesel) που άκμασαν στην Ελλάδα στη δεκαετία του ’20 και (κυρίως) τη δεκαετία του ’30, όπως dimadis-Kanakis στο Βόλο, Peteinaris στη Καλαμάτα, Siderides, ΒΙΟ, Koutroufis και πολλά άλλα στην Αθήνα.

Τοποθετημένος στον Πειραιά, πριν από το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ο Malkotsis παρήγαγε διάφορους τύπους βιομηχανικών μηχανημάτων.

Μετά τον πόλεμο παρήγαγε βιομηχανικά μηχανήματα για διάφορες Ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά εστίασε σταδιακά σχεδόν εξ'ολοκλήρου στις μηχανές diesel και έγινε σύντομα η μεγαλύτερη επιχείρηση στον τομέα του.

Οι μηχανές Malkotsis βρήκαν τη χρήση σε ποικίλες βιομηχανικές εφαρμογές, ενώ τα πρότυπα μηχανών βαρκών έγιναν θρυλικά για την αξιοπιστία τους. Παρήχθη επίσης και μια σειρά ηλεκτρικών μηχανών.

Η σειρά diesel EM της περιέλαβε στις μηχανές που σχεδιάστηκαν συγκεκριμένα για την τροφοδότηση των οχημάτων και χρησιμοποιήθηκε στα πρότυπα αγροτικών τρακτέρ Malkotsis (Malkotsis em-2 και em-4) που εισήχθησαν το 1959.

Τα τρακτέρ, που σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με μια βρετανική συμβουλευτική εταιρία, παρήχθησαν για μόνο μερικά έτη, λόγω έλλειψης των χρηματοδοτικών και άλλων προβλημάτων συμβάλλοντας τα μέγιστα και η πλήρη έλλειψη κρατικής υποστήριξης, όπως άλλωστε συνέβαινε και συμβαίνει σε κάθε προσπάθεια ανάπτυξης και ανάδειξης στην παγκόσμια αγορά Ελληνικών – κυρίως – βαρέως τύπου προϊόντων.

Ωστόσο και ο Μαλκότσης έπεσε θύμα του Ελληνικού ανάλγητου κράτους. Λέγεται ότι τον Μαλκότση τον έκλεισε ό Καραμανλής ο πρεσβύτερος.

Ότι του δόθηκε μια παραγγελία 1000 μηχανών από την ΕΛΒΟ για στρατιωτικά οχήματα.

Ο Μαλκότσης πήρε δάνειο από την Εθνική Τράπεζα για να φτιάξει την παραγγελία.

Όταν παρέδωσε τις μηχανές ό Μαλκότσης, η ΕΛΒΟ καθυστερούσε την πληρωμή τού λογαριασμού.

Η Εθνική όμως ζητούσε τα λεφτά της και το κράτος δεν δεχότανε συμψηφισμό.

Έτσι η Εθνική έκανε κατάσχεση, έκλεισε ο Μαλκότσης, και 3000 εργαζόμενοι βρέθηκαν στον δρόμο, ενώ οι Ντιζελομηχανές τέρμα για την Ελλάδα!

Προσέξτε την λεπτομέρεια:

Κρατική και η ΕΛΒΟ, κρατική και η Εθνική τότε.

Από την μια το κράτος μέσω της εθνικής ζητούσε τα χρήματα που είχε πάρει ο Μαλκότσης για να φτιάξει την παραγγελία.

Και από την άλλη πάλι το κράτος μέσω της ΕΛΒΟ αρνούνταν να πληρώσει τον Μαλκότση για τις μηχανές που παρήγγειλε.

Όπως ήταν φυσικό η εταιρεία πτώχευσε.

Και έμειναν στα χαρτιά και τα σχέδια του Σωκράτη Μαλκότση για το τρακτέρ που είχε αρχίσει να βγάζει.
viewtopic.php?f=25&t=29620&hilit=μαλκότ ... 5#p1817871
Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 20761
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: Γιατι η σοσιαλιστικη Ρουμανια μπορουσε να φτιαχνει αυτοκινητα ενω εμεις δεν μπορουμε?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot »

καποιοι νομιζουν οτι το να φτιαχνεις κινητηρα ειναι διαστημικη τεχνολογια :smt005:
το πρωτο αυτοκινητο φτιαχτηκε το 1770 :smt005:

η μηχανη diesel to 1900
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Γιατι η σοσιαλιστικη Ρουμανια μπορουσε να φτιαχνει αυτοκινητα ενω εμεις δεν μπορουμε?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Φωτογραφία υπό το φως της ημέρας αυτού του Hypercar έχουμε; Γιατί όλες είναι λίγο σκοτεινές και αεριτζίδικες. Έως και παπατζήδικες θα έλεγα...

Όσο για την παράθεση για τον Μαλκότση, αυτό ακριβώς είναι που σχολιάζω για τους Έλληνες επιχειρηματίες. Περιμένουν την κρατική χρηματοδότηση ώστε να μασουλήσουν τη μισή και με την υπόλοιπη να φτιάξουν κάτι. :lol:
Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 20761
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: Γιατι η σοσιαλιστικη Ρουμανια μπορουσε να φτιαχνει αυτοκινητα ενω εμεις δεν μπορουμε?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot »

Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Σεπ 2021, 17:36 Φωτογραφία υπό το φως της ημέρας αυτού του Hypercar έχουμε; Γιατί όλες είναι λίγο σκοτεινές και αεριτζίδικες. Έως και παπατζήδικες θα έλεγα...

Όσο για την παράθεση για τον Μαλκότση, αυτό ακριβώς είναι που σχολιάζω για τους Έλληνες επιχειρηματίες. Περιμένουν την κρατική χρηματοδότηση ώστε να μασουλήσουν τη μισή και με την υπόλοιπη να φτιάξουν κάτι. :lol:
καποιοι νομιζουν οτι το να φτιαχνεις κινητηρα ειναι διαστημικη τεχνολογια :smt005:
το πρωτο αυτοκινητο φτιαχτηκε το 1770 :smt005:

η μηχανη diesel to 1900

μορφωσου λιγο ρε
Δημοκράτης
Δημοσιεύσεις: 27998
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26

Re: Γιατι η σοσιαλιστικη Ρουμανια μπορουσε να φτιαχνει αυτοκινητα ενω εμεις δεν μπορουμε?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκράτης »

φτασαμε και στο ελληνικο υπεραυτοκίνητο που είναι πάντα το κερασάκι τους αρχιψεκασμένου
Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 20761
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: Γιατι η σοσιαλιστικη Ρουμανια μπορουσε να φτιαχνει αυτοκινητα ενω εμεις δεν μπορουμε?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot »

ελληνικες οδοντοβουρτσες υπαρχουν?

αν οχι, ειναι επειδη δεν μπορουμε. ειναι πολυ υψηλη τεχνολογια. :smt005: :smt005:
λογικη μπαμπουινων φορουμ
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Γιατι η σοσιαλιστικη Ρουμανια μπορουσε να φτιαχνει αυτοκινητα ενω εμεις δεν μπορουμε?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

πήζον bot έγραψε: 08 Σεπ 2021, 17:40
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Σεπ 2021, 17:36 Φωτογραφία υπό το φως της ημέρας αυτού του Hypercar έχουμε; Γιατί όλες είναι λίγο σκοτεινές και αεριτζίδικες. Έως και παπατζήδικες θα έλεγα...

Όσο για την παράθεση για τον Μαλκότση, αυτό ακριβώς είναι που σχολιάζω για τους Έλληνες επιχειρηματίες. Περιμένουν την κρατική χρηματοδότηση ώστε να μασουλήσουν τη μισή και με την υπόλοιπη να φτιάξουν κάτι. :lol:
καποιοι νομιζουν οτι το να φτιαχνεις κινητηρα ειναι διαστημικη τεχνολογια :smt005:
το πρωτο αυτοκινητο φτιαχτηκε το 1770 :smt005:

η μηχανη diesel to 1900

μορφωσου λιγο ρε
Ναι μωρέ. Τέσσερις ρόδες, δύο καρέκλες μπροστά, ένας καναπές πίσω, ένα πετάλ με κάτι μπροστά να κάνει βρουμ βρούμ και λίγος τσίγκος γύρω γύρω και έτοιμο το αυτοκίνητο. Σιγά.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Γιατι η σοσιαλιστικη Ρουμανια μπορουσε να φτιαχνει αυτοκινητα ενω εμεις δεν μπορουμε?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

πήζον bot έγραψε: 08 Σεπ 2021, 17:46 ελληνικες οδοντοβουρτσες υπαρχουν?

αν οχι, ειναι επειδη δεν μπορουμε. ειναι πολυ υψηλη τεχνολογια. :smt005: :smt005:
λογικη μπαμπουινων φορουμ
Για τις ελληνικές καπότες δε λέτε τίποτα;
Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 20761
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: Γιατι η σοσιαλιστικη Ρουμανια μπορουσε να φτιαχνει αυτοκινητα ενω εμεις δεν μπορουμε?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot »

παρε κοσμε τα σχεδια.
κρο μανιον κανουν και πλακιτσα :smt005:



Τελευταία επεξεργασία από το μέλος πήζον bot την 08 Σεπ 2021, 18:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
axilmar
Δημοσιεύσεις: 9187
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Γιατι η σοσιαλιστικη Ρουμανια μπορουσε να φτιαχνει αυτοκινητα ενω εμεις δεν μπορουμε?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar »

πήζον bot έγραψε: 08 Σεπ 2021, 17:46 ελληνικες οδοντοβουρτσες υπαρχουν?

αν οχι, ειναι επειδη δεν μπορουμε. ειναι πολυ υψηλη τεχνολογια. :smt005: :smt005:
λογικη μπαμπουινων φορουμ
Ουτε καν ελληνικες οδοντογλυφιδες...
Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 20761
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: Γιατι η σοσιαλιστικη Ρουμανια μπορουσε να φτιαχνει αυτοκινητα ενω εμεις δεν μπορουμε?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot »

axilmar έγραψε: 08 Σεπ 2021, 18:02
πήζον bot έγραψε: 08 Σεπ 2021, 17:46 ελληνικες οδοντοβουρτσες υπαρχουν?

αν οχι, ειναι επειδη δεν μπορουμε. ειναι πολυ υψηλη τεχνολογια. :smt005: :smt005:
λογικη μπαμπουινων φορουμ
Ουτε καν ελληνικες οδοντογλυφιδες...
ειχα δει κατι προσχεδια αλλα ηταν φωτοσοπ.
τωρα που ξμπερδευουμε με τον συνδικαλισμο θα τα καθαριζουμε με τιμιο ελληνικο ξυλο
Άβαταρ μέλους
Awesomatic
Δημοσιεύσεις: 6553
Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
Phorum.gr user: Awesomatic

Re: Γιατι η σοσιαλιστικη Ρουμανια μπορουσε να φτιαχνει αυτοκινητα ενω εμεις δεν μπορουμε?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Awesomatic »

πήζον bot έγραψε: 08 Σεπ 2021, 17:35 καποιοι νομιζουν οτι το να φτιαχνεις κινητηρα ειναι διαστημικη τεχνολογια :smt005:
το πρωτο αυτοκινητο φτιαχτηκε το 1770 :smt005:

η μηχανη diesel to 1900
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά η εποχή που το αυτοκίνητο ήταν λαμαρίνες πάνω σε ρόδες έχει χρόνια που πέθανε. Μπορεί τα ΜΕΚ αυτοκίνητα να είναι ακόμα κάπως πρωτόγονα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι για την παραγωγή τους δεν χρειάζεται ειδική τεχνογνωσία, ειδικά μηχανήματα και εξαρτήματα από χιλιάδες (κυριολεκτικά) τρίτους κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο.

Νομίζω την έχω πει στον sys3x την ιστορία. Ένα φεγγάρι δούλευα σε ένα εργοστάσιο που έκανε επεξεργασία τροφίμων, τίποτα τρομερά δύσκολο με την πρώτη ματιά. Τα μηχανήματα που έκαναν το πρώτο κόψιμο στην γραμμή παραγωγής λοιπόν ήταν νοικιασμένα από αμερικάνικη εταιρεία για πολλές χιλιάδες δολάρια ανά έτος και με καμιά εικοσαριά πατέντες πάνω τους γιατί η τεχνολογία τους δεν υπήρχε πουθενά αλλού. Και δεν μιλάμε για διαστημική τεχνολογία αλλά για να γίνει κάτι τόσο "απλό" με μια πρώτη ματιά.

Πήγαινε λοιπόν στο YouTube και δες βίντεο από γραμμές παραγωγής αυτοκινήτων στην Ιαπωνία (έχει αρκετά της Toyota). Θα δείς γραμμές γεμάτες με ρομπότ και περίεργα μηχανήματα. Όλα αυτά έχουν από πίσω τεχνογνωσία, πατέντες και λογισμικό που θέλεις ΠΟΛΛΑ χρόνια και ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ σε επενδύσεις για να τα αποκτήσεις.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 9233
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: Γιατι η σοσιαλιστικη Ρουμανια μπορουσε να φτιαχνει αυτοκινητα ενω εμεις δεν μπορουμε?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA »

Στρακαστρουκας έγραψε: 08 Σεπ 2021, 09:28 Η Ρουμανια (χωρα βαλκανικη) παρηγαγε και εξηγαγε αυτοκινητα οπως και αλλες χωρες της ανατολικης Ευρωπης επι σοσιαλισμου. Η καπιταλιστικη Ελλαδα γιατι δεν μπορει?
- Κανείς δεν σου είπε προφανώς για εργοστάσια στην Ελλάδα, τα οποία έφτιαχναν αυτοκίνητα, αλλά το ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ πασόκ τα έκλεισε με τους νόμους του και το ΚΚΕ με τις απεργίες του!!! Παράδειγμα η ΒΙΑΜΑΧ και η MEVACO...
- Κανείς δεν σου είπε ότι τουλάχιστον δύο αυτοκινητοβιομηχανίες ήθελαν να έρθουν στην Ελλάδα (μία από αυτές η Peugeot), η ΝΔ επί Ράλλη είχε κάνει όλες τις κινήσεις, αλλά το πασόκ τις έδιωξε καταστρέφοντας κάθε κίνηση που είχε κάνει η κυβέρνηση Ράλλη στον τομέα αυτό!!!
- Προφανώς είσαι παρλαπίπας προς φιλόλογος και δεν ξέρεις ότι για να δημιουργηθεί ένα εργοστάσιο τόσο μεγάλο, θέλει εκτός από πολίτική προσπάθεια και κάτι άλλο: καταρτισμένο προσωπικό!!! Που στο διάολο θα βρεθεί καταρτισμένο προσωπικό, όταν δεν υπάρχουν παρόμοιες βιομηχανίες εδώ και 35 χρόνια;;;
- Ή μήπως νομίζεις ότι οι επενδυτές σε ένα εργοστάσιο των 3500 εργαζομένων και των εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ σε τζίρο κάθε χρόνο, γουστάρουν να έχουν τα σκατά του ΚΚΕ και των άλλων σκουπιδιών να τους κάνουν μπλόκα και απεργίες;;;

.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Ιστορία”